dolnośląskie (Lubin)
śląskie (Racibórz)
śląskie (Sosnowiec)
opolskie (Opole)
podkarpackie (Leżajsk)
dolnośląskie (Złotoryja)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Konserwacja wystroju malarskiego wnętrza kościoła parafialnego |
Data zamieszczenia: | 2024-07-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
PARAFIA RZYMSKOKATOLICKA pw. NAJŚWIĘTSZEGO SERCA JEZUSOWEGO w Małkini Górnej ul. Kościelna 46 07-320 Małkinia Górna powiat: ostrowski tel: +48 518 117 165 malkinia.nsj@diecezja.lomza.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Małkinia Górna |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel: +48 518 117 165 |
Termin składania ofert: | 2024-08-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
wykonanie robót budowlanych ,,Konserwacja wystroju malarskiego wnętrza kościoła parafialnego pw. Najświętszego Serca Jezusowego w Małkini Górnej" 3. Kościół parafialny pw. Najświętszego Serca Jezusowego w Małkini Górnej został wpisany do rejestru zabytków pod nr A-413 decyzją 817/05 z dnia 13.05.2005 2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Rodzaj zamówienia: roboty budowlane Malowidła ścienne we wnętrzu kościoła pw. Najświętszego Serca Jezusowego w Małkini Górnej, powstały w XX wieku. Podstawowym celem działań we wnętrzu kościoła będzie zabezpieczenie malowideł przed dalszą destrukcją oraz przywrócenie ich pierwotnych wartości artystyczno-estetycznych. W związku ze stosunkowo dobrym stanem zachowania polichromii, głównym zadaniem konserwacji, będzie oczyszczenie i utrwalenie warstwy malarskiej oraz usunięcie nielicznych przemalowań i odtworzenie pierwotnego wyglądu malowideł. Dotyczy to zarówno scen przedstawiających, jak i płaszczyzn stanowiących dla nich tło. Wzmocnione również zostaną osłabione strukturalnie partie tynku oraz uzupełnione ubytki tynku i wykonane retusze naśladowcze. Szczegółowy zakres robót został ujęty w załączonej decyzji konserwatora zabytków - załącznik Nr 1 do zapytania. W ramach zadania Wykonawca zakupi i ustawi tablicę informacyjną (1 szt.) wymagane w ramach Rządowy Program Odbudowy Zabytków. Szczegóły dotyczące informacji jakie powinny zawierać tablice znajdują się pod adresem strony internetowej: https://www.bgk.pl/programy-i-fundusze/programy/rzadowy-program-odbudowy-zabytkow-edycja-pierwsza/ CPV: 45000000-7, 45453000-7 Składanie ofert: 8. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 30-08-2024 r. do godz. 12:00. Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć w zaklejonej kopercie z dopiskiem ,,Konserwacja wystroju malarskiego wnętrza kościoła parafialnego pw. Najświętszego Serca Jezusowego w Małkini Górnej" Ofertę należy złożyć osobiście, listownie lub przez posłańca na adres: PARAFIA RZYMSKOKATOLICKA pw. NAJŚWIĘTSZEGO SERCA JEZUSOWEGO w Małkini Górnej ul. Kościelna 46 07-320 Małkinia Górna Miejsce i termin realizacji: 3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Termin wykonania zamówienia -1 lipca 2025 r. Wymagania: Projekt współfinansowany z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków 1. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 1. Zamawiający realizuje zadanie objęte dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Odbudowy Zabytków. Podmiotem wnioskującym o dofinansowanie jest Gmina Małkinia Górna, zaś Beneficjentem uzyskanych środków jest Parafia Rzymskokatolicka pw. Najświętszego Serca Jezusowego w Małkini Górnej. 2. Zamówienie jest udzielane w trybie zapytania ofertowego. Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (j. Dz. U. 2023 r., poz. 1605 ze zm.). Postępowanie zakupowe ogłasza się na postawie Regulaminu naboru wniosków w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków. Okres gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia - 60 miesięcy. 4. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają taki obowiązek, 2) posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: Wykonawca spełni ten warunek, jeśli wykaże, że dysponuje, bądź będzie dysponował na czas realizacji zamówienia przynajmniej 1 osobą posiadającą kwalifikacje uprawniające do przyjęcia obowiązku kierowania pracami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych zgodnie z wymogami określonymi w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2022 poz. 840 z późn. zm.); oraz w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert osoba ta brała udział w realizacji co najmniej 1 zamówienia polegającego na wykonywaniu prac budowlanych przy zabytkach nieruchomych. > W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca dostarczy wraz z ofertą oświadczenie - zgodnie z załącznikiem nr 4 do zapytania ofertowego 5. WYKLUCZENIE Z POSTĘPOWANIA Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców, którzy: 1) posiadają powiązania osobowe lub kapitałowe z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji; c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. 2) wobec których zachodzą przesłanki określone w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.2024.507); 3) nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w niniejszym Zapytaniu. Na potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, należy załączyć do oferty oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do zapytania. 6. KRYTERIA OCENY OFERT Kryteria oceny ofert oraz informacja o wagach punktowych lub procentowych: Kryterium - cena-100 % Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert: W odniesieniu do kryterium cena, ocena ofert zostanie dokonana przez zastosowanie następującego wzoru: najniższa zaoferowana cena ilość punktów badanej oferty=-------------------------------------------------------X 100 pkt cena oferty badanej Jako oferta najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta z najniższą ceną, czyli ta która uzyska wg. powyższego kryterium 100 pkt, wyliczonych wg. podanego wzoru. 7. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY 1. Cena oferty za realizację przedmiotu zamówienia musi być podana w PLN liczbowo, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT - jeżeli występuje. 2. Przez cenę oferty należy rozumieć cenę zdefiniowaną w art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (t.j. Dz.U.2023.168), zatem w cenie uwzględnia się podatek od towarów i usług oraz podatek akcyzowy, jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż towaru (usługi) podlega obciążeniu podatkowemu od towarów i usług oraz podatkiem akcyzowym. Przez cenę rozumie się również stawkę taryfową. 3. Stawkę podatku VAT ( w %) należy określić zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz.U.2024.361). 4. Cena musi być podana w PLN cyfrowo i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 5. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w ,,Formularzu ofertowym" stanowiącym załącznik Nr 2 do SWZ. 6. Wykonawca, składając ofertę, jest zobowiązany poinformować Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. Treść oświadczenia zawarta została w załączniku nr 2 - Formularzu oferty. Powstanie obowiązku podatkowego u Zamawiającego może wynikać z takich okoliczności jak: - wewnątrzwspólnotowe nabycie towarów, - import usług lub towarów, - mechanizm podzielonej płatności. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Za termin złożenia oferty liczy się termin dostarczenia oferty do Zamawiającego (kancelaria parafialna), nie zaś data nadania listu lub przekazania kurierowi. Oferta złożona po wskazanym terminie nie będzie podlegała ocenie i zostanie zwrócona na adres Wykonawcy. 8. ODRZUCENIE OFERTY 1) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego, 2) została złożona przez Wykonawcę: a) niespełniającego warunków udziału w postępowaniu, b) podlegającemu wykluczeniu z postępowania, 3) została złożona po terminie składania ofert. 9.INFORMACJA DOT. SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 10.WARUNKI ZMIANY UMOWY Zamawiający przewiduje możliwość zmian w umowie na zasadach i w zakresie wskazanym we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej w drodze aneksu. 11.POSTANOWIENIA KOŃCOWE Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez wyboru żadnej oferty. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wszystkich potencjalnych wykonawców, do których zostało skierowane zapytanie ofertowe oraz zamieści informację na stronie internetowej. Uwagi: Klauzula informacyjna z art. 13 ust. 1 i 2 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość bez podatku od towarów i usług jest mniejsza niż kwota 130.000,00zł Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,Rozporządzenie", informuję, że: 1. Administratorem Państwa danych jest PARAFIA RZYMSKOKATOLICKA pw. NAJŚWIĘTSZEGO SERCA JEZUSOWEGO w Małkini Górnej, ul. Kościelna 54,07-320 Małkinia Górna 2. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem prowadzonym z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.). 3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres 10 pełnych lat kalendarzowych, licząc od 1 stycznia roku następnego po roku, w którym nastąpiło zakończenie sprawy (11 lat) na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. 4. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 713 z późn. zm.). 5. Pani/Pana dane osobowe będą ujawniane osobom działającym z upoważnienia administratora, mającym dostęp do danych osobowych i przetwarzającym je wyłącznie na polecenie administratora, chyba że wymaga tego prawo UE lub prawo państwa członkowskiego. Pani/Pana dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych - dostawcy usług poczty mailowej, strony BIP, dostawcy usług informatycznych w zakresie programów księgowo-ewidencyjnych. 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych związanym z udziałem w postępowaniu; konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości udziału w postępowaniu. 7. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do: - dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, - w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, 8. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia; - na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia. 9. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 10. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy. 11. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania. 12. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia. 13. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. 14. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. 15. Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia. |
© eurobudowa.pl 2004-2024