dolnośląskie (Wrocław)
dolnośląskie (Wałbrzych)
śląskie (Chorzów)
małopolskie (Kraków)
pomorskie (Wejherowo)
pomorskie (Ustka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Renowacja zabytkowego kompleksu kościelnego |
Data zamieszczenia: | 2024-07-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Parafia Rzymsko-Katolicka pw. Podwyższenia Krzyża Świętego w Żeszczynce Żeszczynka 60 21-518 Sosnówka powiat: bialski (podlaski) tel. 500397707 bobster@onet.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Sosnówka |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 500397707 |
Termin składania ofert: | 2024-08-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Parafia Rzymsko-Katolicka pw. Podwyższenia Krzyża Świętego w Żeszczynce zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie zapytania ofertowego, pod nazwą: Renowacja zabytkowego kompleksu kościelnego Podwyższenia Krzyża Świętego w Żeszczynce III. Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem operacji jest realizacja robót renowacyjnych i konserwatorskich na terenie zabytkowego kompleksu kościelnego zlokalizowanego na terenie gminy Sosnówka w miejscowości Żeszczynka. Kompleks objęty operacją jest wpisany do rejestru zabytków. W ramach projektu zrealizowane zostaną prace wskazane w regulaminie konkursu. Realizacja projektu pozwoli na zachowanie dziedzictwa kulturowego oraz wzmocnienie potencjału turystycznego regionu. 2. Zakres zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych i prac konserwatorskich polegających na następujących działaniach: a) wykonanie robót budowlanych budynku kościoła poprzez uzgodnione z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków działania obejmujące w szczególności: - Remont elewacji budynku - Odnowienie stolarki zewnętrznej okiennej i drzwiowej - Wykonanie instalacji odgromowej - Uzupełnienie okładzin schodów zewnętrznych b) wykonanie robót budowlanych budynku dzwonnicy poprzez uzgodnione z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków działania obejmujące w szczególności: - Remont elewacji budynku - Odnowienie stolarki zewnętrznej drzwiowej i prześwitów dzwonnych - Wykonanie instalacji odgromowej - Uzupełnienie okładzin schodów zewnętrznych - Zabezpieczenie części konstrukcji obiektu przed korozją biologiczną c) konserwacja zabytków ruchomych: Monstrancji oraz dwóch puszek poprzez uzgodnione z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków działań CPV: 71000000-9, 92522100-7, 50800000-3, 45000000-7, 45400000-1, 45453100-8: Dokument nr: 1/2024 Otwarcie ofert: 3. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 12.08.2024 r. o godz. 09:30 w: Kancelarii Parafialnej Parafii Rzymsko-Katolickiej pw. Podwyższenia Krzyża Świętego w Żeszczynce, Żeszczynka 60, 21-518 Sosnówka 4. Otwarcie ofert jest jawne. Składanie ofert: Ofertę należy złożyć do dnia 12.08.2024 r. do godz. 09:00 w: 12. Kancelarii Parafialnej Parafii Rzymsko-Katolicka pw. Podwyższenia Krzyża Świętego w Żeszczynce, Żeszczynka 60, 21-518 Sosnówka, lub za pośrednictwem poczty. Ofertę można złożyć osobiście lub za pośrednictwem posłańca w Kancelarii Parafialnej pod adresem: Żeszczynka 60, 21-518 Sosnówka w godz.ch otwarcia kancelarii podanych w rozdziale I niniejszego zapytania. Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania zamówienia: do 31 października 2025 r. Wymagania: II. Tryb udzjelenia zamówienia 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego. 2. Rodzaj zamówienia: usługi projektowe, roboty budowlane i prace konserwatorskie. 3. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny, w szczególności z uwzględnieniem § 8 ust. 6 Regulaminu Naboru Wniosków o Dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków. 4. Do niniejszego zaproszenia do składania ofert nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) ponieważ Zamawiający nie należy do podmiotów wymienionych w art. 4, 5 i 6 ww. ustawy. 5. Zamówienie nie zostało podzielone na części, ponieważ ze względu na wielkość zamówienia i możliwe problemy w organizacji robót budowlanych i prac konserwatorskich zamawiający uznał zamówienia za niepodzielne. 6. Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków. 7. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajdują obowiązujące przepisy prawa w szczególności ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 2023 r. poz. 1610 ze zm.). 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość, przed upływem terminu do składania ofert, zmiany treści zapytania. 9. Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych. 10. Koszty opracowania i dostarczenia oferty oraz uczestnictwa w postępowaniu obciążają wyłącznie wykonawcę. 11 .Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeżeli środki, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia nie zostały mu przyznane. 12.Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej po wcześniejszym uzgodnieniu jej terminu. 13. Postępowanie zakupowe ,q ,udzielenie zamówienia jest jawne z uwzględnieniem obowiązku traktowania na równych prawach wszystkich Wykonawców, uczestniczących w postępowaniu gwarantującym zachowanie uczciwej konkurencji i transparencji. V. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie. 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, wykonanie z należytą starannością w okresie pięciu lat, licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlana i prace konserwatorskie w obiekcie zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków, o którym mowa w art. 8 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1446 z późn. zm.) o wartości co najmniej 300 000,00 PLN brutto. 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi wymienione poniżej kwalifikacje zawodowe, uprawnienia i doświadczenie: a) kierownikiem prac konserwatorskich, który: - posiada wykształcenie i praktykę, zgodnie z art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022, poz. 840 ze zm.) -posiada co najmniej 5 lat doświadczenia w pełnieniu funkcji kierownika prac konserwatorskich, w obiektach wpisanych do rejestru zabytków, liczonych od dnia nabycia uprawnień do kierowania pracami konserwatorskim w obiektach wpisanych do rejestru zabytków - w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert kierował (był kierownikiem prac konserwatorskich) co najmniej jednym zamówieniem, które dotyczyło prac konserwatorskich w zabytkowym obiekcie wpisanym do rejestru zabytków o wartości min 300.000,00 PLN brutto b)kierownikiem budowy który: - posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - przez co najmniej 18 miesięcy brał udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2022 r. poz. 840 zezm.), 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie. Funkcje, o których mowa w pkt 3 lit a i b mogą być łączone pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zawartego w formularzu oferty, podania wymaganych danych formularzu oferty oraz dołączenia do oferty dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia są wykaz robót budowlanych i prac konserwatorskich z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty i prace te zostały wykonane, oraz referencje, protokoły odbioru lub inne dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane i prace konserwatorskie zostały wykonane należycie. Dokumentem potwierdzającym spełnienie warunku w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jest oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zawarte w formularzu ofertowym). Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do wyjaśnienia złożonych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków, o ile zaistnieją wątpliwości co do ich treści. W przypadku braku załączenia do oferty wymaganych dokumentów, zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jako niezgodną z zapytaniem ofertowym. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana poprzez sprawdzenie czy oferta zawiera wymagane oświadczenia. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów stosując formułę ,,spełnia" - ,,nie spełnia". Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. 4. Wykonawca, który zamierza polegać na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, musi dołączyć zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie przez ten podmiot warunku udziału w postępowaniu. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności: 1)zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby; 2)sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; 3)czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. VI. Termin związania ofertą Wykonawca związany jest ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. VII. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami 1. W postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną. Jeżeli oświadczenia, wnioski lub zawiadomienia przekazane są drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. VIII. Opis sposobu przygotowywania ofert 1. Oferta musi być sporządzona, w formie pisemnej, w języku polskim, pismem czytelnym, na formularzu o treści zgodnej z określoną we wzorze - stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania. 2. Ofertę podpisuje(ją) osoba(y) uprawniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 3. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (w oryginale lub kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie za zgodność z oryginałem) określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 4. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę. 5. Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym zapytaniu tylko jedną ofertę. 6. Wszystkie dokumenty, których żąda Zamawiający, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 7. Ofertę składa się w jednym egzemplarzu. 8. Ofertę należy składać w nieprzezroczystym i trwale zamkniętym opakowaniu, zaadresowanym na adres zamawiającego: 9. Parafia Rzymsko-Katolicka pw. Podwyższenia Krzyża Świętego w Żeszczynce, Żeszczynka 60, 21-518 Sosnówka oraz oznakowanym: ,,Oferta - Renowacja zabytkowego kompleksu kościelnego Podwyższenia Krzyża Świętego w Żeszczynce- NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM OTWARCIA OFERT dnia 12.08.2024 r. godz. 9:30" 10. Przed upływem terminu do składania ofert Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty. Zmiany te muszą zostać przygotowane i oznaczone tak jak oferta, dodatkowo koperta powinna zostać oznaczona określeniami ,,ZMIANA" lub ,,WYCOFANIE". 11 .Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2. Oferta złożona po terminie będzie niezwłocznie zwrócona Wykonawcy. Za termin złożenia oferty uznaje się termin wpływu oferty do Zamawiającego. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podaje kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Podczas otwarcia ofert Zamawiający podaje nazwy oraz adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny. Następnie odbędzie się badanie i ocena ofert. X. Opis sposobu obliczenia ceny 1. Cenę oferty należy obliczyć za cały przedmiot zamówienia jako wynagrodzenie ryczałtowe. Należy podać kwotę netto ogółem bez podatku VAT, podatek VAT oraz cenę brutto. Cenę oferty stanowi suma wartości wszystkich jej elementów, zawierająca wszystkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia. Cena oferty winna zawierać wszystkie ewentualne zniżki i zwyżki, wynikające z zaoferowanych warunków wykonania zamówienia przy uwzględnieniu zapisów zawartych w projekcie umowy. Cena ustalona w wyniku zapytania musi gwarantować pełne wykonanie zakresu rzeczowego objętego przedmiotem zamówienia. 2. Wykonawca jest zobowiązany do określenia i podania wartości we wszystkich pozycjach formularza oferty. Brak wypełnienia lub określenia wartości w formularzu oferty spowoduje odrzucenie oferty. 3. Wszystkie wartości określone w formularzu ofertowym oraz ostateczna cena oferty musi być liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 4. Wszystkie rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą będą prowadzone w PLN. 5. W ramach oceny ofert Zamawiający dokona oceny czy dana oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny. Cena rażąco niska to cena nierealna, niepozwalająca na realizację zamówienia z należytą starannością, wskazująca na zamiar realizacji zamówienia poniżej kosztów własnych wykonawcy, niepozwalająca na wygenerowanie przez niego zysku, znacznie odbiegająca od cen rynkowych innych, takich samych lub podobnych rodzajów zamówień, wskazującą na możliwość wykonania zamówienia poniżej jego kosztów. 6. Przy kalkulacji rażąco niskiej ceny, będą brane pod uwagę następujące kryteria: a) kwota przeznaczona na realizację danej inwestycji b) ceny ofert 7. Powyższe kryteria zostaną zsumowane, a następnie z wyliczonej w ten sposób kwoty zostanie wyciągnięta średnia arytmetyczna. 8. Za rażąco niską cenę zostanie uznana oferta, której cena będzie niższa o 30% (lub więcej) od wyliczonej zgodnie z pkt 7 średniej arytmetycznej. Uznanie ceny oferty za rażąco niską skutkować będzie wezwaniem Wykonawcy do wyjaśnienia rażąco niskiej ceny we wskazanym przez Zamawiającego terminie, a w przypadku gdy Wykonawca nie złoży wyjaśnień lub wyjaśnienia okażą się niewiarygodne tj. niepotwierdzające możliwości realizacji zamówienia za zaoferowaną cenę - odrzuceniem oferty. XI. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert 1. Wybór oferty najkorzystniejszej dokonany zostanie spośród ofert rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu, wyłącznie na podstawie poniższych kryteriów (nazwa kryterium, waga): 1) cena (koszt) - 80 %, 2) okres gwarancji- 20%. 2. Opis kryteriów: 1) Kryterium ,,Cena" Maksymalną ilość 80 punktów w kryterium ,,Cena" otrzyma oferta z najniższą ceną. Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium ,,Cena" zostanie określona zgodnie ze wzorem: Cena oferty najtańszej Cn =------------------------------- x Wc Cena oferty badanej gdzie: Cn - ilość punktów przyznana w ofercie w kryterium ,,Cena" Wc - waga procentowa dla kryterium ,,Cena" = 80 % 2) Kryterium ,,Okres gwarancji" Punkty w kryterium ,,okres gwarancji" będą przyznawane za okres gwarancji udzielony na wykonane roboty budowlane i prace konserwatorskie w następujący sposób: 1) okres gwarancji wynoszący co najmniej 36 miesięcy - 0 pkt, 2) okres gwarancji wynoszący co najmniej 48 miesięcy -10 pkt, 3) okres gwarancji wynoszący co najmniej 60 miesięcy - 20 pkt. Uwaga! Zamawiający zastrzega, iż oferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy. Wykonawca poda okres gwarancji w pełnych miesiącach. W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w formularzu ofertowym oferowanego okresu gwarancji, lub poda okres krótszy niż 36 miesięcy, Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje okres gwarancji wynoszący 36 miesięcy i przyzna ofercie 0 punktów w tym kryterium. 3. Łączna ilość punktów oferty stanowi sumę ilości punktów przyznanych w kryterium ,,Cena" i ilości punktów przyznanych w kryterium ,,Okres gwarancji". Oferta, która otrzyma największą łączną ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z uzyskaną łączną ilością punktów. 4. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta spełnia wymagania określone w zapytaniu ofertowym oraz została uznana za najkorzystniejszą tj. przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i okresu gwarancji. 5. W przypadku odmowy podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę, Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą, który spełnia wymagania zapytania ofertowego i którego oferta uzyskała kolejno najwyższą liczbę punktów. 6. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. XII. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 1. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę, zgodnie z wymogami określonymi w zapytaniu ofertowym. 2. O wyborze oferty zostaną powiadomieni wszyscy Wykonawcy. 3. Informacje o wynikach postępowania zostaną umieszczone także na stronie internetowej Zamawiającego XIII. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umów albo wzory umów, jeżeli zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach Projekt umowy jaka zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. Wjej treści, która nie podlega negocjacjom podano wszelkie istotne dla Zamawiającego warunki realizacji zamówienia. Uwagi: Godziny otwarcia kancelarii parafialnej: w dni powszednie poniedziałek-piątel. 16:00 - 17:00 XIV. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: ? administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Parafia Rzymsko-Katolicka pw. Podwyższenia Krzyża Świętego w Żeszczynce, Żeszczynka 60, 21-518 Sosnówka, tel. (83) 378 11 89, e-mail: bobster@onet.pl ? inspektor ochrony danych osobowych jest dostępny pod adresem: Żeszczynka 60, 21-518 Sosnówka, tel. (83) 378 11 89, e-mail: bobster@onet.pl ? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie zapytania ofertowego; ? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; ? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; ? posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; ? nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: 2. Osoby ze strony Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami: Ks. Robert Bartosik - Proboszcz Parafii, tel. 500397707,e-mail: bobster@onet.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024