dolnośląskie (Wrocław)
dolnośląskie (Wałbrzych)
śląskie (Chorzów)
małopolskie (Kraków)
pomorskie (Wejherowo)
pomorskie (Ustka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup, dostawa i montaż systemu regałów jezdnych |
Data zamieszczenia: | 2024-07-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zakład Piekarniczy "OMAR" Paweł Okólski Skrajna 88 25-650 Kielce powiat: Kielce +48 506 974 095 grzegorz.czarnota@omar.com.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/194544 |
Województwo: | świętokrzyskie |
Miasto: | Kielce |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | +48 506 974 095 |
Termin składania ofert: | 2024-09-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE NR FENG 2.32/12a - Zakup, dostawa i montaż systemu regałów jezdnych Powstaje w kontekście projektu FENG.02.32-IP.03-0044/23 - Wdrożenie innowacyjnej gamy suplementowanego pieczywa o udoskonalonych parametrach żywieniowych i przedłużonej trwałości Część 1 Zakup, dostawa i montaż systemu regałów jezdnych Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Przedmiotem niniejszego postępowania ofertowego jest zakup, dostawa i montaż systemu regałów jezdnych dla nowego zakładu piekarniczego w Ostrowcu Świętokrzyskim, co opisano/wyszczególniono poniżej. Parametry nie gorsze niż (przy założeniu, że wszędzie tam, gdzie wymienione są normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, bądź wskazane są znaki towarowe, patenty lub źródło pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), postanowienia te należy odczytywać jako przykładowe, możliwe do zastąpienia rozwiązaniami równoważnymi): - system paletowych regałów jezdnych ma się znajdować w magazynie mroźniczym, w którym przewidziana jest temperatura -22oC. - szafy sterownicze do tego systemu mogą zostać umieszczone poza mroźnią w ,,ciepłym i suchym" pomieszczeniu - na regałach będą przechowywane palety EURO (1200x800x144mm) z produktem piekarniczym spakowanym w karton i owinięte stretchem -wysokość pomieszczenia magazynowego wynosi 15m (światło), ale wysokość możliwa do wykorzystania do 13m, ponieważ należy zostawić wolną przestrzeń na cyrkulację powietrza - w tym pomieszczeniu przewidujemy minimum 6500 miejsc paletowych - wysokość palety z produktem do 2350mm - waga palety z produktem max 500kg - system powinien być tak zaprojektowany, aby umożliwiał pracę 4-6 osób jednocześnie (wózków widłowych) - podział regałów na magazynie przewidujemy na około 4 osobno działające bloki/sekcje z głównym korytarzem transportowym po środku magazynu - system regałów jezdnych powinien być dostosowany do normy FM GLOBAL - system regałów jezdnych powinien być dostosowany do zastosowanego w magazynie mroźni systemu PPoż, tj.: suche tryskacze montowane w suficie pomieszczenia - po stronie Wykonawcy pozostaje wymagane przez normy oznaczenie regałów oraz wystawienie niezbędnych certyfikatów na elementy oraz przeprowadzony montaż - gwarancja dla baz jezdnych (wraz z układem sterowania) minimum 24 miesiące - gwarancja dla konstrukcji regałowej minimum 36 miesięcy Po zakończeniu inwestycji Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia minimum jednego szkolenia z obsługi, czyszczenia i serwisowania personelu danego urządzenia Po zakończeniu inwestycji Wykonawca zobowiązany jest również do przekazania Zamawiającemu: - dokumentacji elektrycznej, - instrukcji eksploatacji i konserwacji regałów paletowych Przed złożeniem oferty (dotyczy wszystkich części zapytania ofertowego) Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z dokumentacją poufną tj.: ,,Dokumenty poufne.pdf", ,,Dokumenty poufne.dwg"; dotyczącą przedmiotu zapytania ofertowego. Dokumentacja ta zostanie udostępniona dla zainteresowanych Oferentów, którzy wcześniej podpiszą zobowiązanie do zachowania poufności (wzór stanowi załącznik nr 4) i odeślą na adres mailowy: grzegorz.czarnota@omar.com.pl Zamawiający udostępni mailowo dokumentację poufną w terminie do 2 dni roboczych. Niezapoznanie się z dokumentacją poufną przed złożeniem oferty, będzie skutkowało jej odrzuceniem. CPV: 39141100-3 Dokument nr: 2024-61247-194544, FENG 2.32/12a Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2024-09-05 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2024-09 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo świętokrzyskie Powiat ostrowiecki Gmina Ostrowiec Świętokrzyski Miejscowość Ostrowiec Świętokrzyski Wymagania: Warunki zmiany umowy DOPUSZCZALNE ISTOTNE ZMIANY POSTANOWIEŃ UMOWY: A. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany umowy z Wykonawcą w zakresie terminu realizacji w przypadku, gdy dotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy jest niemożliwe i wynika z napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności, co do których zachodzi co najmniej jedna z przesłanek wskazanych w punktach poniżej: ? Zjawiska losowe i/lub niezależne od Zamawiającego/Wykonawcy: zjawiska wywołane siłami natury (takie jak: wichury, silne wiatry, ulewy, obfite deszcze, intensywne opady śniegu, lawiny, gradobicia, powodzie, trzęsienia ziemi), pożary, eksplozje, katastrofy, awarie, wypadki, kradzieże, dewastacje uniemożliwiające lub utrudniające realizację Umowy lub jej części. ? Zdarzenia wykraczające poza normalne warunki życia gospodarczego i społecznego: konflikty zbrojne, stany nadzwyczajne [definicja stanów nadzwyczajnych: stany wojenne, stany wyjątkowe, stany klęski żywiołowej], stany epidemii. ? Długofalowe skutki wywołane pandemią Covid-19 na świecie (wg WHO). ? Opóźnienia leżące po stronie Zamawiającego, związane z pracami koniecznymi do prawidłowego odbioru (przyjęcia) przedmiotu umowy. ? Problemy związane z łańcuchem dostaw części lub komponentów lub danego urządzenia. Łańcuch dostaw rozumiany jako dostawa od podwykonawców oraz transport do miejsca docelowego. ? Zlecenie Wykonawcy do wykonania prac nieobjętych pierwotnym zakresem Umowy ? Zaistnienia wad w dokumentacji projektowej lub wad bądź rozbieżności w robotach budowlanych w stosunku do dokumentacji projektowej lub założeń technicznych uniemożliwiających lub utrudniających Wykonawcy realizację Umowy ? Przerw wynikających z działań osób trzecich (w tym również organów administracji, władz państwowych i innych) ? Opóźnień w działaniach organów administracyjnych, których działania są niezbędne dla realizacji Umowy ? Zmian przepisów mających znaczenie dla realizacji Umowy ? Konieczności uwzględnienia zaleceń służb, inspekcji, straży, organów, jeżeli nie wynikają one z przyczyn zależnych od Wykonawcy (w szczególności z nienależytej realizacji Umowy) ? Aktualizacji rozwiązań projektowych ? Przesunięcia terminu rozpoczęcia realizacji Umowy (dostaw) w przypadku opóźnień w pracach projektowych lub opóźnień w robotach budowlanych, co spowoduje brak możliwości rozpoczęcia Umowy (dostaw) w przewidywanym terminie - wówczas termin zakończenia realizacji Umowy ulegnie odpowiedniemu (równoległemu) przesunięciu W każdym z wyżej wymienionych przypadków możliwa jest zmiana terminu realizacji umowy, tak aby umożliwić prawidłową realizację zamówienia. Wydłużenie terminu realizacji Umowy nie powoduje zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, a wszelkie koszty mogące wyniknąć z takiego wydłużenia powinny być wkalkulowane w cenę oferty. B. W przypadku wystąpienia powyższych okoliczności, w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty. C. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany jakości lub innych parametrów materiałów lub urządzeń, na wniosek Wykonawcy, dotyczący rozwiązań równoważnych w stosunku do materiałów lub urządzeń opisanych w zapytaniu ofertowym, przy zachowaniu minimalnych parametrów wymaganych w zapytaniu ofertowym. Rozwiązania równoważne mogą zostać wprowadzone w przypadku, gdy: 1. przedmiot Umowy może uzyskać lepszą jakość w stosunku do przewidzianej w zapytaniu ofertowym 2. przedmiot Umowy może zostać zrealizowany szybciej niż przewiduje to zapytanie ofertowe 3. przedmiot Umowy może zostać zrealizowany taniej niż przewidziano w ofercie lub zaproponowane rozwiązania równoważne pozwalają na obniżenie kosztów eksploatacji lub kosztów innego etapu cyklu życia przedmiotu Umowy 4. zaprzestano produkcji materiałów lub urządzeń przewidzianych w ofercie (wyłącznie w tym wypadku możliwe jest odstępstwo od minimalnych parametrów wskazanych w zapytaniu ofertowym - pod warunkiem, że parametry nowego materiału lub urządzenia nie odbiegają znacznie od pierwotnych parametrów) za uprzednią pisemną zgodą projektanta sprawującego nadzór autorski oraz uzyskaniem uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. Zmiany, o których mowa powyżej wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do Umowy. Zamawiający uprawniony jest do wprowadzenia zmian, o których mowa powyżej, jednocześnie Zamawiający nie jest zobowiązany do ich wprowadzenia i katalog powyższy nie daje Wykonawcy uprawnienia do żądania od Zamawiającego wprowadzenia którejkolwiek ze zmian. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Wiedza i doświadczenie Opis Wymaga się, aby oferent spełniał łącznie niżej wskazane warunki udziału w postepowaniu: ? Doświadczenie: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed terminem złożenia oferty, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 2 realizacje systemów regałów jezdnych. Na potwierdzenie spełnienia warunku opisanego powyżej należy dołączyć do oferty referencje lub inne dokumenty np. protokół zdawczo-odbiorczy, z których będą wynikały powyższe informacje. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji posiadanego doświadczenia na etapie oceny ofert. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Oferta powinna zawierać: - Informację, że została skierowana do: Zakład Piekarniczy "OMAR" Paweł Okólski; - Nazwę i numer postępowania ofertowego, którego dotyczy; - Dane Oferenta: nazwę, adres, NIP; - Odniesienie do parametrów przedmiotu zamówienia; - Podanie ceny netto oraz brutto wraz ze wskazaniem waluty; - Wskazanie gwarancji (w miesiącach); - Wskazanie czasu reakcji serwisu (w godzinach); - Odniesienie do trybu ,,czuwania" i oszczędzania energii; - Dane osoby do kontaktu: imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail; - Termin realizacji zamówienia; - Datę sporządzenia oferty; - Datę ważności oferty, zgodnie z niniejszym zapytaniem ofertowym; - Oświadczenia zawarte w formularzu ofertowym; - Podpis i pieczęć Oferenta. 1. Oferta powinna zostać sporządzona na Załączniku nr 1, tj. Formularz ofertowy. 2. Do oferty należy załączyć Załącznik nr 2, tj. Oświadczenie o braku powiązań pomiędzy podmiotami współpracującymi. 3. Do oferty należy załączyć Załącznik nr 3, tj. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w dziedzinie ochrony środowiska, prawa socjalnego lub prawa pracy. 4. Do oferty należy dołączyć Załącznik nr 5, tj. Wykaz referencji oraz dokumenty potwierdzające posiadanie doświadczenia, zgodnie z puntem 4. 5. Językiem wypełnienia oferty musi być język polski lub angielski. 6. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 7. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści zapytania ofertowego. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis A. Zamawiający zastrzega sobie możliwość anulacji/unieważnienia zapytania na każdym etapie, najpóźniej do momentu ostatecznego wyboru Wykonawcy, bez podania przyczyny anulacji. B. Termin związania ofertą do 31.10.2024r. C. Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia części lub całości zamówienia podwykonawcom. D. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych E. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. F. Oferent przed terminem składania ofert może zmienić lub wycofać swoją ofertę. G. Oferenci są uprawnieni do składania zapytań do treści niniejszego zapytania ofertowego poprzez portal Baza Konkurencyjności. Zamawiający zastrzega sobie jednak prawo nieudzielenia odpowiedzi na zadane przez oferenta pytania, jeśli wpłynęły one do Zamawiającego w ostatnim dniu wyznaczonym na termin składania ofert. H. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego zapytania. Jeśli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert. I. Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne i rozwiązania technologiczne o standardach nie gorszych od zaproponowanych w zapytaniu ofertowym, z takim zastrzeżeniem, że zaproponowane rozwiązania muszą spełniać założenia i być zaakceptowane przez Zamawiającego. J. Wszędzie tam, gdzie przy opisie przedmiotu zamówienia powołane są normy, aprobaty, specyfikacje techniczne, bądź wskazane są znaki towarowe, patenty lub źródło pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), postanowienia te należy odczytywać jako przykładowe, a Wykonawca ma każdorazowo prawo zastosowania rozwiązania równoważnego. K. Dla udowodnienia Zamawiającemu równoważności zaproponowanego rozwiązania Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu dokumenty, które w sposób jednoznaczny wskażą, iż zaproponowane rozwiązanie jest rozwiązaniem równoważnym lub lepszym od opisanego w zapytaniu ofertowym. 9. ZAKRES WYKLUCZENIA: A. W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na: - uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, - posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, - pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, - pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. B. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę, który naruszył obowiązki w dziedzinie ochrony środowiska, prawa socjalnego lub prawa pracy. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, iż: a) nie jest osobą fizyczną skazaną prawomocnie za przestępstwo przeciwko środowisku, o którym mowa w rozdziale XXII Kodeksu karnego lub za przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, o którym mowa w rozdziale XXVIII Kodeksu karnego, lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego, b) nie jest osobą fizyczną prawomocnie ukaraną za wykroczenie przeciwko prawom pracownika lub wykroczenie przeciwko środowisku, jeżeli za jego popełnienie wymierzono karę aresztu, ograniczenia wolności lub karę grzywny, c) nie wydano wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z prawa ochrony środowiska, prawa pracy lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym, jeżeli wymierzono tą decyzją karę pieniężną d) żadnego członka jego organu zarządzającego ani nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej ani prokurenta nie skazano prawomocnie za przestępstwo ani nie ukarano za wykroczenie, o których mowa w lit. a lub lit. b powyżej 10. PRZESŁANKI ODRZUCENIA OFERTY: Oferta zostanie odrzucona w przypadku zajścia przynajmniej jednej przesłanki opisanej poniżej: ? jeśli oferent nie wykaże spełniania warunków udziału w postępowaniu; ? jeśli oferent podlega wykluczeniu z postępowania; ? jeśli oferent nie złożył wymaganych dokumentów i nie uzupełnił/poprawił ich na wezwanie Zamawiającego; ? jeśli oferta jest niezgodna z przepisami prawa lub niezgodna z zapytaniem ofertowym; ? jeśli oferta zawiera rażąco niską cenę lub jeśli oferent nie złożył wyjaśnień dotyczących ceny na wezwanie Zamawiającego lub jeśli wyjaśnienia złożone przez oferenta nie rozwiewają wątpliwości Zamawiającego, co do rzetelności ceny oferty. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2024-07-25 Data ostatniej zmiany 2024-07-25 13:45:05 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis 1. Cena netto (waga kryterium: 50%) Liczba punktów w kryterium ,,Cena netto" będzie przyznawana według metodologii opisanej w zapytaniu ofertowym (brak miejsca) Czy kryterium cenowe NIE Opis 2. Okres gwarancji konstrukcji regałowej (waga kryterium: 20%) Liczba punktów w kryterium ,,Gwarancja konstrukcji regałowej" będzie przyznawana według metodologii opisanej w zapytaniu ofertowym (brak miejsca) Czy kryterium cenowe NIE Opis 3. Czas reakcji serwisu (waga kryterium: 25%) Liczba punktów w kryterium ,,Czas reakcji serwisu" będzie przyznawana według metodologii opisanej w zapytaniu ofertowym (brak miejsca) Czy kryterium cenowe NIE Opis 4. Tryb ,,czuwania" i oszczędzania energii (waga kryterium: 5%) Liczba punktów w kryterium ,,Tryb ,,czuwania" i oszczędzania energii" będzie przyznawana według metodologii opisanej w zapytaniu ofertowym (brak miejsca) Kontakt: Osoby do kontaktu Grzegorz Czarnota tel.: +48 506 974 095 e-mail: grzegorz.czarnota@omar.com.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024