Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1080z dziś
6297z ostatnich 7 dni
19747z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Renowacja zabytkowych obiektów kompleksu kościelnego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Renowacja zabytkowych obiektów kompleksu kościelnego

Data zamieszczenia: 2024-07-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. Matki Bożej Karmelitańskiej
ul. Szkolna 4
21-143 Abramów
powiat: lubartowski
telefon 081 852 50-47
mbszkaplerzna@o2.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Abramów
Wadium: ---
Nr telefonu: telefon 081 852 50-4
Termin składania ofert: 2024-08-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Renowacja
zabytkowych obiektów kompleksu kościelnego pw. Matki Bożej Karmelitańskiej w
gminie Abramów", prowadzonym w formie zapytania ofertowego.
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Renowacja zabytkowych obiektów kompleksu
kościelnego pw. Matki Bożej Karmelitańskiej w gminie Abramów", tj. kościoła pw.
Matki Bożej Szkaplerznej w Abramowie.
2. Kościół parafialny pw. Matki Bożej Szkaplerznej, usytuowany jest w miejscowości
Abramów, działka o numerze ewidencyjnym 281/1 i 281/2, wpisany do rejestru zabytków
województwa lubelskiego pod nr B/287, 26-11-1987, nr KL. IV 5334/5/87.
3. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót renowacyjnych i konserwatorskich na
terenie zabytkowych obiektów kompleksu kościelnego pw. Matki Bożej Karmelitańskiej
(tj. kościoła pw. Matki Bożej Szkaplerznej) zlokalizowanego na terenie gminy Abramów.
4. Zakres przedmiotu zamówienia dotyczy realizacji prac renowacyjnych i
konserwatorskich obejmujących w szczególności:
1) Ołtarz główny,
2) Ołtarz boczny, prawy,
3) Prospekt organowy,
4) Feretron z obrazami św. Urszuli i św. Łukasza,
5) Feretron z obrazami Matki Boskiej Łaskawej i Przemienienia Pańskiego,
6) Żyrandol.
7) Celem planowanych prac jest powstrzymanie procesu degradacji obiektów i
przywrócenie ich pierwotnych walorów artystyczno-estetycznych. Przewiduje się
demontaż wszystkich elementów dekoracji snycerskiej i rzeźb nie związanych trwale
ze strukturą ołtarzy. Po oczyszczeniu z kurzu i brudu odwrocie ołtarzy należy nasycić
środkiem przeciw szkodnikom drewna. W ramach konserwacji technicznej wszelkie
osłabione łączenia powinny być wzmocnione, pęknięcia desek sklejone, a ubytki
drewna wypełnione szpachlą akrylową. Na strukturze ołtarzy od strony frontowej
konieczne jest usunięcie wszystkich nawarstwień lakierów, wypełnienie szczelin
oraz uzupełnienie ubytków drewna. Złocone detale architektoniczne - profile, ramy
obrazów, bazy kolumn oraz wszystkie zdemontowane elementy snycerskie będą
oczyszczone z wtórnych nawarstwień szlagmetalu i powłok olejnych, poddane
dezynsekcji, a osłabione detale wzmocnione metodą impregnacji. W zakresie prac
estetycznych zakłada się położenie nowych gruntów i odtworzenie całości partii
złoconych przy użyciu złota płatkowego 23 ? ct w technice na poler i na mat. Po
pracach pozłotniczych zostanie odtworzona politura na strukturze. Polichromia na
rzeźbach będzie zdezynfekowana, oczyszczona i uzupełniona w granicach ubytków
lub odtworzona na podstawie zachowanych fragmentów w technice zbliżonej do
oryginalnej. Przewiduje się demontaż frontowej części metalowej kasety
tabernakulum i pozłocenie oraz posrebrzenie galwaniczne.
Zakłada się demontaż obrazów z feretronów. Na ramach należy usunąć wtórne
nawarstwienia lakierów i powłok malarskich i przywrócić ich pierwotny wystrój.
Planuje się oczyszczenie obrazów z brudu, usunięcie pociemniałego werniksu i
ewentualnych retuszy. Ubytki płótna i gruntów należy uzupełnić, a uszkodzone
fragmenty warstwy malarskiej scalić z oryginałem metodą naśladowczą w technice
olejno-żywicznej i zabezpieczyć lico werniksem.
Konieczna jest kompleksowa naprawa żyrandola. Po demontażu i oczyszczeniu z
brudu i produktów korozji przewiduje się pozłocenie galwaniczne ramion żyrandola.
Uzupełnienia wymaga brak kryształowych zawieszek. Planuje się wymianę tulejek
opraw oraz całej instalacji elektrycznej i wsporników do żarówek, żarówek i gilz
osłonowych na szklane.
8) Parafia posiada zgodę Lubelskiego Konserwatora Zabytków na realizację ww. prac
konserwatorskich - decyzja z dnia: 19.06.2024 r., znak: IR.5144.20.1.2024.ISB1.
9) Planowane do wykonania prace obejmują tzw. nakłady konieczne w rozumieniu art.
77 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, tj.
obejmują zabezpieczenie, zachowanie i utrwalenie substancji zabytku.
10)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący opis zakresu prac
będących przedmiotem inwestycji zawiera ,,Program prac konserwatorskich
i restauratorskich przy obiektach zabytkowych z Kościoła p.w. Matki Bożej
Szkaplerznej w Abramowie" z uwzględnieniem zapisów niniejszego zaproszenia
oraz projektu umowy. Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy będzie miało
charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na
zakresie wskazanym w powyższym programie prac konserwatorskich.
5. Inwestycja jest objęta dofinansowaniem z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład:
Rządowy Program Odbudowy Zabytków.
6. Z uwagi na dofinansowanie inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład:
Rządowy Program Odbudowy Zabytków, Zamawiający dzieli zamówienie na 3 etapy
(etap I, etap II i etap III). Szczegółowy zakres każdego z etapów zostanie określony na
etapie akceptacji harmonogramu rzeczowo-finansowego, o którym mowa w § 6 ust. 1
pkt 1 umowy (załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego) z uwzględnieniem
wartości każdego z etapów określonej w § 11 ust. 2 umowy (załącznik nr 2 do zapytania
ofertowego).
7. Zamówienie będzie realizowane na czynnym obiekcie - funkcjonującym w pełnym
zakresie kościele. Wskazane powyżej czynności wymagają szczególnej ostrożności
w prowadzeniu prac, w szczególności zastosowania odpowiednich zabezpieczeń i osłon
umożliwiających funkcjonowanie obiektu oraz utrzymywanie terenu robót w należytym
porządku. Wykonawca ma obowiązek w taki sposób realizować roboty, by nie zakłócić
funkcjonowania obiektu oraz zapewnić bezpieczeństwo osób trzecich.
8. Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również zgodne
z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, obowiązującymi
normami i wytycznymi.
12. Przedmiot zamówienia wykonany zostanie z materiałów dostarczonych przez
Wykonawcę.

CPV: 92522100-7

Składanie ofert:
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Parafia Rzymskokatolicka pw.
2.
Matki Bożej Karmelitańskiej Ul. Szkolna 4, 21-143 Abramów, lub przesłać
w formie elektronicznej za pomocą poczty elektronicznej, opatrzoną podpisem
osobistym, podpisem zaufanym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym, na
adres: mbszkaplerzna@o2.pl, do dnia 20.08.2024 r. do godz. 11:00.

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania całości zamówienia - do 18 miesięcy od daty podpisania umowy.

Wymagania:
9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektu, mającej na
celu dokładne i szczegółowe rozpoznanie warunków związanych z realizacją
zamówienia, jak również rozpoznanie warunków związanych z realizacją zamówienia,
jak również rozpoznanie możliwych ryzyk z nim związanych, wpływających na
prawidłowe oszacowanie kosztów. Do oferty należy załączyć Zaświadczenie o odbyciu
wizji lokalnej - załącznik nr 1a do Zaproszenia. Zamiar odbycia wizji lokalnej oraz
termin jej dokonania należy uzgodnić z Zamawiającym telefonicznie na co
najmniej 2 dni przed planowaną wizją.
10. Realizacja prac powinna odbywać się ze szczególną starannością z zastosowaniem
technik zgodnych ze sztuką konserwatorską, wymaganiami bezpieczeństwa i higieny
pracy, obowiązującymi Polskimi Normami i przepisami prawa regulującymi czynności
danego rodzaju, w tym przepisami ochrony konserwatorskiej oraz warunkami umowy.
11. Zakres prac wchodzący w zakres zamówienia obejmuje również inne prace konieczne
do jego wykonania a nie ujęte w niniejszym zaproszeniu lub załącznikach do niego, a
które są niezbędne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, zasady wiedzy
technicznej i przepisy prawa.
13. Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do:
1) zabezpieczenia strefy prac z uwzględnieniem ciągłości udostępnienia obiektu,
2) zabezpieczenia przed uszkodzeniem wszelkiej istniejącej infrastruktury technicznej,
elementów zabytkowych oraz usunięcie wszelkich szkód powstałych w czasie
realizacji przedmiotu zamówienia, poprzez przywrócenie uszkodzonych elementów
do stanu niepogorszonego sprzed dnia rozpoczęcia prac,
3) przestrzegania przepisów BHP i ppoż,
4) uzyskania wszelkich wymaganych uzgodnień dot. wykonania przedmiotu
zamówienia;
5) wykonania prac zgodnie z programem prac konserwatorskich i decyzją Lubelskiego
Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków,
6) Niezwłoczne informowanie Zamawiającego oraz LWKZ o wszelkich zagrożeniach lub
nowych okolicznościach ujawnionych w trakcie prowadzenia wskazanych w
pozwoleniu prac,
7) Prowadzenie dokumentacji przebiegu prac konserwatorskich i restauratorskich,
użytych materiałów oraz dokonanych odkryć i przekazania jej Wojewódzkiemu
Konserwatorowi Zabytków w terminie do 3 miesięcy od dnia zakończenia prac.
Dokumentacja winna być opracowana zgodnie ze standardem dokumentacji
prowadzenia prac konserwatorskich i restauratorskich przy zabytkach wpisanych do
rejestru zabytków.
8) Wykonawca zobowiązuje się do informowania z minimum 5 dniowym wyprzedzeniem
Zamawiającego o działaniach, których podjęcie może spowodować utrudnienia dla
prowadzenia działalności kościoła,
9) Wykonawca zobowiązuje się zorganizować prace w sposób nienarażający osób
trzecich na niebezpieczeństwa i uciążliwości wynikające z prowadzonych prac, z
jednoczesnym zastosowaniem szczególnych środków ostrożności.
10) W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przekazania
Zamawiającemu oraz KWKZ trzech egzemplarzy powykonawczej dokumentacji
konserwatorskiej, obejmującej część opisową, rysunkową i fotograficzną w wersji
papierowej (wydruk) oraz jednej wersji elektronicznej w formacie,,.pdf", (na nośniku
CD lub DVD) w terminie do 3 miesięcy od dnia protokolarnego odbioru końcowego
robót będących przedmiotem zamówienia.
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące:
1) wykonania, w okresie ostatnich 5 lat (liczonych wstecz, od dnia w którym upływa
termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w
tym okresie), co najmniej 1 zadania o wartości minimum 500 000,00 zł brutto
(słownie: pięćset tysięcy 00/100 złotych) polegającego na pracach
konserwatorskich lub restauratorskich w obiekcie wpisanym do rejestru
zabytków.
1.
Przez jedno zadanie należy rozumieć zadanie świadczone na rzecz jednego Zleceniodawcy na
podstawie jednej umowy.
Wartość podaną w walutach innych niż PLN wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień
opublikowania bieżącego postępowania.
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji prac, wykonywanych wspólnie z innymi
wykonawcami, wykaz dotyczy prac, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
W przypadku gdy Wykonawca wykonał w ramach jednego zadania większy zakres prac, dla potrzeb
zamówienia powinien wyodrębnić i podać wartość prac, o których mowa w warunku powyżej.
Zamawiający zastrzega możliwość weryfikacji należytego wykonania prac bezpośrednio u podmiotu, na
rzecz którego zostały wykonane.
2) warunek dotyczący dysponowania osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji
kierownika prac konserwatorskich - będącego dyplomowanym konserwatorem
dzieł sztuki, który spełnia wymagania, o których mowa w art. 37a ustawy z dnia
23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022 r.
poz. 840 ze zm.).
2. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1
pkt 1 zostanie przeprowadzona na podstawie oświadczenia złożonego w ust. 3
oferty (załącznik nr 1 do zapytania) dotyczącego posiadanego doświadczenia
oraz na podstawie załączonych do oferty dowodów, wystawionych przez
podmiot, na rzecz którego dane prace zostały wykonane, potwierdzających
należyte wykonanie prac wskazanych ww. oświadczeniu.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1
pkt 2 zostanie przeprowadzona na podstawie oświadczenia złożonego w ust. 4
oferty dotyczącego dysponowania osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji
kierownika prac konserwatorskich.
UWAGA - Zamawiający jest uprawniony do kontroli posiadania przez osobę kierownika prac
konserwatorskich wskazanych powyżej wymagań tj. posiadanego wykształcenia, doświadczenia i
uprawnień. Zgodnie z decyzją Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 19.06.2024 r.
Wykonawca w terminie nie później niż 7 dni przed rozpoczęciem prac będzie zobowiązany do
przekazania Zamawiającemu dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zgodnie z art. 37a
ustawy z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
4.
Niespełnienie przez Wykonawcę warunków wskazanych w ust. 1 skutkuje
wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Oferta Wykonawcy wykluczonego
podlega odrzuceniu.
V. PODSTAWY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
1. Z postępowania wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi
którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13
kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r., poz. 507 ze zm.) tj. z postępowania
wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych
w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącym
środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi
w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn.
zm.) - zwanym dalej rozporządzeniem 765/2006 i rozporządzeniu Rady (UE) nr
269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających
w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność
i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str.
6, z późn. zm.) - zwanym dalej rozporządzeniem 269/2014 albo wpisanego na
listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym
w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy
oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 ze zm.) jest osoba
wymieniona
w wykazach
określonych
w
rozporządzeniu
765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem
rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka,
o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą
w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r.
o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.) jest podmiot wymieniony w
wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014
albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego
2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy
z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego".
2. Wykonawca na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia, o których mowa
w ust. 1 zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, o którym mowa w ust. 2
formularza ofertowego (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego).
3. Z postępowania wyklucza się Wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków
udziału w postępowaniu wskazanych w dziale IV ust. 1 zapytania.
4. Oferta złożona przez wykonawcę wykluczonego z postępowania podlega odrzuceniu.
VI. PODSTAWY ODRZUCENIA OFERTY
Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, w szczególności w następujących przypadkach:
1) Oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
2) Oferta została złożona przez Wykonawcę podlegającego wykluczeniu
z postępowania.
3) W przypadku niezgodności treści oferty z Zapytaniem ofertowym.
4) W przypadku przedstawienia przez Wykonawcę informacji nieprawdziwych.
VII. SPOSÓB OBLICZENIA CENY:
1. Cenę ofertową należy obliczyć na podstawie niniejszego zapytania ofertowego,
programu prac konserwatorskich i restauratorskich stanowiących załącznik nr 4 do
zapytania oraz wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
2. Wykonawca poda cenę ofertową brutto w formularzu ofertowym stanowiącym
załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
3. Cenę ofertową należy obliczyć jako cenę ryczałtową uwzględniając zakres
zamówienia oraz wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, jak i ewentualne
ryzyko ekonomiczne, wynikające z okoliczności, których nie można było przewidzieć
w chwili zawierania umowy. Wykonawca winien przeanalizować wszystkie
okoliczności, które mogą mieć wpływ na ostateczną wartość zamówienia
i skalkulować cenę ofertową na takim poziomie, który będzie gwarantował
Zamawiającemu należyte wykonanie zamówienia i czynił przedsięwzięcie rentownym
dla Wykonawcy. Podstawą wyliczenia ceny ofertowej winna być dokładna analiza
dokumentacji, analiza przebiegu całego procesu realizacji zamówienia i dokonanie
analizy wszystkich elementów mieszczących się w przedmiocie zamówienia.
4. Cena ofertowa obejmuje wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia
wynikające wprost z dokumentacji, jak również te, które nie zostały w niej ujęte.
5. W cenie ofertowej należy uwzględnić ewentualne koszty zaliczek i/lub składek
przekazywanych innym podmiotom (w przypadku osób fizycznych). Zamawiający
z wynagrodzenia brutto Wykonawcy potrąci wszystkie składki, które są wymagane
przepisami prawa.
6. W cenie należy uwzględnić również niezbędne do realizacji koszty towarzyszące
dotyczące w szczególności:
1) zabezpieczenia i oznakowania miejsca prac w okresie trwania umowy,
2) urządzenia i organizacji miejsca prac,
3) zapewnienie we własnym zakresie wody i energii elektrycznej na cele
prowadzonych prac,
4) wszelkich prac przygotowawczych, prac porządkowych,
5) prowadzenia wymaganej dokumentacji przebiegu prowadzonych prac,
6) wszelkich materiałów, urządzeń, wyposażenia, sprzętu i transportu,
7) ubezpieczenia prac, sprzętu Wykonawcy oraz od ryzyka i odpowiedzialności
cywilnej osób trzecich i ubezpieczenia własnego personelu i innych czynności
niezbędnych do należytego wykonania przedmioty zamówienia,
8) wykonywaniem czynności objętych zakresem zadania zgodnie z wymaganiami
przepisów dotyczących ochrony środowiska, BHP, ppoż., w sposób nieuciążliwy
dla ludzi i środowiska i zapewniający bezpieczeństwo osób oraz mienia,
9) rekompensaty ewentualnych szkód osobom trzecim, w związku z niewłaściwym
wykonywaniem prac lub błędów Wykonawcy.
7. Przy wyliczeniu ceny ofertowej należy przyjąć, że w przypadku występowania
ewentualnych niespójnych zapisów w dokumentach stanowiących program prac
konserwatorskich i restauratorskich, wszelkie rozbieżności będą rozstrzygane na
korzyść Zamawiającego.
8. Cena podana w ofercie jest ceną ostateczną, niepodlegającą negocjacji
i wyczerpującą wszelkie należności Wykonawcy wobec Zamawiającego związane
z realizacją przedmiotu zamówienia.
9. Cena ofertowa powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do
dwóch miejsc po przecinku. Cenę należy podać cyfrowo oraz słownie. W przypadku
rozbieżności w cenie podanej cyfrą i cenie podanej słownie za prawidłową uznaje się
cenę podaną słownie.
10. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej.
11. Wyliczona cena ofertowa brutto będzie służyć do porównania złożonych ofert i do
rozliczenia w trakcie realizacji zamówienia.
12. Nie wymaga się składania kosztorysów ofertowych. Przez sam fakt złożenia oferty
Zamawiający uzna, że Wykonawca zgadza się na wykonanie przedmiotu zamówienia
zgodnie z umową, programem prac konserwatorskich i restauratorskich.
VIII.
KRYTERIUM OCENY OFERT:
1. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o kryterium ,,cena" o wadze
100 %.
2. Każda niepodlegająca odrzuceniu oferta będzie oceniona w skali 100 punktów.
3. Liczba punktów będzie obliczona na podstawie następującego wzoru:
C=
najniższa zaoferowana cena*
x 100 pkt
Cena oferty badanej
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
4. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, tj. z najwyższą liczbą punktów,
spośród nieodrzuconych ofert.
IX. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy
na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty.
Osoba upoważniona do złożenia oferty powinna podpisać się w sposób czytelny
i uwiarygodnić podpis imienną pieczątką (w przypadku złożenia oferty w formie
papierowej) lub opatrzyć ofertę podpisem elektronicznym kwalifikowanym lub
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język
polski.
5. Ofertę należy uzupełnić w sposób czytelny.
6. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
7. Wykonawcy ponoszą koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
8. Wykonawca wraz z formularzem ofertowym złoży:
1) dowody, wystawione przez podmiot, na rzecz którego dane prace konserwatorskie
lub restauratorskie zostały wykonane, potwierdzające należyte wykonanie danego
zadania wskazanego w oświadczeniu, dotyczącym posiadanego doświadczenia,
złożonym w ust. 3 oferty (załącznik nr 1 do zapytania),
2) zaświadczenia o odbyciu wizji lokalnej- zgodnie z wzorem zał. nr 1a do
zaproszenia do złożenia oferty.
3) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli
osoba, która podpisała ofertę nie została wskazana do reprezentacji we
właściwym rejestrze lub ewidencji.
Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać
ofertę.
3.
Oferta złożona po terminie, o którym mowa w ust. 1 nie będzie podlegała
rozpatrzeniu.
XI. DOKUMENTY I INFORMACJE, KTÓRE WYKONAWCA BĘDZIE ZOBOWIĄZANY
PRZEDŁOŻYĆ PRZED PODPISANIEM UMOWY:
1) informację o cenie netto i zastosowanej stawce VAT,
2) dane kontaktowe (nr telefonu, adres e-mail) do osoby/osób odpowiedzialnych za
realizację zamówienia, w tym kierownika prac konserwatorskich,
3) informację o osobie (imię i nazwisko), która w imieniu Wykonawcy będzie
podpisywała umowę; jeżeli uprawnienie do występowania w imieniu wykonawcy nie
będzie wynikało z wpisów do odpowiednich rejestrów, również pełnomocnictwo do
podpisania umowy - oryginał lub notarialnie poświadczona kopia.
XII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawców do złożenia
wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość jednokrotnego wezwania wykonawców do
uzupełnienia brakujących dokumentów (formularz ofertowy nie podlega
uzupełnieniu).
3. Zamawiający poprawi w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie,
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych
dokonanych poprawek,
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zapytaniem ofertowym,
niepowodujące istotnych zmian w treści oferty- niezwłocznie zawiadamiając o tym
Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
4. O wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawcy zostaną powiadomieni w formie
elektronicznej.
5. Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta w formie pisemnej w terminie
i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
6. Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.
7. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy
w sprawie zamówienia, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród
pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny.
8. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
9. W sytuacji gdy wpłynął co najmniej dwie oferty o takiej samej wartości, zajmujące
pierwsze miejsce w rankingu złożonych ofert, Zamawiający wezwie Wykonawców
którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych w wyznaczonym przez siebie
terminie.
10. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania w szczególności
w następujących przypadkach:
1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
2)
3)
4)
XIII.
złożone oferty niepodlegające odrzuceniu przekraczają możliwości finansowe
Zamawiającego,
postępowanie jest obarczone wadą formalno-prawną,
wystąpią okoliczności powodujące konieczność unieważnienia postępowania
ze względu na uzasadniony interes Zamawiającego.

Kontakt:
OSOBA DO KONTAKTU:
Ksiądz proboszcz ks. Eugeniusz Dobosz tel. 081 852 50-47, adres e-mail:
mbszkaplerzna@o2.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.