śląskie (Gliwice)
kujawsko-pomorskie (BYDGOSZCZ)
mazowieckie (Warszawa)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
podlaskie (Ciechanowiec)
wielkopolskie (Poznań)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Rewitalizacja i modernizacja terenu przy kościele parafialnym |
Data zamieszczenia: | 2024-07-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Parafia Matki Boskiej Anielskiej w Rąbinie Rąbino 87 78-331 Rąbino powiat: świdwiński Telefon: 793 916 817, 794 632 308 januszw555@tlen.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Rąbino |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: 793 916 817 |
Termin składania ofert: | 2024-08-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE na wykonanie zadania pn. ,,Rewitalizacja i modernizacja terenu przy kościele parafialnym w Rąbinie" w formule zaprojektuj i wybuduj które uzyskało dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków w ramach Rządowego Programu Polski Ład Promesa wstępna dofinansowania z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków Edycja 2RPOZ/2023/491/Polski Ład II. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja i modernizacja terenu przy kościele parafialnym w Rąbinie w zakresie: 1) Wykonanie projektu koncepcyjnego obszaru działki nr 60 zgodnie z wytycznymi w decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu; załączniki nr 4-6 i podlegającego ostatecznej akceptacji przez Zamawiającego. 2) Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z przedmiarami, kosztorysami, uzyskanie wszelkich niezbędnych wymaganych prawem decyzji i uzgodnień. ' 3) Wykonanie robót budowlanych polegających na: o a) zagospodarowanie terenu wokół kościoła - przygotowanie terenu do budowy (wycinka drzew i krzewów) - budowa wjazdu od drogi powiatowej, - wykonanie ciągów pieszo-jezdnyćh z miejscami postojowymi, - wykonanie opaski izolacyjnej wokół kościoła - wykonanie opaski zabezpieczającej przed osuwaniem ziemi pomiędzy terenem cmentarza i kościoła - renowacja schodów od drogi powiatowej w kierunku kościoła, - nasadzenia drzew i krzewów, b) zaprojektowanie i wykonanie elementów małej architektury parkowej - ciągi piesze, - oświetlenie zewnętrzne, - ławki, - pergole, c) stabilizacja skarp pomiędzy kościołem i droga powiatową, d) wykonanie odwodnienia i skierowanie wód opadowych i roztopowych do rowu w ciągu drogi powiatowej. CPV: 45000000-7 Dokument nr: IŚP.271.13.2024 Składanie ofert: Termin oraz sposób złożenia oferty: a) Oferty w formie pisemnej należy przesłać na adres: Parafia MB Anielskiej w Rąbinie Rąbino 87, 78-331 Rąbino z dopiskiem na kopercie: ,,Rewitalizacja i modernizacja terenu przy kościele parafialnym w Rąbinie" Nie otwierać przed 19.08.2024 r. godz. 10:15 b) TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 19.08.2024 r. o godz. 10:00 Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 31.05.2025 r. Wymagania: 1. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 1) Postępowanie prowadzone jest zgodnie zasadą konkurencyjności w szczególności z uwzględnieniem § 8 ust. 6 Regulaminu Naboru Wniosków o Dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków. 2) Do niniejszego zapytania ofertowego nie stosuje się Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605). 3) Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program odbudowy Zabytków. 4) Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego zapytania ofertowego oraz warunków umowy, której projekt stanowi załącznik nr 3. Rozliczenia będą odbywały się tylko w złotych polskich. 2. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, normy, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych opisanym, tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określono w Zapytaniu ofertowym wyłącznie w odniesieniu do materiałów lub rozwiązań, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego przez wskazanie znaków towarowych, norm, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. 3. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Pod pojęciem ,,parametry" rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość. Wszelkie ,,produkty" pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakimi muszą odpowiadać ,,produkty", aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. III. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis dokonywania oceny spełniania tych warunków O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1. Zdolność techniczna lub zawodowa: 1) Osoby skierowane do realizacji zamówienia Zamawiający uzna, iż Wykonawca zdolny do należytego wykonania zamówienia to taki, który będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia: a) osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń, zdolną do kierowania robotami w specjalności ogólnobudowlanej, spełniającą wymogi określone w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U, z 2022 r. poz. 840 ze ze.); b) osobą zdolną do kierowania pracami konserwatorskimi, spełniającą wymogi określone w art, 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami [Dz. U. z 2022 r. poz. 840 ze ze.). Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków na podstawie załączonych dokumentów. 2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu 1) Wykaz osób - skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (posiadanych uprawnień do kierowania robotami budowanymi) i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik Nr 2 do zapytania ofertowego. Opis sposobu przygotowania oferty: 1) Oferta powinna być sporządzona na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Do oferty należy załączyć: a) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, b) wykaz osób, c) Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści informacje z otwarcia ofert na stronie internetowej. 7. Termin związania ofertą 30 dni od upływu terminu składania ofert. 8. Kryteria oceny ofert 1. Kryteria oceny ofert: I. Cena - 60%, II. Okres gwarancji - 40%, I. Dla kryterium cena punkty będą obliczone według wzoru: C =Cn/Cb x 60% gdzie: C - ilość punktów dla kryterium ceny Cn - najniższa wartość brutto spośród złożonych ofert Cb - wartość brutto oferty badanej II. Dla kryterium okres gwarancji (G) punkty zostaną przyznane w następujący sposób: 12 miesiące -10 pkt 24 miesięcy-20 pkt 36 miesięcy - 30 pkt 48 miesięcy-40 pkt Zamawiający wskazuje, iż okres gwarancji określa okres, w jakim Wykonawca udzieli gwarancji na zaoferowany przedmiot zamówienia. Okres gwarancji należy podać w pełnych miesiącach (12,24,36,48) w Formularzu Oferty. W przypadku niewpisania okresu lub wpisania innych wartości niż wskazane powyżej Wykonawca otrzyma 0 punktów w kryterium okres gwarancji. Ogólna ilość punktów (P0) dla oferty po uwzględnieniu kryteriów oceny ofert liczona będzie według następującego wzoru: P0 = C + G 2. Wybrana zostanie oferta, która otrzyma największą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta to 100 pkt. 3. Oferty złożone w postępowaniu ocenione zostaną w oparciu o ww. kryteria z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (ułamkowa liczba punktów będzie zaokrąglona do pełnych liczb zgodnie z zasadami matematycznymi). 4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. IV. OGŁOSZENIE O WYNIKACH 1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieści ogłoszenie o wynikach przetargu na stronie internetowej Gminy Rąbino. 2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający jednocześnie zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty o: a) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), albo imię i nazwisko siedzibę albo adres zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwy (firmy), albo imiona i nazwiska, siedziby albo, miejsca zamieszkania i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączna punktację, b) Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania, c) Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, powodach odrzucenia oferty, d) Wykonawcach, którzy złożyli oferty niepodlegający odrzuceniu, e) o unieważnieniu postępowania - podając uzasadnienie faktyczne i prawne, f) o miejscu i terminie zawarcia umowy Zamawiający zawiadomi Wykonawcę odrębnym pismem lub telefonicznie V. Pozostałe Informacje 1. Informujemy, że zaproponowane ceny będą porównane z innymi ofertami. Z Wykonawcą, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa stanowiąca Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od podpisania umowy w przypadku, kiedy zaoferowana cena będzie wyższa niż zaplanowane środki na realizację przedmiotowego zamówienia. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się zgodnie z wyborem zamawiającego za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz.U,2020.1041 ze zm.), faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2020.344 ze zm.). Uwagi: Klauzula informacyjna wynikająca z RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Kuria Biskupia diecezji Koszalińsko-Kołobrzeskiej, ul. kard. Wyszyńskiego 25, 75-062 Koszalin. 2. Inspektorem ochrony danych osobowych Parafii jest ks. mgr lic. Piotr Subocz, tel. 94 343 87 15, mail: inspektor@koszalin.opoka.org.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia pn. ,,Rewitalizacja i modernizacja terenu przy kościele parafialnym w Rąbinie". Do postępowanie nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), 4. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 5. Posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 6. nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art; 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: Osoby uprawnione do kontaktu: 1. ks. Grzegorz Fąs- Proboszcz Parafia pw. Matki Bożej Anielskiej, Rąbino Tel. 793 916 817. 2. Janusz Wierzbicki Tel. 794 632 308 e-mail: januszw555@tlen.pl Wykonawca może pisemnie lub e-mail zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego: 1. ks. Grzegorz Fąs-Proboszcz Parafia pw. Matki Bożej Anielskiej, Rąbino Tel. 793 916 817. 2. Januszsz Wierzbicki Tel. 794 632 308 e-mail: januszw555@tlen.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024