kujawsko-pomorskie (BYDGOSZCZ)
podlaskie (Ciechanowiec)
wielkopolskie (Konin)
wielkopolskie (Pleszew)
wielkopolskie (Września)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wsparcie prac B+R w wykonaniu otworu wiertniczego |
Data zamieszczenia: | 2024-07-23 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Metan Polska Sp. z o.o Kamieńskiego 51/19 30-644 Kraków powiat: Kraków +48 605 031 172 wieslaw.kielbik@metanpolska.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/194220 |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | +48 605 031 172 |
Termin składania ofert: | 2024-08-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wsparcie prac B+R w wykonaniu otworu wiertniczego Powstaje w kontekście projektu FENG.01.01-IP.01-0006/23 - Oprac. kompleksowej technologii i linii pilotażowej w celu zwiększenia bezp. i efektywności pozyskiwania gazu z pokładów węgla, przy znacznej redukcji uwalniania metanu do atmosfery - faza II Część 1 Wsparcie prac B+R w wykonaniu otworu wiertniczego Przedmioty zamówienia Usługa Usługi badawcze Opis Przedmiotem zamówienia jest wykonanie otworu wiertniczego w związku z realizowanym projektem dotyczącym opracowania kompleksowej technologii i linii pilotażowej w celu zwiększenia bezpieczeństwa i efektywności pozyskiwania gazu z pokładów węgla o różnej przepuszczalności, przy znacznej redukcji uwalniania metanu do atmosfery. Szczegółowa specyfikacja i wymagania walidacji zostaną udostępnione oferentom po zawarciu umowy o zachowanie poufności, której wzór stanowi załącznik do zapytania ofertowego w siedzibie Zamawiającego. Oferenci zainteresowani zawarciem umowy o poufności i uzyskaniem pełnej dokumentacji proszone są o kontakt telefoniczny lub mailowy z Wiesławem Kiełbikiem, celem umówienia daty spotkania w sprawie zawarcia umowy o poufności oraz udostępnienia szczegółowej specyfikacji. Zawarcie umowy i przekazanie dokumentacji mogą także odbyć się za pomocą środków porozumiewania się na odległość. Ponadto, informujemy, że w przypadku realizacji zamówienia dotyczącego wykonania odwiertów, jakość i doświadczenie personelu odgrywają kluczową rolę w sukcesie całego przedsięwzięcia. Proces odwiertów wymaga nie tylko odpowiedniego sprzętu, ale przede wszystkim kompetentnych i doświadczonych specjalistów, którzy potrafią zarządzać skomplikowanymi operacjami oraz reagować na ewentualne trudności i nieprzewidziane sytuacje. Doświadczenie osób realizujących zamówienie bezpośrednio wpływa na efektywność i precyzję wykonania odwiertów oraz bezpieczeństwo pracy. Biorąc to pod uwagę, Zamawiający postanowił przyznać kryterium "Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia" wagę 30% całkowitej oceny ofert. Punkty w ramach tego kryterium będą przyznawane na podstawie średniej liczby wykonanych odwiertów przez kluczowe osoby wyznaczone do realizacji zamówienia, których doświadczenie wpływa bezpośrednio na wynik prowadzonych prac (Kierownika Ruchu Zakładu, 4 osoby posiadające świadectwo kwalifikacji niższego dozoru ruchu dla wykonywania robót geologicznych o specjalności wiertacz, 2 osoby posiadające świadectwo kwalifikacji szczególnych wyższego dozoru ruchu dla wykonywania robót geologicznych o specjalności mechanik wiertni lub spawacz): 1 - 5 odwiertów: 10 pkt powyżej 5 odwiertów: 20 pkt powyżej 10 odwiertów: 30 pkt Takie podejście zapewni, że wybrane do realizacji zamówienia osoby będą posiadały odpowiednie doświadczenie, co przyczyni się do wysokiej jakości wykonania zamówienia oraz minimalizacji ryzyka związanego z jego realizacją. CPV: 73100000-3, 76000000-3, 76300000-6, 76460000-5 Dokument nr: 2024-23613-194220 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2024-08-21 1. Oferta powinna zostać złożona za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności z wykorzystaniem formularza ofertowego, którego wypełniony skan należy załączyć do oferty. Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2024-08 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo małopolskie Powiat oświęcimski Gmina Brzeszcze Miejscowość Brzeszcze Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2024-08-26 Koniec realizacji 2025-01-31 Czy występuje płatność częściowa TAK Usługi w ramach umowy będą realizowane w okresie maksymalnie 4 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Wymagania: Zamówienia uzupełniające Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do wartości 50% zamówienia podstawowego, jeżeli z uwagi na ryzyko B+R zajdzie potrzeba powtórzenia analogicznej usługi. Warunki zmiany umowy Zmiana Umowy jest dopuszczalna w następujących sytuacjach: 1. Umowa może zostać zmieniona w którymkolwiek przypadku, o którym mowa w sekcji 3.2.4. pkt 4) lit. a) - e) Wytycznych; 2. jeżeli w toku realizacji Umowy okaże się, że sposób realizacji Przedmiotu Umowy lub sam Przedmiot Umowy musi zostać zmieniony z obiektywnych przyczyn technicznych lub ekonomicznych, zaś brak zmiany sposobu realizacji Przedmiotu Umowy będzie zagrażał brakiem możliwości jego efektywnego wykorzystania w Projekcie, Strony mogą zmienić sposób realizacji Umowy, jak i Przedmiot Umowy. Zmiana nie może jednak prowadzić do zasadniczej modyfikacji Przedmiotu Umowy; 3. jeżeli w toku realizowanych przez Zamawiającego prac badawczo-rozwojowych warunkujących realizację Umowy wystąpią nieprzewidziane opóźnienia lub w toku realizacji Umowy wystąpią nieprzewidziane wcześniej opóźnienia wynikające z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, zmieniony może zostać Harmonogram realizacji Umowy; 4. jeżeli w toku realizacji Umowy wystąpią opóźnienia leżące po stronie Wykonawcy, które jednak nie uniemożliwią dalszej realizacji Umowy, Harmonogram realizacji Umowy może zostać zmieniony, przy czym ewentualne wydłużenie końcowego terminu dostawy nie może być większe niż o 25% pierwotnie określonego terminu; 5. jeżeli w toku realizacji Umowy z jakichkolwiek przyczyn (w tym z przyczyn biznesowych zależnych od Zamawiającego) okaże się, że konieczna jest zmiana miejsca realizacji Projektu, Umowa może zostać zmieniona w zakresie zmiany miejsca realizacji zamówienia, przy czym nowe miejsce dostawy i uruchomienia będzie położone na terytorium Polski. W takim wypadku Strony będą mogły podwyższyć także wynagrodzenie Wykonawcy o dodatkowe koszty dojazdu lub transportu; 6. jeżeli w toku realizacji Umowy zmianie ulegną obowiązujące przepisy prawa wspólnotowego lub polskiego lub Wytyczne lub jakiekolwiek inne reguły obejmujące zasady realizacji i rozliczania Projektu, umowa może ulec zmianie w zakresie odpowiadającym zmianom we właściwych przepisach lub regułach; 7. jeżeli w toku realizacji Umowy, w szczególności na etapie odbiorów Przedmiotu Umowy, okaże się z jakichkolwiek przyczyn (w tym zależnych od Zamawiającego), że konieczne jest dodatkowe dostosowanie Przedmiotu Umowy, celem zapewnienia jego efektywności i celowości z punktu widzenia realizowanego Projektu, Zamawiający może zlecić Wykonawcy, wykonanie dodatkowych prac dostosowawczych w tym zakresie i wypłacić mu z tego tytułu dodatkowe wynagrodzenie. Dodatkowe wynagrodzenie nie może być jednak wyższe niż 25% wartości wynagrodzenia Wykonawcy pierwotnie założonego w Umowie; 8. jeżeli w toku realizacji Umowy okaże się, że z przyczyn wynikających z przepisów prawa, wymagań norm (w szczególności właściwych Polskich Norm), certyfikatów jakościowych, homologacyjnych, standardów norm ISO, oznaczeń CE i innych podobnych, konieczne jest przeprowadzenie dodatkowych testów poszczególnych Przedmiotu Umowy, konieczne jest przeprowadzenie dodatkowych testów przez Wykonawcę, Umowa może ulec zmianie w zakresie dodatkowego wynagrodzenia Wykonawcy przeznaczonego na nabycie materiałów do dodatkowych testów lub przeprowadzenia dodatkowych testów/prac dostosowawczych. Dodatkowe wynagrodzenie nie może być jednak wyższe niż 15% wartości wynagrodzenia Wykonawcy pierwotnie założonego w Umowie; 9. jeżeli w toku oceny wniosku o dofinansowanie Projektu lub w związku z innymi pracami przygotowawczymi związanymi z Projektem, takimi jak planowanie harmonogramu prac badawczo-rozwojowych, w tym spowodowanymi decyzjami biznesowymi Zamawiającego albo też wynikających z warunków określonych przez Instytucję Pośredniczącą na etapie oceny wniosku o dofinansowanie Projektu okaże się, że celowa jest zmiana harmonogramu realizacji projektu lub zakresu Umowy, zmianie może ulec harmonogram realizacji lub zakres zamówienia; 10. sytuacje, o których mowa w punktach od 1 do 9 powyżej mogą wystąpić łącznie. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis Zamawiający wymaga, aby każdy z Oferentów posiadał uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie zbieżnym z przedmiotem zamówienia. Celem potwierdzenia spełnienia tego warunku, Oferent powinien załączyć do oferty potwierdzenie wpisu do właściwego rejestru przedsiębiorców (w przypadku wykonawców polskich odpowiednio informację odpowiadającą aktualnemu odpisowi z KRS lub CEIDG, w przypadku wykonawców zagranicznych - odpowiednik takiej informacji wydawany w państwie Oferenta) lub wskazać numer wpisu, który Zamawiający będzie mógł sam zweryfikować w ogólnodostępnych bazach i rejestrach. Typ Wiedza i doświadczenie Opis W postępowaniu ofertowym może wziąć udział oferent, który w okresie 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli jego czas działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował przynajmniej 3 usługi o charakterze zbliżonym do usługi stanowiącej przedmiot zamówienia, w tym: - co najmniej jednego otworu wiertniczego z powierzchni o głębokości minimum 2000 m - co najmniej jednego otworu wiertniczego kierunkowego, z przynajmniej jednym odcinkiem horyzontalnym o długości nie mniejszej niż 600 m. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu na podstawie podpisanego oświadczenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania referencji lub innych dokumentów potwierdzających faktyczne i należyte wykonanie usług, jeżeli poweźmie jakiekolwiek wątpliwości co do treści złożonego oświadczenia. Brak złożenia referencji lub innego dokumentu potwierdzającego posiadane doświadczenie na wezwanie Zamawiającego może skutkować odrzuceniem oferty. Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis W postępowaniu ofertowym może wziąć udział oferent, który dysponuje co najmniej następującą kadrą: a) 1 osobą posiadającą świadectwo kwalifikacji Kierownika Ruchu Zakładu dla wykonywania robót geologicznych. b) 4 osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacji wyższego dozoru ruchu dla wykonywania robót geologicznych. c) 4 osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacji niższego dozoru ruchu dla wykonywania robót geologicznych o specjalności wiertacz. d) 2 osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacji szczególnych wyższego dozoru ruchu dla wykonywania robót geologicznych o specjalności mechanik wiertni lub spawacz. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu na podstawie podpisanego oświadczenia. Osoby jako oddelegowane do realizacji zamówienia (spełniające Wymagania wskazane w polu ,,Wiedza i doświadczenie", nie mogą w okresie realizacji zamówienia (przez okres obowiązywania Umowy) angażować się w działania konkurencyjne względem przedmiotu zamówienia i działalności Zamawiającego, w tym świadczyć usług dla podmiotów konkurencyjnych wobec Zamawiającego. Również oferent nie będzie prowadzić działalności konkurencyjnej, w szczególności nie będzie zawierać umów w obszarze dotyczącym działalności konkurencyjnej wobec Zamawiającego z podmiotami trzecimi. Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania dokumentów potwierdzających złożone oświadczenie. Brak złożenia dokumentów na wezwanie Zamawiającego może skutkować odrzuceniem oferty. Typ Potencjał techniczny Opis W postępowaniu ofertowym może wziąć udział oferent, który dysponuje co najmniej następującymi urządzeniami i osprzętem wiertniczym o co najmniej następujących parametrach: a) Maszt: udźwig - min. 100 t, pojemność mostka dla przewodu 5"/3 1/2 " - min. 1700/2400 m, z systemem ewakuacji i systemem zabezpieczenia przed wjazdem na koronę b) Podbudowa: udźwig - min. 100 t , wysokość/prześwit - min. 4,0 m, z wciągarkami do prewenterów c) Stół wiertniczy: prześwit - min. 17 1/2 ", udźwig - min. 100 t d) Górny napęd: udźwig - min. 100 t, moment/obroty - min. 15000ftlbs/180/min e) Wyciąg wiertniczy: moc - min. 600 KM f) Bęben pomocniczy g) Głowica płuczkowa: udźwig - min. 100 t, min. ciśnienie - min. 150 Bar h) Magazyn paliwa i) Agregaty prądotwórcze: ilość - min. 2 szt. j) Klucz nadgraniatkowy k) Klucz mechaniczny do przewodu l) Wciągarka szybowa m) Mostek do rurowania n) Pompy płuczkowe: ilość/typ - min. 2 szt. / triplex, moc - min. 500 KM każda o) Manifold szybowy: średnica/ciśnienie robocze - min. 3"/21 MPa p) System oczyszczania płuczki: pojemność zbiorników aktywnych - min. 100 m3, zbiornik do zatłaczania, mieszalniki mechaniczne, mieszalniki hydrauliczne, lej płuczkowy, sita wibracyjne - typ/ilość - eliptyczne /min 2 szt., odmulacz, mud cleaner, wirówka, degazator, pojemność zbiorników zapasowych - min. 30 m3 q) Przyrządy pomiarowe: ciężarowskaz, obrotomierz, miernik momentu, miernik skoków, urządzenie do bilansowania objętości płuczki, inklinometr wrzutowy r) Przewód wiertniczy: obciążniki spiralne 8", 6 1/2 ", 4 3/4 " - 100/150/350 m, rury grubościenne 5", rury płuczkowe 5", 3 1/2 " - 1500/2200 m, manipulaki 5", 3 1/2 ", rury grubościenne 5", 3 1/2 " - 30/350 m, nożyce wiertnicze 5", 3 1/2 ", stabilizatory 8 1/2 ", 6", łącznik podgraniatkowy s) Osprzęt wiertniczy: kliny do rur płuczkowych 5", 3 1/2 ", kliny do obciążników 8"/6 1/2 ", 4 3/4 ", elewatory do rur płuczkowych 5", 3 1/2 ", elewatory do obciążników 8"/6 1/2 ", 4 3/4 ", manipulaki lub łączniki oporowe 8"/6 1/2 ", 4 3/4 ", ściski bezpieczeństwa, klucze maszynowe, płyty do świdrów, przymiary do świdrów, przymiary do stabilizatorów, wycieraczki do przewodu, szablony do rur płuczkowych i obciążników, zawiesia elewatorowe 3,5 m, 2 m, fartuch przeciwrozbryzgowy, wciągarka drutowa t) Osprzęt do rur okładzinowych: elewatory do rur 13 3/8", 9 5/8" i 7", kliny do rur 133/8", 9 5/8" i 7" wraz z płytą, szablony do rur, klucz hydrauliczny do skręcania rur z pomiarem momentu, klucze maszynowe do rur, elewatory do rur, gumowe ochraniacze gwintu do rur, łączniki cyrkulacyjne do rur, cup tester u) Sprzęt instrumentacyjny: gwintownik do obciążników, korony odpinalne, korony ssawne, zasypówki, frezery czołowe v) Sprzęt przeciwerupcyjny: prewenter podwójny, prewenter uniwersalny, łączniki kołnierzowe, manifold do odpuszczania, manifold do zatłaczania, stacja sterowania, degazator (poor boy), zawór nadgraniatkowy, zawór podgraniatkowy, głowiczka do przewodu w) Pozostały sprzęt: sprzęt przeciwpożarowy, sprzęt ochrony osobistej, spawarka, palniki do cięcia, myjka ciśnieniowa, system łączności. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia. W razie jakichkolwiek wątpliwości co do treści złożonego oświadczenia Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania wizyty w zakładzie Oferenta/Oferentów, celem sprawdzenia potencjału technicznego Oferenta i jego zdolności do realizacji zamówienia. Brak zgody na dokonanie wizyty Zamawiającego lub negatywna ocena po wizycie może stanowić podstawę odrzucenia oferty. Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis W postępowaniu ofertowym może wziąć udział oferent, który posiada opłaconą polisę OC, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 25 000 000,00 PLN. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania dokumentów potwierdzających złożone oświadczenie. Brak złożenia dokumentów na wezwanie Zamawiającego może skutkować odrzuceniem oferty. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis 2. Zamawiający odrzuci oferty podmiotów powiązanych z Zamawiającym. Definicję powiązań zawiera sekcja 3.2.2. pkt 8 Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027, zgodnie z którym: ,,Czynności związane z przygotowaniem oraz przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia wykonują osoby zapewniające bezstronność i obiektywizm. Osoby te składają oświadczenie w formie pisemnej lub w formie elektronicznej (w rozumieniu odpowiednio art. 78 i art. 781 Kodeksu cywilnego) o braku istnienia albo braku wpływu powiązań osobowych lub kapitałowych z wykonawcami na bezstronność postępowania, polegających na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.". 3. Zamawiający odrzuci również oferty niespełniające wymogów formalnych oraz oferty Wykonawców niespełniających warunków udziału w postępowaniu. 4. Zamawiający może również odrzucić oferty, których cena przekroczy budżet przeznaczony przez Zamawiającego na realizację zamówienia. 5. Ponadto Zamawiający zastrzega, że jest uprawniony do unieważnienia postępowania w zakresie każdej z części zamówienia bez podania przyczyny. Unieważnienie postępowania jest możliwe na każdym etapie postępowania. W przypadku unieważnienia postępowania Zamawiający nie zwróci oferentom kosztów przygotowania ofert. 6. Oferta powinna być złożona w jednym egzemplarzu zaś wszystkie koszty związane z jej przygotowaniem i złożeniem ponosi oferent. 7. Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę. 8. Termin ważności oferty - 100 dni liczonych od dnia upływu terminu składania ofert. 9. Niekompletne oferty oraz oferty, które wpłyną o upływie wyznaczonego terminu mogą zostać odrzucone. 10. Cena netto oferty musi być wyrażona w złotych polskich. W przypadku otrzymania oferty w walucie innej niż złote polskie, wartość oferty zostanie przeliczona na złote polskie zgodnie z kursem NBP z dnia, w którym będzie upływał ostateczny termin składania ofert. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do zapytania ofertowego. Jeżeli zmiany zostaną wprowadzone, a ich zamieszczenie nie będzie możliwe na łamach Bazy Konkurencyjności, Zamawiający doda w Opisie Przedmiotu Zamówienia link do strony Zamawiającego zawierającej zmienione informacje lub ewentualne odpowiedzi na pytania Wykonawców. Zamawiający wymaga również przedłożenia: - Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. DODATKOWE DOKUMENTY/PEŁNOMOCNICTWO Do oferty należy załączyć dokument/-y określające zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji oferenta. W przypadku, gdy oferenta reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania oferenta. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w kopii poświadczonej notarialnie. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis DODATKOWE ISTOTNE INFORMACJE: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym ogłoszenie zapytania ofertowego, składanie ofert, wymiana informacji między zamawiającym a wykonawcą oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń odbywa się pisemnie za pomocą BK2021. 2. Zamawiający zastrzega, że jest uprawniony do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Unieważnienie postępowania jest możliwe na każdym etapie postępowania. W przypadku unieważnienia postępowania Zamawiający nie zwróci Oferentom kosztów przygotowania ofert. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od zawarcia umowy lub odstąpienia od zawartej umowy warunkowej w sytuacji wycofania się z realizacji projektu, jeżeli pojawią się okoliczności uzasadniające podjęcie takiej decyzji. 4. Oferent może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają zachowania takiej samej formy, jak złożenie oferty. Jeśli wystąpią techniczne trudności z dokonaniem tych czynności przez Bazę Konkurencyjności. 5. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza uchyli się od zawarcia umowy albo też ujawnią się okoliczności wskazujące na brak spełnienia warunków udziału w postępowaniu po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana, Zamawiający będzie uprawniony do dokonania ponownego wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia dodatkowych negocjacji z oferentami, którzy złożą oferty. Negocjacje będą prowadzone w sposób zapewniający równe traktowanie wszystkich podmiotów, które złożyły ważne (niepodlegające odrzuceniu) oferty. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2024-07-22 Data ostatniej zmiany 2024-07-22 18:57:46 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Zamawiający przyzna łącznie 100 punktów, z czego 70 punktów w ramach kryterium Ceny. Najtańsza złożona oferta otrzyma 70 punktów, zaś kolejne oferty otrzymają proporcjonalnie mniej punktów (zgodnie z proporcją matematyczną). Czy kryterium cenowe NIE Opis 30 pkt w ramach kryterium Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia. Średnia liczba wykonanych odwiertów przez: Kierownika Ruchu, 4 os. jako niższy dozór ruchu - wiertacz, 2 os. jako wyższy dozór ruchu - mechanik/spawacz: -1-5 - 10 pkt, -powyżej 5 - 20 pkt, -powyżej 10 - 30 pkt. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH W odniesieniu do danych osobowych zawartych w ofertach, Zamawiający z chwilą złożenia oferty stanie się administratorem tych danych w rozumieniu art. 4 pkt 7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (,,RODO"). Zamawiający będzie przetwarzał te dane w celu oceny ofert, zawarcia umowy z wybranym wykonawcą oraz na potrzeby realizacji zawartej umowy, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO. Zamawiający będzie przekazywał dane osobowe zawarte w złożonych ofertach, na podstawie właściwych przepisów prawa, upoważnionym organom i instytucjom uprawnionym do dokonywania kontroli projektów współfinansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej. Dane te zostaną przekazane w szczególności Instytucji Pośredniczącej - Narodowemu Centrum Badań i Rozwoju, zaś ich administratorem będzie minister właściwy ds. rozwoju na podstawie art. 71 ust. 1. Informacja dotycząca zakresu przetwarzania danych przez właściwe instytucje znajduje się na stronie: https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl Zamawiający będzie przetwarzał dane osobowe w okresie, w jakim jest on zobowiązany z mocy właściwych przepisów prawa do przechowywania całej dokumentacji związanej z projektem współfinansowanym z budżetu UE. Kontakt: Osoby do kontaktu Wiesław Kiełbik tel.: +48 605 031 172 e-mail: wieslaw.kielbik@metanpolska.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024