dolnośląskie (Głogów)
kujawsko-pomorskie (Inowrocław)
małopolskie (Wolbrom)
śląskie (Sosnowiec)
śląskie (Sosnowiec)
mazowieckie (Warszawa)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa urządzeń SKD, CCTV, SSWiN oraz okablowania |
Data zamieszczenia: | 2023-06-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Politechnika Poznańska pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5 60-965 Poznań powiat: Poznań sekretariat.kanclerza@put.poznan.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Poznań |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-06-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
AN/ZP/79/23 DOSTAWA urządzeń SKD, CCTV, SSWiN oraz okablowania z podziałem na 4 pakiety. Krótki opis przedmiotu zamówienia Pakiet 1. - Urządzenia systemu kontroli dostęp Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 5 do SWZ Pakiet 2. Urządzenia do systemu CCTV Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 5 do SWZ Pakiet 3. Urządzenia do systemu SSWiN Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 5 do SWZ Pakiet 4. Okablowanie i rozdzielnie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 5 do SWZ CPV: 42961100-1, 35120000-1,30216200-8, 32323500-8, 35120000-1,35125300-2, 35120000-1, 32521000-1, 31320000-5,31224400-6 Dokument nr: 2023/BZP 00251551, AN/ZP/79/23 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-20 10:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0105cd3f-051a-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.plAdres strony internetowej, na której dostępne będą zmiany iwyjaśnienia SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem https://ezamowienia.gov.pl oraz www.put.poznan.pl1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu:a.Platformy e-Zamówienia, https://ezamowienia.gov.pl b.poczty elektronicznej adres email: sekretariat.kanclerza@put.poznan.pl 2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.3 .Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami: Pani Edyta Klebaniuk tel. 61/ 665 3538 e-mail:sekretariat.kanclerza@put.poznan.p l 4. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania oraz Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia jest wskazany w Rozdziale I SWZ.3.6.) 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu oudzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie,wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniemwyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usługdrogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w formie elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, wszczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZoraz wszystkie dokumenty przekazywane Zamawiającemu składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują: 1) drogą elektroniczną: sekretariat.kanclerza@put.poznan.pl (preferowany sposób komunikacji).; 2) poprzez Platformę platformy e-Zamówienia 4. Wszelkie dokumenty do postępowania należy składać, za pomocą platformy e-Zamówienia, Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415). 5. Zgodnie z art. 67 ustawy p.z.p., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z platformy e-Zamówienia za pośrednictwem, której Wykonawcy będą składać oferty: 1) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu >>Wykonawca<< na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa >>Regulamin Platformy e- Zamówienia<<, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce >>Centrum Pomocy<<.2) Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówieniaani logowania.3) Możliwość korzystania w postępowaniu z >>Formularzy do komunikacji<< w pełnym zakresie wymaga posiadania konta >>Wykonawcy<< na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z >>Formularzy dokomunikacji<< służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia (dotyczy w szczególności SWZ)wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e- Zamówienia. 4) Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładceOsobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:Edyta Klebaniuk kontakt telefoniczny: tel. 61/ 665 3538 Adres e-mail: sekretariat.kanclerza@put.poznan.pl 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej ,,RODO", informujemy, że Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Poznańska, pl.Marii Skłodowskiej-Curie 5, 60-965 Poznań.Kontakt: biuro.rektora@put.poznan.pl, telefon: 61 665 3639. Inspektorem ochronydanych osobowych w Politechnice Poznańskiejjest Pan mgr Piotr Otomański, kontakt: iod@put.poznan.pl tel.: 61/665 3631. Pani/Pana dane osobowe przetwarzanebędą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego numer AN/ZP/02/23 prowadzonym w trybie podstawowym; Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8-8a oraz art. 96 ust. 3-3b PZP; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a w przypadku postępowań współfinansowanych z funduszy Unii Europejskiej dłużej (w zależności od wymagań prawnych); Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP; Posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, przy czym w sytuacji, gdy wymagałoby to niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od Pani/Pana wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty bieżącego bądź zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, prawo to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; Nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-20 09:00 Miejsce składania ofert: Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy e-Zamówienia pod adresem internetowym: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024