mazowieckie (Józefów)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Prace malarskie ścian wewnętrznych i sufitów wraz z wymianą wybranej stolarki drzwiowej |
Data zamieszczenia: | 2023-06-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Szkoła Podstawowa im. Juliana Tuwima w Gaju Małym Gaj Mały 32 64-520 Obrzycko powiat: szamotulski 612913760, faks 612913760 sekretariat@spgajmaly.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Obrzycko |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 612913760, faks 6129 |
Termin składania ofert: | 2023-06-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Prace malarskie ścian wewnętrznych i sufitów wraz z wymianą wybranej stolarki drzwiowej w Szkole Podstawowej w Gaju Małym, gm. Obrzycko Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest malowanie ścian wewnętrznych i sufitów budynków Szkoły Podstawowej w Gaju Małym wraz z częściową wymianą stolarki drzwiowej. Zakres ilościowy robót zgodnie z załączonym przedmiarem i kosztorysem ślepym. Kolorystykę ostatecznie uzgodnić przed przystąpieniem do prac z Zarządcą budynku. Przy stolarce drzwiowej kolorystykę ostatecznie również uzgodnić z Zarządcą budynku. Materiał okuć przy drzwiach wewnętrznych klamka+szyld PZ ze stali nierdzewnej z wkładką patentową. Utylizacja gruzu, folii oraz opakowań po materiałach budowlanych po stronie Wykonawcy oraz demontaż i montaż tablic, wynoszenie i wnoszenie do pomieszczeń regałów, ławek i krzeseł, a także zabezpieczenie przed zniszczeniem otworów drzwiowych, okiennych. Prace objęte zamówieniem należy wykonać w oparciu o Rysunki, Przedmiary, Opis Przedmiotu Zamówienia. CPV: 45442100-8 Dokument nr: 2023/BZP 00252292, PZP.271.2.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-22 09:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-98abe616-0075-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami za pośrednictwem portalu eZamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami SWZ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-22 09:00 Miejsce składania ofert: Platforma e-zamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-25 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: PZP.271.2.2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest malowanie ścian wewnętrznych i sufitów budynków Szkoły Podstawowej w Gaju Małym wraz z częściową wymianą stolarki drzwiowej. Zakres ilościowy robót zgodnie z załączonym przedmiarem i kosztorysem ślepym. Kolorystykę ostatecznie uzgodnić przed przystąpieniem do prac z Zarządcą budynku. Przy stolarce drzwiowej kolorystykę ostatecznie również uzgodnić z Zarządcą budynku. Materiał okuć przy drzwiach wewnętrznych klamka+szyld PZ ze stali nierdzewnej z wkładką patentową. Utylizacja gruzu, folii oraz opakowań po materiałach budowlanych po stronie Wykonawcy oraz demontaż i montaż tablic, wynoszenie i wnoszenie do pomieszczeń regałów, ławek i krzeseł, a także zabezpieczenie przed zniszczeniem otworów drzwiowych, okiennych. Prace objęte zamówieniem należy wykonać w oparciu o Rysunki, Przedmiary, Opis Przedmiotu Zamówienia. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-25 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 112 ustawy Pzp dotyczące: 1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie określa takiego warunku udziału w postępowaniu. 2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający nie określa takiego warunku udziału w postępowaniu. 3) Sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający nie określa takiego warunku udziału w postępowaniu. 4) Zdolności technicznej i zawodowej. Zamawiający wymaga: a) posiadania przez Wykonawcę doświadczenia tj. - wykonania nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - 1 roboty o podobnym charakterze i złożoności w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania przedmiotowego warunku tj. polegającej na przebudowie/remoncie budynku użyteczności publicznej o wartości minimum 200 000,00 zł brutto. b) dysponowania przez Wykonawcę: - jedną osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi specjalności konstrukcyjno- budowlanej. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, Wzór oświadczenia zostanie przesłany wykonawcy wraz z wezwaniem do złożenia podmiotowych środków dowodowych, 2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty, Wzór wykazu zostanie przesłany wykonawcy wraz z wezwaniem do złożenia podmiotowych środków dowodowych, 3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, oświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, Wzór wykazu zostanie przesłany wykonawcy wraz z wezwaniem do złożenia podmiotowych środków dowodowych, 4) wykaz sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego. Wzór wykazu zostanie przesłany wykonawcy wraz z wezwaniem do złożenia podmiotowych środków dowodowych. 5) Polisa ubezpieczeniowa potwierdzająca odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy. W szczególności postanowienia umowy mogą ulec zmianie w sytuacjach określonych w § 11 wzoru umowy, stanowiącego załącznik Nr 6 do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-07-22 |
© eurobudowa.pl 2004-2024