Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6199z ostatnich 7 dni
24556z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja kotłowni i sieci ciepłowniczej w budynku

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja kotłowni i sieci ciepłowniczej w budynku

Data zamieszczenia: 2023-06-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Nowy Dwór Gdański
Wejhera 3
82-100 Nowy Dwór Gdański
powiat: Nowodworski
552472401, faks 552472405
urzad@miastonowydwor.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/778078
Województwo: pomorskie
Miasto: Nowy Dwór Gdański
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: 552472401, faks 5524
Termin składania ofert: 2023-06-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Modernizacja kotłowni i sieci ciepłowniczej w budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Kmiecinie
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja kotłowni i sieci ciepłowniczej w budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Kmiecinie. Inwestycja realizowana jest w ramach projektu pn. ,,Zielone Żuławy - poprawa efektywności energetycznej budynków szkolnych na obszarze Żuław Wiślanych".
Obiekt jest wyposażony w instalację wod-kan oraz instalację grzewczą zasilaną kotłownią na olej opałowy. W związku z planowanym doprowadzeniem gazu ziemnego do miejscowości Kmiecin, należy:
- zlikwidować istniejący kocioł olejowy wraz z magazynem oleju
- zamontować w jego miejsce nową kaskadę dwóch kotłów gazowych o mocy min. 2x112,5 kW
- wykonać instalację gazową wewnętrzną oraz zewnętrzną od punktu pomiarowo - redukcyjnego na granicy działki do budynku.
Projektowany gaz zostanie wykorzystany także do zasilenia urządzeń w kuchni - taboret gazowy 9m kW - 2 szt. oraz kuchenki gazowej 4 - palnikowej o mocy 11 kW - 1 szt., które obecnie są zasilane z butli gazowych 11 kg. z gazem płynnym.
Instalacja gazowa
Należy wykonać instalację gazową podziemną z rur PE 63x5,8, zachowując bezpieczne odległości od obcego uzbrojenia. Rury powinny zostać ułożone na głębokościach podanych w profilu podłużnym. W odległości około 0,5 m za szafką na gazomierz (punkt redukcyjno - pomiarowy) oraz od budynku należy wykonać przejście PE - STAL PE63/DN50. Nad rurociągiem ułożyć taśmę ochronną z tworzywa sztucznego, żółtego koloru o szerokości równej średnicy gazociągu, nie mniejszej jednak niż 0,4 m. Instalację gazową podziemną zakończyć wejściem do budynku w odległości nie mniejszej niż 0,5 m od otworów drzwiowych i okiennych na wysokość 0,5 m - z zaworem odcinającym w szafce ochronnej. Prace związane z montowaniem i układaniem instalacji gazowej podziemnej należy prowadzić w sposób, który nie powoduje zanieczyszczeń wnętrza rur, uszkodzeń powłoki izolacyjnej oraz powstania nadmiernych naprężeń odcinkach rur przewodowych.
Kotłownia gazowa
Należy zlikwidować istniejący kocioł olejowy wraz z magazynem oleju i zamontować w jego miejsce nową kaskadę dwóch kotłów gazowych o mocy min. 2x112,5 kW. Instalacja grzewcza nie ulega przebudowie. Cała technologia kotłowni za sprzęgłem hydraulicznym pozostaje bez zmian. Przed sprzęgłem hydraulicznym pozostaje istniejący układ pompy obiegowej wraz z armaturą. Naczynie zbiorcze pozostaje istniejące - do podłączenia do nowego układu kaskady kotłów gazowych.
Wykonana kotłownia stanowić będzie źródło ciepła dla potrzeb istniejącej instalacji grzewczej i ciepłej wody przedmiotowego budynku. Kotłownię zlokalizowano na przyziem w wydzielonym pomieszczeniu zaadoptowanym na kotłownię - należy włączyć korytarz do pomieszczenia kotłowni i zamontować na zewnątrz przeszklone drzwi pełniąe jednocześnie funkcję okna - o odporności ogniowej EI30. Pozostałe drzwi z korytarza należy zamontować jako EI30. Kaskada dwóch kotłów gazowych o mocy nominalnej 112,5 kW każdy. Parametry pracy tz/tp: 80°/60°C. Elementy układu technologicznego kotłowni wg. graficznej części opracowania.
Kotłownia ma zostać wyposażona w kompletną automatykę ze sterowaniem pogodowym - umożliwiającą zdalne sterowanie kotłownią i dozór przez wybrany w przyszłości serwis.
Na bazie ustawionych parametrów termoregulator oblicza temperaturę zasilania instalacji. Regulator decyduje, kiedy kocioł załączyć, przy jakiej mocy i z jaką sekwencją zapłonu w zależności od zapotrzebowania cieplnego instalacji.
Do zabezpieczeń kotłowni gazowej należy zaliczyć istniejące naczynie wzbiorcze przeponowe oraz zawory bezpieczeństwa - 2 szt.
Po wykonaniu instalacji, Wykonawca zobowiązany jest zgłosić do UDT gotowość odbioru urządzeń technicznych i przekazać Zamawiającemu dokumenty potwierdzające dopuszczenie do eksploatacji kotłów gazowych.
Szczegółowy zakres robót do wykonania określa dokumentacja projektowa pn. ,,Projekt instalacji wewnętrznej i zewnętrznej gazu ziemnego wraz przebudową istniejącej kotłowni olejowej polegającej na montażu nowych kotłów gazowych w budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w m. Kmiecin Ul. Żuławska 6 - działka nr 169/4 obręb Kmiecin", specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót jako dokumenty pomocnicze, stanowiące załączniki do SWZ. Wykonawca powinien traktować przedmiar robót przygotowany przez Zamawiającego, jako dokument informacyjny, z którego może korzystać, ale nie ma takiego obowiązku.

CPV: 45231220-3, 45400000-1,45232140-5,45330000-9

Dokument nr: 2023/BZP 00252456, ZP.271.12.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-23 11:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.miastonowydwor.pl/, https://platformazakupowa.pl/pn/miastonowydwor
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/miastonowydwor
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
2. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Nowego Dworu Gdańskiego
z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Nowym Dworze Gdańskim, Ul. Ernesta Wejhera 3, 82-100 Nowy Dwór Gdański;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/778078
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-23 11:00
Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/miastonowydwor

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja kotłowni i sieci ciepłowniczej w budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Kmiecinie. Inwestycja realizowana jest w ramach projektu pn. ,,Zielone Żuławy - poprawa efektywności energetycznej budynków szkolnych na obszarze Żuław Wiślanych".
Obiekt jest wyposażony w instalację wod-kan oraz instalację grzewczą zasilaną kotłownią na olej opałowy. W związku z planowanym doprowadzeniem gazu ziemnego do miejscowości Kmiecin, należy:
- zlikwidować istniejący kocioł olejowy wraz z magazynem oleju
- zamontować w jego miejsce nową kaskadę dwóch kotłów gazowych o mocy min. 2x112,5 kW
- wykonać instalację gazową wewnętrzną oraz zewnętrzną od punktu pomiarowo - redukcyjnego na granicy działki do budynku.
Projektowany gaz zostanie wykorzystany także do zasilenia urządzeń w kuchni - taboret gazowy 9m kW - 2 szt. oraz kuchenki gazowej 4 - palnikowej o mocy 11 kW - 1 szt., które obecnie są zasilane z butli gazowych 11 kg. z gazem płynnym.
Instalacja gazowa
Należy wykonać instalację gazową podziemną z rur PE 63x5,8, zachowując bezpieczne odległości od obcego uzbrojenia. Rury powinny zostać ułożone na głębokościach podanych w profilu podłużnym. W odległości około 0,5 m za szafką na gazomierz (punkt redukcyjno - pomiarowy) oraz od budynku należy wykonać przejście PE - STAL PE63/DN50. Nad rurociągiem ułożyć taśmę ochronną z tworzywa sztucznego, żółtego koloru o szerokości równej średnicy gazociągu, nie mniejszej jednak niż 0,4 m. Instalację gazową podziemną zakończyć wejściem do budynku w odległości nie mniejszej niż 0,5 m od otworów drzwiowych i okiennych na wysokość 0,5 m - z zaworem odcinającym w szafce ochronnej. Prace związane z montowaniem i układaniem instalacji gazowej podziemnej należy prowadzić w sposób, który nie powoduje zanieczyszczeń wnętrza rur, uszkodzeń powłoki izolacyjnej oraz powstania nadmiernych naprężeń odcinkach rur przewodowych.
Kotłownia gazowa
Należy zlikwidować istniejący kocioł olejowy wraz z magazynem oleju i zamontować w jego miejsce nową kaskadę dwóch kotłów gazowych o mocy min. 2x112,5 kW. Instalacja grzewcza nie ulega przebudowie. Cała technologia kotłowni za sprzęgłem hydraulicznym pozostaje bez zmian. Przed sprzęgłem hydraulicznym pozostaje istniejący układ pompy obiegowej wraz z armaturą. Naczynie zbiorcze pozostaje istniejące - do podłączenia do nowego układu kaskady kotłów gazowych.
Wykonana kotłownia stanowić będzie źródło ciepła dla potrzeb istniejącej instalacji grzewczej i ciepłej wody przedmiotowego budynku. Kotłownię zlokalizowano na przyziem w wydzielonym pomieszczeniu zaadoptowanym na kotłownię - należy włączyć korytarz do pomieszczenia kotłowni i zamontować na zewnątrz przeszklone drzwi pełniąe jednocześnie funkcję okna - o odporności ogniowej EI30. Pozostałe drzwi z korytarza należy zamontować jako EI30. Kaskada dwóch kotłów gazowych o mocy nominalnej 112,5 kW każdy. Parametry pracy tz/tp: 80°/60°C. Elementy układu technologicznego kotłowni wg. graficznej części opracowania.
Kotłownia ma zostać wyposażona w kompletną automatykę ze sterowaniem pogodowym - umożliwiającą zdalne sterowanie kotłownią i dozór przez wybrany w przyszłości serwis.
Na bazie ustawionych parametrów termoregulator oblicza temperaturę zasilania instalacji. Regulator decyduje, kiedy kocioł załączyć, przy jakiej mocy i z jaką sekwencją zapłonu w zależności od zapotrzebowania cieplnego instalacji.
Do zabezpieczeń kotłowni gazowej należy zaliczyć istniejące naczynie wzbiorcze przeponowe oraz zawory bezpieczeństwa - 2 szt.
Po wykonaniu instalacji, Wykonawca zobowiązany jest zgłosić do UDT gotowość odbioru urządzeń technicznych i przekazać Zamawiającemu dokumenty potwierdzające dopuszczenie do eksploatacji kotłów gazowych.
Szczegółowy zakres robót do wykonania określa dokumentacja projektowa pn. ,,Projekt instalacji wewnętrznej i zewnętrznej gazu ziemnego wraz przebudową istniejącej kotłowni olejowej polegającej na montażu nowych kotłów gazowych w budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w m. Kmiecin ul. Żuławska 6 - działka nr 169/4 obręb Kmiecin", specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót jako dokumenty pomocnicze, stanowiące załączniki do SWZ. Wykonawca powinien traktować przedmiar robót przygotowany przez Zamawiającego, jako dokument informacyjny, z którego może korzystać, ale nie ma takiego obowiązku.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie kryterium ,,cena"
i kryterium ,,gwarancja".
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
1) Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną (zamówienie na roboty budowlane) polegającą na budowie lub przebudowie kotłowni gazowej o mocy min. 100 kW.
2) Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże skierowanie do realizacji zamówienia publicznego następujące osoby:
1) kierownik budowy - minimalna liczba osób: 1, kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, doświadczenie: co najmniej 36 miesięcy (licząc od dnia uzyskania uprawnień) doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót;
2) kierownik robót elektrycznych i elektroenergetycznych - minimalna liczba osób: 1, kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, doświadczenie: co najmniej 36 miesięcy (licząc od dnia uzyskania uprawnień) doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 6 do SWZ,
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 7 do SWZ,
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 8 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ oraz oświadczenie podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy zasoby na potrzeby realizacji zamówienia, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ - jeżeli dotyczy,
2) oświadczenie, od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy - załącznik nr 9 do SWZ - jeżeli dotyczy,
3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa - jeżeli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia,
o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy, Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Oświadczenie i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu składają wykonawcy w takim zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określa załącznik nr 10 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie kryterium ,,cena"
i kryterium ,,gwarancja".
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2023-07-21

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.