śląskie (Gliwice)
kujawsko-pomorskie (BYDGOSZCZ)
mazowieckie (Warszawa)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
podlaskie (Ciechanowiec)
wielkopolskie (Poznań)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Rozbudowa monitoringu miejskiego |
Data zamieszczenia: | 2024-07-23 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
MIASTO KATOWICE ul. Młyńska 4 40-098 Katowice powiat: Katowice bzp@katowice.eu https://umkatowice.ezamawiajacy.pl/pn/umkatowice/demand/notice/public/136795/details |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Katowice |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-08-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Rozbudowa monitoringu miejskiego. Zamówienie udzielane w trzech częściach. Krótki opis przedmiotu zamówienia Część 1 - Wykonanie monitoringu w Parku Ślepiotka w lokalizacjach jn: - rejon Park Dolina Ślepiotki - alejka w rejonie schodów (na dole) - rejon Park Dolina Ślepiotki - alejka w rejonie schodów (na górze) W ramach 1 części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji projektowej dla wykonania monitoringów wizyjnych składających się z łącznie 2 kamer włączanych do monitoringu oraz dostawa zapasowych 2 kamer obrotowych i 2 kamer stacjonarnych- zgodnych z wymogiem parametrów opisanych w PFU załącznik nr 11a. Część 2 - Wykonanie monitoringu w parku Wantuły w lokalizacjach jn: - rejon Park Wantuły wejście północne - rejon Park Wantuły środek parku W ramach 2 części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji projektowej dla wykonania monitoringów wizyjnych składających się z łącznie 2 kamer włączanych do monitoringu oraz dostawa zapasowych 2 kamer obrotowych i 2 kamer stacjonarnych- zgodnych z wymogiem parametrów opisanych w PFU załącznik nr 11b. Część 3 - Wykonanie monitoringu w Parku Widucha w lokalizacjach jn: - Ul. Franciszkańska pomiędzy numerami 63 i 65 - Ul. Emerytalna w rejonie budynku 17a - skrzyżowanie Ul. Emerytalnej i Panewnickiej W ramach 3 części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji projektowej dla wykonania monitoringów wizyjnych składających się z łącznie 3 kamer włączanych do monitoringu zgodnych z wymogiem parametrów opisanych w PFU załącznik nr 11c. CPV: 45311000-0, 32562000-0,32332000-9,45314000-1,71500000-3,72720000-3, 32562000-0,32333200-8,45314000-1,71520000-9 Dokument nr: 2024/BZP 00426236, BZP.271.1.47.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-08-19 09:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://umkatowice.ezamawiajacy.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Marketplanet znajdującej się pod adresem: https://umkatowice.ezamawiajacy.pl zwanej dalej Platformą. Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1 SWZ. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Marketplanet znajdującej się pod adresem: https://umkatowice.ezamawiajacy.pl w zakładce "Korespondencja z wykonawcami". Za datę przekazania zawiadomień oraz informacji przyjmuje się ich datę wczytania do Systemu. 2) Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej: a) Zamawiający zgodnie z art. 64 ustawy Pzp określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako: - dokumenty w formacie ,,pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES, - dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż ,,pdf", w takim przypadku wymagany będzie oddzielny plik z podpisem. W związku z tym wykonawca będzie zobowiązany załączyć oddzielny plik z podpisem. b) Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.: - stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; - komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; - zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; - włączona obsługa JavaScript; - zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. c) Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: pdf., excel., doc., zip. d) Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj: - Plik załączony przez wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany - format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert. - Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Instytutu Miar. Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem, należy przekazywać za pośrednictwem Platformy. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do Zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej. Osoba wskazana do porozumiewania się z wykonawcami: Janina Zaguła. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. 2) Wszelkie pozostałe informacje związane z ochroną danych osobowych znajdują się w załączniku nr 7 do SWZ. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://umkatowice.ezamawiajacy.pl/pn/umkatowice/demand/notice/public/136795/details TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-08-19 09:00 Miejsce składania ofert: https://umkatowice.ezamawiajacy.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024