Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1110z dziś
7272z ostatnich 7 dni
27655z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa surowców

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa surowców

Data zamieszczenia: 2023-06-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Saga Poland Sp. z o.o
Ul. Guzowska 4
96-515 Teresin
powiat: sochaczewski
Telefon: 32 351 16 41, tel. 508 569 369
Województwo: mazowieckie
Miasto: Teresin
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 32 351 16 4
Termin składania ofert: 2023-06-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe
na dostawę surowców do realizacji testów w ramach projektu pt:
,,Opracowanie i uruchomienie innowacyjnej technologii odlewania ciśnieniowego z wykorzystaniem ukierunkowanej krystalizacji stosowanej
w celu poprawy jakości struktury i powierzchni małogabarytowych detali" (dalej jako ,,Projekt")
Projekt jest współfinansowany ze środków krajowych przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach Programu Ścieżka dla Mazowsza
II. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa surowców tj. stopu aluminium EN AC-46000 24 tony zgodnie ze specyfikacją opisaną w pkt III.
III. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup stopu aluminium EN AC-46000 24 tony o następującej specyfikacji:
Wymagania jakościowe dla stopu aluminium EN AC-46000:
SI - 8.0-11.0 %
Fe - max. 1,3%
Cu - 2.0 - 4.0%
Mn - max. 0,55%
Mg - 0,05- 0,55%
Ni - max. 0,55%
Zn - max. 1,2 %
Sn - max. 0,25%
Ti - max. 0,25%
Pb - max. 0,35%
Cr - max 0,15%
Dostarczony surowiec powinien posiadać ,,Kartę informacyjną" produktu, która musi być sporządzona w języku polskim
Odbiór końcowy u Zamawiającego będzie polegał na sprawdzeniu ilości towaru, jakości zabezpieczenia przed uszkodzeniem i wpływem warunków zewnętrznych oraz kontroli atestów, a także innych dokumentów dotyczących zgodności technicznej. Dodatkowo Zamawiający zastrzega sobie możliwość badań chenmicznych dostarczonego surowca.
Inne wymagania dotyczące Przedmiotu Zamówienia:
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych.
2. Zamawiający nie przewiduje możliwość zawarcia umowy ramowej.
3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
4. Wymagania dotyczące wykonania Przedmiotu zamówienia, w szczególności obowiązki Wykonawcy znajdują się we ,,Wzorze Umowy", stanowiącym Załącznik Nr 3 do Zapytania ofertowego. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z treścią Wzoru Umowy.
5. Koszt transportu surowca do zakładu Zamawiającego ponosi Wykonawca.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy odbioru surowca i odesłania go wykonawcy na jego koszt jeżeli nie będzie on spełniać wymogów określonych w zapytaniu ofertowym.

CPV: 14600000-7

Otwarcie ofert: 3. Otarcie ofert nastąpi w dniu 16.06.2023 roku o godz. 9.00 w Zakładzie Zamawiającego.
4. Podczas otwarcia ofert Zamawiający odczyta nazwy oraz adresy Wykonawców, a także zastrzega sobie prawo podania informacji dotyczących oferowanych warunków realizacji zamówienia podlegajacych ocenie według przyjętych w postępowaniu kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej.
5. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane i będą zwracane składającemu bez otwierania.

Składanie ofert:
1. Oferty należy złożyć w terminie do dnia 15.06.2023 roku, w następujący sposób:
Osobiście, pocztą kurierską lub pocztą tradycyjną na adres (o terminie złożenia decyduje data i godz. wpłynięcia oferty do Zakładu Zamawiającego):
SAGA POLAND sp. z o.o.
Ul. Guzowska 4, 96-515 Teresin
2. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej nazwą i adresem Wykonawcy z dopiskiem: ,,Oferta na dostawę surowców do realizacji Projektu CONFOCAST".

Miejsce i termin realizacji:
Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia - Zakład Zamawiającego w Teresinie, Ul. Guzowska 4.
V. Podpisanie umowy i termin realizacji zamówienia:
1. Termin podpisania umowy zostanie wyznaczony przez Zamawiajacego po publikacji informacji o wyniku postępowania i nastąpi nie później niż 5 dni od daty publikacji informacji o wyniku postępowania.
2. Wykonanie całego zakresu zamówienia zgodnie z ofertą Wykonawcy, musi zostać dokonane nie później niż do dnia 21 czerwca 2023 r.

Wymagania:
I. Tryb udzielenia zamówienia oraz sposób upublicznienia ogłoszenia o zamówieniu:
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego zgodnie z procedurą określoną w § 10 pkt. 6 umowy o dofinansowanie projektu.
2. Zamawiający nie stosuje ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
3. Forma upublicznienia zapytania ofertowego: publikacja zapytania wraz z załącznikami na stronie internetowej www.sagapoland.eu oraz przesłanie zapytania do min. 3 potencjalnych dostawców.
VI. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
1. O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Zamawiający nie konkretyzuje wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku.
1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny do wykonania Przedmiotu Zamówienia.
Zamawiający nie konkretyzuje wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku.
1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia.
Zamawiający nie konkretyzuje wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku.
1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania.
2. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą:
o Oświadczenie o treści określonej w załączniku nr 2 do Zapytania Ofertowego;
2. Z udziału w postępowaniu Zamawiający wyklucza:
2.1. Wykonawców powiązanych z Zamawiającym; (Za wykonawcę powiązanego uznaje się podmiot:
a. powiązany lub będący jednostką zależną, współzależną lub dominującą w relacji z Zamawiającym w rozumieniu ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 1994 r. Nr 121 poz. 591 z późn. zm.))
b. będący podmiotem pozostającym z Zamawiającym lub członkami jego organów w takim stosunku faktycznym lub prawnym, który może budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności w wyborze dostawcy towaru lub usługi, w szczególności pozostającym w związku małżeńskim, stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa do drugiego stopnia włącznie, stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli, także poprzez członkostwo w organach dostawcy towaru lub usługi
c. będący podmiotem powiązanym lub podmiotem partnerskim w stosunku do Zamawiającego w rozumieniu Rozporządzenia Komisji (UE) nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r.
d. będący podmiotem powiązanym osobowo z Zamawiającym w rozumieniu art. 32 ust. 2 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 r. Nr 54 poz. 535 z późn. zm.))
2.2. wykonawcę, który w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził Zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych
2.3. wykonawcę, który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd Zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez Zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
2.4. wykonawcę, który bezprawnie wpływał lub próbował wpłynąć na czynności Zamawiającego lub pozyskać informacje poufne, mogące dać mu przewagę w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
2.5. wykonawcę, który brał udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia lub którego pracownik, a także osoba wykonująca pracę na podstawie umowy zlecenia, o dzieło, agencyjnej lub innej umowy o świadczenie usług, brał udział w przygotowaniu takiego postępowania, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu;
2.6. wykonawcę, który z innymi wykonawcami zawarł porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji między wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych;
2.7. wykonawcę będącego podmiotem zbiorowym, wobec którego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2016 r. poz. 1541 oraz z 2017 r. poz. 724 i 933 z późn. zm.);
2.8. wykonawcę wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;
2.9. wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r. poz. 229, 1089 i 1132 z późn. zm.), złożyli odrębne oferty, , chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
2.10. wykonawcę w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2016 r. poz. 1574, 1579, 1948 i 2260 z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 2171, 2260 i 2261 oraz z 2017 r. poz. 791 z późn. zm.);
2.11. niespełniających warunków udziału w postępowaniu;
3. Oferta Wykonawcy wykluczonego z udziału w postępowaniu, a także oferta niezgodna z treścią niniejszego Zapytania ofertowego podlega odrzuceniu.
4. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą:
o Oświadczenie o treści określonej w Załączniku nr 2 do Zapytania Ofertowego;
o Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
VII. Opis sposobu oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu i sposobu sporządzenia oferty:
1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie informacji przedstawionych w formularzu oferty oraz w załącznikach. Z treści oferty i załączników musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na dzień składania ofert. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
2. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
a. Formularz ofertowy przygotowany zgodnie ze wzorem przedstawionym w Załączniku Nr 1. Wszystkie ceny w formularzu powinny zostać poddane w PLN lub EURO (powiększone o należny podatek VAT). Wykonawca zagraniczny składający ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego (zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie
dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów) określa tylko cenę netto oferty, tj. bez podatku VAT.
b. Oświadczenie, o treści wskazanej w Załączniku nr 2 do niniejszejego zapytania ofertowego, potwierdzające że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu,
c. Oświadczenie, o treści wskazanej w Załączniku nr 4 dotyczące przetwarzania danych osobowych;
d. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 2 lit. d składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
4. Dokument, o którym mowa pkt 3 lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż niż 6 miesięcy przed upływem tego terminu.
5. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Wymóg określony w pkt 4 stosuje się.
6. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska).
7. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy (jeśli sposób reprezentacji nie wynika wprost z informacji zawartych w ogólnodostępnych rejestrach lub ewidencjach).
8. Jeżeli na etapie składania ofert Wykonawca nie przedstawił wymaganych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania (oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości), Zamawiający może wezwać Wykonwacę do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.Przedstawione na wezwanie Zamawiającego dokumenty lub oświadczenia muszą potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert i nie mogą prowadzić do zmiany treści oferty.
9. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
10. Ofertę należy sporządzić pisemnie w języku polskim, w jednym egzemplarzu.
11. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski.
12. Wszelkie miejsca w ofercie, w których Wykonawca naniósł poprawki lub zmiany wpisywanej przez siebie treści muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę - w przeciwnym wypadku nie będą uwzględniane. Ofertę poprawia się wyłącznie w sposób pozwalający odczytać tekst lub liczbę pierwotną i wpisanie tekstu lub liczby właściwej (poprzez skreślenie dotychczasowej treści i wpisanie nowej, z zachowaniem czytelności błędnego zapisu). Parafka (podpis) powinna być naniesiona w sposób umożliwiający identyfikację osoby parafującej lub podpisującej (np. wraz z imienną pieczątką osoby sporządzającej parafkę) wraz z datą dokonania poprawki.
13. Formularz ofertowy wraz z załącznikami należy złożyć w wersji papierowej w formie oryginałów dokumentów.
14. Dokumenty załączone do oferty w formie kserokopii muszą być czytelne, opatrzone klauzulą ,,za zgodność z oryginałem" (na każdej stronie kopii) lub klauzulą ,,za zgodność z oryginałem od strony ... do strony..." (jeśli kopie są trwale spięte a ich strony odpowiednio ponumerowane) oraz poświadczone czytelnym podpisem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną.
15. Wszystkie strony oferty i załączników muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
16. Ważność oferty / termin związania ofertą powinien wynosić minimum 30 dni licząc od daty upływu terminu składania ofert.
17. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
18. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę wyłącznie przed upływem terminu składania ofert.
VIII. Procedura wyboru najkorzystniejszej oferty:
1. Kryteria oceny:
1.1 Cena (oczekiwane wynagrodzenie netto) ,,C": maksymalnie 100 pkt.
Punktacja za oczekiwane wynagrodzenie netto zostanie obliczona zgodnie z następującym wzorem:
?=???????100
Cmin - Cena przedstawiona w najtańszej ofercie
Cn - Cena zaproponowana w ofercie akutalnie obliczanej
Suma punktów będzie liczona według wzoru: O = C
gdzie:
O - Ocena
C - Cena
2. Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąc oferta wynosi 100. Punkty będą liczone z dokładnościa do dwóch miejsc po przecinku. Cena winna zawierać wszystkie koszty niezbędne do realizacji Przedmiotu zamówienia.
3. W przypadku gdy cena oferty zostanie wyrażona w EURO, Zamawiający na potrzeby porównania złożonych ofert dokona przeliczenia zaoferowanej ceny na PLN z uwzględnieniem średniego kursu NBP dla waluty EURO obowiązującego na dzień składania ofert.
4. W przypadku wystąpienia w ofercie oczywistych omyłek rachunkowych, Zamawiający dokona ich poprawy, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek. Nadto Zamawiający jest uprawniony do poprawy w treści oferty oczywistych
pomyłek pisarskich lub innych omyłek poegających na niezgodności oferty z Zapytaniem ofertowym, niepowodujacych istotnych zmian w treści oferty.
5. Jeżeli zaoferowana cena lub koszt, lub ich istotne części składowe, wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzą wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający może zwrócić się do Wykonwacy o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny oferty. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny spoczywa na Wykonawcy. W przypadku nie złożenia wyjaśnień, bądź przedstawienia informacji, które w ocenie Zamawiającego nie potwierdzą prawidłowości wyliczenia ceny Zamawiajacy ma prawo do odrzucenia oferty.
6. Zamawiajacy może dokonać odrzucenia oferty złożonej w przedmiotowym postępowaniu, jeżeli:
6.1. Jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego;
6.2. Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
6.3. Zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia;
6.4. Została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
6.5. Zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu;
7. Zamawiający opublikuje informację o wyborze najkorzystniejszej oferty w taki sam sposób w jaki upubliczniono ogłoszenie o zamówieniu.
8. Umowa zostanie podpisana z Wykonawcą spełniającym warunki udziału w postępowaniu, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w ramach przyjętych kryteriów oceny ofert.
9. W przypadku, gdy Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę uchyla się od podpisania umowy, Zamawiający ma prawo wybrać najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych złożonych ofert.
10. Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości punktów wg kryteriów oceny ofert, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia, w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
11. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować warunków gorszych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
12. W przypadku, gdy Zamawiający będzie rozstrzygał pomiędzy kilkoma ofertami najkorzystniejszymi pod względem gospodarczym, dokona wyboru oferty najbardziej korzystnej gdy chodzi o oddziaływanie na środowisko i klimat (np. mniejsza energochłonność, zużycie wody, wykorzystanie materiałów pochodzących z recyclingu etc). W takim przypadku Zamawiający określi dodatkowe kryteria oraz zwróci się do wybranych Wykonawców o uzupełnienie ofert w terminie określonym przez Zamawiającego, nie dłuższym niż 14 dni od daty otwarcia ofert.
13. Cena winna uwzględniać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia. Wykonawcy zobowiązani są do bardzo starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, warunkami wykonania, warunkami zawartymi w Istotnych postanowieniach umowy i wszystkimi czynnikami mogącymi mieć wpływ na cenę zamówienia.
14. Cena wykonania zamówienia powinna zostać wyrażona cyfrowo i słownie. W przypadku rozbieżności przyjmuje się cenę wyrażoną słownie.
IX. Możliwość dodatkowych negocjacji:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia w przedmiotowym postępowaniu dodatkowych negocjacji w celu doprowadzenia do polepszenia warunków realizacji zamówienia.
2. W przypadku prowadzenia dodatkowych negocjacji, Zamawiający zaprosi do ich udziału Wykonawców, spełniających warunki udziału w postepowaniu i którzy złożyli ważne (nie podlegające odrzuceniu) oferty w toczącym się postępowaniu.
3. Prowadzone dodatkowe negocjacje nie mogą prowadzić do pogorszenia warunków realizacji zamówienia w odniesieniu do Zamawiajacego lub zmiany istotnych warunków określonych w ogłoszeniu o wszczęciu postępowania, takich jak opis przedmiotu zamówienia, warunki i sposób oceny warunków udziału w postępowaniu, kryteria oceny ofert.
4. W przypadku przeprowadzenia dodatkowych negocjacji, Zamawiajacy dokonując wyboru Wykonawcy z którym zostanie zawarta umowa, weźmie pod uwagę zaoferowane w ofertach oraz na drodze negocjacji warunki realizacji zamówienia z uwzględnieniem obowiazujących w postępowaniu kryteriów oceny ofert.
X. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami.
1. W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub poprzez e-mail. Za formę e-mail uważa się dokumenty podpisane przez upoważnioną lub upełnomocnioną do występowania w imieniu Wykonawcy osobę/osoby, zeskanowane i przesłane jako załączniki. W przypadku oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanych drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie zapisów zapytania ofertowego, a Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca drugiego dnia przed upływem terminu składania ofert.
3. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął po upływie terminu składania wniosku lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania, natomiast ewentualne przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku.
4. Zamawiający jednocześnie przekazuje treść wyjaśnień i/lub pytań i odpowiedzi wszystkim Wykonawcom, którym przekazano zapytanie ofertowe i zamieszcza je na stronie internetowej, na której udostępniono zapytanie ofertowe, bez ujawniania źródła zapytania.
5. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść zapytania ofertowego, jak i przedłużyć termin składania i wyboru ofert. Dokonaną zmianę Zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano zapytanie ofertowe, a ponadto zamieszcza ją także na stronach internetowych, na których udostępniono zapytanie ofertowe.
6. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania (bez prawa Wykonawców do zwrotu jakichkolwiek kosztów związanych z udziałem w postepowaniu) w szczególności w następujących przypadkach:
8.1. Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
8.2. Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
8.3. Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
8.4. Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.

Kontakt:
7. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami jest
Jan Łakomski tel. 508 569 369.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.