Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
344z dziś
6460z ostatnich 7 dni
24966z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku wraz z dostawą...

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku wraz z dostawą niezbędnych środków czystości i higieny

Data zamieszczenia: 2023-06-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Opolu
Witolda Pileckiego 2
45-331 Opole
powiat: Opole
(77) 454 00 67
ias.opole@mf.gov.pl
Województwo: opolskie
Miasto: Opole
Wadium: ---
Nr telefonu: (77) 454 00 67
Termin składania ofert: 2023-06-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w Urzędzie Skarbowym w Namysłowie wraz z dostawą niezbędnych środków czystości i higieny
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w Urzędzie Skarbowym w Namysłowie (ul. Marii Skłodowskiej-Curie 12, 46-100 Namysłów), na którą składa się:
1) utrzymanie czystości i porządku powierzchni wewnętrznych wraz z dostawą niezbędnych środków czystości i higieny;
2) utrzymanie czystości i porządku powierzchni zewnętrznych wraz z pielęgnacją terenów zielonych na wydzielonym terenie przed budynkiem.

CPV: 90910000-9, 90919200-4,90911200-8,90914000-7,90610000-6,90620000-9,90630000-2,90900000-6,90911300-9,77314100-5

Dokument nr: 2023/BZP 00252263, 1601-ILZ.260.32.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-15 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f20d9c48-0435-11ee-9355-06954b8c6cb9
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
Dodatkowe informacje zawarte są w rozdziale 8 SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Opis wymagań zawarto w rozdziale 8 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna znajduje się w rozdziale 40 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna znajduje się w rozdziale 40 SWZ

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-15 09:00
Miejsce składania ofert: Paltforma e- zamówienia

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1601-ILZ.260.32.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w Urzędzie Skarbowym w Namysłowie (ul. Marii Skłodowskiej-Curie 12, 46-100 Namysłów), na którą składa się:
1) utrzymanie czystości i porządku powierzchni wewnętrznych wraz z dostawą niezbędnych środków czystości i higieny;
2) utrzymanie czystości i porządku powierzchni zewnętrznych wraz z pielęgnacją terenów zielonych na wydzielonym terenie przed budynkiem.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77342000-9 - Przycinanie żywopłotów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. W przedmiotowym postępowaniu zamawiający dopuszcza prawo opcji.
2. Prawo opcji zostało opisane w rozdziale 4 SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny oferty najkorzystniejszej wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena ofertowa netto za jedną roboczogodzinę odśnieżania i usuwania śniegu, błota pośniegowego, oblodzeń, gołoledzi, śliskości pośniegowej ze schodów, chodników, wejść, wjazdów, placów, parkingów na terenie posesji, przemieszczanie w obrębie działki dużych ilości nagromadzonego śniegu oraz posypywanie piaskiem i innymi dopuszczalnymi środkami wszystkich ciągów komunikacyjnych oraz wejść do budynku, realizowanego w ramach prawa opcji
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena ofertowa netto za 1 m2 prania dywanów, wykładzin dywanowych i tapicerki meblowej, realizowanego w ramach prawa opcji
4.3.6.) Waga: 2
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena ofertowa netto za 1 m2 czyszczenia i nabłyszczania twardych powierzchni podłóg na korytarzach, polimeryzację/impregnację posadzek w pomieszczeniach, realizowanego w ramach prawa opcji
4.3.6.) Waga: 2
Kryterium 6
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena ofertowa netto za jedną roboczogodzinę czyszczenia kratek wentylacyjnych, włączników/wyłączników lamp, odkurzanie i mycie kaloryferów wraz z myciem gałązek i rurek, oraz pozostałe czynności porządkowe niezastrzeżone inaczej a realizowane w ramach prawa opcji
4.3.6.) Waga: 2
Kryterium 7
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena ofertowa netto za jedną roboczogodzinę sprzątania po pracach malarskich i drobnych remontach, wykonywanych w jednostkach Zamawiającego, realizowanego w ramach prawa opcji
4.3.6.) Waga: 2
Kryterium 8
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena ofertowa netto za 1 m2 sprzątania: magazynów, kotłowni, wymiennikowni, piwnicy, posadzek w garażach, realizowanego w ramach prawa opcji
4.3.6.) Waga: 2
Kryterium 9
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość usługi - rodzaj wykorzystywanych środków czystości
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 10
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość usługi - kontrola stałego koordynatora zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również należycie wykonuje, co najmniej dwa odrębne zamówienia (usługi/umowy), z których każde spełnia łącznie przesłanki:
a) polega/ło na sprzątaniu powierzchni wewnętrznych z pomieszczeniami biurowymi lub na sprzątaniu wewnętrznym z pomieszczeniami biurowymi i sprzątaniu zewnętrznym;
b) jest/było wykonywane w sposób ciągły na podstawie umowy zawartej nieprzerwanie na okres co najmniej 6 miesięcy;
c) jest/było o wartości, w której miesięczne wynagrodzenie przez okres co najmniej 6 miesięcy: wynosiło co najmniej 5 000 zł brutto miesięcznie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda:
1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Oferta Wykonawcy musi zawierać niżej wymienione dokumenty:
1) formularz ofertowy, sporządzony przy pomocy interaktywnego ,,Formularza ofertowego" udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce ,,Informacje podstawowe" oraz formularz cenowy wypełniony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do formularza ofertowego;
2) oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy
Pzp, stanowiące wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Załącznikiem 2 do SWZ;
3) oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, stanowiące wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia, zgodnie z Załącznikiem 3 do SWZ;
4) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów niezbędnych do wykonania zamówienia, sporządzone zgodnie z Załącznikiem 4 do SWZ (jeżeli dotyczy);
5) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, sporządzone zgodnie z Załącznikiem 5 do SWZ (jeżeli dotyczy);
6) oświadczenie wstępne podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, stanowiące wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, sporządzone zgodnie z Załącznikiem 6 do SWZ (jeżeli dotyczy);
7) oświadczenie wstępne podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, stanowiące wstępne potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, sporządzone zgodnie z Załącznikiem 7 do SWZ (jeżeli dotyczy);
8) wadium, jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium przelewem może załączyć dowód wniesienia wadium;
9) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy), w tym:
a) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
b) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
c) dokumenty rejestrowe lub wskazanie skąd Zamawiający może je pobrać samodzielnie.
10) uzasadnienie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Informacje dotyczące wadium znajdują się w rozdziale 28 SWZ
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Informacje znajdują się w rozdziale 19 SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Informacja o rodzaju i zakresie zmian umowy oraz warunkach ich wprowadzenia znajdują się w § 16 oraz § 17 PPU, stanowiących załącznik 9 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny oferty najkorzystniejszej wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena ofertowa netto za jedną roboczogodzinę odśnieżania i usuwania śniegu, błota pośniegowego, oblodzeń, gołoledzi, śliskości pośniegowej ze schodów, chodników, wejść, wjazdów, placów, parkingów na terenie posesji, przemieszczanie w obrębie działki dużych ilości nagromadzonego śniegu oraz posypywanie piaskiem i innymi dopuszczalnymi środkami wszystkich ciągów komunikacyjnych oraz wejść do budynku, realizowanego w ramach prawa opcji
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena ofertowa netto za 1 m2 prania dywanów, wykładzin dywanowych i tapicerki meblowej, realizowanego w ramach prawa opcji
4.3.6.) Waga: 2
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena ofertowa netto za 1 m2 czyszczenia i nabłyszczania twardych powierzchni podłóg na korytarzach, polimeryzację/impregnację posadzek w pomieszczeniach, realizowanego w ramach prawa opcji
4.3.6.) Waga: 2
Kryterium 6
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena ofertowa netto za jedną roboczogodzinę czyszczenia kratek wentylacyjnych, włączników/wyłączników lamp, odkurzanie i mycie kaloryferów wraz z myciem gałązek i rurek, oraz pozostałe czynności porządkowe niezastrzeżone inaczej a realizowane w ramach prawa opcji
4.3.6.) Waga: 2
Kryterium 7
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena ofertowa netto za jedną roboczogodzinę sprzątania po pracach malarskich i drobnych remontach, wykonywanych w jednostkach Zamawiającego, realizowanego w ramach prawa opcji
4.3.6.) Waga: 2
Kryterium 8
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena ofertowa netto za 1 m2 sprzątania: magazynów, kotłowni, wymiennikowni, piwnicy, posadzek w garażach, realizowanego w ramach prawa opcji
4.3.6.) Waga: 2
Kryterium 9
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość usługi - rodzaj wykorzystywanych środków czystości
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 10
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość usługi - kontrola stałego koordynatora zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2023-07-14

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.