dolnośląskie (Głogów)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Świadczenie usług pol. na sprzątaniu i utrzymaniu w porządku i czystości terenów zielonych i zewn. oraz pomieszczeń i części wspólnych nieruchomości |
Data zamieszczenia: | 2023-06-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o ul. Matejki 57 60-770 Poznań powiat: Poznań Tel.: +48 614158800, Faks: +48 614158805 obsluga.klienta@zkzl.poznan.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/777599 |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Poznań |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel.: +48 614158800, |
Termin składania ofert: | 2023-06-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1)Nazwa: Świadczenie usług pol. na sprzątaniu i utrzymaniu w porządku i czystości terenów zielonych i zewn. oraz pomieszczeń i części wspólnych nieruchomości na terenie m. Poznania w podziale na VI części Numer referencyjny: ZP.200.6.2023 II.1.2)Główny kod CPV 90910000 Usługi sprzątania II.1.3)Rodzaj zamówienia Usługi II.1.4)Krótki opis: Świadczenie usług pol. na sprzątaniu i utrzymaniu w porządku i czystości terenów zielonych i zewn. oraz pomieszczeń i części wspólnych nieruchomości na terenie m. Poznania w podziale na VI części: Część I - tereny administrowane przez POK nr 1 - teren wew: 5 926 m2 - teren zew.: 42 083 m2 - teren zielony: 40 536 m2 Część II - tereny administrowane przez POK nr 2 -teren wew.: 13 274 m2 -teren zew.: 38 725 m2 -teren zielony: 18 998 m2 Część III- tereny administrowane przez POK nr 3 -teren wew.: 13 320 m2 -teren zew.: 35 374 m2 -teren zielony: 19 581 m2 Część IV - tereny administrowane przez POK nr 4 -teren wew.: 6 403 m2 -teren zew.: 30 114 m2 -teren zielony: 24 974 m2 Część V - tereny administrowane przez POK nr 5 -teren wew.: 2 520 m2 -teren zew.: 40 431 m2 -teren zielony: 23 758 m2 Część VI - powierzchnie wspólne i toalety publiczne w NZOZ - Ul. Kórnicka 24 oraz pomieszczenia toalet dla Najemców pod Rondem Kaponiera o maksymalnej powierzchni: - powierzchnia wew. - 1 670 m2 II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość II.1.6)Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: tak Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Część I - tereny administrowane przez POK nr 1 Część nr: 1 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 90511000 Usługi wywozu odpadów 90610000 Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90620000 Usługi odśnieżania 90630000 Usługi usuwania oblodzeń 90911200 Usługi sprzątania budynków 90911300 Usługi czyszczenia okien 90918000 Usługi czyszczenia pojemników na odpadki 90914000 Usługi sprzątania parkingów II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL415 Miasto Poznań Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Miasto Poznań II.2.4)Opis zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług polegających na sprzątaniu i utrzymaniu w porządku i czystości terenów zielonych i zewnętrznych przynależnych do budynków oraz pomieszczeń i części wspólnych nieruchomości na terenie Miasta Poznania, do których Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. dysponuje tytułem prawnym, w podziale na VI części: Część I - tereny administrowane przez POK nr 1 - teren wewnętrzna: 5 926 m2 - teren zewnętrzny: 42 083 m2 -teren zielony: 40 536 m2 Szczegółowy zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określony został w Projektowanych Postanowieniach Umowy (dalej zwanych PPU), stanowiących załącznik nr 8 do SWZ oraz wykaz nieruchomości objętych sprzątaniem (aktualny na dzień wszczęcia postępowania) stanowi załącznik nr 9 do SWZ. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Termin przystąpienia do czynności w wyniku stwierdze-nia nieprawidłowości w realizacji przedmiotu Umowy / Waga: 5% Kryterium jakości - Nazwa: Termin powiadomienia Zamawiającego o stwierdzonych usterkach, awariach i innych nieprawidłowościach / Waga: 5% Cena - Waga: 90% II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w miesiącach: 12 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak Opis wznowień: Zamawiający przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP. Wielkość lub zakres zamówienia: do 30% wartości zamówienia podstawowego dla każdej części zamówienia. II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie: 12 miesięcy począwszy od dnia 1 października 2023 r. lub do wyczerpania wynagrodzenia Wykonawcy (jeśli wyczerpanie nastąpi przed upływem terminu na jaki została zawarta umowa). Szczegółowe zagadnienia dotyczące terminu realizacji umowy uregulowane są w PPU, stanowiących załącznik nr 8 do SWZ. II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Część II - tereny administrowane przez POK nr 2 Część nr: 2 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 90511000 Usługi wywozu odpadów 90610000 Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90620000 Usługi odśnieżania 90630000 Usługi usuwania oblodzeń 90911200 Usługi sprzątania budynków 90911300 Usługi czyszczenia okien 90918000 Usługi czyszczenia pojemników na odpadki 90914000 Usługi sprzątania parkingów II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL415 Miasto Poznań II.2.4)Opis zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług polegających na sprzątaniu i utrzymaniu w porządku i czystości terenów zielonych i zewnętrznych przynależnych do budynków oraz pomieszczeń i części wspólnych nieruchomości na terenie Miasta Poznania, do których Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. dysponuje tytułem prawnym, w podziale na VI części: Część II - tereny administrowane przez POK nr 2 - teren wewnętrzna: 13 274 m2 - teren zewnętrzny: 38 725 m2 - teren zielony: 18 998 m2 Szczegółowy zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określony został w Projektowanych Postanowieniach Umowy (dalej zwanych PPU), stanowiących załącznik nr 8 do SWZ oraz wykaz nieruchomości objętych sprzątaniem (aktualny na dzień wszczęcia postępowania) stanowi załącznik nr 9 do SWZ. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Termin przystąpienia do czynności w wyniku stwierdze-nia nieprawidłowości w realizacji przedmiotu Umowy / Waga: 5% Kryterium jakości - Nazwa: Termin powiadomienia Zamawiającego o stwierdzonych usterkach, awariach i innych nieprawidłowościach / Waga: 5% Cena - Waga: 90% II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w miesiącach: 12 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak Opis wznowień: Zamawiający przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP. Wielkość lub zakres zamówienia: do 30% wartości zamówienia podstawowego dla każdej części zamówienia. II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie: 12 miesięcy począwszy od dnia 1 października 2023 r. lub do wyczerpania wynagrodzenia Wykonawcy (jeśli wyczerpanie nastąpi przed upływem terminu na jaki została zawarta umowa). Szczegółowe zagadnienia dotyczące terminu realizacji umowy uregulowane są w PPU, stanowiących załącznik nr 8 do SWZ. II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Część III- tereny administrowane przez POK nr 3 Część nr: 3 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 90511000 Usługi wywozu odpadów 90610000 Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90620000 Usługi odśnieżania 90630000 Usługi usuwania oblodzeń 90911200 Usługi sprzątania budynków 90911300 Usługi czyszczenia okien 90918000 Usługi czyszczenia pojemników na odpadki 90914000 Usługi sprzątania parkingów II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL415 Miasto Poznań II.2.4)Opis zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług polegających na sprzątaniu i utrzymaniu w porządku i czystości terenów zielonych i zewnętrznych przynależnych do budynków oraz pomieszczeń i części wspólnych nieruchomości na terenie Miasta Poznania, do których Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. dysponuje tytułem prawnym, w podziale na VI części: Część III- tereny administrowane przez POK nr 3 - teren wewnętrzna: 13 320 m2 - teren zewnętrzny: 35 374 m2 - teren zielony: 19 581 m2 Szczegółowy zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określony został w Projektowanych Postanowieniach Umowy (dalej zwanych PPU), stanowiących załącznik nr 8 do SWZ oraz wykaz nieruchomości objętych sprzątaniem (aktualny na dzień wszczęcia postępowania) stanowi załącznik nr 9 do SWZ. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Termin przystąpienia do czynności w wyniku stwierdze-nia nieprawidłowości w realizacji przedmiotu Umowy / Waga: 5% Kryterium jakości - Nazwa: Termin powiadomienia Zamawiającego o stwierdzonych usterkach, awariach i innych nieprawidłowościach / Waga: 5% Cena - Waga: 90% II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w miesiącach: 12 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak Opis wznowień: Zamawiający przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP. Wielkość lub zakres zamówienia: do 30% wartości zamówienia podstawowego dla każdej części zamówienia. II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie: 12 miesięcy począwszy od dnia 1 października 2023 r. lub do wyczerpania wynagrodzenia Wykonawcy (jeśli wyczerpanie nastąpi przed upływem terminu na jaki została zawarta umowa). Szczegółowe zagadnienia dotyczące terminu realizacji umowy uregulowane są w PPU, stanowiących załącznik nr 8 do SWZ. II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Część IV - tereny administrowane przez POK nr 4 Część nr: 4 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 90511000 Usługi wywozu odpadów 90610000 Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90620000 Usługi odśnieżania 90630000 Usługi usuwania oblodzeń 90911200 Usługi sprzątania budynków 90911300 Usługi czyszczenia okien 90918000 Usługi czyszczenia pojemników na odpadki 90914000 Usługi sprzątania parkingów II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL415 Miasto Poznań II.2.4)Opis zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług polegających na sprzątaniu i utrzymaniu w porządku i czystości terenów zielonych i zewnętrznych przynależnych do budynków oraz pomieszczeń i części wspólnych nieruchomości na terenie Miasta Poznania, do których Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. dysponuje tytułem prawnym, w podziale na VI części: Część IV - tereny administrowane przez POK nr 4 - teren wewnętrzna: 6 403 m2 - teren zewnętrzny: 30 114 m2 - teren zielony: 24 974 m2 Szczegółowy zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określony został w Projektowanych Postanowieniach Umowy (dalej zwanych PPU), stanowiących załącznik nr 8 do SWZ oraz wykaz nieruchomości objętych sprzątaniem (aktualny na dzień wszczęcia postępowania) stanowi załącznik nr 9 do SWZ. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Termin przystąpienia do czynności w wyniku stwierdze-nia nieprawidłowości w realizacji przedmiotu Umowy / Waga: 5% Kryterium jakości - Nazwa: Termin powiadomienia Zamawiającego o stwierdzonych usterkach, awariach i innych nieprawidłowościach / Waga: 5% Cena - Waga: 90% II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w miesiącach: 12 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak Opis wznowień: Zamawiający przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP. Wielkość lub zakres zamówienia: do 30% wartości zamówienia podstawowego dla każdej części zamówienia. II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie: 12 miesięcy począwszy od dnia 1 października 2023 r. lub do wyczerpania wynagrodzenia Wykonawcy (jeśli wyczerpanie nastąpi przed upływem terminu na jaki została zawarta umowa). Szczegółowe zagadnienia dotyczące terminu realizacji umowy uregulowane są w PPU, stanowiących załącznik nr 8 do SWZ. II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Część V - tereny administrowane przez POK nr 5 Część nr: 5 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 90511000 Usługi wywozu odpadów 90610000 Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90620000 Usługi odśnieżania 90630000 Usługi usuwania oblodzeń 90911200 Usługi sprzątania budynków 90911300 Usługi czyszczenia okien 90918000 Usługi czyszczenia pojemników na odpadki 90914000 Usługi sprzątania parkingów II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL415 Miasto Poznań II.2.4)Opis zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług polegających na sprzątaniu i utrzymaniu w porządku i czystości terenów zielonych i zewnętrznych przynależnych do budynków oraz pomieszczeń i części wspólnych nieruchomości na terenie Miasta Poznania, do których Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. dysponuje tytułem prawnym, w podziale na VI części: Część V - tereny administrowane przez POK nr 5 - teren wewnętrzna: 2 520 m2 - teren zewnętrzny: 40 431 m2 - teren zielony: 23 758 m2 Szczegółowy zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określony został w Projektowanych Postanowieniach Umowy (dalej zwanych PPU), stanowiących załącznik nr 8 do SWZ oraz wykaz nieruchomości objętych sprzątaniem (aktualny na dzień wszczęcia postępowania) stanowi załącznik nr 9 do SWZ. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Termin przystąpienia do czynności w wyniku stwierdze-nia nieprawidłowości w realizacji przedmiotu Umowy / Waga: 5% Kryterium jakości - Nazwa: Termin powiadomienia Zamawiającego o stwierdzonych usterkach, awariach i innych nieprawidłowościach / Waga: 5% Cena - Waga: 90% II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w miesiącach: 12 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak Opis wznowień: Zamawiający przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP. Wielkość lub zakres zamówienia: do 30% wartości zamówienia podstawowego dla każdej części zamówienia. II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie: 12 miesięcy począwszy od dnia 1 października 2023 r. lub do wyczerpania wynagrodzenia Wykonawcy (jeśli wyczerpanie nastąpi przed upływem terminu na jaki została zawarta umowa). Szczegółowe zagadnienia dotyczące terminu realizacji umowy uregulowane są w PPU, stanowiących załącznik nr 8 do SWZ. II.2)Opis II.2.1)Nazwa: Część VI - powierzchnie wspólne i toalety publiczne w NZOZ - Ul. Kórnicka 24 oraz pomieszczenia toalet dla Najemców pod Rondem Kaponiera Część nr: 6 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 90511000 Usługi wywozu odpadów 90610000 Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90620000 Usługi odśnieżania 90630000 Usługi usuwania oblodzeń 90911200 Usługi sprzątania budynków 90911300 Usługi czyszczenia okien 90918000 Usługi czyszczenia pojemników na odpadki 90914000 Usługi sprzątania parkingów II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL415 Miasto Poznań II.2.4)Opis zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług polegających na sprzątaniu i utrzymaniu w porządku i czystości terenów zielonych i zewnętrznych przynależnych do budynków oraz pomieszczeń i części wspólnych nieruchomości na terenie Miasta Poznania, do których Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. dysponuje tytułem prawnym, w podziale na VI części: Część VI - powierzchnie wspólne i toalety publiczne w NZOZ - Ul. Kórnicka 24 oraz pomieszczenia toalet dla Najemców pod Rondem Kaponiera o maksymalnej powierzchni: - powierzchnia wewnętrzna - 1 670 m2 Szczegółowy zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określony został w Projektowanych Postanowieniach Umowy (dalej zwanych PPU), stanowiących załącznik nr 8 do SWZ oraz wykaz nieruchomości objętych sprzątaniem (aktualny na dzień wszczęcia postępowania) stanowi załącznik nr 9 do SWZ. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Termin przystąpienia do czynności w wyniku stwierdze-nia nieprawidłowości w realizacji przedmiotu Umowy / Waga: 5% Kryterium jakości - Nazwa: Termin powiadomienia Zamawiającego o stwierdzonych usterkach, awariach i innych nieprawidłowościach / Waga: 5% Cena - Waga: 90% II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w miesiącach: 12 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak Opis wznowień: Zamawiający przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP. Wielkość lub zakres zamówienia: do 30% wartości zamówienia podstawowego dla każdej części zamówienia. II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie: 12 miesięcy począwszy od dnia 1 października 2023 r. lub do wyczerpania wynagrodzenia Wykonawcy (jeśli wyczerpanie nastąpi przed upływem terminu na jaki została zawarta umowa). Szczegółowe zagadnienia dotyczące terminu realizacji umowy uregulowane są w PPU, stanowiących załącznik nr 8 do SWZ. CPV: 90910000, 90511000, 90610000, 90620000, 90630000, 90911200, 90911300, 90918000, 90914000 Dokument nr: 340106-2023, ZP.200.6.2023 Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert Data: 19/06/2023 Czas lokalny: 10:30 Miejsce: Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem ,,Formularza do złożenia oferty" dostępnego na Platformie zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zkzl_poznan Specyfikacja: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zkzl_poznan Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/777599 TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 19/06/2023 Miejsce i termin realizacji: Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Miasto Poznań Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Oferta musi zachować ważność do: 16/09/2023 Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 02/06/2023 Kontakt: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. Krajowy numer identyfikacyjny: 2090002942 ul. Matejki 57 Poznań Kod NUTS: PL415 Miasto Poznań 60-770 Polska Osoba do kontaktów: Karolina Nowicka E-mail: obsluga.klienta@zkzl.poznan.pl Tel.: +48 614158800 Faks: +48 614158805 |
© eurobudowa.pl 2004-2024