pomorskie (Gdańsk)
dolnośląskie (Jelenia Góra)
pomorskie (Ustka)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Prace konserwatorskie |
Data zamieszczenia: | 2024-07-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Łabunie ul. Zamojska 50 22-437 Łabunie powiat: zamojski telefon: 84 611 30 19, tel. 84 611 60 20 przetargi@labunie.com.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Łabunie |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | telefon: 84 611 30 1 |
Termin składania ofert: | 2024-08-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
1. Tytuł zamówienia. Zamawiający realizuje zadanie pn.: ,,Prace naprawcze wybranych drobnych sakralnych obiektów zabytkowych z rejestru zabytków oraz gminnej ewidencji zabytków", sfinansowane z budżetu gminy Łabunie oraz Rządowego Programu Odbudowy Zabytków w ramach Polskiego Ładu. 3. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje prace konserwatorskie przy figurze Św. Jana Nepomucena na cmentarzu parafialnym w Łabuniach, prace konserwatorskie przy figurze MB Niepokalanego Poczęcia w Łabuniach oraz prace remontowe kapliczki przydrożnej w Łabuńkach Pierwszych. Wszystkie obiekty zostały wpisane do gminnej ewidencji zabytków, dodatkowo figura św. Jana Nepomucena widnieje w wojewódzkiej ewidencji zabytków. Zakres prac: a)pełna konserwacja techniczna i estetyczna figury św. Jana Nepomucena wraz z cokołem: - dwukrotna dezynfekcja - izolacja przeciwwilgociowa iniekcyjna - oczyszczenie powierzchni - wzmocnienie strukturalne kamienia - konserwacja elementów metalowych b) figura MB Niepokalanego Poczęcia -jednokrotna dezynfekcja - oczyszczenie powierzchni - wzmocnienie strukturalne kamienia c) kapliczka przydrożna - demontaż ogrodzenia z fundamentem i elementów metalowych z obelisku - izolacja przeciwwilgociowa iniekcyjna - naprawa pęknięcia obelisku Dokument nr: IZ.271.9.2024 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy Łabunie, Ul. Zamojska 50, 22-437 Łabunie, w dniu 26 sierpnia 2024 roku o godz. 10.15. Składanie ofert: Opis sposobu przygotowania ofert a) forma składanych ofert: -Papierowa: sporządzona w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy lub wyznaczonego pełnomocnika (w taki wypadku do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa. Składanie osobiste ofert, pocztą, przez kuriera lub posłańca na adres siedziby Zamawiającego wymaga aby oferta zostać umieszczona w nieprzezroczystej, zamkniętej kopercie w sposób zabezpieczający przed przypadkowym otwarciem. Adres Zamawiającego: Gmina Łabunie, Ul. Zamojska 50, 22-437 Łabunie Sekretariat pok. nr. 1. Na kopercie należy umieścić napis: Zapytanie ofertowe ,, Prace naprawcze wybranych drobnych sakralnych obiektów zabytkowych z rejestru zabytków oraz gminnej ewidencji zabytków" NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 26.08.2024r. przed godz. 10:00 oraz dane oferenta. - elektroniczna: formularz ofertowy oraz oświadczenia należy przygotować w formie elektronicznej oraz podpisać podpisem kwalifikowanym bądź profilem zaufanym. Dopuszcza się złożenie skanów formularza ofertowego oraz oświadczeń przygotowanych wcześniej w formie papierowej oraz podpisanych podpisem odręcznym. Pozostałe dokumenty nie sporządzone przez oferenta należy złożyć w formie skanu z oryginału. W przypadku sporządzenia oferty w formie elektronicznej należy ją przesłać na adres przetargi@labunie.com.pl. Ofertę należy złożyć w wybrany przez Oferenta sposób zgodny z zapisami w ust. 10 pkt. a) nie później niż do dnia 26.08.2024r. do godz. 10:00 Miejsce i termin realizacji: a) Termin wykonania zamówienia: 11 miesięcy od dnia podpisania umowy. Wymagania: Niniejsze zamówienie nie przekracza równowartości 130 tysięcy złotych i zgodnie z art. 2 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), nie podlega jej przepisom. b) Termin związania ofertą: 30 dni. c) Warunki płatności: 30 dni od dnia wystawienia prawidłowej faktury, po pozytywnym odbiorze zakończonym protokołem końcowym. Z zastrzeżeniem, że płatność faktury końcowej uzależniona jest od otrzymania przez zamawiającego środków z Funduszu na wypłatę wynagrodzenia Wykonawcy. Środki te przekazywane są zamawiającemu w oknach płatniczych. W sytuacji dokonania przez zamawiającego wypłaty wynagrodzenia wykonawcy po terminie 30 dni na skutek niezależnych od Zamawiającego opóźnień w przekazaniu środków z Funduszu, Wykonawca oświadcza, iż nie będzie dochodził kar umownych lub odsetek z tego tytułu. Zasady płatności określono w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. 5. Warunki udziału w postępowaniu 5.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami o ochronie zabytków minimum 2 zamówienia polegające na konserwacji i restauracji obiektów z kamienia. Spełnienie niniejszego warunku będzie możliwe wyłącznie na podstawie załączonych dokumentów tj. wykazu odebranych przez odpowiedniego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, realizacji konserwatorskich, zaświadczenia właściwego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, referencji lub innych dokumentów potwierdzających należyte wykonanie robót, zgodnie z przepisami o ochronie zabytków. b) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeśli wykaże, iż dysponuje osobą kierującą pracami konserwatorskimi, pracami restauratorskimi z wykształceniem wskazanym w art. 37a Ustawa z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami lub samodzielnie będzie wykonywać te prace i posiada w/w wykształcenie. 5.2 Posiadają wiedzę w zakresie wykonania niniejszego zamówienia; 6. Złożona oferta powinna zawierać uzupełnione i podpisane przez Oferenta następujące dokumenty: a) Formularz ofertowy - złożony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, b) Dokumenty potwierdzające spełnienie przez oferenta wymagań, o których mowa w ust. 5 pkt. 5.1 ppkt. a) zapytania ofertowego przez przedłożenie dokumentu/ów potwierdzających uprawnienia do wykonania prac konserwatorskich w zakresie konserwacji obiektów zabytkowych, c) Oświadczenie oferenta o czynnej działalności gospodarczej w zakresie konserwacji obiektów wraz z okresem jej prowadzenia (okres praktyki zawodowej), d) Dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe w zakresie, o którym mowa w ust. 5 pkt. 5.1 ppkt. b), e) Koncepcja realizacji usługi opisująca sposób wykonania czynności, stosowanie technologie, środki oraz materiały (Program Prac Konserwatorskich, nie więcej niż 2 strony), f) Kosztorys ofertowy zawierający cenę brutto według załączonego w zapytaniu ofertowym przedmiaru oraz zakresu prac konserwatorskich określonego w ust. 1. Kosztorys powinien zawierać pozycje dia przewidywanego zakresu prac, g) Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych stanowiący Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego, 7. Kryteria oceny oferty i sposobu przyznawania punktacji a) Zamawiający dokona oceny punktowej ofert, które: a. zostały złożone poprawnie, kompletnie i w terminie; b. są zgodne z przedmiotem zamówienia; c. spełniają warunki udziału w postępowaniu. b) Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert: Cena brutto - waga 100 % Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów, obliczoną na podstawie wzoru: cena najniższa brutto* C = ------------------------------------- x 100 pkt cena oferty ocenianej brutto *spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegajqcych odrzuceniu W temacie wiadomości należy wpisać: Zapytanie ofertowe: ,,Prace naprawcze wybranych drobnych sakralnych obiektów zabytkowych z rejestru zabytków oraz gminnej ewidencji zabytków". b) Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym Wykonawca składa wraz z tłumaczeniem na język polski, c) Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej/papierowej opatrzoną odręcznym podpisem, d) Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, e) Zamawiający może żądać od Oferentów w toku badania i oceny ofert wyjaśnień, dodatkowych dokumentów i informacji dotyczących treści złożonych ofert, bądź uzupełnienia braków w złożonej ofercie wyznaczając Wykonawcy odpowiedni termin. W przypadku nieuzupełnienia oferty lub niezłożenia pełnych wyjaśnień, Zamawiający uprawniony będzie do odrzucenia oferty, f) W przypadku wystąpienia podejrzenia lub/i przesłanek, które mogą wskazywać, że złożone oświadczenia lub dokumenty w ofercie są nieprawdziwe lub są one niekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający wzywa wykonawcę do odpowiednio ich złożenia lub może żądać od Oferenta stosownych wyjaśnień na każdym etapie oceny oferty, również po wyborze wykonawcy oraz po podpisaniu umowy. W przypadku niezłożenia w wyznaczonym terminie pełnych wyjaśnień oraz braku udowodnienia, że informacje w złożonej ofercie są zgodne z prawdą, Zamawiający ma prawo do odrzucenia oferty, a także do rozwiązania umowy na etapie jej realizacji. Oferty złożone po terminie składania ofert nie będą brane pod uwagę. Oferty składane w formie papierowej - o dacie wpływu decyduje data wpływu do siedziby Zamawiającego potwierdzona datą i godziną wpływu. Oferty składane w formie elektronicznej - o dacie wpływu decyduje data wpływu na serwer zamawiającego. 10. Pozostałe postanowienia. a) Zamawiający może unieważnić prowadzone postępowanie na każdym jego etapie bez podania przyczyn oraz w sytuacji kiedy oferta z najniższą kwotą przekracza kwotę jaką Zamawiający ma przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia. b) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia z zapytaniem dotyczącym dodatkowych informacji, dokumentów lub wyjaśnień w szczególności w związku z weryfikacją oświadczeń złożonych przez oferentów. c) Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej zostanie przekazana zainteresowanym oferentom za pośrednictwem strony, na której zostało udostępnione postępowanie. d) W terminie do 10 dni od daty powiadomienia o wyborze propozycji cenowej wybrany Wykonawca winien podpisać umowę. e) Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy. f) Zamawiający zaleca przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej przed złożeniem oferty, g) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, ani ofert wariantowych. h) Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. i) Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę. j) Wszelkie pytania dotyczące niniejszego zaproszenia do składania ofert proponuje się kierować na adres: przetargi@labunie.com.pl. Zamawiający udzielna odpowiedzi w terminie nie później niż na 7 dni przed terminem składania ofert. Zamawiający po zapoznaniu się z zapytaniami Wykonawców może podjąć decyzję o udzieleniu odpowiedzi na zapytanie wpływające po wyznaczonym terminie i jeśli uzna pytanie za istotne pod względem przedmiotu zamówienia, może dokonać zmiany treści zaproszenia i/lub terminu składania ofert, informując o tym wykonawców w sposób tożsamy z tym w jaki upubliczniono zaproszenie. 11. Odrzucenie oferty Zamawiający ma prawo do odrzucenia oferty, jeśli oferta jest niekompletna, nie spełnia warunków udziału w postępowaniu, nie spełnia wymogów formalnych, jest niezgodna z zapytaniem lub zawiera rażąco niską cenę. Rażąco niska cena występuje w przypadku gdy cena całkowita oferty jest niższa o co najmniej 50% od wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług, ustalonej przed wszczęciem postępowania. Zamawiający ma prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie. 12. Rozstrzyganie sporów Ewentualne spory w relacjach z Wykonawcami o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, poddane zostaną mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu przed Sadem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą polubowne rozwiązanie sporu. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajdują bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1740 z późn. zm.). Uwagi: 13. Klauzula RODO Dane osobowe przekazane Zamawiającemu w toku prowadzenia postępowania będą przetwarzane zgodnie z regulacjami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (dalej Rozporządzenie RODO). Kontakt: Osoba do kontaktu z Wykonawcami: Sylwia Karwina tel. 84 611 60 20 email: przetargi@labunie.com.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024