kujawsko-pomorskie (Gębice)
wielkopolskie (Konin)
małopolskie (Kraków)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa oświetlenia ulicznego |
Data zamieszczenia: | 2023-09-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA JAROCIN Jarocin 159 37-405 Jarocin powiat: niżański tel.606202660 |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Jarocin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.606202660 |
Termin składania ofert: | 2023-09-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE Rozpoznanie cenowe, bez zastosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), zapraszamy do złożenia oferty na: 1. Przedmiot zamówienia; ,,Budowa oświetlenia ulicznego w sołectwie Mostki" Zamówienie obejmuje: - Linia kablowa, wydzielona oświetlenia drogowego typu YAKXS 4x25 dł. 388 (446) m - montaż słupów metalowych, ocynkowanych wys. 9,0 m - 5,0 szt. - oprawy ledowe 70 W - 5 szt. - pomiary elektryczne Prace zostaną wykonane zgodnie z załączonymi przedmiarami robót - załącznik nr 3 Otwarcie ofert: 5.4.Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 29.09.2023 r. godz. 9:15 5.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu. Składanie ofert: 5. Miejsce i termin składania ofert: 5.1 Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie Urząd Gminy w Jarocinie (osobiście, listem) na załączonym do zaproszenia formularzu ofertowym do dnia 29.09.2023r. do godz. 09:00. Oferty, które wpłyną po terminie nie zostaną rozpatrzone. 5.2. Oferta powinna być opakowana w jedną kopertę, zaadresowana na adres Zamawiającego z dopiskiem: ,,Budowa oświetlenia ulicznego w sołectwie Mostki" 5.3. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu otwarcia ofert. Miejsce i termin realizacji: 2. Termin wykonania : - 15.11.2023r. Wymagania: 3. Okres gwarancji: 36 miesięcy 4. Adres strony internetowej Zamawiającego www.jarocin.samorzad.pl 1. Warunki płatności: 14 dni od doręczenia faktury 3. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Sposób przygotowania oferty: 4.1. W ofercie należy wskazać cenę netto, brutto i VAT. 4.2. Oferta powinna zawierać: a) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do zaproszenia do składania ofert oraz kosztorys ofertowy załącznik nr 4 b) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 6. Sposób rozliczeń: wszelkie rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia dokonywane będą w PLN Uwagi: 5. Kryterium oceny - cena 100% Cena oferty winna obejmować wszelkie koszty niezbędne do wykonania całościowego zakresu zamówienia. W cenie należy uwzględnić wszystkie opłaty i podatki, z uwzględnieniem wartości końcowej podatku od towarów i usług-VAT. 7. Obowiązek informacyjny wynikający z art.13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U. UE L 119, s.l ze zm.) zwanej przepisami RODO, informuję, iż: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Jarocin mający siedzibę przy w 37-405 Jarocin 159 reprezentowana przez Wójta Gminy Jarocin. 2) Z Inspektorem Ochrony Danych Urzędu Gminy Jarocin można się skontaktować w sprawie ochrony swoich danych osobowych poprzez email: inspektordanych@gminaiarocin.pl 3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w celu realizacji ustawowych zadań gminy oraz przepisów prawa i nie będą udostępniane innym podmiotom niż upoważnione na podstawie przepisów prawa. 4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art.74 ust.3-4 ustawy Pzp. 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane będą: a) przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania dokumentacji obejmuje cały czas trwania umowy) -zgodnie z art.78 ustawy Pzp; b) przez okres 5 lat liczonych od końca roku, w którym postępowanie zostanie zakończone w przypadku dokumentacji z postępowania o udzielenie zamówienia; c) przez okres 10 lat liczonych od końca roku, w którym umowa zostanie zrealizowana w przypadku umów zwartych w postępowaniu o udzielenie zamówienia; d) w przypadku postępowań finansowanych ze środków unijnych przez czas trwania projektu; 7. Posiada Pani/Pan prawo: - dostępu do treści swoich danych osobowych zgodnie z art.15 RODO, - prawo do ich sprostowania zgodnie z art.16 RODO, - prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust.2 RODO, - prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku gdy przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych naruszałoby przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. 8. Nie przysługuje Pani/Panu:, - w związku z art.17 ust.3 lit. b, d, lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, - prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art.20 RODO, - na podstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.6 ust.l lit.c RODO. 9. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art.15 ust.1-3 Rozporządzenia Ogólnego, celem realizacji Pani/Pana uprawnień wskazanych pkt 8 i 9 powyżej oraz do uzyskania kopii danych podlegających przetwarzaniu, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od Pana/Pani, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty wszczętego albo zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 10. Wystąpienie przez Panią/Pana z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych, o którym mowa w art.18 ust.l Rozporządzenia Ogólnego, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Kontakt: 2. Osoba upoważniona do kontaktów: Andrzej Kata (tel.606202660) |
© eurobudowa.pl 2004-2023