Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
565z dziś
6764z ostatnich 7 dni
27132z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup infrastruktury technicznej i oprogramowania

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup infrastruktury technicznej i oprogramowania

Data zamieszczenia: 2023-06-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: ,,D.M.T." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Parzniewska 18
05-800 Pruszków
powiat: pruszkowski
22 535 37 87
mkujawa@dmtlogistic.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/161486
Województwo: mazowieckie
Miasto: Pruszków
Wadium: ---
Nr telefonu: 22 535 37 87
Termin składania ofert: 2023-06-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
RPMA.03.03.00-IP.01-14-122/22 ,,Wprowadzenie innowacji usługowej i procesowej w obszarze usług logistycznych drogą do rozwoju przedsiębiorstwa" w ramach działania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 (RPO WM 2014-2020) Ili Rozwój potencjału innowacyjnego i przedsiębiorczości 3.3 Innowacje w MŚP (dotyczy wniosku: RPMA.03.03.00-14-j047/23).
Powstaje w kontekście projektu
RPMA.03.03.00-14-J047/23 - Wprowadzenie innowacji w obszarze usług logistycznych drogą do rozwoju przedsiębiorstwa

Część 1
Zakup infrastruktury technicznej i oprogramowania

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest:
Zadanie nr 1
Zakup infrastruktury technicznej do automatycznego magazynowania, kompletacji i konfekcjonowania zamówień z kanału e-commerce (3 automatyczne regały magazynowe)
oraz
Zadanie nr 2
Zakup, wdrożenie i integracja systemu informatycznego do zarządzania automatycznym magazynem z systemem typu ERP wnioskodawcy w celu obsługi zleceń drobnicowych klientów.
Z uwagi na to, że zadania te są ze sobą powiązane i oba będą stanowiły jeden projekt, nieuzasadnione jest podzielenie zamówienia na części.

Okres gwarancji
Minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 24 miesiące. Zaoferowany przez Wykonawcę wydłużony okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.

CPV: 42418000-9, 48000000-8, 48921000-0, 72000000-5, 72212220-7, 72263000-6

Dokument nr: 2023-36905-161486

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-06-16

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-06

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
mazowieckie
Powiat
białobrzeski
Gmina
Promna
Miejscowość
Pruszków
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2023-06-21
Koniec realizacji
2023-12-20
Czy występuje płatność częściowa
NIE
Opis
Zadanie nr 1
Zadanie nr 2

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
NIE
Warunki zmiany umowy
Zamawiający ma możliwość dokonania następujących zmiany umowy:
a) zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT,
b) zmiany umówionego terminu dostawy spowodowanego przyczynami niemożliwymi do przewidzenia,
c) zmiany terminu płatności lub dostawy wynikające z potrzeb prawidłowej realizacji projektu oraz przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od stron,
d) zmiany umowy dokonanej w wyniku zmiany przepisów, uchwał, Rozporządzeń czy też innych dokumentów dotyczących uzyskania projektu i uzyskania dofinansowania z przedmiotowego projektu.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Wykonawca ubiegający się o zamówienie winien spełnić warunek uczestnictwa w postępowaniu: dysponować doświadczeniem w dostawie infrastruktury technicznej do automatycznego magazynowania, kompletacji i konfekcjonowania zamówień z kanału e-commerce (1 automatyczny regał magazynowy),
oraz dostawie, wdrożeniu i integracji systemu informatycznego do zarządzania automatycznym magazynem z systemem typu ERP wnioskodawcy w celu obsługi zleceń drobnicowych klientów. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował należycie co najmniej jedną dostawę infrastruktury technicznej do automatycznego magazynowania, kompletacji i konfekcjonowania zamówień z kanału e-commerce (1 automatyczny regał magazynowy), oraz zrealizował należycie co najmniej jedną dostawę, wdrożenie i integrację systemu informatycznego do zarządzania automatycznym magazynem z systemem typu ERP wnioskodawcy w celu obsługi zleceń drobnicowych klientów. Dostawa infrastruktury technicznej do automatycznego magazynowania, kompletacji i konfekcjonowania zamówień z kanału e-commerce (1 automatyczny regał magazynowy
i wdrożenie i integracja systemu informatycznego do zarządzania automatycznym magazynem z systemem typu ERP wnioskodawcy w celu obsługi zleceń drobnicowych klientów może być wykazana w ramach jednego zlecenia lub zleceń osobnych. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólną wykonawcy mogą wspólnie wykazać się doświadczeniem, tj. wspólnie wykażą, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali należycie co najmniej jedną dostawę infrastruktury technicznej do automatycznego magazynowania, kompletacji i konfekcjonowania zamówień z kanału e-commerce (1 automatyczny regał magazynowy), oraz zrealizowali należycie co najmniej jedną dostawę, wdrożenie i integrację systemu informatycznego do zarządzania automatycznym magazynem z systemem typu ERP wnioskodawcy w celu obsługi zleceń drobnicowych klientów.
Wykluczenia:
1) Wykonawca nie może być powiązany kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym.
2) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
3) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1)
Ocena spełnienia ww. warunku i podstaw wykluczenia zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, określonych w rozdz. III.D.
Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż na dzień składania ofert wykonawca ww. warunki spełnia oraz nie podlega wykluczeniu.
3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunku uczestnictwa w postępowaniu, będą podlegać wykluczeniu, a ich oferty nie będą dopuszczone do oceny w kryteriach oceny ofert. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę zgodną z opisem przedmiotu zamówienia, złożoną przez wykonawcę spełniającego warunki udziału w postępowaniu i który uzyskał najwyższą ilość punktów łącznie we wszystkich kryteriach.
4. Oferty złożone po terminie składania ofert oraz niekompletne w sposób uniemożliwiający ich ocenę w kryterium oceny ofert nie będą brane pod uwagę.

W przypadku realizacji przez różne podmioty poszczególnych Zadań istniałoby ryzyko, że infrastruktura techniczna do automatycznego magazynowania nie byłaby kompatybilna z oprogramowaniem.
Zamawiający zatem wskazuje, że ofertę należy złożyć na całość zadania pomimo jego podziału na dwa Zadania.
Szczegółowe zasady realizacji zamówienia określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 4 do niniejszego ogłoszenia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi specyfikacja techniczna, stanowiąca Załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia.
Sprzęt ma być fabrycznie nowy i objęty gwarancją minimum 2 lata. (24 miesiące).
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
Zamawiający informuje, iż dopuszcza rozwiązania równoważne. Ilekroć w specyfikacji technicznej materiały lub urządzenia zostały opisane przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-06-07
Data ostatniej zmiany
2023-06-07 14:33:34

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
cena (Kc) - 60 %
W kryterium cena (Kc) punkty zostaną obliczone według wzoru:
Najniższa cena (spośród ocenianych ofert)
Kc =----------------------------------------------------------- x 60 pkt
Cena oferty ocenianej
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
gwarancja (Kg) - 15%
Wydłużenie okresu gwarancji (ponad wymagane 24 miesiące)
o dodatkowe 12 miesięcy - 5 pkt
o dodatkowe 24 miesiące - 10 pkt
o dodatkowe 36 miesięcy -15 pkt
Wykonawca zobowiązany jest do określenia terminu gwarancji w formularzu ofertowym.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
serwis - wizyta serwisowa liczona w dniach; maksymalny czas reakcji od zgłoszenia - 5 dni roboczych (Ks) -15 %:
czas reakcji 5 dni roboczych - 0 pkt.
czas reakcji 4 dni robocze - 3 pkt.
czas reakcji 3 dni robocze - 6 pkt.
czas reakcji 2 dni robocze - 10 pkt.
czas reakcji 1 dzień roboczy - 15 pkt.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
termin dostawy wraz z instalacją [w tygodniach] (Kt)- 10%
Najkrótszy termin dostawy wraz z instalacją (w ocenianych ofertach)
Kt =----------------------------------------- x 10 pkt
Termin dostawy wraz z instalacją w ofercie ocenianej.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Michał Kujawa
tel.: 22 535 37 87
e-mail: mkujawa@dmtlogistic.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.