dolnośląskie (Jaworzyna Śląska)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa oraz montaż zaplecza szatniowego 4 modułowego na boisko piłkarskie |
Data zamieszczenia: | 2023-09-21 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Długołęka Robotnicza 12 55-095 Długołęka powiat: wrocławski gmina@gmina.dlugoleka.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Długołęka |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-09-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA oraz montaż zaplecza szatniowego 4 modułowego na boisko piłkarskie w miejscowości Januszkowice, Gmina Długołęka, dz.nr 375/85, 375/86 Krótki opis przedmiotu zamówienia Zadanie pn. ,,DOSTAWA oraz montaż zaplecza 4 modułowego na boisko piłkarskie w miejscowości Januszkowice, Gmina Długołęka, dz.nr 375/85, 375/86". Zadanie obejmuje wykonanie zaplecza, załadunek, dostawę oraz montaż. Opis techniczny zaplecza szatniowego 4-modułowego, składającego się z 4 kontenerów, wg załączonego rysunku (załącznik nr 7 do SWZ). Wymiary zaplecza: 3 kontenery: od 6 000 mm do 6 100 mm x od 2400 mm do 2 500 mm. 1 kontener: od 7 300 mm do 7400 mm x od 2 900 mm do 3000 mm. I kontener Wydzielający pomieszczenie szatni z wyjściem na zewnątrz budynku i wejściem do pomieszczenia sanitarnego, kontener wyposażony w wentylację, zgodnie z załączonym rysunkiem. Instalacja oświetleniowa (min.4 oprawy 4x16W LED, punktowe). Instalacja gniazd wtykowych (min.2 włączniki, 2 gniazda podwójne 230 V) Wymiary zaplecza: od 6 000 mm do 6 100 mm x od 2400 mm do 2 500 mm. Instalacja grzewcza: Grzejnik elektryczny 2000 W . Okna PCV: Wymiary: od 1100 mm do 1200 mm x od 500 mm do 550 mm w ilości - 2 szt. Drzwi zewnętrzne: Stalowe, białe, jednoskrzydłowe o wym.900x2000 mm w ilości 1 szt . Drzwi wewnętrzne: Łazienkowe, białe, jednoskrzydłowe o wym. 800x2000 mm w ilości 1 szt . II Kontener kontener podzielony w poprzek wydzielający toaletę wraz z prysznicem z wejściem oraz pomieszczenie szatni z wyjściem na zewnątrz budynku, zgodnie z załączonym rysunkiem. Instalacja oświetleniowa (min. 4 oprawy 4x16W LED, punktowe). Instalacja gniazd wtykowych (min. 2 włączniki, 3 gniazda podwójne 230 V) Wymiary zaplecza: od 6 000 mm do 6 100 mm x od 2400 mm do 2 500 mm. Instalacja grzewcza: 1 szt grzejnika elektrycznego 2000 W, Drzwi zewnętrzne: Stalowe, białe, jednoskrzydłowe o wym.900x2000 mm w ilości 1 szt . Drzwi wewnętrzne: Łazienkowe, białe, jednoskrzydłowe o wym. 800x2000 mm w ilości 1 szt . Toaleta o 1 szt miska WC, o 1 szt umywalki wraz lustrem z półką, o Natrysk, o Bojler 80l. o 1 szt grzejnika elektrycznego 1000 W, o Kratka ściekowa w podłodze, o Wentylator elektryczny naścienny 150 m3/h. III kontener Wydzielający pomieszczenie szatni z wyjściem na zewnątrz budynku i wejściem do pomieszczenia sanitarnego, kontener wyposażony w wentylację, zgodnie z załączonym rysunkiem. Instalacja oświetleniowa (min.4 oprawy 4x16W LED, punktowe). Instalacja gniazd wtykowych (min.2 włączniki, 2 gniazda podwójne 230 V) Wymiary zaplecza: od 6 000 mm do 6 100 mm x od 2400 mm do 2 500 mm. Instalacja grzewcza: Grzejnik elektryczny 2000 W Okna PCV: Wymiary: od 1100 mm do 1200 mm x od 500 mm do 550 mm w ilości - 2 szt. Drzwi zewnętrzne: Stalowe, białe, jednoskrzydłowe o wym.900x2000 mm w ilości 1 szt . Drzwi wewnętrzne: Łazienkowe, białe, jednoskrzydłowe o wym. 800x2000 mm w ilości 1 szt . IV kontener kontener podzielony w poprzek wydzielający 3 pomieszczenia sanitarne tj; toalety wraz z prysznicami oraz toaletą dla osób niepełnosprawnych z wyjściem na zew zgodnie z załączonym rysunkiem. 1. Pomieszczenie sanitarne nr 1 składa się z: o 2 szt miski WC, o 1 szt umywalki wraz lustrem z półką, o Natrysk, o Bojler 80l o 2 szt grzejnika elektrycznego 1000 W o Kratka ściekowa w podłodze, o Min. 2 x Oprawa świetlna 16 W LED o Gniazda wtykowe (min.4 gniazda 230V i min. 2 włączniki) o Drzwi łazienkowe, białe, jednoskrzydłowe o wym. 800x2000 mm w ilości 3 szt, o Okno PCV od 550 do 570 x 520 do 540 mm. 2. Pomieszczenie sanitarne nr 2 dla osób niepełnosprawnych z wyjściem na zew, składa się z: o Umywalka i miska WC przystosowana dla osób niepełnosprawnych; uchwyty podłogowe, malowane proszkowo na kolor biały, o Min.2 x Oprawa świetlna 16 W LED, o Gniazda wtykowe (min.1 gniazda 230V i min. 1 włączniki) o 1 szt grzejnika elektrycznego 1000 W, o Drzwi stalowe, białe, jednoskrzydłowe o wym.1000x2000 mm z wyjściem na zew, w ilości 1 szt, 3. Pomieszczenie sanitarne nr 3 składa się z: o 2 szt miski WC, o 1 szt umywalki wraz lustrem z półką, o Natrysk, o Bojler 80l o 2 szt grzejnika elektrycznego 1000 W, o Kratka ściekowa w podłodze, o Min. 2 x Oprawa świetlna 16 W LED o Gniazda wtykowe (min.4 gniazda 230V i min. 2 włączniki) o Drzwi łazienkowe, białe, jednoskrzydłowe o wym. 800x2000 mm w ilości 3 szt, o Okno PCV od 550 do 570 x 520 do 540 mm, Konstrukcja: Spawana rama podłogi, stropodachu oraz słupy usytuowane na narożach modułu, elementy konstrukcji pokryte są powłokami antykorozyjnymi (kolor do uzgodnienia), Odprowadzenie wody deszczowej rynnami PCV zamontowanymi wew. Słupów narożnych. Stropodach: Blacha ocynkowana , płyta OSB gr min.10 mm, wełna mineralna o grubości min. 50 mm, folia paroizolacyjna, płyta warstwowa blacha lakierowana, styropian gr. min 50 mm, blacha lakierowana biała, Ściana zew. o warstwach: Blacha lakierowana profilowana (kolor do uzgodnienia), styropian gr. min 75 mm, blacha lakierowana gładka, Ściany wewnętrzne: Blacha lakierowana (kolor do uzgodnienia) gładka, styropian min.gr 50 mm, Podłoga: Ocynkowana blacha trapezowa, wełna mineralna o grubości min 100 mm, folia paroprzepuszczalna, płyta cementowo-drzazgowa CERTIS gr. Min 20 mm, wykładzina PCV o grubości min. 2 mm wywinięta na ścianę. Instalacja wodno-kanalizacyjna: Instalacja wodna wykonana z rur PP Instalacja kanalizacyjna wykonana z rur PCV Elementy dodatkowe: -obróbki montowane na połączeniu modułów, -ściągi montażowe służące do skręcenia modułów, -taśma uszczelniająca na połączeniu modułów, CPV: 44211100-3 Dokument nr: 2023/BZP 00408209, ZP.271.60.2023.MK Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-09-29 10:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-38a15869-52da-11ee-9aa3-96d3b4440790 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-38a15869-52da-11ee-9aa3-96d3b4440790 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do b komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). 2. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja". 3. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej - zgodnie z Rozdz. XI ust. 10 SWZ. 4. Dokumenty elektroniczne składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem ,,Formularza do komunikacji" jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej na wskazany w Rozdz. XI ust. 10 SWZ adres e-mail. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415) 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z zapisami SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z zapisami SWZ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-09-29 10:00 Miejsce składania ofert: Platforma e-zamówienia Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.60.2023.MK 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Zadanie pn. ,,Dostawa oraz montaż zaplecza 4 modułowego na boisko piłkarskie w miejscowości Januszkowice, Gmina Długołęka, dz.nr 375/85, 375/86". Zadanie obejmuje wykonanie zaplecza, załadunek, dostawę oraz montaż. Opis techniczny zaplecza szatniowego 4-modułowego, składającego się z 4 kontenerów, wg załączonego rysunku (załącznik nr 7 do SWZ). Wymiary zaplecza: 3 kontenery: od 6 000 mm do 6 100 mm x od 2400 mm do 2 500 mm. 1 kontener: od 7 300 mm do 7400 mm x od 2 900 mm do 3000 mm. I kontener Wydzielający pomieszczenie szatni z wyjściem na zewnątrz budynku i wejściem do pomieszczenia sanitarnego, kontener wyposażony w wentylację, zgodnie z załączonym rysunkiem. Instalacja oświetleniowa (min.4 oprawy 4x16W LED, punktowe). Instalacja gniazd wtykowych (min.2 włączniki, 2 gniazda podwójne 230 V) Wymiary zaplecza: od 6 000 mm do 6 100 mm x od 2400 mm do 2 500 mm. Instalacja grzewcza: Grzejnik elektryczny 2000 W . Okna PCV: Wymiary: od 1100 mm do 1200 mm x od 500 mm do 550 mm w ilości - 2 szt. Drzwi zewnętrzne: Stalowe, białe, jednoskrzydłowe o wym.900x2000 mm w ilości 1 szt . Drzwi wewnętrzne: Łazienkowe, białe, jednoskrzydłowe o wym. 800x2000 mm w ilości 1 szt . II Kontener kontener podzielony w poprzek wydzielający toaletę wraz z prysznicem z wejściem oraz pomieszczenie szatni z wyjściem na zewnątrz budynku, zgodnie z załączonym rysunkiem. Instalacja oświetleniowa (min. 4 oprawy 4x16W LED, punktowe). Instalacja gniazd wtykowych (min. 2 włączniki, 3 gniazda podwójne 230 V) Wymiary zaplecza: od 6 000 mm do 6 100 mm x od 2400 mm do 2 500 mm. Instalacja grzewcza: 1 szt grzejnika elektrycznego 2000 W, Drzwi zewnętrzne: Stalowe, białe, jednoskrzydłowe o wym.900x2000 mm w ilości 1 szt . Drzwi wewnętrzne: Łazienkowe, białe, jednoskrzydłowe o wym. 800x2000 mm w ilości 1 szt . Toaleta o 1 szt miska WC, o 1 szt umywalki wraz lustrem z półką, o Natrysk, o Bojler 80l. o 1 szt grzejnika elektrycznego 1000 W, o Kratka ściekowa w podłodze, o Wentylator elektryczny naścienny 150 m3/h. III kontener Wydzielający pomieszczenie szatni z wyjściem na zewnątrz budynku i wejściem do pomieszczenia sanitarnego, kontener wyposażony w wentylację, zgodnie z załączonym rysunkiem. Instalacja oświetleniowa (min.4 oprawy 4x16W LED, punktowe). Instalacja gniazd wtykowych (min.2 włączniki, 2 gniazda podwójne 230 V) Wymiary zaplecza: od 6 000 mm do 6 100 mm x od 2400 mm do 2 500 mm. Instalacja grzewcza: Grzejnik elektryczny 2000 W Okna PCV: Wymiary: od 1100 mm do 1200 mm x od 500 mm do 550 mm w ilości - 2 szt. Drzwi zewnętrzne: Stalowe, białe, jednoskrzydłowe o wym.900x2000 mm w ilości 1 szt . Drzwi wewnętrzne: Łazienkowe, białe, jednoskrzydłowe o wym. 800x2000 mm w ilości 1 szt . IV kontener kontener podzielony w poprzek wydzielający 3 pomieszczenia sanitarne tj; toalety wraz z prysznicami oraz toaletą dla osób niepełnosprawnych z wyjściem na zew zgodnie z załączonym rysunkiem. 1. Pomieszczenie sanitarne nr 1 składa się z: o 2 szt miski WC, o 1 szt umywalki wraz lustrem z półką, o Natrysk, o Bojler 80l o 2 szt grzejnika elektrycznego 1000 W o Kratka ściekowa w podłodze, o Min. 2 x Oprawa świetlna 16 W LED o Gniazda wtykowe (min.4 gniazda 230V i min. 2 włączniki) o Drzwi łazienkowe, białe, jednoskrzydłowe o wym. 800x2000 mm w ilości 3 szt, o Okno PCV od 550 do 570 x 520 do 540 mm. 2. Pomieszczenie sanitarne nr 2 dla osób niepełnosprawnych z wyjściem na zew, składa się z: o Umywalka i miska WC przystosowana dla osób niepełnosprawnych; uchwyty podłogowe, malowane proszkowo na kolor biały, o Min.2 x Oprawa świetlna 16 W LED, o Gniazda wtykowe (min.1 gniazda 230V i min. 1 włączniki) o 1 szt grzejnika elektrycznego 1000 W, o Drzwi stalowe, białe, jednoskrzydłowe o wym.1000x2000 mm z wyjściem na zew, w ilości 1 szt, 3. Pomieszczenie sanitarne nr 3 składa się z: o 2 szt miski WC, o 1 szt umywalki wraz lustrem z półką, o Natrysk, o Bojler 80l o 2 szt grzejnika elektrycznego 1000 W, o Kratka ściekowa w podłodze, o Min. 2 x Oprawa świetlna 16 W LED o Gniazda wtykowe (min.4 gniazda 230V i min. 2 włączniki) o Drzwi łazienkowe, białe, jednoskrzydłowe o wym. 800x2000 mm w ilości 3 szt, o Okno PCV od 550 do 570 x 520 do 540 mm, Konstrukcja: Spawana rama podłogi, stropodachu oraz słupy usytuowane na narożach modułu, elementy konstrukcji pokryte są powłokami antykorozyjnymi (kolor do uzgodnienia), Odprowadzenie wody deszczowej rynnami PCV zamontowanymi wew. Słupów narożnych. Stropodach: Blacha ocynkowana , płyta OSB gr min.10 mm, wełna mineralna o grubości min. 50 mm, folia paroizolacyjna, płyta warstwowa blacha lakierowana, styropian gr. min 50 mm, blacha lakierowana biała, Ściana zew. o warstwach: Blacha lakierowana profilowana (kolor do uzgodnienia), styropian gr. min 75 mm, blacha lakierowana gładka, Ściany wewnętrzne: Blacha lakierowana (kolor do uzgodnienia) gładka, styropian min.gr 50 mm, Podłoga: Ocynkowana blacha trapezowa, wełna mineralna o grubości min 100 mm, folia paroprzepuszczalna, płyta cementowo-drzazgowa CERTIS gr. Min 20 mm, wykładzina PCV o grubości min. 2 mm wywinięta na ścianę. Instalacja wodno-kanalizacyjna: Instalacja wodna wykonana z rur PP Instalacja kanalizacyjna wykonana z rur PCV Elementy dodatkowe: -obróbki montowane na połączeniu modułów, -ściągi montażowe służące do skręcenia modułów, -taśma uszczelniająca na połączeniu modułów, 4.2.6.) Główny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty ocenianie będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie. O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje największa liczba zdobytych punktów łącznie we wszystkich kryteriach. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. warunek zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca spełni warunki jeśli wykaże, że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy wraz z montażem zaplecza modułowego o łącznej wartości min. 100 000,00 zł brutto każda, które to dostawy zostały wykonane należycie. Uwaga 1: W przypadku załączenia dowodów zawierających w swym zakresie nie tylko wykonanie zakresu wskazanego powyżej, należy uszczegółowić w Załączniku nr 6 do SWZ - wykazie dostaw, zakres wykonanej dostawy w celu umożliwienia Zamawiającemu weryfikacji spełnienia warunków zamówienia zawartych w SWZ. Uwaga 2: Dla wartości wyrażonych w innej walucie niż PLN Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP ogłoszonego w dniu wszczęcia postępowania. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (jeżeli w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp Wykonawca nie wskazał danych umożliwiających dostęp do tych środków podmiotowych, o których mowa w poniższym ust. 5 - 6 SWZ). 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; (załącznik nr 6 do SWZ); UWAGA: Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, w/w wykaz dotyczy dostaw, w wykonaniu których Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: 6) przedmiotowe środki dowodowe: - opis techniczny zaplecza 4-modułowego/ karta techniczna lub inny dokument potwierdzający: wymiary zaplecza, konstrukcję, stropodach, podłogi oraz instalacje: elektryczna, grzewcza, wentylacyjna i wodno-kanalizacyjna. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak 5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: 6) przedmiotowe środki dowodowe: - opis techniczny zaplecza 4-modułowego/ karta techniczna lub inny dokument potwierdzający: wymiary zaplecza, konstrukcję, stropodach, podłogi oraz instalacje: elektryczna, grzewcza, wentylacyjna i wodno-kanalizacyjna. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowania i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdz. VIII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia, których wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5. W przypadku, o którym mowa w ww. ust. 4, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ, z którego wynika, które dostawy, roboty budowlane* lub usługi* (*jeżeli dotyczy) wykonają poszczególni Wykonawcy. 6. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania wskazane w Rozdz. VIII ust. 3 pkt 2 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań dotyczących zamówień na dostawy. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zgodnie z SWZ i Projektem umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty ocenianie będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie. O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje największa liczba zdobytych punktów łącznie we wszystkich kryteriach. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-10-28 |
© eurobudowa.pl 2004-2023