Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
724z dziś
6923z ostatnich 7 dni
27291z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Termomodernizacja elewacji parterowego budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Termomodernizacja elewacji parterowego budynku

Data zamieszczenia: 2023-06-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Przełom" w Mińsku Mazowieckim
ul. Kościuszki 20
05-300 Mińsk Mazowiecki
powiat: miński
tel. 25 758 50 11.
Województwo: mazowieckie
Miasto: Mińsk Mazowiecki
Wadium: 7 000 złotych
Nr telefonu: tel. 25 758 50 11.
Termin składania ofert: 2023-06-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
2. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja elewacji parterowego budynku usługowego przy
ul. Kopernika 4 w Mińsku Mazowieckim.
3. W zakres robót określony w pkt 2 wchodzą:
3.1 Prace przygotowawcze i ogólne:
o opłata za zajęcie pasa drogowego,
o montaż i demontaż ogrodzenia placu budowy oraz oznakowanie terenu zgodnie
z obowiązującymi przepisami,
o renowacja terenów zielonych wynikająca z zakresu prowadzonych prac - ułożenie trawy
z rolki na warstwie czarnoziemu gr. 8cm w ilości 50m2,
o wywóz i utylizacja powstałych odpadów i gruzu (gruz gromadzony w kontenerach).
3.2 Ściany powyżej cokołu:
o montaż i demontaż rusztowań,
o zabezpieczenie okien i innych elementów budynku przed ewentualnym uszkodzeniem lub zniszczeniem folią lub płytą twardą wraz z usunięciem po zakończeniu prac,
o oczyszczenie mechaniczne, zmycie i gruntowanie powierzchni ścian (grunt barwiony),
o zamocowanie listwy startowej,
o wykonanie ocieplenia ścian styropianem EPS70-40 gr. 18cm,
o ocieplenie ościeży płytami styropianowym styropianem EPS70-40 gr. 3cm,
o wzmocnienie wszystkich krawędzi poprzez nałożenie narożników aluminiowych z siatką,
o wykonanie warstwy zbrojącej,
o wyprawa z tynku silikatowo-silikonowego faktura kasza (baranek) 1,5mm firmy BOLIX - kolorystyka do ustalenia z Zamawiającym,
o montaż podokienników (parapetów) zewnętrznych z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej
gr. 0,7mm.
3.3 Ściany poniżej cokołu:
o rozbiórka istniejących obrzeży, kostki, podbudowy itp.,
o wykonanie prac ziemnych tj. wykopów na głębokość 1m poniżej terenu dla docieplenia ścian fundamentowych,
o oczyszczenie mechaniczne powierzchni ścian,
o wyrównanie podłoża ścian fundamentowych do położenia izolacji powłokowej bitumicznej,
o wykonanie izolacji powłokowej bitumicznej dwuwarstwowej,
o wykonanie docieplenia ścian fundamentowych styropianem EPS100 gr. 12cm o niskiej nasiąkliwości mocowanym do podłoża klejem bitumicznym,
o wzmocnienie wszystkich krawędzi poprzez nałożenie narożników aluminiowych z siatką,
o wykonanie warstwy zbrojącej,
o wykonanie powyżej terenu warstwy nawierzchniowej z tynku mozaikowego firmy BOLIX TM - kolorystyka do ustalenia z Zamawiającym,
o wykonanie izolacji pionowej z foli kubełkowej poniżej terenu,
o przebudowa podejść kanalizacji deszczowej do rur spustowych z żeliwnych na PVC wraz
z likwidacją uskoków - pionowe zejście rury spustowej do kanalizacji,
o zasypanie z zagęszczeniem wykopów,
o ustawienie obrzeży gr. 8cm na ławie betonowej (beton B15),
o ułożenie opaski z płyt betonowych 50x50x7cm na podbudowie z betonu B10 gr. 10cm,
o odtworzenie podbudowy i nawierzchni z kostki od strony ulicy.
3.4 Orynnowanie wraz z przebudową rynny na wiszącą od strony północnej:
o rozebranie starych rynien i rur spustowych oraz istniejących obróbek blacharskich,
o ocieplenie gzymsu styropianem EPS70-40 gr.10cm,
o montaż belki drewnianej na gzymsie o przekroju 100/150mm,
o montaż deski czołowej z drewna nasyconego gr. 25-32mm (wiatrownicy) z dodatkowym mocowaniem do płyty betonowej za pomocą płaskowników z blachy ocynkowanej perforowanej
gr. 1mm i szer. 20mm w rozstawie co 1mb,
o wykonanie na zabudowanym gzymsie warstwy wyrównawczej i spadkowej z zaprawy klejowej
gr. 10cm pod obróbkę blacharską,
o pokrycie papą zgrzewalną podkładową zabudowy gzymsu z wcześniejszym zagruntowaniem powierzchni,
o pokrycie papą zgrzewalną nawierzchniową zabudowanego gzymsu z wykonaniem połączenia
z istniejącym pokryciem dachowym,
o montaż nowych obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej powlekanej gr. 0,7mm (pas podrynnowy łącznie z wykonaniem obróbki deski czołowej, pas nadrynnowy),
o montaż nowego orynnowania z blachy stalowej ocynkowanej malowanej proszkowo - rynny
i rury ?150mm wraz z podłączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej,
o montaż rewizji na rurach spustowych.
3.5 Gzyms i attyka od strony południowej i wschodniej:
o demontaż obróbek gzymsu i attyki,
o nadanie właściwego spadku gzymsu (na zewnątrz budynku) masami cementowo-klejowymi,
o izolacja papą zgrzewalną gzymsu z wywinięciem na attykę,
o docieplenie gzymsu od spodu - styropian grafitowy gr. 3cm,
o docieplenie gzymsu z góry - podkonstrukcja z drewna impregnowanego, ze spadkiem min. 10°, wypełnienie - styropian EPS70-40 gr. 10cm, poszycie - płyta OSB gr. 18mm,
o pokrycie dwukrotne papą zgrzewalną docieplonego gzymsu z wywinięciem na attykę,
o wykonanie ocieplenia attyki - styropian EPS70-40 gr. 18cm,
o wzmocnienie wszystkich krawędzi poprzez nałożenie narożników aluminiowych z siatką,
o wykonanie warstwy zbrojącej,
o wyprawa z tynku silikatowo-silikonowego faktura kasza (baranek) 1,5mm firmy BOLIX - kolorystyka do ustalenia z Zamawiającym,
o obróbki blacharskie gzymsu i attyki z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej gr. 0,7mm na podkładzie z płyty OSB gr. 18mm.
4. Zamawiający wskaże punkt odpłatnego poboru energii elektrycznej i wody oraz miejsce zamontowania WC. Kosztami za korzystanie z energii elektrycznej i wody Wykonawca będzie obciążany oddzielnymi fakturami. Wygrodzenie terenu Wykonawca wykona we własnym zakresie.
5. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji robót zgodnie warunkami technicznymi wykonawstwa
i odbioru robót. Wykonawca odpowiada za przestrzeganie przepisów bhp i ppoż., utrzymanie czystości
i porządku na terenie prowadzonych robót. Wykonawca odpowiada za ewentualne szkody wyrządzone osobom trzecim z tytułu prowadzonych robót.
6. Wszystkie materiały muszą posiadać niezbędne aprobaty i atesty.
7. Oferenci składają ofertę wypełniając załączony do niniejszej specyfikacji FORMULARZ OFERTOWY (zobowiązanie rzeczowo - finansowe oferenta) wg załącznika nr 1.
8. Cena oferty powinna obejmować całość robót (cena brutto) i zawierać wszystkie koszty związane
z realizacją przedmiotu zamówienia.
9. Wynagrodzenie przysługujące za wykonanie zamówienia będzie wynagrodzeniem ryczałtowym.

Otwarcie ofert: 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.06.2023 r. od godz. 10:00 w sali konferencyjnej Spółdzielni pok. 6.

Składanie ofert:
1. Termin i miejsce składania ofert:
Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w sekretariacie (pokój nr 9) Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Przełom" w Mińsku Mazowieckim Ul. Kościuszki nr 20 do dnia 22.06.2023 r. do godz. 9:30.

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
do 31 października 2023 r.

Wymagania:
III. WYMAGANIA OD OFERENTÓW
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawy,
2. posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, niezbędną wiedzę i doświadczenie, pracowników przeszkolonych, potencjał techniczny i ekonomiczny do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia,
3. nie zalegają w opłatach podatkowych i składkach ZUS,
4. posiadają referencje,
5. posiadają ubezpieczenie osób trzecich od odpowiedzialności cywilnej za ewentualne szkody wyrządzone
w związku z prowadzonymi robotami.
IV. WADIUM
1. Oferent wnosi wadium w wysokości 7 000 (siedem tysięcy) złotych na konto Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Przełom" w Mińsku Mazowieckim w PKO BP O/Mińsk Mazowiecki nr 30 1020 4476 0000 8702 0018 1388 z adnotacją: ,,Wadium dot. wykonania termomodernizacji elewacji budynku usługowego przy ul. Kopernika 4".
2. Podpisanie umowy z wybranym oferentem stanowi zakończenie procedury przetargowej, zaś wpłacone przez pozostałych oferentów wadium podlega zwrotowi.
3. Wadium wybranego oferenta zostanie zaliczone na poczet kaucji gwarancyjnej.
4. Odmowa podpisania umowy przez oferenta pociąga za sobą utratę wadium i odpowiedzialność odszkodowawczą wobec Spółdzielni.
V. DODATKOWE INFORMACJE PRZETARGOWE
1. Koszty związane ze sporządzeniem oferty przetargowej bez względu na wynik postępowania przetargowego ponosi oferent.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu i nie podpisania umowy bez podania przyczyn oraz nie ponoszenia odpowiedzialności prawnej i finansowej za zakup przez oferentów materiałów i przygotowania przez nich ofert.
3. Dokumenty przetargowe dostarczone po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.
4. Zaleca się, aby oferent dokonał wizji, zapoznał się z terenem robót i jego otoczeniem, dokonał obmiarów
z natury, jak również uzyskał niezbędne dane do prawidłowego sporządzenia niniejszej oferty. Szczegółowych informacji niezbędnych do opracowania oferty udziela Sekcja Techniczna,
tel. 25 758 5011 wew. 16 i 27.
5. Umowa zostanie zawarta z wybranym oferentem nie wcześniej niż po zatwierdzeniu wniosku Komisji Przetargowej przez Zarząd Spółdzielni.
6. Zamawiający nie będzie udzielał wyjaśnień dotyczących przebiegu przetargu.
7. Zamawiający informuje, że minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy.
8. Zamawiający określa punktację mającą wpływ na wybór najkorzystniejszej oferty przyznając punkty za następujące poszczególne elementy wskazane poniżej:
o cena do 80 pkt;
o okres gwarancji i rękojmi do 20 pkt, przy czym punkty zostaną przyznane wg następujących zasad:
36 miesięcy - 0 pkt;
48 miesięcy - 10 pkt;
60 miesięcy i więcej - 20 pkt.
Oferta winna być złożona w kopercie zabezpieczonej w sposób gwarantujący jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert i zatytułowana:

pieczątka firmy Wykonawcy
wraz z adresem i nr telefonu

,,Termomodernizacja elewacji budynku usługowego przy ul. Kopernika 4
w Mińsku Mazowieckim w 2023 r."
3. Oferenci zobowiązani są uczestniczyć przy otwarciu i odczytaniu ofert ze względu na to, że w przypadku nie dokonania wyboru oferty Komisja może przeprowadzić negocjacje cenowe w dniu otwarcia ofert.
4. Komisja przetargowa zgodnie z postanowieniami regulaminu przeprowadza przetarg, może go unieważnić bez podania przyczyny lub uznać za nierozstrzygnięty w przypadku, gdy nie wpłynęły przynajmniej dwie ważne oferty, wszystkie złożone oferty uznano za nieważne, Komisja przetargowa nie dokonała wyboru oferty.
5. Komisja poinformuje oferentów o ostatecznym wyniku przetargu na stronie internetowej Spółdzielni.

VII. OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ NIŻEJ WYMIENIONE DOKUMENTY
1. Wypełniony formularz ofertowy (cena brutto wg załącznika nr 1).
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w specyfikacji (wg załącznika nr 2).
3. Oświadczenie RODO (wg załącznika nr 3).
4. Dane ogólne o firmie (wg załącznika nr 4).
5. Dowód wpłaty wadium - wadium winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed dniem przetargu.
6. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
7. Uprawnienia kierownika budowy i zaświadczenie o przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa.
8. Ubezpieczenie osób trzecich od odpowiedzialności cywilnej za ewentualne szkody wyrządzone w związku z przeprowadzonymi robotami.
9. Referencje potwierdzające wykonanie robót o zbliżonym przedmiocie i wartości zadania.

Oryginały do wglądu w trakcie przetargu.
Strony oferty powinny być ponumerowane i zabezpieczone przed zdekompletowaniem (np. zszyte).

Złożenie przez oferenta fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania jest karalne, a oferta nie będzie brana pod uwagę.

VIII. WYBÓR OFERTY
Zamawiający udzieli odpowiedzi oferentowi, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza.
Oferent, który wygrał przetarg zobowiązany jest w terminie 14 dni od powiadomienia o wyborze oferty do podpisania umowy na przedmiot zamówienia.

Uwagi:
INFORMACJA RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Przełom"
z siedzibą przy ul. Kościuszki 20 w Mińsku Mazowieckim.
2. Dane kontaktowe koordynatora ochrony danych, e-mail: sm@smprzelom.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia pn. termomodernizacja elewacji budynku usługowego przy ul. Kopernika 4 w Mińsku Mazowieckim prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego oraz
w związku z realizacją tego zadania.
4. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust.1 lit. b) RODO w celu wykonania:
o czynności koniecznych przed zawarciem umowy,
o wykonania umowy,
o archiwizowania po zakończeniu wykonania umowy
przez administratora lub przez stronę trzecią.
5. W trakcie przetwarzania dane osobowe mogą być ujawniane odbiorcom: osobom upoważnionym oraz podmiotom, które wykażą prawnie uzasadnione interesy.
6. Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.
7. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze oraz dochodzenia lub obrony roszczeń.
8. Każdy kogo dane są przetwarzane przez Spółdzielnię ma prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz przenoszenia danych.
9. Każdy kogo dane są przetwarzane przez Spółdzielnię ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10. Podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy. Nie podanie danych lub złożenie sprzeciwu uniemożliwi wykonanie umowy.
11. Administrator nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.