Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5302z ostatnich 7 dni
19748z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Renowacja zabytkowego kompleksu kościelnego w formie ,,zaprojektuj i wybuduj"

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Renowacja zabytkowego kompleksu kościelnego w formie ,,zaprojektuj i wybuduj"

Data zamieszczenia: 2024-07-11
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Przemienienia Pańskiego w Siemieniu
ul. Kościelna 2A
21-220 Siemień
powiat: parczewski
Numer telefonu - 83 354 70 14
lecho1233@wp.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Siemień
Wadium: ---
Nr telefonu: Numer telefonu - 83
Termin składania ofert: 2024-08-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Proboszcz Parafii Przemienienia Pańskiego w Siemieniu zaprasza do złożenia oferty
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Renowacja zabytkowego
kompleksu kościelnego pw. Przemienienia Pańskiego w Siemieniu", prowadzonym
w formie zapytania ofertowego.
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Renowacja zabytkowego kompleksu kościelnego
pw. Przemienienia Pańskiego w Siemieniu".
2. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny, w
szczególności z uwzględnieniem § 8 ust. 6 Regulaminu Naboru Wniosków o
Dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
3. Do niniejszego zaproszenia do składania ofert nie stosuje się Ustawy z dnia 11
września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605).
4. Zamawiający oświadcza, że nie jest Zamawiającym w rozumieniu ustawy z dnia 11
września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 i 1720).
5. Zadanie będzie realizowane w formie ,,zaprojektuj i wybuduj". Na przedmiot
zamówienia składa się wykonanie dokumentacji projektowej, uzyskanie pozwolenia
konserwatorskiego oraz pozwolenia na budowę, realizacja projektu, ustanowienie
kierownika budowy robót w specjalności zgodnej z zakresem robót, odbiór
wykonanych prac.
6. Zamówienie nie zostało podzielone na części ponieważ obejmuje wykonanie robót o
takim zakresie rzeczowym, że nie ma możliwości wydzielenia mniejszych
podzakresów w taki sposób, aby mogli je wykonać różni wykonawcy. Zakres oraz
wartość zamówienia powoduje, że jest ono dostępne dla małych i średnich
przedsiębiorstw. Ze względu na wielkość zamówienia i możliwe problemy w
organizacji robót zamawiający uznał zamówienie za niepodzielne.
7. Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków Programu Rządowy Fundusz
Polski Ład: Rządowy Program Odbudowy Zabytków.
8. Inwestycja jest objęta dofinansowaniem z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład:
Rządowy Program Odbudowy Zabytków.
9. Z uwagi na dofinansowanie inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład:
Rządowy Program Odbudowy Zabytków, Zamawiający dzieli zamówienie na 3 etapy
(etap I, etap II i etap III). Szczegółowy zakres każdego z etapów zostanie określony
na etapie akceptacji harmonogramu rzeczowo-finansowego, o którym mowa w § 6
ust. 1 pkt 1 umowy (załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego)
z uwzględnieniem wartości każdego z etapów określonej w § 11 ust. 2 umowy
(załącznik nr 2 do zapytania ofertowego).
10. Wszelkie roboty budowlane zostaną poprzedzone opracowaniem pełnej
dokumentacji technicznej remontu kościoła, na podstawie której zostaną uzyskane
stosowne pozwolenia oraz uzgodnienia. Zadanie będzie realizowane w dwóch
etapach, z czego pierwszym etapem będzie opracowanie dokumentacji technicznej.
Drugi etap będzie obejmował realizację robót budowlanych i prac konserwatorskich.
ETAP 1:
1) Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej budowlanej, wykonawczej,
kosztorysowej i specyfikacji technicznych na podstawie Programu funkcjonalno-
użytkowego oraz zaleceń konserwatora zabytków, w tym m.in. szczegółowy program
prac konserwatorskich zawierający pełną konserwację techniczną i estetyczną,
uwzględniający wszystkie zagadnienia technologiczne oraz projekt budowlany
obejmujący zakres robót budowlanych, przedmiar robót, kosztorys inwestorski.
2) W skład dokumentacji projektowej wchodzi w szczególności:
a) Wykonanie projektu budowlano-konserwatorskiego zgodnie z aktualnymi
przepisami i normami.
b) Wykonanie programu prac konserwatorskich dla poszczególnych elementów
drewnianych, murowych i stalowych kościoła.
c) Wykonanie projektu modernizacji instalacji elektrycznej.
3) Wszystkie opracowania wymienione w powyższych punktach muszą zostać
dostarczone Zamawiającemu w wersji papierowej oraz elektronicznej w
ogólnodostępnym formacie (np. pdf, opisy np. w doc) -- w 5 egz.
4) Uzyskanie wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań
projektowych w zakresie wynikającym z właściwych przepisów;
5) Uzyskanie pozwolenia na prowadzenie prac konserwatorskich, restauratorskich oraz
robót budowlanych.
ETAP 2 i 3:
6) Wykonanie kompleksowego remontu budynku kościoła w zakresie wzmocnienia,
uzupełnienia lub wymiany zdegradowanych elementów konstrukcyjnych budynku,
prac konserwatorskich przy podmurówce, drewnianych podwalinach, a także prac
budowlano-konserwatorskich przy drewnianej konstrukcji dachu. Zabiegom
konserwatorskim poddane zostanie również wnętrze kościoła. Zakres prac obejmuje
również modernizację instalacji elektrycznej. Przedmiotowe prace budowlano -
konserwatorskie mają na celu zabezpieczenie, zachowanie i utrwalenie substancji
zabytku. Prace budowlano-konserwatorskie poprzedzone zostaną wykonaniem
badań, ekspertyz oraz projektu zgodnie z przepisami prawa wraz z programem prac
konserwatorskich.
7) Roboty budowlane i prace konserwatorskie obejmą:
a) Uzupełnienie elementów murowych (przemurowania) i zapraw podmurówki w
niezbędnym zakresie.
b) Wykonanie prac konserwatorskich ścian.
c) Wykonanie remontu więźby dachowej.
d) Wykonanie konserwacji istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej.
e) Usunięcie płyt pilśniowych ze ścian wewnętrznych.
f) Wykonanie prac konserwatorskich drewnianej podłogi.
g) Wykonanie prac konserwatorskich elementów drewnianych konstrukcji i
balustrady chóru.
h) Wykonanie prac naprawczych dotyczących pokrycia dachu, lub wymianę na gont
zgodnie z ustaleniami WUOZ Delegatura w Białej Podlaskiej.
i) Wykonanie napraw przy obróbkach blacharskich, rynnach i rurach spustowych.
Wymiana rynien pvc na stalowe.
j) Wykonanie korytek odprowadzających wodę z rur spustowych na odległość
minimum 1,5 m od fundamentów kościoła.
k) Wykonanie modernizacji instalacji elektrycznej.
l) Usunięcie trójkątnego słupa pełniącego rolę dzwonnicy.
m) Naprawy i zabezpieczenie drewnianego ogrodzenia działki.
8) Wycenę należy sporządzić na podstawie: Programu funkcjonalno-użytkowego
rewitalizacji elewacji budynku kościoła (Załącznik nr 4). Zamawiający umożliwi
przeprowadzenie wizji lokalnej. Termin i czas odbycia wizji lokalnej należy uzgodnić
z Proboszczem Ks. mgr Leszkiem Przybyłowiczem, adres e-mail: lecho1233@wp.pl
9) Wykonawca zobowiązany jest uzyskać wszelkie wymagane uzgodnienia dot.
wykonania przedmiotu zamówienia.
10) Do obowiązków wykonawcy należy także wykonanie tablicy informacyjnej z
informacją o dofinansowaniu zadania w ramach Rządowego Programu Odbudowy
Zabytków zgodnie z wytycznymi zawartymi w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia
7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez
podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub
z państwowych funduszy celowych (Dz. U. poz. 953, 2506, 1471).
11) Zamówienie będzie realizowane na czynnym obiekcie - funkcjonującym w pełnym
zakresie kościele. Roboty budowlane wymagają szczególnej ostrożności
w prowadzeniu prac, w szczególności zastosowania odpowiednich zabezpieczeń
i osłon umożliwiających funkcjonowanie obiektu oraz utrzymywanie terenu robót
w należytym porządku. Wykonawca ma obowiązek w taki sposób realizować roboty,
by przez jak najdłuższy okres wykonywania robót budowlanych umożliwić
funkcjonowanie obiektu oraz zapewnić bezpieczeństwo osób trzecich. Przez okres
realizacji zamówienia na czynnym obiekcie należy zapewnić bezpieczne dojście do
budynku.
12) Zamówienie należy wykonać w szczególności zgodnie z Programem Funkcjonalno -
Użytkowym stanowiącymi załącznik nr 4 do zapytania ofertowego z uwzględnieniem
zapisów niniejszego zapytania ofertowego i umowy stanowiącej załącznik nr 2 do
zapytania.
13) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają w szczególności:
1) PFU
14) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U.
z 2024 r. poz. 725 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, normami i instrukcjami
producentów stosowanych urządzeń i materiałów, zasadami wiedzy technicznej
i sztuki budowlanej.
15) Przedmiot zamówienia wykonany zostanie z materiałów dostarczonych przez
Wykonawcę. Materiały dostarczone i użyte przez Wykonawcę muszą odpowiadać, co
do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania
w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo
budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz.725 ze zm.).
16) W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajdują bezwzględnie obowiązujące
przepisy prawa w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny
(Dz.U. z 2023 r. poz. 1610).
17) Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również zgodne
z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami
techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami i wytycznymi.
18) Wykonawca udziela gwarancji na wykonane roboty na okres 5 lat zgodnie z
warunkami zawartymi w § 18 umowy.

CPV: 71220000-6, 71242000-6, 71320000-7, 45000000-7, 45100000-8, 45210000-2, 45212350-4, 45400000-1, 45453000-7, 45320000-6

Otwarcie ofert: 7. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19 sierpnia 2024 o godz. 12:30 w siedzibie Zamawiającego
ul. Stawowa 2A, 21-220 Siemień.

Składanie ofert:
X. TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1. Ofertę cenową należy złożyć w terminie do dnia 19 sierpnia 2024 r. do godz. 12:00 w
formie:
- papierowej na adres: Parafia Przemienienia Pańskiego w Siemieniu Ul. Stawowa 2A,
21-220 Siemień
lub
- w formie elektronicznej na adres mailowy: lecho1233@wp.pl
2. Oferta w formie elektronicznej musi być podpisana kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub podpisem zaufanym (profil zaufany) lub podpisem osobistym (e-
dowód).
3. Kopertę, w przypadku składania oferty w formie papierowej należy zaadresować: Parafia
Przemienienia Pańskiego w Siemieniu Ul. Stawowa 2A, 21-220 Siemień z dopiskiem:
,,Oferta - ,,Renowacja zabytkowego kompleksu kościelnego pw. Przemienienia
Pańskiego w Siemieniu". W przypadku składania oferty w formie elektronicznej w tytule
wiadomości należy wpisać ,,Oferta - ,,,,Renowacja zabytkowego kompleksu
kościelnego pw. Przemienienia Pańskiego w Siemieniu".
4. W przypadku braku ww. danych na kopercie Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności
za zdarzenia mogące wyniknąć z powodu braku danych np. przypadkowe otwarcie oferty
przed wyznaczonym terminem otwarcia, a w przypadku składania ofert pocztą lub pocztą
kurierską - jej nieotwarcia w trakcie sesji otwarcia ofert.
5. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać
ofertę.
6. Oferta złożona po terminie, o którym mowa w ust. 1 nie będzie podlegała rozpatrzeniu.

Miejsce i termin realizacji:
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Termin wykonania całości zamówienia - do 20 miesięcy od daty podpisania umowy.

Wymagania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzące do wyboru wykonawcy
inwestycji zostaje upublicznione za pośrednictwem strony internetowej Gminy Siemień
https://siemien.pl/aktualnosci/ oraz https://ugsiemien.bip.lubelskie.pl/index.php?id=79
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1.
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące:
1) wykonania, w okresie ostatnich 5 lat (liczonych wstecz, od dnia w którym upływa
termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w
tym okresie), co najmniej 1 zadania o wartości minimum 200 000,00 zł brutto
(słownie: dwieście tysięcy 00/100 złotych) polegającego na remoncie
obiektu wpisanego do rejestru zabytków, obejmującego minimum prace w
branży konstrukcyno-budowlneji elektrycznej.
Przez jedno zadanie należy rozumieć zadanie świadczone na rzecz jednego
Zleceniodawcy na podstawie jednej umowy.
Wartość podaną w walutach innych niż PLN wykonawca przeliczy wg średniego
kursu NBP na dzień opublikowania bieżącego postępowania.
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót
budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy
robót, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
W przypadku gdy Wykonawca wykonał w ramach jednego zadania większy
zakres prac, dla potrzeb zamówienia powinien wyodrębnić i podać wartość robót,
o których mowa w warunku powyżej.
Zamawiający zastrzega możliwość weryfikacji należytego wykonania robót
bezpośrednio u podmiotu, na rzecz którego zostały wykonane.
2) warunek dotyczący dysponowania:
- osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w
specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz spełniającą
wymagania, o których mowa w art. 37 c i g ustawy z 23 lipca 2003 r.
o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r.,
poz. 840 ze zm.) tj. osobą posiadającą uprawnienia budowlane określone przepisami
Prawa budowlanego (w tym przypadku uprawnienia budowlane do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń), która przez co
najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy
zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego
instytucją kultury, co potwierdzają świadectwa, w tym dotyczące odbytych praktyk
zawodowych, oraz inne dokumenty zaświadczające udział w tych robotach wydane przez
kierownika jednostki organizacyjnej, na rzecz której te roboty były wykonywane, albo
przez osobę, pod której nadzorem były wykonywane lub zaświadczenia wydane przez
wojewódzkich konserwatorów zabytków.
- osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji kierownika robót branży
elektrycznej posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń
elektrycznych i elektroenergetycznych.
Osoby posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi
powinny posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo
budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra
Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do
wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz.
831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na
podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo
budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1
ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe
zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną
stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji
zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz. U. z
2023 r., poz. 334).W przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich UE,
Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich (EFTA) - stron umowy
o Europejskim Obszarze Gospodarczym - prawo do wykonywania samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie na terytorium RP winno być potwierdzone odpowiednią
decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub prawa do świadczenia usług
transgranicznych.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1
pkt 1 zostanie przeprowadzona na podstawie oświadczenia złożonego w ust. 3
oferty (załącznik nr 1 do zapytania) dotyczącego posiadanego doświadczenia
oraz na podstawie załączonych do oferty dowodów, wystawionych przez
podmiot, na rzecz którego dana robota budowlana została wykonana,
potwierdzających należyte wykonanie roboty budowlanej wskazanej ww.
oświadczeniu.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1
pkt 2 zostanie przeprowadzona na podstawie oświadczeń złożonych w ust. 4
oferty dotyczącego dysponowania osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji
kierownika budowy oraz na podstawie załączonej do oferty decyzji o nadaniu
wymaganych uprawnień wraz z zaświadczeniem o przynależności do
okręgowej izby inżynierów budownictwa dotyczących osoby wskazanej w
ofercie a także na podstawie dokumentów potwierdzających posiadanie przez
ww. osobę doświadczenia polegającego na udziale w robotach budowlanych
prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub
inwentarza muzeum będącego instytucją kultury przez okres co najmniej 18
miesięcy oraz osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji kierownika robót
branży elektrycznej posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania
robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i
urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz na podstawie załączonej
do oferty decyzji o nadaniu wymaganych uprawnień wraz z zaświadczeniem o
przynależności do okręgowej izby inżynierów budownictwa dotyczących
osoby wskazanej w ofercie.
Niespełnienie przez Wykonawcę warunków wskazanych w ust. 1 skutkuje
wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Oferta Wykonawcy wykluczonego
podlega odrzuceniu.
V. PODSTAWY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
1. Z postępowania wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi
którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13
kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r., poz. 1497 ze zm.)tj. z postępowania
wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych
w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącym
środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi
w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn.
zm.) - zwanym dalej rozporządzeniem 765/2006 i rozporządzeniu Rady (UE) nr
269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających
w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność
i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str.
6, z późn. zm.) - zwanym dalej rozporządzeniem 269/2014 albo wpisanego na
listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym
w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy
oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba
wymieniona
w wykazach
określonych
w
rozporządzeniu
765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem
rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka,
o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą
w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r.
o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony
w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014
albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego
2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy
z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego".
2. Wykonawca na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia, o których mowa
w ust. 1 zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, o którym mowa w ust. 2
formularza ofertowego (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego).
3. Z postępowania wyklucza się Wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków
udziału w postępowaniu wskazanych w dziale IV ust. 1 zapytania.
4. Oferta złożona przez wykonawcę wykluczonego z postępowania podlega odrzuceniu.
VI. PODSTAWY ODRZUCENIA OFERTY
Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, w szczególności w następujących przypadkach:
1) Oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
2) Oferta została złożona przez Wykonawcę podlegającego wykluczeniu
z postępowania.
3) W przypadku niezgodności treści oferty z Zapytaniem ofertowym.
4) W przypadku przedstawienia przez Wykonawcę informacji nieprawdziwych.
VII.
SPOSÓB OBLICZENIA CENY:
Cenę ofertową należy obliczyć na podstawie niniejszego zapytania ofertowego,
dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 4 do zapytania oraz wzoru
umowy, stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
Wykonawca poda cenę ofertową brutto w formularzu ofertowym stanowiącym
załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
Cenę ofertową należy obliczyć jako cenę ryczałtową uwzględniając zakres
zamówienia oraz wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, jak i ewentualne
ryzyko ekonomiczne, wynikające z okoliczności, których nie można było przewidzieć
w chwili zawierania umowy. Wykonawca winien przeanalizować wszystkie
okoliczności, które mogą mieć wpływ na ostateczną wartość zamówienia
i skalkulować cenę ofertową na takim poziomie, który będzie gwarantował
Zamawiającemu należyte wykonanie zamówienia i czynił przedsięwzięć rentownym
dla Wykonawcy. Podstawą wyliczenia ceny ofertowej winna być dokładna analiza
dokumentacji projektowej, analiza przebiegu całego procesu realizacji zamówienia
i dokonanie analizy wszystkich elementów mieszczących się w przedmiocie
zamówienia. Wycena zamówienia nie powinna sprowadzać się do ustalenia ceny
oferty na podstawie jedynie przedmiaru robót.
Cena ofertowa obejmuje wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia
wynikające wprost z dokumentacji projektowej, jak również te, które nie zostały ujęte
w szeroko rozumianym opisie przedmiotu zamówienia, ale są naturalną
konsekwencją procesu budowlanego i w naturalny sposób z nich wynikają m.in.
z zasad wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.
W cenie ofertowej należy uwzględnić ewentualne koszty zaliczek i/lub składek
przekazywanych innym podmiotom (w przypadku osób fizycznych). Zamawiający
z wynagrodzenia brutto Wykonawcy potrąci wszystkie składki, które są wymagane
przepisami prawa.
W cenie należy uwzględnić również niezbędne do realizacji koszty towarzyszące
dotyczące w szczególności:
1) zapewnienia generalnego wykonawstwa i kierownictwa budowy,
2) zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy w okresie trwania umowy,
3) urządzenia i organizacji placu budowy,
4) zapewnienie we własnym zakresie wody i energii elektrycznej na cele
budowlane,
5) wszelkich prac przygotowawczych, prac porządkowych,
6) sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
prowadzenia dziennika budowy i wykonywania obmiarów ilości zrealizowanych
robót,
8) prowadzenia pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami dokumentacji
projektowej, STWiOR oraz przepisami prawa,
9) sporządzenia dokumentacji powykonawczej,
10) uzyskania zatwierdzenia w odpowiednich organach, czasowej organizacji ruchu
(jeżeli dotyczy),
11) przygotowania i przekazania Zamawiającemu kompletu dokumentów
dotyczących zajęcia pasa drogowego, niezbędnych do złożenia w odpowiednich
organach (jeżeli dotyczy),
12) wszelkich robót, materiałów, urządzeń, wyposażenia, sprzętu i transportu,
13) ubezpieczenia robót, sprzętu Wykonawcy oraz od ryzyka i odpowiedzialności
cywilnej osób trzecich i ubezpieczenia własnego personelu i innych czynności
niezbędnych do należytego wykonania przedmioty zamówienia,
14) wykonywaniem czynności objętych zakresem zadania zgodnie z wymaganiami
przepisów dotyczących ochrony środowiska, BHP, ppoż., w sposób nieuciążliwy
dla ludzi i środowiska i zapewniający bezpieczeństwo osób oraz mienia,
15) rekompensaty ewentualnych szkód osobom trzecim, w związku z niewłaściwym
wykonywaniem robót lub błędów Wykonawcy.
7. Przy wyliczeniu ceny ofertowej należy przyjąć, że w przypadku występowania
ewentualnych niespójnych zapisów w dokumentach stanowiących załącznik nr 4 do
zapytania ofertowego, wszelkie rozbieżności będą rozstrzygane na korzyść
Zamawiającego.
8. Cena podana w ofercie jest ceną ostateczną, niepodlegającą negocjacji
i wyczerpującą wszelkie należności Wykonawcy wobec Zamawiającego związane
z realizacją przedmiotu zamówienia.
9. Cena ofertowa powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do
dwóch miejsc po przecinku. Cenę należy podać cyfrowo oraz słownie. W przypadku
rozbieżności w cenie podanej cyfrą i cenie podanej słownie za prawidłową uznaje się
cenę podaną słownie.
10. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej.
11. Wyliczona cena ofertowa brutto będzie służyć do porównania złożonych ofert i do
rozliczenia w trakcie realizacji zamówienia.
12. Nie wymaga się składania kosztorysów ofertowych. Przez sam fakt złożenia oferty
Zamawiający uzna, że Wykonawca zgadza się na wykonanie przedmiotu zamówienia
zgodnie z umową, specyfikacją warunków zamówienia, dokumentacją projektową,
specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. W przypadku złożenia
kosztorysu ofertowego nie będzie on traktowany jako treść oferty. W przypadku
złożenia kosztorysu ofertowego różniącego się od dokumentacji projektowej
przyjmuje się, że oferta Wykonawcy obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia
zgodnie z dokumentacją projektową niezależnie od danych zawartych w kosztorysie
ofertowym. W przypadku złożenia kosztorysu ofertowego i wystąpienia w nim omyłek
rachunkowych, przyjmuje się za prawidłową cenę ryczałtową podaną w ofercie bez
względu na wyceny wynikające z kosztorysu ofertowego.
VIII.
KRYTERIUM OCENY OFERT:
1. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o kryterium ,,cena" o wadze
100%.
2. Każda niepodlegająca odrzuceniu oferta będzie oceniona w skali 100 punktów.
3. Liczba punktów będzie obliczona na podstawie następującego wzoru:
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
4. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, tj. z najwyższą liczbą punktów,
spośród nieodrzuconych ofert.
IX. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy
na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty.
Osoba upoważniona do złożenia oferty powinna podpisać się w sposób czytelny
i uwiarygodnić podpis imienną pieczątką (w przypadku złożenia oferty w formie
papierowej) lub opatrzyć ofertę podpisem elektronicznym kwalifikowanym lub
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język
polski.
5. Ofertę należy uzupełnić w sposób czytelny.
6. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
7. Wykonawcy ponoszą koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
8. Wykonawca wraz z formularzem ofertowym złoży:
1) dowody, wystawione przez podmiot, na rzecz którego dana robota budowlana
została wykonana, potwierdzające należyte wykonanie danej roboty budowlanej
wskazanej w oświadczeniu, dotyczącym posiadanego doświadczenia, złożonym
w ust. 3 oferty (załącznik nr 1 do zapytania),
2) decyzję o nadaniu wymaganych uprawnień wraz z zaświadczeniem
o przynależności do okręgowej izby inżynierów budownictwa dotyczące osoby
wskazanej w oświadczeniu, dotyczącym dysponowania osobą wyznaczoną do
pełnienia funkcji kierownika budowy, złożonym w ust. 4 oferty,
3) dokumenty potwierdzające posiadanie, przez osobę wskazana w oświadczeniu,
dotyczącym dysponowania osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji kierownika
budowy, złożonym w ust. 4 oferty, doświadczenia polegającego na udziale
w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych
do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury przez okres co
najmniej 18 miesięcy.
4) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli
osoba, która podpisała ofertę nie została wskazana do reprezentacji we
właściwym rejestrze lub ewidencji.
XI. DOKUMENTY I INFORMACJE, KTÓRE WYKONAWCA BĘDZIE ZOBOWIĄZANY
PRZEDŁOŻYĆ PRZED PODPISANIEM UMOWY:
1) informację o cenie netto i zastosowanej stawce VAT,
2) dane kontaktowe (nr telefonu, adres e-mail) do osoby/osób odpowiedzialnych za
realizację zamówienia, w tym kierownika budowy,
3) informację o osobie (imię i nazwisko), która w imieniu Wykonawcy będzie
podpisywała umowę; jeżeli uprawnienie do występowania w imieniu wykonawcy nie
będzie wynikało z wpisów do odpowiednich rejestrów, również pełnomocnictwo do
podpisania umowy - oryginał lub notarialnie poświadczona kopia.
XII.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od wyznaczonego terminu składania ofert.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawców do złożenia
wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
3.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość jednokrotnego wezwania wykonawców do
uzupełnienia brakujących dokumentów (formularz ofertowy nie podlega
uzupełnieniu).
4. O wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawcy zostaną powiadomieni w formie
elektronicznej.
5. Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta w formie pisemnej w terminie
i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
6. Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.
7. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy
w sprawie zamówienia, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród
pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny.
8. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
9. W sytuacji gdy wpłynął co najmniej dwie oferty o takiej samej wartości, zajmujące
pierwsze miejsce w rankingu złożonych ofert, Zamawiający wezwie Wykonawców
którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych w wyznaczonym przez siebie
terminie.
10. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania w szczególności
w następujących przypadkach:
1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
2) złożone oferty niepodlegające odrzuceniu przekraczają możliwości finansowe
Zamawiającego.

Kontakt:
OSOBA DO KONTAKTU:
Proboszcz Parafii Ks. mgr Leszek Przybyłowicz, adres e-mail: lecho1233@wp.pl
Monika Ochnik, adres e-mail: fundusze@siemien.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.