Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
932z dziś
6686z ostatnich 7 dni
22770z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie izolacji fundamentów wraz z konserwacją schodów wejściowych kościoła

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie izolacji fundamentów wraz z konserwacją schodów wejściowych kościoła

Data zamieszczenia: 2024-07-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. Podwyższenia Krzyża Świętego w Sobieszynie
Sobieszyn 17
08-504 Ułęż
powiat: rycki
tel. 737-471-148, tel. 818667028 wew. 41
sliwmark@wp.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Ułęż
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 737-471-148, te
Termin składania ofert: 2024-08-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe
Zadanie dofinansowane z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
RPOZ/2022/4455/PolskiLad
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na zadanie pn.
,,Wykonanie izolacji fundamentów wraz z konserwacją
schodów wejściowych kościoła pw. Podwyższenia Krzyża Świętego
w Sobieszynie".
II. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Zamawiający realizuje zadanie pn.: ,,Wykonanie izolacji fundamentów wraz z
konserwacją schodów wejściowych kościoła pw. Podwyższenia Krzyża
Świętego w Sobieszynie", na które pozyskał od Gminy Ułęż dotację. W celu
udzielenia Parafii dotacji, Gmina Ułęż uzyskała dofinansowanie z Rządowego Programu
Odbudowy Zabytków w ramach Polskiego Ładu (Edycja RPOZ/2022/ 4455 /PolskiLad) -
wstępna promesa.
2. Kościół parafialny pw. Podwyższenia Krzyża Świętego w Sobieszynie, usytuowany
w miejscowości Sobieszyn, działka o numerze ewidencyjnym 1133 obr. 061606_2.0009,
wpisany jest do rejestru zabytków województwa lubelskiego pod Nr. A/780 na mocy
decyzji WKZ w Lublinie z dnia 24 maja 1979 r., znak: KL.IV.5349/4/79.
14. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Opis inwestycji z wniosku o dofinansowanie: Kościół parafialny murowany
został wybudowany w latach 1883-1886, staraniem ks. Feliksa Majewskiego, kosztem
Kajetana Kickiego, konsekrowany w 1886 r. przez Wincentego Teofila Chościak
Popiela, arcybiskupa warszawskiego i tegoż roku parafia z Drążgowa przeniesiona
została do Sobieszyna. Styl neogotycki. Planowane prace będą polegać na wykonaniu
zabezpieczenia przeciwwilgociowego fundamentu oraz wykonaniu właściwego
odwodnienia z rynien spustowych. Obecnie kościół nie posiada właściwej izolacji
przez co pogarsza się stan techniczny murów będący wynikiem podciągania
kapilarnego wilgoci. Brak odprowadzenia wody z rynien pogarsza sytuacje
wilgotnościową. Konserwacji w ramach prac będą poddane schody wejściowe, muszą
zostać uszczelnione spoiny, obecnie jej ich brak powoduje wnikanie wody oraz
rozsadzanie w wyniku rozmrażania.
2) Zakres planowanych robót obejmuje:
a) Wykonanie izolacji fundamentów,
b) Wykonanie konserwacji schodów wejściowych,
c) Wykonanie dokumentacji konserwatorskiej powykonawczej z zakresu w/w zadania.
3) Do obowiązku Wykonawcy będzie również wykonanie zamontowanie przy obiekcie
tablicy informacyjnej z informacją o dofinansowaniu zadania w ramach Rządowego
Programu Odbudowy Zabytków zgodnie z wytycznymi zawartymi w §12 Załącznika do
uchwały nr 232/2022 Rady Ministrów z dnia 23 listopada 2022 r.
UWAGA!!!
Wszystkie prace muszą być wykonane zgodnie z zaleceniami i obowiązkami
nałożonymi przez LKWZ.
Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie
miało charakter ryczałtowy, wykonawca przy wycenie oferty powinien
opierać się na zakresie przedsięwzięcia wskazanym w dokumentach
określonych powyżej.
15. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z:
a) decyzją lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 2 maja 2024 r.
nr IN.5142.283.1.2024.KP1,
b) projektem architektoniczno-budowlanym, który opracował mgr inż. arch. Mateusz
Więckowski (do wglądu w siedzibie Zamawiającego, po uprzednim telefonicznym
uzgodnieniu),
c) przedmiarem robót,
d) wnioskami i dokumentacjami przekazanymi przez Zamawiającego,
e) obowiązującymi przepisami prawa w tym w szczególności: ustawą z dnia 23 lipca
2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022 r. poz. 840, ze
zm.), Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 sierpnia
20218 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich i badań
konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków albo na Listę Skarbów
Dziedzictwa oraz robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy
zabytku wpisanym do rejestru zabytków, a także badań archeologicznych i
poszukiwań zabytków (Dz. U. z 2021 r. poz. 81),
a) aktualnym stanem wiedzy technicznej.
17. Pełna dokumentacja prac jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego, po uprzednim po
uprzednim uzgodnieniu drogą elektroniczną (e-mail).
18. W związku z tym, że prace muszą zostać wykonane zgodnie z wydanym pozwoleniem
Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków znak: IN.5142.283.1.2024.KP1
z dnia 2 maja 2024 r. i określonymi w nim warunkami, obowiązkami oraz użytymi
materiałami wysokiej jakości - wskazanymi przez LWKZ. Ponadto kierowanie robotami
budowlanymi należy zlecić osobie spełniającej wymagania, o których mowa w art. 37
a ust 1 i 2, art. 37 b ust. 1 i 3, art. 37d ust. 1 albo 37e ust. 1 ustawy o ochronie
zabytków i opiece nad zabytkami.

CPV: 92522100-6, 92522100-7

Dokument nr: 1/2024

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19 sierpnia 2024 r. o godz. 13:15 w siedzibie Urzędu
Gminy w Ułężu, Ułęż 168, 08-504 Ułęż, sala konferencyjna.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Składanie ofert:
VII. Miejsce składania ofert, sposób składania oferty:
1. Ofertę cenową należy:
złożyć listownie lub osobiście w siedzibie Gminy Ułęż, w Urzędzie Gminy w Ułężu,
Ułęż 168, 08-504 Ułęż w zamkniętej kopercie z dopiskiem: ,,Wykonanie izolacji
fundamentów wraz z konserwacją schodów wejściowych kościoła pw.
Podwyższenia Krzyża Świętego w Sobieszynie" z dopiskiem: NIE OTWIERAĆ
PRZED 19.08.2024 r. w terminie do dnia 19.08.2024 r., do godz. 13.00.

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin realizacji przedmiotu zamówienia do 11 miesięcy od daty zawarcia
umowy.

Wymagania:
3. Niniejsze zamówienie nie podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych.
Parafia Rzymskokatolicka pw. Podwyższenia Krzyża Świętego w Sobieszynie nie jest
zamawiającym, jak również zamawiającym subsydiowanym w rozumieniu art. 4 i art. 6
ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz.
1605) i tym samym przepisy ustawy PZP nie mają zastosowania.
4. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny,
w szczególności z uwzględnieniem § 8 ust. 6 Regulaminu Naboru Wniosków
o Dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
5. Zamówienie udzielane jest w trybie zapytania ofertowego.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia z zapytaniem dotyczącym
dodatkowych informacji, dokumentów lub wyjaśnień w szczególności w związku
z weryfikacją oświadczeń złożonych przez oferentów.
7. W uzasadnionych wypadkach, w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert,
Zamawiający może zmodyfikować lub uzupełnić treść zaproszenia do składania ofert.
Wszelkie informacje o zmianach będą publikowane w Internecie.
8. Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia
umowy.
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani ofert
wariantowych.
10. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego
zapytania ofertowego.
11. Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego
etapie, bez podania przyczyn.
13. Ogłoszenie zamieszczono na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy
Ułęż: https://ugulez.bip.lubelskie.pl/?id=770 oraz stronie internetowej Parafii
Rzymskokatolickiej
pw.
Podwyższenia
Krzyża
Świętego
w
Sobieszynie:
https://sobieszyn.wixsite.com/parafia/home.
19. Złożenie oferty wiąże się ze zobowiązaniem do wykonania prac zgodnie ze wszelkimi
odnośnymi przepisami prawa (prawo ochrony zabytków, w tym przepisy wykonawcze
dotyczące BHP, zabezpieczenia miejsca wykonywania prac, zastosowania stosownych
oznaczeń, itp.).
20. Zamawiający wymaga, aby oferent, w przypadku wyboru jego oferty, udzielił gwarancji
umownej na wykonane prace na okres nie krótszy niż 5 lat.
21. Wzór umowy stanowi załącznik nr 6 do niniejszego zapytania ofertowego.
22. Wypłata wynagrodzenia będzie oparta na zasadach określonych w obowiązujących
wytycznych dla Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
23. Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczki w wysokości nie mniejszej niż 2% wartości
zadania, jednak nie więcej niż do wysokości wkładu własnego zadania. Wysokość zaliczki
zostanie określona na etapie podpisania umowy z Wykonawcą.
24. Zaliczka zostanie wypłacona na podstawie wniosku złożonego przez Wykonawcę do
Zamawiającego wraz z fakturą zaliczkową, stanowiącą podstawę do wypłaty zaliczki
przez Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się wypłacić zaliczkę w terminie do 45
dni, licząc od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury
zaliczkowej. Kwota udzielonej zaliczki zostanie zaliczona na poczet faktury końcowej
wystawionej po zakończeniu realizacji zadania będącego przedmiotem zamówienia.
Oferent jest zobowiązany do zapoznania się z miejscem realizacji zadania celem
sprawdzenia warunków realizacji przedmiotu zamówienia oraz uzyskania
dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się
możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia
elementów niezbędnych do wykonania umowy. Wszystkie utrudnienia wynikające z
warunków realizacji Wykonawca winien uwzględnić w podanej cenie oferty.
Wykonawca po odbyciu wizji lokalnej po uzgodnieniu z Zamawiającym.
Osobami do
kontaktu:
Ks. Marek Śliwa tel. 737 471 148, Robert Gagoś tel.785 615 406
Otrzyma potwierdzenie, którego kopię winien załączyć do oferty. Zamawiający informuje,
że wizja lokalna jest obowiązkowa.
25. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę bez odbycia wizji lokalnej zostanie ona
odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 18 ustawy Pzp.
26. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
27. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
IV. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo - ofertowy - według
załączonego wzoru formularza ofertowego - załącznik nr 1,
2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 2,
3) oświadczenie o spełnieniu warunków - załącznik nr 3,
4) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do
obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert),
5) wykaz wykonanych prac:
a) izolacyjnych fundamentów na obiektach zabytkowych - Wykonawca musi
wykazać,
że
posiada
co
najmniej
10
letniego
doświadczenia
w zakresie konserwacji i restauracji zabytków oraz przeprowadzanie w okresie
ostatnich pięciu lat co najmniej czterech zadań o wartości minimum 200.000,00 zł
brutto, w tym: co najmniej trzech prac polegających na realizacji izolacji pionowej
fundamentów oraz co najmniej jednej izolacji wykonanej z użyciem technologii
opisanej w projekcie architektoniczno- budowlanym przy obiektach wpisanych do
rejestru zabytków- załącznik nr 4,
b) konserwacyjnych elementów kamiennych - Wykonawca musi wykazać, że posiada
co najmniej 10 letniego doświadczenia w zakresie konserwacji i restauracji
zabytków oraz przeprowadzanie w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej dwóch
zadań o wartości minimum 200.000,00 zł brutto przy obiektach wpisanych do rejestru
zabytków- załącznik nr 4,
6) wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia - Wykonawca musi wykazać, że
przy realizacji zamówienia będzie dysponował osobą kierującą pracami
konserwatorskimi, która będzie spełniała wymagania, o których mowa w 37 a ust 1 i
2, art. 37 b ust. 1 i 3, art. 37d ust. 1 albo 37e ust. 1 ustawy o ochronie zabytków i
opiece nad zabytkami - załącznik nr 5,
7) potwierdzenie
dysponowania
odpowiednimi
kwalifikacjami
lub
osobami
z odpowiednimi kwalifikacjami - wymagania zgodnie z art. 37 a ust 1 i 2, art. 37 b
ust. 1 i 3, art. 37d ust. 1 albo 37e ust. 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie
zabytków i opiece nad zabytkami.
8) parafowany na każdej stronie projekt postanowień umowy - załącznik nr 6,
9) oświadczenie o dokonanej wizji lokalnej w miejscu realizacji zadania - załącznik nr 7,
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
V. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami
oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy
mogą przekazywać pisemnie drogą elektroniczną.
Osoba podpisująca ofertę musi być upoważniona do reprezentowania Oferenta.
W przypadku, jeśli prawo reprezentacji nie wynika z publicznych rejestrów jak CEiDG
albo KRS, oferta, do której nie dołączono pełnomocnictwa będzie uznana nieważną.
Oferty niekompletne (tj. niezawierające wszystkich obowiązkowych elementów) lub
złożone po wyznaczonym terminie nie będą brały udziału w postępowaniu. Zamawiający
może, jednak nie ma obowiązku wezwania oferenta do uzupełnienia oferty o brakujące
dokumenty.
Kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę/
osoby składające ofertę.
Za termin złożenia oferty przyjmuje się termin dostarczenia oferty do Gminy Ułęż (w
przypadku wysłania oferty listowanie decyduje data nadania listu poleconego), w tym
godzinę dostarczenia.
VIII. Opis kryteriów oceny ofert, ich znaczenie i sposób oceny:
1. Kryteria oceny ofert:
Cena - 100 %
Sposób oceny ofert:
Cena określona przez oferenta zostanie ustalona na okres ważności umowy i nie będzie
podlegała zmianom.
Należy podać zarówno cenę netto jak i brutto.
Cena = najniższa cena brutto.
2. Na załączonym formularzu cenowo - ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową
brutto za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia.
3. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą - z dokładnością do dwóch
miejsc po przecinku oraz słownie.
4. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu
zamówienia.
5. Zamawiający może także przed upływem terminu składania ofert poprawiać oczywiste
omyłki pisarskie lub inne omyłki niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
6. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych
polskich.
7. W przypadku, kiedy Wykonawcy otrzymają identyczną liczbę punktów tj. podali taką
samą najniższą cenę, Zamawiający zwróci się do tych podmiotów z prośbą
o przedłożenie ponownie ofert zawierających cenę we wskazanym przez Zamawiającego
terminie, po czym Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ponownie
złożonych ofert.
8. Zamawiający dopuszcza możliwość negocjacji ceny z Wykonawcą, którego oferta została
uznana za najkorzystniejszą, w przypadku, gdy zaproponowana cena przekroczy
możliwości finansowe Zamawiającego.
9. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy
w sprawie zamówienia, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród
pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny.
10. O wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawcy zostaną powiadomieni w formie
elektronicznej.
11. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie upubliczniona na stronie
Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Ułęż: https://ugulez.bip.lubelskie.pl/?id=770 oraz
stronie internetowej Parafii Rzymskokatolickiej pw. Podwyższenia Krzyża Świętego
w Sobieszynie: https://sobieszyn.wixsite.com/parafia/home.
IX. Informacje o formalnościach:
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich
Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy,
Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez
przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Ewentualne spory w relacjach z wykonawcami o roszczenia cywilnoprawne w sprawach,
w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, poddane zostaną mediacjom lub innemu
polubownemu rozwiązaniu sporu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej
Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne
polubowne rozwiązanie sporu.
5. Informacje, które Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć przed podpisaniem
umowy:
a) informację o cenie netto i zastosowanej stawce VAT,
b) dane kontaktowe (nr telefonu, adres e-mail) do osoby/osób odpowiedzialnych za
realizację zamówienia, w tym kierownika budowy,
c) informację o osobie (imię i nazwisko), która w imieniu Wykonawcy będzie podpisywała
umowę; jeżeli uprawnienie do występowania w imieniu wykonawcy nie będzie wynikało z
wpisów do odpowiednich rejestrów, również pełnomocnictwo do podpisania umowy -
oryginał lub notarialnie poświadczona kopia.
XI. Postanowienia końcowe:
1. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania w szczególności
w następujących przypadkach:
1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
2) złożone oferty niepodlegające odrzuceniu przekraczają możliwości finansowe
Zamawiającego.

Uwagi:
X. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4
maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Parafia Rzymskokatolicka pw.
Podwyższenia Krzyża Świętego w Sobieszynie, Sobieszyn 17, 08-504 Ułęż;
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
3) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez
okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas
trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania
umowy;
5) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P.,
związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
6) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
7) Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie
administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana
do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania,
w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego
postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy
oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma
zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze
środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub
państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne
z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem
właściwym dla przedmiotowej skargi jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Kontakt:
VI. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się
z Wykonawcami:
1. Osoby uprawnione do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień
dotyczących postępowania:
- Proboszcz Parafii Rzymskokatolickiej pw. Podwyższenia Krzyża Świętego w Sobieszynie-
ks. Marek Śliwa, email: sliwmark@wp.pl - sprawach merytorycznych,
- Pan Robert Gagoś - ekspert zewnętrzny, Zastępca Wójta Gminy Ułęż email:
zastepca@gminaulez.eu , tel. 818667028 wew. 41 - w sprawach merytorycznych.
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków
udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.:
pon.: 8:00 - 16:00
wt.- pt.: 7:00 - 15:00

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.