Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6160z ostatnich 7 dni
24460z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Świadczenie usług pol. na sprzątaniu i utrzymaniu w porządku i czystości terenów...

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usług pol. na sprzątaniu i utrzymaniu w porządku i czystości terenów zielonych i zewn. oraz pomieszczeń i części wspólnych nieruchomości

Data zamieszczenia: 2023-06-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o
ul. Matejki 57
60-770 Poznań
powiat: Poznań
Tel.: +48 614158800, Faks: +48 614158805
obsluga.klienta@zkzl.poznan.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/777599
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel.: +48 614158800,
Termin składania ofert: 2023-06-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

Świadczenie usług pol. na sprzątaniu i utrzymaniu w porządku i czystości terenów zielonych i zewn. oraz pomieszczeń i części wspólnych nieruchomości na terenie m. Poznania w podziale na VI części

Numer referencyjny: ZP.200.6.2023
II.1.2)Główny kod CPV
90910000 Usługi sprzątania
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)Krótki opis:

Świadczenie usług pol. na sprzątaniu i utrzymaniu w porządku i czystości terenów zielonych i zewn. oraz pomieszczeń i części wspólnych nieruchomości na terenie m. Poznania w podziale na VI części:

Część I - tereny administrowane przez POK nr 1

- teren wew: 5 926 m2

- teren zew.: 42 083 m2

- teren zielony: 40 536 m2

Część II - tereny administrowane przez POK nr 2

-teren wew.: 13 274 m2

-teren zew.: 38 725 m2

-teren zielony: 18 998 m2

Część III- tereny administrowane przez POK nr 3

-teren wew.: 13 320 m2

-teren zew.: 35 374 m2

-teren zielony: 19 581 m2

Część IV - tereny administrowane przez POK nr 4

-teren wew.: 6 403 m2

-teren zew.: 30 114 m2

-teren zielony: 24 974 m2

Część V - tereny administrowane przez POK nr 5

-teren wew.: 2 520 m2

-teren zew.: 40 431 m2

-teren zielony: 23 758 m2

Część VI - powierzchnie wspólne i toalety publiczne w NZOZ - Ul. Kórnicka 24 oraz pomieszczenia toalet dla Najemców pod Rondem Kaponiera o maksymalnej powierzchni:

- powierzchnia wew. - 1 670 m2

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Część I - tereny administrowane przez POK nr 1

Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
90511000 Usługi wywozu odpadów
90610000 Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90620000 Usługi odśnieżania
90630000 Usługi usuwania oblodzeń
90911200 Usługi sprzątania budynków
90911300 Usługi czyszczenia okien
90918000 Usługi czyszczenia pojemników na odpadki
90914000 Usługi sprzątania parkingów
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL415 Miasto Poznań
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Miasto Poznań

II.2.4)Opis zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług polegających na sprzątaniu i utrzymaniu w porządku i czystości terenów zielonych i zewnętrznych przynależnych do budynków oraz pomieszczeń

i części wspólnych nieruchomości na terenie Miasta Poznania, do których Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. dysponuje tytułem prawnym, w podziale na VI części:

Część I - tereny administrowane przez POK nr 1

- teren wewnętrzna: 5 926 m2

- teren zewnętrzny: 42 083 m2

-teren zielony: 40 536 m2

Szczegółowy zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określony został w Projektowanych Postanowieniach Umowy (dalej zwanych PPU), stanowiących załącznik nr 8 do SWZ oraz wykaz nieruchomości objętych sprzątaniem (aktualny na dzień wszczęcia postępowania) stanowi załącznik nr 9 do SWZ.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Termin przystąpienia do czynności w wyniku stwierdze-nia nieprawidłowości w realizacji przedmiotu Umowy / Waga: 5%
Kryterium jakości - Nazwa: Termin powiadomienia Zamawiającego o stwierdzonych usterkach, awariach i innych nieprawidłowościach / Waga: 5%
Cena - Waga: 90%
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak
Opis wznowień:

Zamawiający przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP. Wielkość lub zakres zamówienia: do 30% wartości zamówienia podstawowego dla każdej części zamówienia.

II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie: 12 miesięcy począwszy od dnia 1 października 2023 r. lub do wyczerpania wynagrodzenia Wykonawcy (jeśli wyczerpanie nastąpi przed upływem terminu na jaki została zawarta umowa). Szczegółowe zagadnienia dotyczące terminu realizacji umowy uregulowane są w PPU, stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Część II - tereny administrowane przez POK nr 2

Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
90511000 Usługi wywozu odpadów
90610000 Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90620000 Usługi odśnieżania
90630000 Usługi usuwania oblodzeń
90911200 Usługi sprzątania budynków
90911300 Usługi czyszczenia okien
90918000 Usługi czyszczenia pojemników na odpadki
90914000 Usługi sprzątania parkingów
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL415 Miasto Poznań
II.2.4)Opis zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług polegających na sprzątaniu i utrzymaniu w porządku i czystości terenów zielonych i zewnętrznych przynależnych do budynków oraz pomieszczeń

i części wspólnych nieruchomości na terenie Miasta Poznania, do których Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. dysponuje tytułem prawnym, w podziale na VI części:

Część II - tereny administrowane przez POK nr 2

- teren wewnętrzna: 13 274 m2

- teren zewnętrzny: 38 725 m2

- teren zielony: 18 998 m2

Szczegółowy zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określony został w Projektowanych Postanowieniach Umowy (dalej zwanych PPU), stanowiących załącznik nr 8 do SWZ oraz wykaz nieruchomości objętych sprzątaniem (aktualny na dzień wszczęcia postępowania) stanowi załącznik nr 9 do SWZ.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Termin przystąpienia do czynności w wyniku stwierdze-nia nieprawidłowości w realizacji przedmiotu Umowy / Waga: 5%
Kryterium jakości - Nazwa: Termin powiadomienia Zamawiającego o stwierdzonych usterkach, awariach i innych nieprawidłowościach / Waga: 5%
Cena - Waga: 90%
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak
Opis wznowień:

Zamawiający przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP. Wielkość lub zakres zamówienia: do 30% wartości zamówienia podstawowego dla każdej części zamówienia.

II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie: 12 miesięcy począwszy od dnia 1 października 2023 r. lub do wyczerpania wynagrodzenia Wykonawcy (jeśli wyczerpanie nastąpi przed upływem terminu na jaki została zawarta umowa). Szczegółowe zagadnienia dotyczące terminu realizacji umowy uregulowane są w PPU, stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Część III- tereny administrowane przez POK nr 3

Część nr: 3
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
90511000 Usługi wywozu odpadów
90610000 Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90620000 Usługi odśnieżania
90630000 Usługi usuwania oblodzeń
90911200 Usługi sprzątania budynków
90911300 Usługi czyszczenia okien
90918000 Usługi czyszczenia pojemników na odpadki
90914000 Usługi sprzątania parkingów
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL415 Miasto Poznań
II.2.4)Opis zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług polegających na sprzątaniu i utrzymaniu w porządku i czystości terenów zielonych i zewnętrznych przynależnych do budynków oraz pomieszczeń

i części wspólnych nieruchomości na terenie Miasta Poznania, do których Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. dysponuje tytułem prawnym, w podziale na VI części:

Część III- tereny administrowane przez POK nr 3

- teren wewnętrzna: 13 320 m2

- teren zewnętrzny: 35 374 m2

- teren zielony: 19 581 m2

Szczegółowy zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określony został w Projektowanych Postanowieniach Umowy (dalej zwanych PPU), stanowiących załącznik nr 8 do SWZ oraz wykaz nieruchomości objętych sprzątaniem (aktualny na dzień wszczęcia postępowania) stanowi załącznik nr 9 do SWZ.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Termin przystąpienia do czynności w wyniku stwierdze-nia nieprawidłowości w realizacji przedmiotu Umowy / Waga: 5%
Kryterium jakości - Nazwa: Termin powiadomienia Zamawiającego o stwierdzonych usterkach, awariach i innych nieprawidłowościach / Waga: 5%
Cena - Waga: 90%
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak
Opis wznowień:

Zamawiający przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP. Wielkość lub zakres zamówienia: do 30% wartości zamówienia podstawowego dla każdej części zamówienia.

II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie: 12 miesięcy począwszy od dnia 1 października 2023 r. lub do wyczerpania wynagrodzenia Wykonawcy (jeśli wyczerpanie nastąpi przed upływem terminu na jaki została zawarta umowa). Szczegółowe zagadnienia dotyczące terminu realizacji umowy uregulowane są w PPU, stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Część IV - tereny administrowane przez POK nr 4

Część nr: 4
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
90511000 Usługi wywozu odpadów
90610000 Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90620000 Usługi odśnieżania
90630000 Usługi usuwania oblodzeń
90911200 Usługi sprzątania budynków
90911300 Usługi czyszczenia okien
90918000 Usługi czyszczenia pojemników na odpadki
90914000 Usługi sprzątania parkingów
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL415 Miasto Poznań
II.2.4)Opis zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług polegających na sprzątaniu i utrzymaniu w porządku i czystości terenów zielonych i zewnętrznych przynależnych do budynków oraz pomieszczeń

i części wspólnych nieruchomości na terenie Miasta Poznania, do których Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. dysponuje tytułem prawnym, w podziale na VI części:

Część IV - tereny administrowane przez POK nr 4

- teren wewnętrzna: 6 403 m2

- teren zewnętrzny: 30 114 m2

- teren zielony: 24 974 m2

Szczegółowy zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określony został w Projektowanych Postanowieniach Umowy (dalej zwanych PPU), stanowiących załącznik nr 8 do SWZ oraz wykaz nieruchomości objętych sprzątaniem (aktualny na dzień wszczęcia postępowania) stanowi załącznik nr 9 do SWZ.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Termin przystąpienia do czynności w wyniku stwierdze-nia nieprawidłowości w realizacji przedmiotu Umowy / Waga: 5%
Kryterium jakości - Nazwa: Termin powiadomienia Zamawiającego o stwierdzonych usterkach, awariach i innych nieprawidłowościach / Waga: 5%
Cena - Waga: 90%
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak
Opis wznowień:

Zamawiający przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP. Wielkość lub zakres zamówienia: do 30% wartości zamówienia podstawowego dla każdej części zamówienia.

II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie: 12 miesięcy począwszy od dnia 1 października 2023 r. lub do wyczerpania wynagrodzenia Wykonawcy (jeśli wyczerpanie nastąpi przed upływem terminu na jaki została zawarta umowa). Szczegółowe zagadnienia dotyczące terminu realizacji umowy uregulowane są w PPU, stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Część V - tereny administrowane przez POK nr 5

Część nr: 5
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
90511000 Usługi wywozu odpadów
90610000 Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90620000 Usługi odśnieżania
90630000 Usługi usuwania oblodzeń
90911200 Usługi sprzątania budynków
90911300 Usługi czyszczenia okien
90918000 Usługi czyszczenia pojemników na odpadki
90914000 Usługi sprzątania parkingów
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL415 Miasto Poznań
II.2.4)Opis zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług polegających na sprzątaniu i utrzymaniu w porządku i czystości terenów zielonych i zewnętrznych przynależnych do budynków oraz pomieszczeń

i części wspólnych nieruchomości na terenie Miasta Poznania, do których Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. dysponuje tytułem prawnym, w podziale na VI części:

Część V - tereny administrowane przez POK nr 5

- teren wewnętrzna: 2 520 m2

- teren zewnętrzny: 40 431 m2

- teren zielony: 23 758 m2

Szczegółowy zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określony został w Projektowanych Postanowieniach Umowy (dalej zwanych PPU), stanowiących załącznik nr 8 do SWZ oraz wykaz nieruchomości objętych sprzątaniem (aktualny na dzień wszczęcia postępowania) stanowi załącznik nr 9 do SWZ.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Termin przystąpienia do czynności w wyniku stwierdze-nia nieprawidłowości w realizacji przedmiotu Umowy / Waga: 5%
Kryterium jakości - Nazwa: Termin powiadomienia Zamawiającego o stwierdzonych usterkach, awariach i innych nieprawidłowościach / Waga: 5%
Cena - Waga: 90%
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak
Opis wznowień:

Zamawiający przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP. Wielkość lub zakres zamówienia: do 30% wartości zamówienia podstawowego dla każdej części zamówienia.

II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie: 12 miesięcy począwszy od dnia 1 października 2023 r. lub do wyczerpania wynagrodzenia Wykonawcy (jeśli wyczerpanie nastąpi przed upływem terminu na jaki została zawarta umowa). Szczegółowe zagadnienia dotyczące terminu realizacji umowy uregulowane są w PPU, stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Część VI - powierzchnie wspólne i toalety publiczne w NZOZ - Ul. Kórnicka 24 oraz pomieszczenia toalet dla Najemców pod Rondem Kaponiera

Część nr: 6
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
90511000 Usługi wywozu odpadów
90610000 Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90620000 Usługi odśnieżania
90630000 Usługi usuwania oblodzeń
90911200 Usługi sprzątania budynków
90911300 Usługi czyszczenia okien
90918000 Usługi czyszczenia pojemników na odpadki
90914000 Usługi sprzątania parkingów
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL415 Miasto Poznań
II.2.4)Opis zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług polegających na sprzątaniu i utrzymaniu w porządku i czystości terenów zielonych i zewnętrznych przynależnych do budynków oraz pomieszczeń

i części wspólnych nieruchomości na terenie Miasta Poznania, do których Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. dysponuje tytułem prawnym, w podziale na VI części:

Część VI - powierzchnie wspólne i toalety publiczne w NZOZ - Ul. Kórnicka 24 oraz pomieszczenia toalet dla Najemców pod Rondem Kaponiera o maksymalnej powierzchni:

- powierzchnia wewnętrzna - 1 670 m2

Szczegółowy zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określony został w Projektowanych Postanowieniach Umowy (dalej zwanych PPU), stanowiących załącznik nr 8 do SWZ oraz wykaz nieruchomości objętych sprzątaniem (aktualny na dzień wszczęcia postępowania) stanowi załącznik nr 9 do SWZ.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Termin przystąpienia do czynności w wyniku stwierdze-nia nieprawidłowości w realizacji przedmiotu Umowy / Waga: 5%
Kryterium jakości - Nazwa: Termin powiadomienia Zamawiającego o stwierdzonych usterkach, awariach i innych nieprawidłowościach / Waga: 5%
Cena - Waga: 90%
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak
Opis wznowień:

Zamawiający przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP. Wielkość lub zakres zamówienia: do 30% wartości zamówienia podstawowego dla każdej części zamówienia.

II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie: 12 miesięcy począwszy od dnia 1 października 2023 r. lub do wyczerpania wynagrodzenia Wykonawcy (jeśli wyczerpanie nastąpi przed upływem terminu na jaki została zawarta umowa). Szczegółowe zagadnienia dotyczące terminu realizacji umowy uregulowane są w PPU, stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.

CPV: 90910000, 90511000, 90610000, 90620000, 90630000, 90911200, 90911300, 90918000, 90914000

Dokument nr: 340106-2023, ZP.200.6.2023

Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert
Data: 19/06/2023
Czas lokalny: 10:30
Miejsce:

Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem ,,Formularza do złożenia oferty" dostępnego na Platformie zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zkzl_poznan

Specyfikacja:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zkzl_poznan

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/777599

TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 19/06/2023

Miejsce i termin realizacji:
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Miasto Poznań

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 16/09/2023
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
02/06/2023

Kontakt:
Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o.
Krajowy numer identyfikacyjny: 2090002942
ul. Matejki 57
Poznań
Kod NUTS: PL415 Miasto Poznań
60-770
Polska
Osoba do kontaktów: Karolina Nowicka
E-mail: obsluga.klienta@zkzl.poznan.pl
Tel.: +48 614158800
Faks: +48 614158805

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.