łódzkie (Łódź)
dolnośląskie (Wrocław)
łódzkie (Łódź)
mazowieckie (Warszawa)
łódzkie (Bełchatów)
małopolskie (Kraków)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku wraz z dostawą niezbędnych środków czystości i higieny |
Data zamieszczenia: | 2023-06-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Izba Administracji Skarbowej w Opolu Witolda Pileckiego 2 45-331 Opole powiat: Opole (77) 454 00 67 ias.opole@mf.gov.pl |
Województwo: | opolskie |
Miasto: | Opole |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | (77) 454 00 67 |
Termin składania ofert: | 2023-06-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w Urzędzie Skarbowym w Namysłowie wraz z dostawą niezbędnych środków czystości i higieny Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w Urzędzie Skarbowym w Namysłowie (ul. Marii Skłodowskiej-Curie 12, 46-100 Namysłów), na którą składa się: 1) utrzymanie czystości i porządku powierzchni wewnętrznych wraz z dostawą niezbędnych środków czystości i higieny; 2) utrzymanie czystości i porządku powierzchni zewnętrznych wraz z pielęgnacją terenów zielonych na wydzielonym terenie przed budynkiem. CPV: 90910000-9, 90919200-4,90911200-8,90914000-7,90610000-6,90620000-9,90630000-2,90900000-6,90911300-9,77314100-5 Dokument nr: 2023/BZP 00252263, 1601-ILZ.260.32.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-15 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f20d9c48-0435-11ee-9355-06954b8c6cb9 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Dodatkowe informacje zawarte są w rozdziale 8 SWZ. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Opis wymagań zawarto w rozdziale 8 SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna znajduje się w rozdziale 40 SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna znajduje się w rozdziale 40 SWZ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-15 09:00 Miejsce składania ofert: Paltforma e- zamówienia Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: 1601-ILZ.260.32.2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w Urzędzie Skarbowym w Namysłowie (ul. Marii Skłodowskiej-Curie 12, 46-100 Namysłów), na którą składa się: 1) utrzymanie czystości i porządku powierzchni wewnętrznych wraz z dostawą niezbędnych środków czystości i higieny; 2) utrzymanie czystości i porządku powierzchni zewnętrznych wraz z pielęgnacją terenów zielonych na wydzielonym terenie przed budynkiem. 4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków 90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90620000-9 - Usługi odśnieżania 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń 90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania 90911300-9 - Usługi czyszczenia okien 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników 77342000-9 - Przycinanie żywopłotów 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak 4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: 1. W przedmiotowym postępowaniu zamawiający dopuszcza prawo opcji. 2. Prawo opcji zostało opisane w rozdziale 4 SWZ. 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny oferty najkorzystniejszej wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 30 Kryterium 2 4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt 4.3.6.) Waga: 15 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena ofertowa netto za jedną roboczogodzinę odśnieżania i usuwania śniegu, błota pośniegowego, oblodzeń, gołoledzi, śliskości pośniegowej ze schodów, chodników, wejść, wjazdów, placów, parkingów na terenie posesji, przemieszczanie w obrębie działki dużych ilości nagromadzonego śniegu oraz posypywanie piaskiem i innymi dopuszczalnymi środkami wszystkich ciągów komunikacyjnych oraz wejść do budynku, realizowanego w ramach prawa opcji 4.3.6.) Waga: 5 Kryterium 4 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena ofertowa netto za 1 m2 prania dywanów, wykładzin dywanowych i tapicerki meblowej, realizowanego w ramach prawa opcji 4.3.6.) Waga: 2 Kryterium 5 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena ofertowa netto za 1 m2 czyszczenia i nabłyszczania twardych powierzchni podłóg na korytarzach, polimeryzację/impregnację posadzek w pomieszczeniach, realizowanego w ramach prawa opcji 4.3.6.) Waga: 2 Kryterium 6 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena ofertowa netto za jedną roboczogodzinę czyszczenia kratek wentylacyjnych, włączników/wyłączników lamp, odkurzanie i mycie kaloryferów wraz z myciem gałązek i rurek, oraz pozostałe czynności porządkowe niezastrzeżone inaczej a realizowane w ramach prawa opcji 4.3.6.) Waga: 2 Kryterium 7 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena ofertowa netto za jedną roboczogodzinę sprzątania po pracach malarskich i drobnych remontach, wykonywanych w jednostkach Zamawiającego, realizowanego w ramach prawa opcji 4.3.6.) Waga: 2 Kryterium 8 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena ofertowa netto za 1 m2 sprzątania: magazynów, kotłowni, wymiennikowni, piwnicy, posadzek w garażach, realizowanego w ramach prawa opcji 4.3.6.) Waga: 2 Kryterium 9 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość usługi - rodzaj wykorzystywanych środków czystości 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 10 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość usługi - kontrola stałego koordynatora zamówienia 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1 Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również należycie wykonuje, co najmniej dwa odrębne zamówienia (usługi/umowy), z których każde spełnia łącznie przesłanki: a) polega/ło na sprzątaniu powierzchni wewnętrznych z pomieszczeniami biurowymi lub na sprzątaniu wewnętrznym z pomieszczeniami biurowymi i sprzątaniu zewnętrznym; b) jest/było wykonywane w sposób ciągły na podstawie umowy zawartej nieprzerwanie na okres co najmniej 6 miesięcy; c) jest/było o wartości, w której miesięczne wynagrodzenie przez okres co najmniej 6 miesięcy: wynosiło co najmniej 5 000 zł brutto miesięcznie 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda: 1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 1. Oferta Wykonawcy musi zawierać niżej wymienione dokumenty: 1) formularz ofertowy, sporządzony przy pomocy interaktywnego ,,Formularza ofertowego" udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce ,,Informacje podstawowe" oraz formularz cenowy wypełniony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do formularza ofertowego; 2) oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, stanowiące wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Załącznikiem 2 do SWZ; 3) oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, stanowiące wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia, zgodnie z Załącznikiem 3 do SWZ; 4) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów niezbędnych do wykonania zamówienia, sporządzone zgodnie z Załącznikiem 4 do SWZ (jeżeli dotyczy); 5) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, sporządzone zgodnie z Załącznikiem 5 do SWZ (jeżeli dotyczy); 6) oświadczenie wstępne podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, stanowiące wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, sporządzone zgodnie z Załącznikiem 6 do SWZ (jeżeli dotyczy); 7) oświadczenie wstępne podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, stanowiące wstępne potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, sporządzone zgodnie z Załącznikiem 7 do SWZ (jeżeli dotyczy); 8) wadium, jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium przelewem może załączyć dowód wniesienia wadium; 9) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy), w tym: a) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik; b) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; c) dokumenty rejestrowe lub wskazanie skąd Zamawiający może je pobrać samodzielnie. 10) uzasadnienie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy). SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: Informacje dotyczące wadium znajdują się w rozdziale 28 SWZ 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Informacje znajdują się w rozdziale 19 SWZ 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Informacja o rodzaju i zakresie zmian umowy oraz warunkach ich wprowadzenia znajdują się w § 16 oraz § 17 PPU, stanowiących załącznik 9 do SWZ 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny oferty najkorzystniejszej wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 30 Kryterium 2 4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt 4.3.6.) Waga: 15 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena ofertowa netto za jedną roboczogodzinę odśnieżania i usuwania śniegu, błota pośniegowego, oblodzeń, gołoledzi, śliskości pośniegowej ze schodów, chodników, wejść, wjazdów, placów, parkingów na terenie posesji, przemieszczanie w obrębie działki dużych ilości nagromadzonego śniegu oraz posypywanie piaskiem i innymi dopuszczalnymi środkami wszystkich ciągów komunikacyjnych oraz wejść do budynku, realizowanego w ramach prawa opcji 4.3.6.) Waga: 5 Kryterium 4 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena ofertowa netto za 1 m2 prania dywanów, wykładzin dywanowych i tapicerki meblowej, realizowanego w ramach prawa opcji 4.3.6.) Waga: 2 Kryterium 5 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena ofertowa netto za 1 m2 czyszczenia i nabłyszczania twardych powierzchni podłóg na korytarzach, polimeryzację/impregnację posadzek w pomieszczeniach, realizowanego w ramach prawa opcji 4.3.6.) Waga: 2 Kryterium 6 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena ofertowa netto za jedną roboczogodzinę czyszczenia kratek wentylacyjnych, włączników/wyłączników lamp, odkurzanie i mycie kaloryferów wraz z myciem gałązek i rurek, oraz pozostałe czynności porządkowe niezastrzeżone inaczej a realizowane w ramach prawa opcji 4.3.6.) Waga: 2 Kryterium 7 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena ofertowa netto za jedną roboczogodzinę sprzątania po pracach malarskich i drobnych remontach, wykonywanych w jednostkach Zamawiającego, realizowanego w ramach prawa opcji 4.3.6.) Waga: 2 Kryterium 8 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena ofertowa netto za 1 m2 sprzątania: magazynów, kotłowni, wymiennikowni, piwnicy, posadzek w garażach, realizowanego w ramach prawa opcji 4.3.6.) Waga: 2 Kryterium 9 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość usługi - rodzaj wykorzystywanych środków czystości 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 10 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość usługi - kontrola stałego koordynatora zamówienia 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-07-14 |
© eurobudowa.pl 2004-2024