dolnośląskie (Wrocław)
dolnośląskie (Wrocław)
dolnośląskie (Jelenia Góra)
dolnośląskie (Lądek-Zdrój)
dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie w sezonie zima 2023/2024 usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg |
Data zamieszczenia: | 2023-09-21 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiat Opolski -Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu ul. Książąt Opolskich 27 45-005 Opole powiat: Opole zamowienia@zdp.opole.pl |
Województwo: | opolskie |
Miasto: | Opole |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-09-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie w sezonie zima 2023/2024 usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu z podziałem na 3 części Krótki opis przedmiotu zamówienia Wykonanie w sezonie zimowym 2023/2024 usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez ZDP Opole - na terenie gminy Dobrzeń Wielki - ( O.D. Kotórz Mały ). 1. Opis i zakres zamówienia: Zamówienie obejmuje usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych przy odśnieżaniu i usuwaniu śliskości na terenie gminy Dobrzeń Wielki (Obwód Drogowy w Kotorzu Małym). Szczegółowy opis, zakres i warunki wykonywania usług zawierają załączniki: a) ,,Wykaz dróg powiatowych na terenie gminy Dobrzeń Wielki objętych i nie objętych zimowym utrzymaniem w sezonie 2023/2024", b) Specyfikacje Techniczne (ST). 2. Informacje dodatkowe dot. zamówienia: 2.1. Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu zapewnia: a) materiały uszorstniające z załadunkiem na placu składowym w Opolu-Bierkowicach (miejsce podstawienia sprzętu do załadunku) lub z dowozem na plac magazynowy Wykonawcy, b) dyżur osobowy (dyżurny AZ). 2.2. Wykonawca może zapewnić: a) plac magazynowy o wymiarach 100 m2 na materiały uszorstniające (materiały dostarczane przez Zamawiającego) położony na terenie gm. Dobrzeń Wielki umożliwiający szybkie reagowanie - spełniający wymogi z zakresu ochrony środowiska, b) pryzmowanie materiałów uszorstniających, c) załadunek materiałów uszorstniających na piaskarko-solarki, zaplecze sprzętowo-warsztatowe (obsługę warsztatową jednostek sprzętowych umożliwiającą szybkie reagowanie i utrzymywanie sprzętu w stałej sprawności technicznej). Wykonanie w sezonie zimowym 2023/2024 usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez ZDP Opole - na terenie gminy Popielów - ( O.D. Kotórz Mały ). 1. Opis i zakres zamówienia: Zamówienie obejmuje usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych przy odśnieżaniu i usuwaniu śliskości na terenie gminy Popielów (Obwód Drogowy w Kotorzu Małym). Szczegółowy opis, zakres i warunki wykonywania usług zawierają załączniki: a) ,,Wykaz dróg powiatowych na terenie gminy Popielów objętych i nie objętych zimowym utrzymaniem w sezonie 2023/2024", b) Specyfikacje Techniczne (ST). 2. Informacje dodatkowe dot. zamówienia: 2.1. Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu zapewnia: a) materiały uszorstniające z dowozem na plac magazynowy Wykonawcy, b) dyżur osobowy (dyżurny AZ). 2.2. Wykonawca zapewni: a) plac magazynowy o wymiarach 100 m2 na materiały uszorstniające (materiały dostarczane przez Zamawiającego) położony na terenie gm. Popielów umożliwiający szybkie reagowanie - spełniający wymogi z zakresu ochrony środowiska, b) pryzmowanie materiałów uszorstniających, c) załadunek materiałów uszorstniających na piaskarko-solarki, d) zaplecze sprzętowo-warsztatowe (obsługę warsztatową jednostek sprzętowych umożliwiającą szybkie reagowanie i utrzymywanie sprzętu w stałej sprawności technicznej). Wykonanie w sezonie zimowym 2023/2024 usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez ZDP Opole - obsługa punktu dyspozytorskiego w Bierkowicach obsługującego teren gmin Chrząstowice, Tarnów Opolski, Ozimek, Dobrzeń Wielki, Łubniany, Murów, Turawa, Popielów, Dąbrowa, Komprachcice, Prószków, Niemodlin, Tułowice. 1. Opis i zakres zamówienia: Zamówienie obejmuje obsługę pozostałych części Zimowego utrzymania Dróg, t.j. czynności bezpośrednie i pomocnicze mające na celu prawidłowe wykonywanie usług w zakresie odśnieżania i usuwania oblodzeń, a polegające m.in. na: a) praca i dyżur ładowarki na bazie w Opolu-Bierkowicach: - sporządzanie za pomocą ładowarki mieszanki piaskowo-solnej uszorstniającej), - dodawanie w razie potrzeb na polecenie Zamawiającego innych materiałów do mieszanki np. chlorku wapnia, - mieszanie i pryzmowanie materiałów uszorstniających do AZ, - załadunek materiałów uszorstniających na piaskarko-solarki obsługujących ZUD na terenie gmin Chrząstowice, Tarnów Opolski, Ozimek, na terenie gmin Łubniany, Murów, Turawa oraz na terenie gmin Dąbrowa, Komprachcice, Prószków, - załadunek materiałów uszorstniających na samochody Zamawiającego przewożące je na place magazynowe Wykonawców obsługujących ZUD na terenie gminy Dobrzeń Wielki, na terenie gminy Popielów oraz na terenie gmin Niemodlin i Tułowice, b) dyżur osobowy (dyżurny AZ - koordynator): - przyjmowanie / zbieranie informacji (w 2023/2024) o stanie pogody i obsługa meteorologiczna w celu prawidłowej realizacji usług zimowego utrzymania, - koordynowanie pracy jednostek sprzętowo-transportowych podczas prowadzenia usług zimowego utrzymania dróg powiatowych na drogach powiatowych Powiatu Opolskiego. Szczegółowy opis, zakres i warunki wykonywania usług zawierają załączniki: a) ,,Wykaz dróg powiatowych objętych i nie objętych zimowym utrzymaniem w sezonie 2023/2024", b) Specyfikacje Techniczne (ST). 2. Informacje dodatkowe dot. zamówienia: 2.1.Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu zapewnia: a) materiały uszorstniające (piasek i sól), b) plac składowy w Opolu-Bierkowicach na materiały uszorstniające dostarczane przez Zamawiającego (główne składowisko). 2.2. Wykonawca zapewni: a) obsługę punktu dyspozytorskiego, b) zaplecze sprzętowo-warsztatowe (obsługę warsztatową ładowarki umożliwiającą szybkie reagowanie i utrzymywanie sprzętu w stałej sprawności technicznej). CPV: 90620000-9, 90630000-2 Dokument nr: 2023/BZP 00407942, SZ.261.1.23.2023.EW Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-09-29 08:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6dd34e23-5624-11ee-a60c-9ec5599dddc1 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@zdp.opole.pl (nie dotyczy składania ofert w postępowaniu). 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zostały opisane w pkt. 12 SWZ - Tom I Instrukcja Dla Wykonawców. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ZDP w Opolu przy Ul. Ks. Opolskich 27, 45-005 Opole, tel. 0774414069, zwany dalej Administratorem, email: sekretariat@zdp.opole.pl. IODO: iod@zdp.opole.pl; 2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym; 3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; 4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; 5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7. Posiada Pan/Pani: -na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; -na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; -prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pan/Pani prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18 RODO z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a tak że nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Nie przysługuje Pani/Panu: -w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;-prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; -na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-09-29 08:00 Miejsce składania ofert: Ofertę składa się za pośrednictwem zakładki ,,Oferty/wnioski", widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Sposób złożenia oferty opisany został w pkt. 12.2 IDW oraz w pkt. 17 IDW Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2023