Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4988z ostatnich 7 dni
22240z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z województw:

Zakup i dostawa wyposażenia

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup i dostawa wyposażenia

Data zamieszczenia: 2023-09-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Krasnystaw
ul. M. Konopnickiej 4
22-300 Krasnystaw
powiat: krasnostawski
tel. 82 5763753 fax. 82 5763046
woit@krasnystaw.ug.gov.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Krasnystaw
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 82 5763753 fax.
Termin składania ofert: 2023-09-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Istotne Warunki Udzjelenia Zamówienia
w postępowaniu o wartości zamówienia poniżej kwoty 130 000 złotych zgodnie z art. 2 ust. 1
pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
na zakup i dostawę wyposażenia w ramach realizacji zadania pn.: ,,Zakup i dostawa wyposażenia do pomieszczeń przeznaczonych na Klub ,,Senior +" w Siennicy Nadolnej, Siennica Nadolna 15D, 22-302 Siennica Nadolna"
,,Utworzenie Klubu Senior+Zamówienie jest współfinansowane z Programu Wieloletniego ,,Senior+" na lata 2021-2025 Edycja 2023 Moduł I ,,Utworzenie lub wyposażenie placówki ,,Senior+"
II. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Zamówienie obejmuje zakup i dostawę wyposażenia na potrzeby Klubu ,,Seniora+" w Siennicy Nadolnej wraz z rozładunkiem.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie poszczególnych części obejmujący ilości poszczególnych przedmiotów oraz ich parametry stanowi załącznik Nr 2 do IWUZ.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje poszczególne części:
I cześć: Meble :
a) Stół - 10 sztuk (200cm x 100 cm), Stół bankietowy o wymiarach blatu 200cm x100cm, składane nogi, Blat laminowany (dwustronny) o grubości min. 18mm, płyta typu MDF; Kolor blatu: do uzgodnienia, stelaż: metalowy, kolor stelażu: czarny bądź grafitowy (składany pod blat) malowany proszkowo, Wysokość min.73 cm- max. 75 cm, ze stópką 76cm - 78cm
b) Krzesło bankietowe - 100 sztuk. Krzesło bankietowe tapicerowane , obicie w odcieniach czerni lub szarości ( grafit ), miękkie siedzisko wykonane z pianki poliuretanowej min.5cm ( nie ugniatającej się ) cechy ramy : wykonane ze stali, chromowana lub lakierowana proszkowo w kolorze złotym lub aluminiowym ( szarym), możliwość sztaplowania, wysokość min. 45 em- max. 47 cm
c) Szafa - 1 sztuka (drzwi przesuwne na prowadnicach, na zamek meblowy, system bezuchwytowy ) Wym. wysokość 180 cm x szerokość 200 cm x głębokość 40 cm z lamelami i półkami wykonana z płyty meblowej laminowanej o grubości min. 16 mm, obrzeża zakończone trwałą na uszkodzenia okleiną PCV
d) Fotel typu Uszak - 2 sztuki, klasyczny fotel typu Uszak z szerokim siedziskiem i oparciem, wykonany z miękkiego pluszowego materiału (kolor do uzgodnienia z
zamawiającym). Stelaż drewniany, nóżki drewniane. Wymiary: wysokość całk. Min. 100 cm - max. 115 em
e) Tablice korkowe z aluminiowa rama- 2 sztuki (wys.100 x szerok.150 em)
f) Rama aluminiowa z pleksi antyrefleksyjna - 2 sztuki (wys. 70 x szerok. 100 em)
g) Wieszak na stojaku/mobilny/ rzędowy metalowy, szary - 2 sztuki, mobilny, rzędowy wieszak metalowy
h) Lustro łazienkowe -2 sztuki, lustro ścienne loftowe okrągłe, metalowa rama, 60 em
i) Lampa stojąca, podłogowa - 2 sztuki. Lampa podłogowa z lampką do czytania, w tym diodą LED i ściemniaczem
II część: Sprzęt sportowy:
a) Stół do tenisa stołowego- 1 sztuka , stół do tenisa stołowego z systemem otwierania i zamykania, wymiary standardowe: (długość 274 x szerokość 152,5 x wysokość 76 em). Dodatkowe wyposażenie: 1 siatka, 1 kpl. rakietek (2 sztuki), 5 szt. piłeczek
b) Mata do ćwiczeń- 20 sztuk, mata do ćwiczeń antypoślizgowa 190x100 cm z podkładką wykonaną z pianki z pamięcią kształtu o grubości min. 15 mm
c) Kijki do Nordic Walking- 20 kompletów, kijki do chodzenia Nordic Walking, dwuczęściowe z systemem szybkiej regulacji długości, aluminiowa konstrukcja, dedykowane dla osób dorosłych
III część: Sprzęt RTV i AGD:
a) Kuchnia gazowa w kolorze inox - 80 cm -1 sztuka. Kuchnia gazowa wolnostojąca, prowadnice teleskopowe, rodzaj piekarnika: elektryczny z termoobiegiem, rodzaj płyty gazowe x 4 palniki, wysokość min. 80 cni
b) Lodówka - 1 sztuka. Lodówka wys. min. 180 cm - max. 190 em, srebrna- inox; dwukomorowa; pojemność chłodziarka min. 190 1 - max 2101 + zamrażarka min. 71 1 - max. 90 1, funkcja: szybkie zamrażanie
c) Mikrofalówka-1 sztuka. Kuchenka mikrofalowa z funkcją grilla, sterowanie manualne za pomocą dwóch pokręteł, pokrętła regulacji mocy i wyboru opcji, pokrętła regulacji czasu , panel przedni wykonany ze stali nierdzewnej.
d) Zmywarka - 1 sztuka, wolnostojąca, materiał- stal nierdzewna, kolor inox, zasilanie elektryczne. Zmywarka uniwersalna z funkcją wyparzania z dozownikiem płynu myjącego, kosz: 500x500 mm, moc 3,4/4,9 KW, 230/400V, sterowanie elektroniczne, filtr powierzchniowy w standardzie, zmywarka przystosowana do mycia tac , jelitkowy dozownik płynu myjącego i nabłyszczającego - czas trwania cyklu 120/180 sęk, 2 pary ramion myjących/góra-dół/, wym. 565-600 x 600 - 665 x 850 mm
e) Robot kuchenny z misa - 1 sztuka. Robot planetarny; wielostopniowy system regulacji prędkości; Moc od 2000W do 2800W; Misa ze stali szlachetnej z pokrywką. Pojemność misy min. 6 litrów; min. 6 prędkości; Funkcja miksowania, mieszania, ubijania, wyrabiania ciasta, rozdrabniania. Tryb pulsacyjny pozwalający na kruszenie lodu, mielenie orzechów itp.;
f) Blender ręczny -1 sztuka, blender , moc min. 700 W - max. 1000 W; regulacja obrotów:

elektroniczna -płynna; końcówki: do blendo wania, do ubijania. Pojemnik min. 600 mi; szatkownica min. 500 mi. Funkcje: mieszanie, miksowanie, rozdrabnianie, szatkowanie, ubijanie piany.
g) Warnik 201 -1 sztuka, warnik do wody pój. 20L, 3 kW, inox
h) Telewizor 65"- 1 sztuka. Telewizor: Ekran 65" OLED, UHD/4K, 3840 X 2160 px, częstotliwość odświeżania ekranu: 120 Hz; system: Android TV; tuner: DVB-T2 (gotowy na sygnał cyfrowy 2022);HD technologia HDR: HDR10, HLG; złącza: HDMI, USB; funkcje: Wi-Fi, DLNA, Bluetooth, nagrywanie na USB
i) Aparat fotograficzny - 1 sztuka. Aparat-Lustrzanka cyfrowa z obiektywami ogniskowa: 18-55 mm; 75-300mm, matryca: min 24 MP, wizjer optyczny, jakość nagrywania filmów Full HD, rozmiar matrycy: 22,3 x 14,9 mm; łączność bezprzewodowa: Bluetooth, NFC, Wi-Fi
j) Projektor multimedialny - 1 sztuka. Krótkoogniskowy, Pobór mocy: <300W; gniazda we/wy: USB, HDMI, minijack; proporcje obrazu: 16:10;16:9; 4:3; Rozdzielczość: 1920 x 1080 (FHD 1080); jasność: min.3600ANSI Lumenów; kontrast statyczny: min. 25 000; technologia wyświetlania: DLP; audio-wbudowane głośniki; zoom l,lx
k) Ekran projekcyjny - 1 sztuka. Ekran rozwijany ręcznie, stojący; proporcje obrazu 16:10, 16:9; 4:3; przekątna 80"; projekcja przednia
l) Mobilny stolik projekcyjny z dodatkowa półką na laptopa - 1 sztuka. Pełna regulacja pod dowolnym kątem w zależności od potrzeb; hamulec umożliwiający zablokowanie kół; regulacja nachylenia; regulowana wysokość
ł) Maszyna do szycia- 1 sztuka. Komputerowa maszyna do szycia, wbudowane wzory, ściegi, Min.300 wbudowanych wzorów ściegów (w tym ściegi użytkowe, owerlokowe, kryte, elastyczne i ozdobne), Min. 500 możliwych kombinacji ściegów i funkcji, Min. 9 stylów automatycznego 1 -stopniowego obszycia dziurek na guziki metalowy korpus maszyny
IV część: Naczynia i wyposażenie:
a) Talerze obiadowe na 12 osób- /zestaw/ - 2 zestawy. Zestaw talerzy obiadowych: 12 x talerz głęboki do zupy, 12 x talerz płaski płytki, 12 x talerz deserowy/arcoroc - biały/
b) Sztućce wykonane ze stali nierdzewnej- 2 zestawy,
Sztućce w walizce 72 elementy- zestaw widelce, łyżki, łyżeczki, noże, widelczyki do ciast, łyżki do podawania, łyżka wazowa, szczypce do cukru, łyżka do sałatek,, widelec do sałatek, łopatka do ciast, łyżka do śmietanki, łyżka do sosów
c) Cukiernica (stal nierdzewna) - 2 sztuki. Cukiernica- stal nierdzewna , poj. 0.3 1
d) Misy ze stali nierdzewnej - 3 zestawy. Miski metalowe w zestawie 3 szt.: lx 10 1; lx 51; 1x31
e) Noże 15 szt. w zestawie) - 1 zestaw, zestaw 5 noży kuchennych w bloku, 5 noży ze stali nierdzewnej
f) Patelnia - 2 sztuki. Patelnia aluminiowa z powłoką tytanową, średnica 40 em
g) Kubek /arcoroc- biały/250 ml/ - 24 sztuki
h) Filiżanka do kawy z talerzykiem f4kpl. x 6 sztT /arcoroc - biały/ - 1 zestaw 24 szt.
i) Obrus-10 sztuk. Obrus plamoodporny 140x240 em, biały

j) Deska do kroienia/stal nierdzewna/ łącznie 3 sztuki - 2szt. 50Cm x 50cm; 1 szt. 30cm x 50cm, piega 2 em,
k) Garnki ze stali nierdzewnej -1 zestaw, 4-cześciowy zestaw garnków nierdzewnych z pokrywkami. Materiał stal chromowo- niklowa, szlifowany brzeg i zimne uchwyty:
- garnek z pokrywką- 81
- garnek z pokrywką - 91 -garnek z pokrywką - 131
- garnek z pokrywką - 15 1
l) Termos 101 - 2 sztuki, termos 10 L ze stali nierdzewnej z podstawą z tworzywa sztucznego
l) Patera na ciasto ze stali nierdzewnej - 4 sztuki, patera 3-stopniowa na ciasta i owoce, stal nierdzewna
m) Kosz na śmieci 50 1 - 2 sztuki. Kosz na śmieci ze stali nierdzewnej pój. 50 litr. Połysk
n) Kosz łazienkowy 31 ze stali nierdzewnej - 2 sztuki. Kosz na śmieci ze stali nierdzewnej pój. 3 litr. Połysk
o) Pojemnik na papier toaletowy (stal) - 2 sztuki. Pojemnik na papier toaletowy, stal nierdzewna, średnica 260
p) Pojemnik na ręczniki papierowe (stal) - 2 sztuki, Pojemnik na ręczniki papierowe składane BISK, stal nierdzewna połysk
V część: Sprzęt muzyczny:
Keyboard, pokrowiec, statyw, głośniki do instr.
1-KEYBOARD Specyfikacje techniczne:
Interfejs kontrolny
- Ilość klawiszy: 76
- Klawiatura typu organowego (FSX), z funkcją Initial Touch/Aftertouch
- min. 6 programowalnych potencjometrów obrotowych do kontroli brzmienia na żywo
- min. 9 programowalnych potencjometrów suwakowych do kontroli brzmienia na żywo,
- przyciski zmiany artykulacji
- przycisk "Rotary"
- Moduł brzmieniowy oparty o technologię AWM Stereo Sampling oraz AEM
- Polifonia: min. 256
- Ilość brzmień fabrycznych: min. 1600 Efekty
- Reverb, Chorus, DSP, VCM, Efekty Insertowe z YCM + użytkownika)
- Harmonizer wokalny/Vocoder Style
- style akompaniamentów (Pro, Session, Free Play,DJ)
- dostępne funkcje: Single Finger, Fingered, Fingered on Bass, Multi Finger, Al Fingered,
Full Keyboard, Al Full Keyboard
- OTS - 4 ustawienia na każdy styl

- Kompatybilność z formatami SFF, SFF GE
- dodatkowe funkcje: szybkie nagrywanie (Quick Recording), wielościeżkowe nagrywanie (Multi Track Recording), nagrywanie krokowe (Step Recording)
Utwory Audio
- Pojemność nagrywania: min. 800 MB (80 minut) na utwór
- Formaty odtwarzania: WAV, MP3
- Formaty nagrywania: WAV
- Time Stretch
- Pitch Shift
- Vocal Cancel Multi pady
- Funkcja Audio Link Dodatkowe funkcje
- Brzmienia: Harmony, Arpeggio, Panel Sustain, Mono/Poly
- Style: tworzenie stylów (Style Creator), informacje OTS
- Utwory: funkcja wyświetlania nut i tekstu
- Multi pady: kreator multi padów
- Pamięć registracyjna: 10 komórek z funkcją Registration Seąuence oraz Freeze
- Playlista: możliwość utworzenia min. 2500 tytułów na jeden plik playlisty Pamięć i dysk
- Pamięć wewnętrzna: min. 58 GB
- Dysk zewnętrzny: Pamięć USB Złącza:
- Słuchawkowe
- Mikrofonowe (Combo Jack) z zasilaniem Phantom (+48V)
- MIDI A (In/Out), MIDI B (In/Out)
- AUX IN L/L+R, R
- Wyjście liniowe: główne (L/L+R, R), SUB (1,2), SUB (3, 4 / AUX OUT)
- Wyjście cyfrowe audio: Koaksialne (coaxial)
- Pedały: Sustain, Artykulacyjny, Głośności
- wejścia USB to Device
- USB to Host
- Wi-Fi
2 - Pokrowiec
Pokrowiec na keyboard, wodoodporny, wykonany z poliesteru i pianki poliuretanowej dodatkowo wzmocniony.
3 - Statyw Statyw klawiszowy
4 - Pedał sustain, artykulacyjny, głośności
5 - Głośniki do instrumentu

Zestaw 2 satelit (midbas + tweeter) po min. 20W każda i subwoofer o mocy min. 40W, uchwyty, okablowanie.
VI część: Meble gastronomiczne plus armatura:
a) Zlew gastronomiczny - 1 sztuka, basen z ociekaczem i szafką (stal nierdzewna), jednokomorowy, długość min. 120 cm max. 160 em, głębokość 60 em, wysokość 85 em
b) Stół roboczy ze stali nierdzewnej -1 sztuka, stół roboczy ze stali nierdzewnej z szafką i szufladami. Wymiar: szer. 1700 - 1800 x gł. 600-700 x wys.850 mm
c) Wylewka gastronomiczna - 1 sztuka, bateria ścienna gastronomiczna z prysznicem z wylewką
4. Dostarczone przedmioty wchodzące w skład przedmiotu zamówienia muszą:
a) spełniać wymagania bezpieczeństwa,
b) być sprawne technicznie, fabrycznie nowe i nieużywane, bez wad i uszkodzeń mechanicznych, gotowe do użytku.
5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w terminie ustalonym z Zamawiającym. Miejsce dostawy wyposażenia: Gminne Centrum Kultury w Krasnymstawie z/s w Siennicy Nadolnej, Siennica Nadolna 15D, 22 - 302 Siennica Nadolna.
6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć asortyment własnym transportem, rozładować sprzęt i urządzenia składające się na przedmiot zamówienia.
7. Najpóźniej w dniu dostawy zamówienia, wykonawca zobowiązuje się dołączyć: instrukcję użytkowania i kartę gwarancyjną dla sprzętów tego wymagających.
8. W momencie dostarczenia przedmiotów zamówienia zostanie sporządzony protokół zdawczo-odbiorczy potwierdzający ilość deklarowanych w ofercie sztuk/zestawów poszczególnego asortymentu.
III. Inne warunki związane z realizacją zamówienia:
Równoważność :
a) Jeżeli w dokumentacji wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w dokumentacji.
b) Poprzez produkt równoważny Zamawiający rozumie urządzenia / narzędzia o parametrach technicznych, technologii, funkcjonalności, wydajności i jakości nie gorszej niż określone w opisie przedmiotu zamówienia.
c) Przedstawione rozwiązania określają poziom minimalny i maksymalny parametrów technicznych , technologii, funkcjonalności, wydajności i jakości.
d) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały - Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowania (arg. Na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 14.X.2013 r. [ sygn. Akt. KIO 2315/13]
e) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

Dokument nr: BOI.271.2.2023

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć :
1. W siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Krasnystaw, Ul. M. Konopnickiej 4, 22-300 Krasnystaw, pok. nr 105, lub
2. pocztą elektroniczną na adres woit@krasnystaw.ug.gov.pl potwierdzoną następnie w formie pisemnej (dot. wybranych ofert) do dnia 27.09.2023 r. do godz. 11.00

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia to 14 dni od daty podpisania umowy.

Wymagania:
2. Wykonawca jest związany ofertą 30 dni.
3. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
V. Opis sposobu obliczania ceny
1. Cena oferty to całkowita cena brutto. Cenę należy podać w złotych polskich.
2. Cena podana w formularzu cenowo - ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do IWUZ powinna obejmować wszystkie koszty i składniki, jakie trzeba będzie zapłacić za przedmiot zamówienia. Uwaga: przy kalkulacji wartości zamówienia Wykonawca winien przyjąć ceny w dniu składania oferty.
3. Cenę oferty należy przedstawić z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku przy zachowaniu matematycznej zasady zaokrąglania liczb.
VI. Kryterium wyboru oferty:
Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
- Cena 100%
VII. Forma płatności:
Wywiązanie się z zawartej umowy potwierdzone bezusterkowym protokołem zdawczo-odbiorczym wyposażenia przez obie strony umowy, będzie skutkować wystawieniem faktury/rachunku. Płatność będzie dokonana w ciągu 30 dni od otrzymania faktury przez Zamawiającego.
VIII. Opis sposobu przygotowania ofert:
1. Ofertę należy napisać pismem czytelnym w języku polskim. Dokumenty składające się na ofertę sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
2. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami umieszczonymi w IWUZ oraz dołączyć do niej wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub większą liczbę części.
4. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę na daną część zamówienia. Złożenie więcej niż jednej oferty na daną część zamówienia spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
Ofertę należy złożyć:
a) w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Krasnystaw, ul. M. Konopnickiej 4, 22-300 Krasnystaw, pok. nr 105 - Ofertę wraz z oświadczeniami i dokumentami należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie powinno być oznaczone: nazwa (firmy), adres Wykonawcy, zaadresowane następująco:
Urząd Gminy Krasnystaw
ul. Konopnickiej 4
22 - 300 Krasnystaw, woj. lubelskie
OFERTA - ,, Zakup i dostawa wyposażenia do pomieszczeń przeznaczonych na Klub ,,Senior +" w Siennicy Nadolnej, Siennica Nadolna 15D, 22-302 Siennica Nadolna"
Nie otwierać przed 27.09.2023 r. godz. 11:00 (podać termin zs. z pkt. IX Istotnych Warunków Udzjelenia Zamówienia)
b) lub pocztą elektroniczną na adres wojt@krasnystaw.ug.gov.pl potwierdzoną następnie w formie pisemnej (dot. wybranych ofert).

6. Wykonawcy zobowiązani są wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia:
6.1. Formularz cenowo- ofertowy (wg załącznika Nr Ido IWUZ)
6.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wg załącznika Nr 2 do IWUZ)
6.3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podst. art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. póz. 835) (wg załącznika Nr 3 do IWUZ)
6.4.Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych RODO
6.5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikało z dokumentów rejestrowych (CEIDG, KRS).
6.6. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 6.5. powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej w drodze czynności notarialnej w rozumieniu ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie (t.j. Dz. U. z 2016 r. póz. 1796 z późn. zm).
7. Poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem/parafą osoby upoważnionej.
8. Ponadto zaleca się spięcie na trwałe wszystkich dokumentów, załączenie spisu treści oferty, ułożenie wszystkich wymaganych dokumentów zgodnie z kolejnością podaną w IWUZ oraz ponumerowanie wszystkich stron oferty.
9. W przypadku gdyby oferta, oświadczenia lub dokumenty zawierały informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca powinien w sposób niebudzący wątpliwości zastrzec, że nie mogą być one udostępnione oraz wykazywać, że zastrzeżone informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa. Informacje te powinny być umieszczone w osobnym wewnętrznym opakowaniu, trwale ze sobą połączone i ponumerowane. Nie mogą stanowić tajemnicy przedsiębiorstwa informacje podane do wiadomości podczas otwarcia ofert, tj. informacje dotyczące cen zawartych w ofercie.
10. Konsekwencje nieprawidłowego zaadresowania oferty będą obciążały wykonawcę (w tym konsekwencje zapoznania się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert w sytuacji, gdy na skutek braku oznaczenia koperty zostanie ona rozpieczętowana i pracownicy zamawiającego zapoznają się z jej treścią nie wiedząc o tym, że jest to oferta).
11. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub wycofać ofertę. Oświadczenia o wprowadzonych zmianach lub wycofaniu oferty powinny być doręczone Zamawiającemu na piśmie pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenia powinny być opakowane tak, jak oferta, a opakowanie powinno zawierać odpowiednio dodatkowe oznaczenie wyrazem: ,,ZMIANA" lub ,,WYCOFANIE".
Oferty złożone po tym terminie nie będą brane pod uwagę.
X. Pozostałe wymagania:
1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ jest to postępowanie o wartości zamówienia poniżej kwoty 130 000 złotych zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny. Wykonawca w tym przypadku nie może dochodzić roszczeń z tytułu poniesionych kosztów związanych z przygotowaniem oferty.
3. O wyborze oferty cenowej Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
4. Wykonawca, który zostanie wybrany do realizacji zamówienia, najpóźniej w dniu podpisania umowy przedłoży ofertę w formie pisemnej.
5. W przypadku, gdy wymienione, w pkt. 6 rozdz.VIII IWUZ dokumenty nie zostały złożone wraz z ofertą bądź zawierają błędy do ich uzupełnienia zostanie wezwany jedynie wykonawca, który złożył najkorzystniejszą cenowo ofertę.
6. Zamawiający może wezwać wykonawcę do wyjaśnień w zakresie ewidentnie niskiej ceny oferty. Niewystarczające wyjaśnienia w zakresie ewidentnie niskiej ceny oraz brak złożonych wyjaśnień przez wykonawcę może skutkować odrzuceniem oferty.
7. Zamawiający zawrze umowę niezwłocznie po przekazaniu zawiadomienia o wyborze oferty. Jeśli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
8. Zamawiający w przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy wartość, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zadania może unieważnić niniejsze postępowanie.
9. Zamawiający przekazuje projekt umowy (załącznik Nr 4 do IWUZ), określającej warunki wykonania zamówienia. Zamawiający będzie żądał, aby umowa została zawarta
i zrealizowana na warunkach określonych w tym projekcie.
10. Zamawiający nie przewiduje składnia ofert wariantowych.
11. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

Kontakt:
Osobą do kontaktu z Wykonawcą jest: Pani Katarzyna Patyra, tel. 82 576 37 53 wew. 013

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2023

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.