dolnośląskie (Jaworzyna Śląska)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup zestawu szalunków stropowych |
Data zamieszczenia: | 2023-09-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Bet System - 36 06-461 Zeńbok powiat: ciechanowski betsystem@cksp.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/173455 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Zeńbok |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-10-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zakup środków trwałych - zestaw systemowych szalunków stropowych Powstaje w kontekście projektu RPMA.03.03.00-14-J084/23 - Rozwój firmy BET-SYSTEM Sp. z o. o. poprzez wprowadzenie innowacyjnych zmian w procesie produkcji Część 1 Zakup środków trwał. - zestaw systemowych szalunków stropowy Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis I. Wstęp 1. Zapytanie ofertowe dotyczy realizacji projektu pn.: ,,Rozwój firmy BET-SYSTEM Sp. z o. o. poprzez wprowadzenie innowacyjnych zmian procesie produkcji", nr projektu: RPMA.03.03.00-14-j084/23 II. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zakup zestawu szalunków stropowych. W skład zestawu szalunków stropowych wchodzą: - podpory o rozpiętości 1,75 - 3m - 2400 szt. - podpory o rozpiętości 2,05 - 2,3m - 600 szt. - głowica kątownikowa - 450 szt. - trójnów - 300 szt. - dźwigar H20 - 12 000 mb - płyta szalunkowa - 3000m2 - poręcz ściskowa - 500 szt. Powyższe należy dostarczyć na teren Warszawy. Szczegółowy adres zostanie podany Wykonawcy po podpisaniu umowy. CPV: 44212317-4 Dokument nr: 2023-58639-173455 Otwarcie ofert: 2. Ocena ofert nastąpi w ciągu 14 dni od końca okresu składania. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-10-18 III. MIEJSCE I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT 1. Oferty w odpowiedzi na zapytanie należy złożyć w formie elektronicznej (skan podpisanego dokumentu lub dokumenty podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym) poprzez portal Baza Konkurencyjności lub mailowo na adres: betsystem@cksp.pl, w terminie wskazanym w zapytaniu ofertowym Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2023-10 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo mazowieckie Powiat Warszawa Gmina Śródmieście Miejscowość Warszawa Termin realizacji zamówienia: 2 tygodnie od dnia podpisania umowy Wymagania: Zamówienia uzupełniające Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. Warunki zmiany umowy - nastąpi konieczność zmiany terminu lub sposobu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek zmian zasad finansowania zadania wynikającego z podpisanych przez Zamawiającego umów z Instytucjami Pośredniczącymi, - nastąpi zmiana adresu siedziby Wykonawcy w trakcie trwania umowy, numerów kont bankowych oraz danych identyfikacyjnych, - nastąpi zmiana adresu realizacji projektu lub siedziby Zamawiającego, - nastąpi konieczność likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, - nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, - nastąpią okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, które mogłyby wpłynąć na należyte wykonanie przedmiotu umowy, - dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówieni nie wpłynęłaby na krąg Wykonawców/Oferentów ubiegających się o zamówienie, ani na wynik postępowania. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których zakres działalności obejmuje świadczenie usług określonych w przedmiocie zapytania ofertowego. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej zapytaniem ofertowym. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane kapitałowo bądź osobowo z zamawiającym. Przez powiązania te rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w jego imieniu lub osobami wykonującymi w jego imieniu czynności związanych z procedurą wyboru wykonawcy, a oferentem / wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestnictwie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Zamawiający wymaga następujących dokumentów: 1. Prawidłowo wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy. 2. Oryginał pełnomocnictwa do złożenia oferty lub kopia pełnomocnictwa potwierdzona przez mocodawcę lub notariusza, w przypadku, gdy Oferta jest podpisana przez osobę nie figurującą w rejestrze lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Ze względu na fakt składania ofert drogą elektroniczną, dopuszcza się złożenie dokumentu w postaci kolorowego skanu oryginału pełnomocnictwa lub potwierdzonej przez mocodawcę lub notariusza kopii. 3. Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących złożonych ofert. V. INFORMACJE DODATKOWE 1. Wybrany oferent zawrze umowę, we wskazanym przez zamawiającego czasie. 2. Oferentom nie przysługują środki ochrony prawnej (protest, odwołanie, skarga) określone odpowiednio w przepisach ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Oferent ponosi koszty udziału w postępowaniu i nie może domagać się ich zwrotu. 4. Zamawiający zastrzega prawo zamknąć lub unieważnić postępowanie bez wyboru oferty bez podania przyczyny. W takim przypadku oferentom nie przysługują żadne roszczenia względem zamawiającego. 5. Ocena ofert jest ostateczna. 6. Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją powyższych zasad 2. Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasad uczciwej konkurencji, efektywności, jawności i przejrzystości, w zgodzie z regulacjami wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach EFRR, EFS oraz FS na lata 2014-2020. 3. Nie stosuje się przepisów w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych. 4. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-09-18 Data ostatniej zmiany 2023-09-18 15:35:12 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Kryterium I Cena (100%), wyliczana zgodnie ze wzorem: Cn Pc= ------- x 100 pkt, Cb gdzie: Pc - liczba punktów za kryterium cena, Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych, Cb - cena oferty badanej. Kontakt: Osoby do kontaktu Joanna Dąbrowska tel.: e-mail: betsystem@cksp.pl IV. KONTAKT Z ZAMAWIAJĄCYM Kontakt oferentów z zamawiającym, w tym pytania dotyczące postępowania powinny być kierowane za pomocą portalu Baza Konkurencyjności, lub mailowo, na adres: betsystem@cksp.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2023