Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5756z ostatnich 7 dni
21841z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont stolarki okiennej oraz prace konserwatorskie w obrębie wejścia na chór w...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont stolarki okiennej oraz prace konserwatorskie w obrębie wejścia na chór w zabytkowym kościele

Data zamieszczenia: 2024-07-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. Wszystkich Świętych w Wieprzu
ul. Kościelna 15
34-122 Wieprz
powiat: wadowicki
Tel. 660 199 058
caro61@op.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Wieprz
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 660 199 058
Termin składania ofert: 2024-08-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe
w postępowaniu o udzielenie zamówienia pod nazwą:
Remont stolarki okiennej oraz prace konserwatorskie w obrębie wejścia na chór w zabytkowym
kościele pw. Wszystkich Świętych w Wieprzu
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano-konserwatorskie Remont stolarki okiennej oraz prace konserwatorskie w obrębie wejścia na chór w zabytkowym kościele pw. Wszystkich Świętych w Wieprzu
Prace należy przeprowadzić zgodnie z:
o opinią Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr ZR-I.5183.60.2024.JH
o programem prac konserwatorskim dotyczącym remontu elewacji, stolarki okiennej oraz salki muzealnej i pomieszczeń chóru kościoła parafialnego pw. Wszystkich Świętych w Wieprzu
o ustawą o ochronie zabytków
o przedmiarem robót

CPV: 92522200-8, 45453100-8

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 13.08.2024 r. godz.:15.30

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod adresem: Parafia Rzymskokatolicka pw. Wszystkich Świętych w Wieprzu, 34-122 Wieprz, Ul. Kościelna 15 w Kancelarii Parafialnej, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 13.08.2024, do godz. 15.00

Miejsce i termin realizacji:
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został wykonany nie później niż do 4 miesięcy od podpisania umowy

Wymagania:
Wykonawca winien zapoznać się ze wszystkimi informacjami zawartymi w niniejszym zapytaniu ofertowym, celem prawidłowego przygotowania oferty.
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Niniejsze postępowanie jest prowadzone w postaci przetargu, o którym mowa w art. 701 - 705 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. 2023 poz. 1610 z późn. zm.), mającego na celu doprowadzenie do zawarcia umowy z wykonawcą, ocenianym zgodnie z kryteriami oceny określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym.
3. O zachowaniu terminu decyduje moment wpłynięcia oferty do siedziby Zamawiającego.
4. Dni i godziny otwarcia Kancelarii Parafialnej: w poniedziałek, środę, piątek po mszy wieczornej do godz. 19.30, w wtorek, czwartek, sobotę po mszy rannej do godz. 8.30, za wyjątkiem pierwszych piątków miesiąca, niedziel i świąt.
5. Oferty składane pisemnie winny być złożone w zamkniętym, nieprzeźroczystym opakowaniu oznaczonym w sposób gwarantujący nienaruszalność. Koperta powinna być oznaczona: ,,Remont stolarki okiennej oraz prace konserwatorskie w obrębie wejścia na chór w zabytkowym kościele pw. Wszystkich Świętych w Wieprzu".
,,Nazwa i adres oferenta".
6. Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert. Zamawiający dokona otwarcia ofert niezwłocznie po upływie terminu na ich składanie. Informacje o złożonych ofertach, ze wskazaniem nazwy Wykonawcy i ceny oferty, zostaną opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego w dniu ich otwarcia.
1. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji i rękojmi na wykonane prace, UWAGA! niniejszy okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, Wykonawcy mogą zaoferować dłuższy okres gwarancji.
2. Wykonywane prace podlegały będą kontroli ze strony Zamawiającego oraz nadzoru konserwatorskiego.
3. Ze względu na niejednolitość stanu zachowania obiektu, lokalizację miejsca prowadzenia prac oraz charakter obiektu, Wykonawcy zobowiązani są do wzięcia udziału w wizji lokalnej przed złożeniem oferty, pod rygorem odrzucenia oferty. Wizje lokalną zaplanowano na dzień 23.07.2024 między godziną 12.00-13.00. W toku wizji uczestniczące w niej osoby winny wpisać na listę obecności swoje imię i nazwisko oraz to jakiego Wykonawcę reprezentują. Oferta złożona przez Wykonawcę niewidniejącego na liście obecności (którego przedstawiciel nie przeprowadził wizji), zostanie odrzucona.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych.
5. Każdy wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę.
6. Ze względu na fakt, iż obiekt będzie cały czas użytkowany zamawiający oczekuje wykonania prac w sposób zapewniający możliwość prowadzenia działalności z możliwie najmniejszymi utrudnieniami.
VI. WARUNKI UDZIAŁU:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a. spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej i zawodowej, tj.:
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, wykonali co najmniej 1 robotę polegającej na remoncie stolarki okiennej o wartości m.in.100 000,00 zł brutto przy obiekcie zabytkowym
b. spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej i zawodowej, tj.:
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 1 robotę polegającej na pracach konserwatorskich polegających na konserwacji/ malowaniu powierzchni ścian o wartości m.in. 100 000,00 zł brutto przy obiekcie zabytkowym
Ocena spełniania warunku określonego w ust.l lit. a prowadzona będzie w oparciu o wykaz robót wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie robót i prac, według kryterium spełnia/nie spełnia.
c. dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. skierują do wykonania zamówienia co najmniej:
i. jedną osobą mającą pełnić funkcję kierownika prac konserwatorskich lub samodzielnego wykonawcy prac konserwatorskich, posiadającą uprawnienia określone w art. 37a ust. 1 lub 2 Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;
Przez pojęcie uprawnień budowlanych, Zamawiający rozumie wszelkie ważne uprawnienia budowlane, upoważniające do pełnienia ww. samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, przy pracach rodzaju jak określonego w Opisie Przedmiotu Zamówienia, wydane na podstawie Ustawy Prawo budowlane lub uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 334).
Ocena spełniania warunku określonego w ust.l lit. b prowadzona będzie w oparciu o wykaz osób skierowanych do wykonania zamówienia, wraz z dołączonymi dokumentami zawierający informacje o posiadanym wykształceniu i doświadczeniu poszczególnych osób, według kryterium spełnia/nie spełnia.
2. Z postępowania wyklucza się Wykonawców na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
1. Zamawiający zastrzega dla oferty formę pisemną.
2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy lub posiadającej odpowiednie pełnomocnictwo, na formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
3. Zamawiający przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe. Wykonawcy winni przygotować kosztorys ofertowy w oparciu o dokumenty opisujące przedmiot zamówienia. Kosztorys ofertowy stanowić będzie dokument pomocniczy, stanowiący podstawę do ewentualnego rozliczenia zmian umowy.
4. Wszystkie dokumenty załączone do oferty winny być przedstawione w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
5. Do oferty należy dołączyć:
a) dokumenty potwierdzające umocowanie osoby składającej ofertę do reprezentowania Wykonawcy, np. wyciąg z KRS dla podmiotów zbiorowych, pełnomocnictwo itp.
b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż 5 lat przed upływem terminu składania ofert wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których prace zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te prace
zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego prace były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy -w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, określonych w Rozdziale VI Pkt 1 pkt a. niniejszego Zapytania. Wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 3 do Zapytania;
c) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale VI Pkt 1 pkt b. niniejszego zapytania. Formularz wykazu osób stanowi Załącznik nr 4 do zapytania;
UWAGA! z uwagi na fakt, że informacje zawarte w wyodrębnionej części formularza wykazu osób, będą służyć do oceny oferty, Zamawiający nie dopuszcza uzupełnienia lub wyjaśnienia treści oferty w tym zakresie. Wykonawcy są zobowiązani do dochowania należytej staranności przy wypełnianiu oferty i dołączaniu dokumentów;
d) kopie uprawnień lub dyplomów, niezbędnych do wykazania warunków udziału w postępowaniu w odniesieniu do osób kierowanych do wykonania zamówienia (Rozdział VI ust. 1 lit. b) Zapytania;
e) kosztorys ofertowy, przygotowany zgodnie z wymogami Pkt 3 powyżej.
8. Zamawiający przewiduje możliwość poprawienia oczywistych omyłek w treści oferty lub wyjaśnienia treści oferty wyłącznie na wezwanie Zamawiającego skierowane do danego Wykonawcy. Poprawki lub wyjaśnienia nie mogą prowadzić do negocjacji treści oferty. Możliwość ewentualnego poprawiania lub wyjaśniania treści ofert stosowana będzie jednokrotnie w przypadku poszczególnych braków (w przypadku braku wyjaśnienia treści oferty na pierwsze wezwanie Zamawiającego, Wykonawca nie będzie mógł podjąć tych czynności ponownie w stosunku do zakresu objętego wezwaniem Zamawiającego).
9. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień lub uzupełnień dotyczących treści złożonych oświadczeń i dokumentów.
VIII. KRYTERIA OCENY OFERT:
1. Cena oferty brutto -100 pkt;
Kryterium ceny oferty brutto - ocena w tym kryterium będzie przeprowadzona wg następującego wzoru matematycznego: P= (Cmin/Cb)xlOO pkt gdzie:
P - liczba punktów za kryterium ceny
C min - najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert Cb - cena badanej oferty
Oferta o najniższej cenie uzyska 100 punktów. Pozostałe oferty uzyskają wartość punktową wyliczoną wg powyższego wzoru.
2. Punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszym zapytaniu warunki oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów.
IX. INFORMACJE DODATKOWE:
1. W razie wątpliwości pytania należy kierować na adres e-mailowy: caro61@op.pl
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do płatności faktury w terminie 30 dni od daty jej przedłożenia.
3. Wykonawcy pozostają związaniu ofertą przez termin 30 dni od upływu terminu składania ofert.
4. Wzór umowy stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
7. Poza przypadkami określonymi w Zapytaniu, Zamawiający może odrzucić ofertę, jeżeli wystąpiła przynajmniej jedna z poniższych okoliczności:
a) treść oferty nie odpowiada treści niniejszego zapytania oraz jego załączników, w szczególności dokumentacji projektowej,
b) oferta została złożona przez wykonawcę wykluczonego z postępowania, lub niebiorącego udziału w obowiązkowej wizji lokalnej lub niespełniającego warunków udziału w postępowaniu;
c) oferta zawiera błędy w obliczeniu ceny i kosztu, które nie stanowią oczywistych omyłek pisarskich lub rachunkowych,
d) oferta nie spełnia wymogów określonych w niniejszym zapytaniu,
e) oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów prawa;
f) cena oferty przekracza środki przeznaczone na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tych środków do ceny najkorzystniejszej oferty.
8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania i tym samym odmowy zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą w przypadku nieprzyznania mu dofinansowania ze środków Rządowego Programu Odnowy Zabytków przeznaczonych na realizację prac objętych przedmiotem zamówienia.
9. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie, bez podania przyczyny.

Uwagi:
5. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej ,,RODO" informujemy, że:
a) Administratorem danych osobowych jest Parafia Prawosławna p.w. Opieki Matki Bożej w Zdyni, Gładyszów 45, 38-315 Uście Gorlickie
b) przetwarzanie danych osobowych przez Zamawiającego jest niezbędne dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Zamawiającego i wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze;,
c) podstawa prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z postępowaniem przetargowym prowadzonym na podstawie art. 701-705 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. 2018 nr 1025),
d) dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym, a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów,
e) dane osobowe Oferenta będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie 5 lat, od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również Oferentów, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze,
f) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
g) osobie, której dane dotyczą przysługuje:
i. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do jej danych osobowych,
ii. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania jej danych osobowych,
iii. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
iv. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, (Biuro Generalnego Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul Stawki 2, 00-193 Warszawa);
h) osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
i. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b lub d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
ii. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
iii. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
6. Wykonawcy zobowiązani są do dochowania obowiązku informacyjnego, o którym mowa w art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE w stosunku do osób, których dane osobowe przekazał Zamawiającemu w związku z udziałem w postępowaniu przetargowym.

Kontakt:
Parafia Rzymskokatolicka pw. Wszystkich Świętych w Wieprzu
Reprezentowana przez p.o. proboszcza parafii ks. Stefana Klajman Email, caro61@op.pl Tel. 660 199 058

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.