Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1018z dziś
7178z ostatnich 7 dni
25477z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usuwanie azbestu i wyrobów zawierających azbest

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usuwanie azbestu i wyrobów zawierających azbest

Data zamieszczenia: 2023-06-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA SULĘCIN
ul. Lipowa 18
69-200 Sulęcin
powiat: sulęciński
tel. (095) 755 3601, tel-95 777 09 26, 95 777 09 16, 95 777 09 40 lub tel. kom. 694 455 612
umig@sulecin.pl
Województwo: lubuskie
Miasto: Sulęcin
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (095) 755 3601,
Termin składania ofert: 2023-06-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Burmistrz Sulęcina działając w imieniu Gminy Sulęcin zaprasza do składania ofert na realizację zadania po nazwą ,,Usuwanie azbestu i wyrobów zawierających azbest dla Gminy Sulęcin na lata 2009-2032. Etap XI" w ramach ,,Ogólnopolskiego Programu Finansowania Usuwania Wyrobów Zawierających Azbest".
III. Opis przedmiotu zamówienia.

1. Przedmiotem zamówienia jest:

realizacja zadania po nazwą ,,Usuwanie azbestu i wyrobów zawierających azbest dla Gminy Sulęcin na lata 2009-2032. Etap XI" w ramach ,,Ogólnopolskiego Programu Finansowania Usuwania Wyrobów Zawierających Azbest"

2. Zakres przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na: usunięciu wyrobów zawierających azbest
z nieruchomości położonych na terenie Gminy Sulęcin w ramach realizacji zadania ,,Usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest dla Gminy Sulęcin na lata 2009-2032. Etap XI" obejmujące wykonanie następujących prac:
Zadanie 1: Demontaż, ważenie, zabezpieczenie, załadunek i transport płyt azbestowo cementowych z dachów budynków na nieruchomościach położonych na terenie gminy Sulęcin wraz z ich unieszkodliwieniem na legalnym składowisku uprawnionym do przyjmowania i trwałego unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest.
Zadanie 2: Zbieranie, ważenie, zabezpieczenie, załadunek i transport płyt azbestowo cementowych złożonych luzem na nieruchomościach położonych na terenie gminy Sulęcin wraz z ich unieszkodliwieniem na legalnym składowisku uprawnionym do przyjmowania i trwałego unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest.
Wyroby zawierające azbest znajdujące się na nieruchomościach położonych na terenie gminy Sulęcin stanowią przede wszystkim zadaszenia budynków mieszkalnych i przyległych do nich budynków gospodarczych i inwentarskich oraz budynków wykorzystywanych na działalność rolniczą i handlową. Cześć z nich złożona jest luzem na podwórzach i w ogrodach.
UWAGA!
Podane ilości płyt azbestowo-cementowych objęte przedmiotem zamówienia określone zostały w sposób szacunkowy. Wartości te w czasie trwania umowy mogą ulec zmianie ze względu na wykorzystanie limitu pomocy de minimis oraz na skutek wykonania dokładnych pomiarów podczas odbioru.
Z zebranych wniosków od właścicieli nieruchomości wynika, że do programu zgłoszono około 4560 m2 tj. około 68,400 Mg wyrobów zawierających azbest przeznaczonych do utylizacji w tym:
Zadanie 1: (demontaż) ok. 3639 m2 tj. ok. 54,585 Mg
Zadanie 2: (odbiór) ok. 921 m2 tj. ok. 13,815 Mg
Prace wykonywane będą w następujących miejscowościach Gminy Sulęcin: Długoszyn, Sulęcin, Rychlik Ostrów, Małuszów, Wielowieś, Grochowo, Zarzyń, W celu określenia ilości materiałów azbestowych planowanych do usunięcia w projekcie na 2023 rok zastosowano przelicznik 1m2 = 0,015 Mg

2) Szczegółowy wykaz wyrobów zawierających azbest wraz z adresami, ilościami przeznaczonymi do demontażu, ważenia, załadunku i transportu oraz unieszkodliwienia sporządzony został na podstawie wniosków właścicieli nieruchomości i stanowi załącznik nr 2 do Zapytania.

3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, o którym mowa wyżej, ze względu na fakt, iż podane ilości wyrobów zawierających azbest określone zostały w sposób szacunkowy oraz w przypadku wykorzystania krajowego limitu pomocy de minimis. Podstawą faktycznego rozliczenia będzie protokół odbioru podpisany przez: przedstawiciela Zamawiającego oraz Wykonawcę usługi. Kwestia ewentualnych rozbieżności z wielkościami określonymi w ofercie nie może stanowić podstawy jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy, niezależnie od tego czy wielkości te będą inne od zakładanych.

4) Wybrany Wykonawca musi zapewnić deponowanie odpadów na legalnym składowisku uprawnionym do przyjmowania i trwałego unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest.

5) Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia daty i godz. demontażu i/lub odebrania wyrobów zawierających azbest z właścicielem nieruchomości, u którego mają być wykonane prace. Termin odebrania wyrobów zawierających azbest powinien być dogodny dla właściciela nieruchomości, jednak nie późniejszy niż do dnia 04.08.2023 roku. Termin odebrania wyrobów zawierających azbest przypadać powinien na dni powszednie t.j. od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

6) Przed rozpoczęciem prac (w terminie co najmniej 7 dni) Wykonawca powinien dokonać zgłoszenia przystąpienia do prac polegających na zabezpieczeniu i usunięciu wyrobów zawierających azbest właściwemu organowi nadzoru budowlanego, właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu - zgodnie z § 6 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. Dz. U. nr 71, poz. 694 oraz § 1 ust. 1 pkt. 4 lit. b ze zm.) Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 5 sierpnia 2010 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest. Wykonawca przed rozpoczęciem prac powinien dostarczyć Zamawiającemu potwierdzenie zgłoszenia.

7) Po wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia szczegółowego harmonogramu prac, uwzględniając 7 dniowy okres przypadający od zgłoszenia do rozpoczęcia prac na terenie gminy, oraz przekazanie Zamawiającemu sporządzonego harmonogramu przed rozpoczęciem prac.

8) Zamawiający będzie weryfikował zgłoszenia przystąpienia do prac na podstawie przedłożonych dokumentów oraz harmonogramu prac.

9) Zamawiający będzie dokonywał oceny prawidłowości wykonywanych prac związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest poprzez obecność przy odbiorze i ważeniu odpadów na posesji mieszkańców. Poświadczeniem prawidłowego odbioru i ważenia będzie Protokół odbioru sporządzany każdorazowo przez Wykonawcę, wg. załącznika nr 4.

10) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania odpowiednich uprawnień na wykonywanie prac na danym terenie i na transport odpadów niebezpiecznych.

Dokument nr: GKM.6232.26.20.2022

Otwarcie ofert: 3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.06.2023 r. o godz. 10.00

Składanie ofert:
1. Oferta powinna być przesłana lub dostarczona osobiście na adres: Urząd Miejski w Sulęcinie,
ul. Lipowa 18, biuro obsługi interesanta - parter.
2. Oferty należy składać do dnia 15.06.2023 r. do godz. 12.00 w zaklejonych kopertach z dopiskiem ,,Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Sulęcin. Etap XI."

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji przedmiotu zamówienia od dnia zawarcia umowy do dnia 04 sierpnia 2023 roku.

Wymagania:
II. Tryb udzielenia zamówienia.

Zapytanie ofertowe o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 zł netto.
W niniejszym postępowaniu nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. (Dz. U. z 2022 r., poz.1710 ze zm.), zwanej dalej ,,uPzp".
V. Dokumentacja odbiorowa realizacji zadania:

W czasie odbioru końcowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentacją odbiorową:
1. Protokół odbioru końcowego zadania pomiędzy Gminą i wykonawcą (oryginał i kopię), zawierający m.in.:
a) czytelne imię i nazwisko oraz podpis wykonawcy (właściciela firmy) lub osoby upoważnionej przez wykonawcę ze wskazaniem pełnionej funkcji,
b) pieczęć firmową wykonawcy,
c) ilość usuniętego azbestu,
d) datę podpisania protokołu (data podpisania protokołu nie jest tożsama z datą sporządzenia protokołu);
2) protokoły odbioru prac pomiędzy właścicielami nieruchomości i wykonawcą zawierające datę podpisania protokołu, imię i nazwisko właściciela oraz jego podpis (lub podpis osoby upoważnionej wraz z załączonym upoważnieniem), adres nieruchomości, z której usunięto azbest, wskazanie ilości usuniętego azbestu wyrażonej w m2 oraz Mg, wskazanie czy unieszkodliwienie azbestu zostało przeprowadzone z jego demontażem czy bez demontażu, oświadczenie wykonawcy o prawidłowości wykonania prac oraz o oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki. Pracy i Polityki Społecznej z 2 kwietnia 2004 w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest - (Dz. U. Nr 71 poz. 649 ze zm.);
3) oryginały karty przekazania odpadów na składowisko odpadów niebezpiecznych, określające ilość przekazanych odpadów w Mg, opatrzone pieczątką;
4) zestawienie wykonanych prac sporządzone i potwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy oraz zatwierdzone przez przedstawiciela Zamawiającego, zawierające:
a) ilości zdemontowanych i usuniętych wyrobów zawierających azbest z danej nieruchomości
(należy podać w m2 i w Mg),
b) ilości usuniętych wyrobów zawierających azbest z danej nieruchomości
(należy podać w m2 i w Mg);
5) dokumentację fotograficzną w wersji elektronicznej z nieruchomości, na których zaplanowany jest odbiór wyrobów zawierających azbest (przed i po dokonaniu demontażu).
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od wyboru oferty bez podania przyczyny.
5. Oferty niekompletne, nieczytelne lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
VII. Kryteria wyboru oferty oraz sposób ich obliczania:

1) Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
a) Oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,
b) Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego.
2) Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu, tj. sporządzone zgodnie z wymogami określonymi w zapytaniu.
3) Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium - 100% cena.
4) Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną brutto.
5) W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli ww. oferty, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych pierwotnie ofertach.
6) Cena oferty winna podana być w złotych polskich, zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz prawidłową stawkę vat za wykonaną usługę i nie będzie mogła ulec zwiększeniu przez cały okres trwania umowy.

IX. Opis sposobu przygotowania oferty
1) Ofertę należy sporządzić zgodnie ze wzorem formularza ofertowego stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania.
2) Ofertę składa się pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, w języku polskim.
3) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4) Oświadczenia składane przez Wykonawcę muszą być podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz, zgodnie z postanowieniami aktualnego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (CEIDG), albo przez osobę (osoby) posiadającą stosowne pełnomocnictwo, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - przez ustanowionego przez nich pełnomocnika lub przez Wykonawców, których one dotyczą. Dokumenty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wszelkie podpisy powinny być złożone w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację podpisującego (np. z użyciem pieczątki imiennej).
5) Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty należy przygotować i oznaczyć zgodnie z postanowieniami zapytania ofertowego dotyczącymi oferty, a kopertę dodatkowo oznaczyć napisem "ZMIANA" lub "WYCOFANIE".
6) Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
7) Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
8) Zapytanie nie jest postępowaniem o udzielenie zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie kształtuje zobowiązania do przyjęcia którejkolwiek z ofert.
9) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zamówienia lub unieważnienia przedmiotowej procedury bez podania przyczyny.

X. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
1) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi o wyniku postępowania wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty.
2) Zamawiający poinformuje Wykonawcę, którego oferta została wybrana, o terminie i miejscu zawarcia umowy wg wzoru umowy- stanowiącego załącznik nr 3.
3) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze koleją ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
4) Do prowadzonego postepowania nie przysługują Wykonawcy środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.

XI. Wykluczenia:
Z postępowania wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835)

XII. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1) Zamawiający wymaga, aby każda oferta została złożona - wg, wzoru oferty - stanowiącego załącznik nr 1 do Zapytania,

2) Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
1. Wykaz wykonanych usług z załączeniem referencji potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.- załącznik nr 5. W przypadku, gdy usługi były realizowane na rzecz zamawiającego, załączenie referencji nie jest wymagane.
2. Kopię aktualnej polisy ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmujący co najmniej okres wskazany w pkt. IV zapytania.
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji, w którym jest wskazany rodzaj działalności wykonywany przez oferenta oraz osoby uprawnione do reprezentacji wystawionego, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej.
4. Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu /odpowiednio transportu i zbierania odpadów - zgodnie z obowiązującą ustawą o odpadach - odpowiednio Starosty lub wpis w rejestrze Marszałka Województwa potwierdzający posiadanie takich zezwoleń.
5. Kopię promesy albo kopię umowy zawartej z legalnym składowiskiem uprawnionym do przyjęcia odpadów zawierających azbest na przyjęcie i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest.
6. Oświadczenie dotyczące składowiska, na które zostaną przekazane wyroby zawierające azbest zebrane w ramach realizacji zadania celem unieszkodliwienia.- załącznik nr 6.
7. Aktualne zezwolenie na unieszkodliwienie azbestu, w przypadku, gdy Wykonawca zamierza prowadzić przetwarzanie odpadów we własnym zakresie.
8. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postepowania jako Wykonawca, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835) - załącznik nr 7.

Kontakt:
VI. Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami

Izabela Antczak, podinspektor tel-95 777 09 26, e-mail izabela.antczak@sulecin.pl
Agata Maciąg, podinspektor tel-95 777 09 16, e-mail agata.maciag@sulecin.pl
Robert Komorowski, Naczelnik Wydziału GKM tel-95 777 09 40 lub tel. kom. 694 455 612, e-mail robert.komorowski@sulecin.pl.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.