Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6095z ostatnich 7 dni
24552z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

System zasilający układ zagęszczania membranowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

System zasilający układ zagęszczania membranowego

Data zamieszczenia: 2023-06-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakłady Mięsne Silesia S.A
Opolska 22
40-084 Katowice
powiat: Katowice
516 138 235, 32 731 15 89
katarzyna.huras@duda.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/161379
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice
Wadium: ---
Nr telefonu: 516 138 235, 32 731
Termin składania ofert: 2023-07-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowego systemu zasilającego układ zagęszczania membranowego z systemem podawania zagęszczonej frakcji do zamrażarki oraz jego podłączenie i integracja
Powstaje w kontekście projektu
POIR.01.01.01-00-0739/19 - Innowacyjne metody wytwarzania i utrwalania preparatów białkowych z ubocznych surowców mięsnych i ich wykorzystanie w celu poprawy jakości przetworów

Część 1
System zasilający układ zagęszczania membranowego

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowego systemu zasilającego układ zagęszczania membranowego z systemem podawania zagęszczonej frakcji do zamrażarki oraz jego podłączenie i integracja.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego ,,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia".
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Dostawca zobowiązany będzie do podłączenia przedmiotu zamówienia do istniejących już lub zamówionych urządzeń systemowych składających się w cały zespól do prowadzenia procesu technologicznego pozyskiwania białka sarkoplazmatycznego. Integracja z istniejącymi maszynami powinna być ujednolicona, co pozwoli na bardziej intuicyjną obsługę procesu przez operatorów.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia przez Oferenta wizji lokalnej w miejscu realizacji zamówienia (hala z istniejącymi urządzeniami). Termin wizji lokalnej należy uzgodnić z Zamawiającym co najmniej dwa dni robocze przed planowanym terminem wizyty. Odbycie wizji lokalnej jest możliwe po przedstawieniu przez Oferenta oświadczenia stanowiącego załącznik nr 7 do zapytania ofertowego ,,Oświadczenie dopuszczające do informacji poufnych Zamawiającego".
5. Mogące wystąpić w zapytaniu ofertowym oraz jego załącznikach nazwy własne (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ,,ofert równoważnych". Przez ,,ofertę równoważną" należy rozumieć taką, która przedstawia opis przedmiotu zamówienia o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego, lecz oznaczoną innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem.

Nieterminowa realizacja umowy będzie obwarowana naliczeniem kar umownych.
Okres gwarancji
Gwarancja minimum 12 miesięcy (licząc od daty odbioru końcowego).

CPV: 42122000-0, 42215000-6, 42215200-8, 42900000-5, 44610000-9, 44611000-6

Dokument nr: 2023-8516-161379

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-07-07

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-07

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
Sosnowiec
Gmina
Sosnowiec
Miejscowość
Sosnowiec

Harmonogram realizacji zamówienia:
Termin realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 10 tygodni (70 dni kalendarzowych) licząc od daty podpisania umowy na realizację zamówienia.

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian Umowy na zasadach przewidzianych w pkt 20) lit. b) - e) rozdziału 6.5.2. Zasada konkurencyjności Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 tj. Zamawiający dopuszcza zlecenie Wykonawcy dodatkowych zamówień, przy czym po łącznym spełnieniu poniżej wskazanych warunków:
- zamówienia dodatkowe są niezbędne dla prawidłowego wykonania podstawowego zadania,
- wykonanie zamówień dodatkowych stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej do przewidzenia przed zawarciem Umowy przez strony,
- realizacja zamówień dodatkowych przed ich wykonaniem, zostanie w formie pisemnej zaakceptowana przez obie strony,
- zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
- zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
- wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
Opisane wyżej zmiany treści umowy nie mogą prowadzić do zmiany charakteru umowy. Zmiany te mogą skutkować zwiększeniem wynagrodzenia.
Warunki zmiany umowy
Z uwagi na limit znaków, szczegółowe warunki zmiany umowy zostały określone w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego "Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia".
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do realizacji zamówienia.
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 6 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) co najmniej 1 podobne zamówienie.
Przez podobne zamówienia rozumie się zamówienia związane z dostawą i uruchomieniem instalacji zawierającej co najmniej 3 zbiorniki z niezależnym systemem mycia, system kontroli poziomu, system dozowania produktu oraz system sterowania instalacją o wartości całej instalacji netto co najmniej 400 000,00 PLN.
W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca przedstawi na formularzu stanowiącym załącznik nr 6 do Zapytania Ofertowego wykaz podobnych zamówień wraz z podaniem daty i miejsca wykonania.
Zamawiający na etapie oceny ofert zastrzega sobie prawo do wezwania Oferentów do przedłożenia referencji lub protokołów odbioru/protokołów dostaw, potwierdzających prawidłowe wykonanie zamówień wymienionych w załączniku nr 6.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Wykonawca powinien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. W celu oceny spełnienia przez Wykonawcę niniejszego warunku, Wykonawca przedłoży oświadczenie, że nie zalega w opłacaniu podatków oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne. Oświadczenie to stanowi część formularza ofertowego - załącznika nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
I. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zlecenia realizacji całego przedmiotu zamówienia Podwykonawcy.
II. Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Oferent jest zobowiązany do podpisania Oświadczenia o braku powiązań osobowych/kapitałowych z Zamawiającym (oświadczenie stanowi Załącznik nr 4 do Zapytania Ofertowego).
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1. Oferta przygotowana na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego.
2. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy).
3. Oświadczenie o braku powiązań osobowych/kapitałowych z Zamawiającym przygotowane na formularzu stanowiącym Załącznik nr 4 do Zapytania Ofertowego.
4. Oświadczenie dotyczące wyrażenia zgody na przetwarzanie danych zawartych w ofercie zgodnie z klauzulą stanowiącą załącznik nr 5 do Zapytania Ofertowego. Oświadczenie stanowi część formularza oferty - Załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego.
5. Wykaz zrealizowanych podobnych zamówień przygotowany na formularzu stanowiącym załącznik nr 6 do Zapytania Ofertowego potwierdzający spełnienie warunku udziału w postępowaniu wskazanego w punkcie ,,Wiedza i doświadczenie".

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-06-07
Data ostatniej zmiany
2023-06-07 15:36:35

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Kryterium cena brutto przedmiotu zamówienia (KC) - waga 100%
Z uwagi na limit znaków, szczegóły dotyczące oceny punktowej oferty zostały przedstawione w załączniku nr 1 "Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia".

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Katarzyna Huras
tel.: 516 138 235
e-mail: katarzyna.huras@duda.pl
Łukasz Będkowski
tel.: 32 731 15 89
e-mail: bedkowski.lukasz@duda.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.