Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1080z dziś
6297z ostatnich 7 dni
19747z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Odsłonięcie i odtworzenie elewacji najstarszej części Domu Rekolekcyjnego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Odsłonięcie i odtworzenie elewacji najstarszej części Domu Rekolekcyjnego

Data zamieszczenia: 2024-07-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Archidiecezja Warmińska
ul. Pieniężnego 22
10-006 Olsztyn
powiat: Olsztyn
tel. 89/5247140, tel. 662730259
papierzystka@gmail.com
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: tel. 89/5247140, tel
Termin składania ofert: 2024-08-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
w ramach postępowania zakupowego
w celu udzielenia zamówienia na realizację inwestycji
pn. ,,Odsłonięcie i odtworzenie elewacji najstarszej części Domu Rekolekcyjnego Archidiecezji Warmińskiej w Gietrzwałdzie"
Opis przedmiotu zamówienia.

1. Nazwa przedmiotu zamówienia: ,,Odsłonięcie i odtworzenie elewacji najstarszej części Domu Rekolekcyjnego Archidiecezji Warmińskiej w Gietrzwałdzie". Zadanie obejmuje prace przy elewacji Domu Rekolekcyjnego Archidiecezji Warmińskiej w Gietrzwałdzie przy Ul. Klasztornej 2, Dz. Nr 79/2, obr. Gietrzwałd, wpisanego do gminnej ewidencji zabytków o numerze 69/2015, polegające na wykonaniu kompleksowych prac konserwatorskich i restauratorskich modernistycznej koncepcji elewacji budynku, zgodnie z zaleceniami Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Olsztynie.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje prace przy elewacji dwóch ścian: ścianę południową i wschodnią.
Głównymi założeniami konserwacji jest zachowanie części cokołowej z kamienia polnego murowanego na zaprawie cementowej z wypełnieniem spoin wypukłych, natomiast w części powyżej cokołu z modernistycznego tynku strukturalnego barwionego w masie (cykliny).
Wszystkie prace wykonane zostaną przy użyciu materiałów historycznie uzasadnionych z zachowaniem substancji zabytkowej z minimalną ingerencją w tę substancję.
Zakres prac:
o elewacja cokołu kamiennego - południowa i wschodnia:
? sprawdzenie przyczepności i stabilności fug;
? oczyszczenie powierzchni z pyłu, kurzu i zabrudzeń
? dezynfekcja powierzchni tynkowanych
? podklejenie fragmentów spękanych;
? uzupełnienie i ujednolicenie fug wypukłych;
? hydrofobizacja powierzchni elewacji;
o elewacja z tynku strukturalnego barwionego w masie - południowa i wschodnia:
? sprawdzenie przyczepności i trwałości powierzchni tynku
? oczyszczenie powierzchni z pyłu, kurzu i zabrudzeń
(wykonanie prób oczyszczenia z zabrudzeń powierzchniowych i wybranie odpowiedniej metody);
? dezynfekcja powierzchni tynkowanych
? wykonanie prób rekonstrukcji tynku strukturalnego barwionego w masie i opracowanie odpowiedniej metody;
? wzmocnienie powierzchni tynku oraz scalenie autentycznego tynku;
? uzupełnienie tynku w miejscach ubytków z zachowaniem tradycyjnych technik; naprawa pęknięć;
? ujednolicenie pod względem kolorystycznym powierzchni tynku;
? hydrofobizacja powierzchni tynku;
o mozaika na szczycie frontowym ściany południowej:
? wzmocnienie tynku; renowacja mozaiki;
o prace uzupełniające - ściany południowa i wschodnia:
? ustawienie rusztowania;
? oczyszczenie i naprawa elementów glifów okiennych i gzymsów;
? malowanie glifów okiennych i gzymsów;
? prace przy oknach - stolarka i kraty okienne, wymiana uszkodzonych parapetów;
? daszki szklane nad wejściami; renowacja balustrad schodów wejściowych;
? dokumentacja; stratygrafia konserwatorska.
Prace realizowane będą pod nadzorem konserwatorskim. Użyte materiały oraz kolorystyka zgodnie z ustaleniami konserwatorskimi.

CPV: 45453100-8, 45210000-2

Dokument nr: GTW.RPOZ.2024

Składanie ofert:
Miejsce i termin składania ofert.

1. Miejsce składania ofert: Archidiecezja Warmińska Wydział Ekonomiczny I piętro, adres do korespondencji: 10-006 Olsztyn, Ul. Pieniężnego 22.
2. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 19.08.2024 r. o godz. 13:00.

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji umowy.

Maksymalnie w terminie: od dnia podpisania umowy do dnia 10.12.2024 r.

Wymagania:
Oznaczenie postępowania.

Postępowanie o udzielenie zamówienia, którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest znakiem GTW.RPOZ.2024. W kontaktach z Zamawiającym dotyczących tego postępowania Wykonawcy powinni powoływać się na to oznaczenie.
Tryb udzielenia zamówienia.

1. Do przedmiotowego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września
2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.).
2. Przedmiot zamówienia realizowany jest jako zadanie inwestycyjne dofinansowane ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków; nazwa zadania ,,Odsłonięcie i odtworzenie elewacji najstarszej części Domu Rekolekcyjnego Archidiecezji Warmińskiej w Gietrzwałdzie".
3. Zamawiający zgodnie z art. 701 § 3 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z 2023 r. poz. 1610, 1615, 1890, 1933, z 2024 r. poz. 653) dopuszcza możliwość unieważnienia prowadzonej procedury bez podania przyczyn.
4. Rodzaj zamówienia - roboty budowlane i prace konserwatorskie.
4. W każdym przypadku, gdy zamawiający powołuje się na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym, szczególnie pod względem charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne), parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
5. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostałyby znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami ,,lub równoważne". Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, tj. w odniesieniu do parametrów technicznych i użytkowych - pod względem technologii, wydajności i funkcjonalności.
6. Niezbędne informacje znajdują się w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego oraz w przedmiarze-załączniku nr 2, zaleceniach konserwatorskich WKZ-załącznik nr 5, decyzji Starosty-załącznik nr 6, dokumentacji projektowej i konserwatorskiej-załączniki nr 7 i zdjęciach-załączniki nr 8. Dokumentacja: projekt architektoniczno-budowlany, Pracownia Projektowa Barbara Modzelewska, lipiec 2023 r.; Dokumentacja badań konserwatorskich, Konserwacja Zabytków Daria Zasada-Kłodzińska, 2023 r.
7. Wykonawca ponosi koszt za materiały, transport oraz sprzęt/urządzenia techniczne użyte do realizacji przedmiotu zamówienia.
8. Zamawiający nie zakłada wstrzymania użytkowania na czas prowadzenia prac obiektu Domu Rekolekcyjnego z otaczającym terenem, stąd na wykonawcy ciąży obowiązek właściwego i skutecznego zabezpieczenia terenu, by obiekt mógł być użytkowany przez odwiedzających - wykonawca zapewni możliwość korzystania ze stolarki okiennej. Prace o dużym natężeniu hałasu wykonawca będzie wykonywał w terminach uzgodnionych z zamawiającym minimum 2 dni wcześniej.
9. W razie zaistnienia potrzeby doprecyzowania zakresu prac, jeśli niezbędne jest przeprowadzenie wizji lokalnej, należy skontaktować się pod nr tel. 511836343. Termin przeprowadzenia wizji w okresie 29-31.07.2024 r.
10. Wykonawca odpowiada za uzyskanie wszelkich pozwoleń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, a związanych z terenem wokół miejsca prowadzenia prac, takich jak zgoda na zajęcie pasa drogowego, itp.; koszty związane z powyższym ponosi Wykonawca.
11. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
Rozdział VI. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.

1. Zamawiający wskazuje warunki jakie muszą spełniać ubiegający się o udzielenie zamówienia wykonawcy, w szczególności:
1) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie,
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - polisy ubezpieczenia OC od prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 złotych - wymagany dokument: kopia aktualnej polisy ubezpieczenia OC z potwierdzeniem opłacenia wymaganych składek,
3) zdolności technicznej lub zawodowej - należy wykazać, że wykonawca:
a) dysponuje osobą, której powierzony zostanie obowiązek kierowania robotami budowlanymi o których mowa w art. 37 c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022 r. poz. 840 oraz z 2023 r. poz. 951 z późn. zm.) i przynależną do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, dysponującą doświadczeniem w prowadzeniu robotami budowlanymi w co najmniej jednym obiekcie zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków - wymagany dokument: kopia dokumentu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe osoby do kierowania robotami budowlanymi, także przy zabytkach nieruchomych wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa oraz potwierdzenie kierowania pracami budowlanymi w co najmniej jednym obiekcie zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków,
b) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na renowacji modernistycznego strukturalnego tynku fakturalnego cyklinowanego przy zabytku nieruchomym, której wartość była nie mniejsza niż 600.000,00 złotych brutto w ramach jednej umowy (kontraktu). Wymagany dokument: wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (wzór wykazu robót stanowi załącznik nr 9 do SWZ), oraz załączenia dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, zapisy zawarte w niniejszym zapytaniu ofertowym dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie, tj.:
a) przy ocenie spełniania warunków, o których wyżej, zamawiający wymaga aby co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia samodzielnie spełnił warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej albo sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
b) wykonawcy zobowiązani są do ustanawiania pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków, może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych,
4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia,
5. Zamawiający oceni, czy spełniane przez wykonawcę warunki zdolności technicznej lub zawodowej i ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, a w przypadku udostępnienia wykonawcy tych warunków przez inne podmioty, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, wstępnie na podstawie oświadczeń złożonych w Formularzu oferty, załączniku nr 1 do Zapytania.
6. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 3 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia dokumentów, wymienionych w pkt 1 tego Rozdziału, potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu.
7. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków zgodnie z formułą ,,spełnia - nie spełnia" w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych przez wykonawcę,
8. Wszelkie przyszłe zobowiązania wykonawcy związane z umową w sprawie zamówienia publicznego, istotne dla stron postanowienia, w tym wysokość kar umownych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, określają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 4 do Zapytania.

Rozdział VII. Podstawy wykluczenia z postępowania.

1. Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu wykonawców:
1) którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykażą braku podstaw wykluczenia,
2) którzy będą powiązani z zamawiającym osobowo lub kapitałowo; przez powiązania kapitałowe lub osobowe należy rozumieć wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,
3) którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego
2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2022 r. poz. 2581 z późń. zm.) złożą odrębne oferty,
4) w stosunku do których otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację ich majątku lub sąd zarządził likwidację ich majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2022 r. poz. 2309) lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację ich majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2022 r. poz. 1520),
5) wobec których wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawcy dokonali płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarli wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności.
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający wykluczy wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. u. z 2023 r. poz. 1497 z późn. zm.), tj.:
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) 765/2006 i rozporządzeniu Rady (UE) 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z
2022 r. poz. 593 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) 765/2006 i rozporządzeniu Rady (UE) 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217 z późn. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) 765/2006 i rozporządzeniu Rady (UE) 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1
pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Wykluczenie wykonawcy następować będzie na okres trwania wymienionych tam okoliczności.
3. Ofertę wykluczonego wykonawcy zamawiający odrzuca.

Rozdział VIII. Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

1. Na potwierdzenie postawionych warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VI niniejszego zapytania ofertowego zamawiający żąda dołączenia do oferty Oświadczenia o ich spełnianiu.
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w Rozdziale VII niniejszego zapytania ofertowego, zamawiający żąda dołączenia do oferty Oświadczeń dotyczących niepodleganiu wykluczeniu.
3. Oświadczenia stanowią załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami.

1. Oświadczenia, dokumenty, wnioski, zawiadomienia, zadawanie pytań oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują drogą elektroniczną. Przekazanie oferty odbywa się formie pisemnej, osobiście, za pośrednictwem posłańca, listem poleconym, lub przesyłką kurierską. W przypadku przekazania osobistego, za pośrednictwem posłańca, listem poleconym lub przesyłką kurierską, za termin doręczenia uważa się termin odbioru przez adresata.
Rozdział X. Wymagania dotyczące wadium.

Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Rozdział XI. Termin związania ofertą.

30 dni, tj. do dnia 17.09.2024 r., przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.

Rozdział XII. Opis sposobu przygotowywania ofert.

1. Oferta musi zawierać:
1) wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego,
2) kosztorys ofertowy zgodny z przedmiarami - załącznikami nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego,
3) oświadczenia potwierdzające niepodleganie wykluczeniu z udziału w postępowaniu wymienione w Rozdziale VIII niniejszego zapytania ofertowego - załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego,
4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy. Oświadczenia z ppkt 3 składają wszyscy wykonawcy.
2. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania ofertowego. Zamawiający zaleca wykorzystanie przy opracowaniu oferty formularza załączonego do niniejszego zapytania ofertowego.
3. Ofertę należy przygotować w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką, dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę.
4. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę/osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.
5. Każdy wykonawca może złożyć jedną ofertę.
6. Koszty przygotowania oferty ponosi wykonawca.
7. Opis sposobu złożenia oferty:
1) ofertę składa w wersji papierowej:
Formularz oferty i załączniki do oferty muszą być podpisane przez osobę/osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy; jeśli podpisy złożyła osoba nie wykazana w ogólnie dostępnych dokumentach rejestrowych, upoważnienie powinno być dołączone do oferty.
Wszystkie dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, za wyjątkiem dołączonych do oferty pełnomocnictw (upoważnień), które muszą być przedstawione w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii,
2) kompletną ofertę należy umieścić w kopercie i zaadresować:
Archidiecezja Warmińska Wydział Ekonomiczny I piętro
ul. Pieniężnego 22, 10-006 Olsztyn
Oferta
,,Elewacje Domu Gietrzwałd"
3) koperta oprócz opisu j/w powinna zawierać nazwę i adres wykonawcy.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmian warunków zapytania ofertowego w uzasadnionych przypadkach, a także jego odwołania oraz zakończenia procedury bez wyboru ofert.
Rozdział XIV. Opis sposobu obliczenia ceny.

1. Cena oferty winna uwzględniać wynagrodzenie obejmujące wszystkie obowiązki przyszłego wykonawcy niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, którego zakres ujęty jest w niniejszym zapytaniu ofertowym. Cena również powinna uwzględniać koszty dojazdu Wykonawcy do miejsca realizacji zadania.
2. Cena oferty musi być liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Upusty oferowane przez wykonawcę muszą być zawarte w cenie oferty.
4. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w formularzu oferty - załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

Rozdział XV. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

1. Cena - 80%:
1) oferty będą oceniane w odniesieniu do najniższej ceny przedstawionej przez wykonawców,
2) oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów,
3) informacje dotyczące ceny wykonawca poda w formularzu oferty - załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego,
4) ocena punktowa tego kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:
najniższa cena brutto spośród badanych ofert
wartość punktowa oferty = ________________________ __________________________ x 10 x 80%
cena brutto badanej oferty
2. Gwarancja - 20%:
1) oferty w tym kryterium będą oceniane w odniesieniu do najdłuższego terminu gwarancji udzielonego na dostarczony przedmiot zamówienia zaproponowanego przez wykonawców, tj.:
a) wykonawca oferujący termin gwarancji na 4 lata i więcej, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia otrzyma 3 punkty,
b) wykonawca oferujący termin gwarancji na 3 lata, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia otrzyma 2 punkty,
c) wykonawca oferujący termin gwarancji na 2 lata, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia otrzyma 1 punkt,
2) informacje dotyczące terminu gwarancji wykonawca poda w formularzu oferty - w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego,
3) ocena punktowa tego kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:
liczba punktów przypisana badanej ofercie
wartość punktowa oferty = __________________________ _______________________ x 10 x 20%
przyznana maksymalna liczba punktów
Rozdział XVI. Badanie i ocena ofert.

1. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
2. W przypadku, gdy cena całkowita oferty będzie niższa o co najmniej 30% od wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług, ustalonej przed wszczęciem postępowania lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert, zamawiający może zwrócić się do wykonawcy o udzielenie wyjaśnień, w terminie 3 dni roboczych od doręczenia mu pisma, dotyczących wyliczenia ceny. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny, spoczywa na wykonawcy. Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający poprawi w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z niniejszym zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,
niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
4. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
1) treść oferty nie będzie odpowiadała treści niniejszego zapytania ofertowego,
2) wykonawca nie udzieli wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
3) złożona zostanie po terminie składania ofert,
4) zawiera omyłki, których zamawiający nie może poprawić.
5. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia w szczególności, gdy:
1) nie wpłynęła żadna oferta,
2) wszystkie oferty zostały odrzucone,
3) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Rozdział XVII. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

W zawiadomieniu o wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający poinformuje wykonawcę o terminie i miejscu zawarcia umowy.

Rozdział XVIII. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Rozdział XIX. Warunki istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia.

1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty wykonawcy w następujących przypadkach:
1) wystąpienia robót dodatkowych - skutkujące uprawnieniem Stron do zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy,
2) wystąpienia robót zamiennych - skutkujące uprawnieniem Stron do zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, wysokości wynagrodzenia, zakresu przedmiotu umowy,
3) rezygnacji z części robót budowlanych - skutkujące możliwością zmiany przez Strony zakresu przedmiotu umowy, wysokości wynagrodzenia, terminu wykonania przedmiotu umowy,
4) zmiany przepisów mających wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy - skutkujące uprawnieniem Stron do zmiany wysokości tego wynagrodzenia,
5) konieczności zmiany technologii robót w stosunku do technologii przewidzianej w dokumentacji projektowej - skutkujące możliwością zmiany przez Strony zakresu przedmiotu umowy, wysokości wynagrodzenia, terminu wykonania przedmiotu umowy,
6) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, noszącego znamiona siły wyższej - uprawniające Strony do zmiany umowy w zakresie wymaganym do jej prawidłowej realizacji,
7) zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru końcowego robót przed umownym terminem ich wykonania - skutkujące możliwością skrócenia przez Strony terminu wykonania przedmiotu umowy,
8) zmiany materiałów gwarantujących realizację robót w zgodzie z uzyskaną decyzją pozwolenia na budowę oraz zapewniających uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej - uprawniające Strony do zmiany zakresu przedmiotu umowy,
9) wystąpienia obiektywnych czynników uniemożliwiających realizację umowy zgodnie z pierwotnym terminem - uprawniających Strony do zmiany terminu wykonania umowy,
10) wystąpienia (ujawnienia) w trakcie realizacji umowy okoliczności uzasadniających dokonanie uściśleń/uzupełnień/zmian postanowień umownych korzystnych dla Zamawiającego; w powyższej sytuacji wynagrodzenie wykonawcy nie zostanie zwiększone.
2. Podstawą do dokonania zmian, o których mowa w pkt 1, jest złożenie przez jedną ze stron umowy wniosku i jego akceptacja przez stronę drugą umowy.
3. Wszelkie przyszłe zobowiązania wykonawcy związane z umową w sprawie zamówienia, istotne dla zamawiającego postanowienia, w tym wysokość kar umownych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy oraz zakres możliwych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty wykonawcy, określa projekt umowy - załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.

Rozdział XX. Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Rozdział XXI. Informacja o przewidywanych do udzielenia wykonawcy zamówieniach polegających na powtórzeniu podobnych do przedmiotu zamówienia usług lub robót budowlanych.

Zamawiający nie przewiduje udzielenia wykonawcy zamówień polegających na powtórzeniu podobnych do przedmiotu zamówienia.

Rozdział XXII. Opis sposobu przedstawienia ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe wraz z wybranymi kryteriami oceny.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Rozdział XXIII. Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą.

Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.

Rozdział XXIV. Zwrot kosztów udziału w postępowaniu.

Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

Uwagi:
Rozdział XXV. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych.

1. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej RODO, Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w celu przeprowadzenia zapytania ofertowego oraz późniejszej realizacji umowy jest Archidiecezja Warmińska, 10-006 Olsztyn, ul. Pieniężnego 22.
2. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można kontaktować się z Archidiecezją Warmińską, 10-006 Olsztyn, ul. Pieniężnego 22.
3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z przeprowadzeniem przedmiotowego zamówienia oraz późniejszą realizacją umowy.
4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania lub którym udostępniona zostanie umowa.
5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
6. Obowiązek podania przez wykonawcę danych osobowych wynika z udziału wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Niepodanie przez wykonawcę danych osobowych uniemożliwi zamawiającemu wykonanie czynności związanych z badaniem i oceną oferty oraz ewentualne zawarcie umowy.
7. Każdy wykonawca udostępniający dane osobowe posiada prawo:
1) dostępu do swoich danych osobowych,
2) do sprostowania swoich danych osobowych,
3) żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, oraz do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących wykonawcy narusza przepisy RODO,
8. Wykonawca realizując umowę w sprawie przedmiotowego zamówienia zobowiązany będzie do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 RODO, tj. rozporządzenia wskazanego w niniejszym Rozdziale, wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyska w celu realizacji przedmiotu umowy, w szczególności o poinformowaniu ww. osób fizycznych o udostępnieniu danych osobowych Archidiecezji Warmińskiej, 10-006 Olsztyn, ul. Pieniężnego 22; wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych zgodnych z wymogami RODO uwzględniając charakter, zakres, kontekst i cele przetwarzania oraz ryzyko naruszenia praw lub wolności osób fizycznych; dane osobowe podane w umowie przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Jednocześnie wykonawca zobowiąże podwykonawców, z którymi zawrze umowę o podwykonawstwo do realizacji przez nich powyższych postanowień.

Kontakt:
Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami - Edyta Fedorowska,
tel. 662730259.
Adres poczty elektronicznej do porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami: papierzystka@gmail.com

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.