Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1094z dziś
6848z ostatnich 7 dni
22366z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przeprowadzenie kontynuacji prac renowacyjnych zabytkowej cerkwi

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przeprowadzenie kontynuacji prac renowacyjnych zabytkowej cerkwi

Data zamieszczenia: 2024-07-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Greckokatolicka p.w. Św. Mikołaja w Hrebennem
Hrebenne 181
22-680 Lubycza Królewska
powiat: tomaszowski (lubelski)
tel. 518 213 795
krzysztof.blazejewski@op.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Lubycza Królewska
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 518 213 795
Termin składania ofert: 2024-08-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
udzielenie zamówienia publicznego na:
,,Renowacja zabytkowej cerkwi w miejscowości Siedliska, gmina
Lubycza Królewska - etap II"
1.2. Źródło finansowania.
Zamawiający informuje, iż zamówienie jest dofinansowane ze środków Rządowego
Programu Ochrony Zabytków.
Rozdział 2
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
2.1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kontynuacji prac
renowacyjnych zabytkowej cerkwi w miejscowości Siedliska
2.2. Celem prac konserwatorskich i restauratorskich są działania zmierzające do
zachowania i zabezpieczenia materialnej substancji zabytku wpisanego do rejestru
zabytków województwa lubelskiego decyzją Wojewódzkiego Konserwatora
Zabytków w Lublinie z dnia 13 listopada 2003 r.
2.3. Głównym celem prac konserwatorskich powinno być:
o Remont elewacji wewnętrznej
o Stolarka otworowa
2.4. Prowadzenie robót musi być zgodne z programem prac konserwatorskich oraz z
pozwoleniem na prace konserwatorskie i restauratorskie przy zabytku ruchomym
Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
2.5. Prace muszą zostać wykonane wyłącznie z użyciem materiałów wysokiej jakości,
przeznaczonych do pracy na zabytkach i dostosowanych do przedmiotu
zamówienia.
2.6. W czasie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie utrzymywał miejsce
konserwacji w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych i będzie usuwał
wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady i śmieci oraz
niepotrzebne urządzenia prowizoryczne.
2.7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do ZO.
2.9. Zamawiający informuje, iż zamówienie jest realizowane przy wsparciu
finansowym Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.

CPV: 45453000-7

Dokument nr: IV/2024/3

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28 sierpnia 2024 r. o godz. 13:30 w siedzibie
Parafia Greckokatolicka p.w. Św. Mikołaja w Hrebennem, 22-680 Lubycza
Królewska w kancelarii parafialnej.
Otwarcie ofert jest jawne.
Wykonawcy mogą uczestniczyć w sesji otwarcia ofert.

Składanie ofert:
7.1.Ofertę wraz z dokumentami, o których mowa w pkt. 6.15 ZO należy złożyć w
terminie do dnia 28 sierpnia 2024 r. do godz. 13:00 w siedzibie: Parafia
Greckokatolicka p.w. Św. Mikołaja w Hrebennem, Hrebenne 181, 22-680
Lubycza Królewska w kancelarii parafialnej.

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w ciągu 12 miesięcy od dnia
podpisania umowy

Wymagania:
Beneficjent dotacji umieścił informację o postępowaniu na tablicy ogłoszeń
znajdującej się przy cerkwi w miejscowości Hrebenne.
1.3. Podstawa prawna udzielenia zamówienia.
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z trybem określonym w Regulaminie
naboru wniosków o dofinansowanie, Rządowy Program Odbudowy Zabytków - §8
ust. 6 w formie postępowania zakupowego.
1.4. Wartość zamówienia.
Niniejsze zamówienie jest prowadzone przez zamawiającego subsydiowanego.
Wartość zamówienia nie przekracza progów unijnych w rozumieniu art. 3 ustawy
Pzp i jej przedmiotem nie są roboty budowlane w zakresie inżynierii lądowej lub
wodnej określone w załączniku II do dyrektywy 2014/24/UE, budowy szpitali,
obiektów sportowych, rekreacyjnych lub wypoczynkowych, budynków szkolnych,
budynków szkół wyższych lub budynków wykorzystywanych przez administrację.
Nie zachodzi zatem łączne występowanie przesłanek określonych w art. 6 ustawy
Pzp i zgodnie z tym artykułem do niniejszego zamówienia nie stosuje się ustawy
Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2023 poz. 1605 z późn. zm.).
2.8. Wykonawca, w przypadku wyboru jego oferty, udzieli gwarancji na wykonane
prace na okres nie krótszy niż 5 lat.
Rozdział 4
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
4.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają
warunki udziału w postępowaniu:
4.1.1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
4.1.2. Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
4.1.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
4.1.4. Zdolność techniczna lub zawodowa.
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy jeżeli wykażą, iż w
okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
- zrealizował, co najmniej 1 zamówienie polegające na wykonaniu prac
konserwatorskich o wartości zamówienia min. 80 000,00 zł brutto.
2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub
będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji
min. jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania pracami
konserwatorskim i restauratorskimi albo samodzielnego ich wykonywania
zgodnie z art. 37 a ust.1 i 2 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i
opiece nad zabytkami.
4.2. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy nie wykażą
spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 4.1.4 ZO.
Rozdział 5
DOKUMENTY WYMAGANE W CELU POTWIERDZENIA
SPEŁNIANIA WARUNKÓW
5.1. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy
zobowiązani są złożyć następujące dokumenty:
a) Wykaz robót budowlanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem
terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich
wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz których dostawy
zostały wykonane lub są wykonywane należycie, sporządzonego zgodnie z
Załącznikiem Nr 3 do ZO. Dowodami potwierdzającymi czy roboty zostały
wykonane należycie są:
a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz
którego usługi były wykonane,
b) oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o
obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać
dokumentów, o których mowa powyżej. Jeśli Wykonawca składa
oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości
pozyskania referencji lub innego dokumentu wystawionego przez
podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane - w odniesieniu do
warunku określonego w pkt. 4.1.4. ppkt. 1 ZO,
b) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za wykonanie robót
budowlanych, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do
wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez
nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do ZO - w odniesieniu do
warunku określonego w pkt. 4.14 ppkt. 2 ZO.
Jeżeli Wykonawca nie złoży dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia
postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub
budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich
złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie
przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub
poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlegałaby
odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Dokumenty dotyczące Wykonawcy/Wykonawców występujących wspólnie (tj.
dokumenty wskazane w pkt 5.1 ZO) - składane są w oryginale lub kopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów,
mogą być poświadczane za zgodność oryginałem przez Wykonawcę albo
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego -
odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z
tłumaczeniami na język polski.
W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności dokumentów, o których
mowa w sekcji 5.1 i 6.15 lit. e ZO w formie elektronicznej pod określonymi
adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych,
zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez
Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Jeżeli oświadczenia i dokumenty, o
których mowa w zdaniu pierwszym są sporządzone w języku obcym Wykonawca
zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski.
5.7. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w
sekcji 5.1 i 6.15 lit. b-d ZO, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego,
korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
5.8. Ilekroć ZO, a także w załącznikach do ZO występuje wymóg podpisywania
dokumentów lub też potwierdzania dokumentów za zgodność z oryginałem,
należy przez to rozumieć, że oświadczenia i dokumenty te powinny być opatrzone
podpisem (podpisami) osoby (osób) uprawnionej (uprawnionych)do
reprezentowania Wykonawcy zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we
właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania
Wykonawcy na podstawie pełnomocnictwa.
5.9. Podpisy Wykonawcy na dokumentach muszą być złożone w sposób
pozwalający zidentyfikować osobę podpisującą. Zaleca się opatrzenie podpisu
pieczątką z imieniem i nazwiskiem osoby podpisującej.
5.10. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 6.15 lit. d ZO w formie oryginału lub kopii
potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza należy dołączyć do
oferty.
5.11. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe
pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie
wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu
albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Rozdział 6
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
6.1.Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty
spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
6.2.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
6.3.
6.4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem
nieważności.
Treść oferty musi być zgodna z treścią ZO.
Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona czytelnie.
6.7.
Wszelkie zmiany naniesione przez Wykonawcę w treści oferty po jej sporządzeniu
muszą być parafowane przez Wykonawcę.
6.8. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę, tj. osobę (osoby) reprezentującą
Wykonawcę, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym
rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
6.9. Oferta składana przez spółki cywilne jest traktowana jako oferta wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
6.10. Jeżeli osoba (osoby) podpisująca ofertę (reprezentująca Wykonawcę lub
Wykonawców występujących wspólnie) działa na podstawie pełnomocnictwa,
pełnomocnictwo to w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z
oryginałem przez notariusza musi zostać dołączone do oferty.
6.11. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Każdy
dokument składający się na ofertę lub złożony wraz z ofertą sporządzony w języku
innym niż polski musi być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski.
6.12. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem
oferty.
6.13. Zaleca się, aby strony oferty były trwale ze sobą połączone i kolejno
ponumerowane.
6.14. Zaleca się, aby każda strona oferty zawierająca jakąkolwiek treść była podpisana
lub parafowana przez Wykonawcę.
6.15. Oferta musi zawierać:
a) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego
Załącznik Nr 2 do ZO - w przypadku składania oferty przez podmioty
występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy
wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną,
b) Wykaz robót budowlanych - o którym mowa w pkt. 5.1 lit. a ZO,
c) Wykaz osób - o którym mowa w pkt. 5.1. lit. b ZO,
d) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o
współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo.
Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w
postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie
poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy);
e) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub
kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do
podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że
Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i
ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w
rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności
podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2021 poz. 670 z późń.
zm.), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty;
6.16. Ofertę należy umieścić w kopercie/opakowaniu i zabezpieczyć w sposób
uniemożliwiający zapoznanie się z jej zawartością bez naruszenia zabezpieczeń
przed upływem terminu otwarcia ofert. Na kopercie/opakowaniu (w tym
opakowaniu poczty kurierskiej) należy umieścić następujące oznaczenia:
a) nazwa, adres, numer telefonu i e-mail Wykonawcy;
b) Parafia Greckokatolicka p.w. Św. Mikołaja w Hrebennem, Hrebenne 181,
22-680 Lubycza Królewska
c) OFERTA NA - ,,Konserwacja pokrycia dachowego cerkwi w miejscowości
Hrebenne, gmina Lubycza Królewska - etap II" - Znak sprawy: IV/2024/3
d) Nie otwierać przed dniem 28 sierpnia 2024 r. do godz. 13:30.
6.17. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe oznakowanie
koperty.
Uwaga! Decydujące znaczenie dla zachowania terminu składania ofert ma data
7.4.i godzina wpływu oferty w miejsce wskazane w pkt. 7.1, a nie data jej wysłania
przesyłką pocztową lub kurierską.
7.5.
7.6.
Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty, pod warunkiem, że
Zamawiający otrzyma pisemne zawiadomienie o wprowadzeniu zmian do oferty
przed upływem terminu składania ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian
musi być złożone według takich samych zasad, jak składana oferta, w kopercie
oznaczonej jak w pkt. 6.16 ZO z dodatkowym oznaczeniem ,,ZMIANA".
Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert wycofać ofertę,
poprzez złożenie pisemnego powiadomienia podpisanego przez osobę (osoby)
7.7.
7.8.
7.9.
7.1.
uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
W przypadku nieobecności Wykonawcy, Zamawiający przekaże Wykonawcy
informacje z otwarcia ofert na jego wniosek.
Zamawiający
zamieści
na
tablicy
ogłoszeń
przy
kościele
parafialnym w Siedliskach oraz kościele filialnym w miejscowości Kornie
zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierające w szczególności:
1) informacje o sposobie wyboru wykonawcy;
2) firmy oraz adresu wybranego wykonawcy, a także uzasadnienie
wyboru;
3) firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;
4) punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną
punktację
Oferty złożone po terminie, o którym mowa w punkcie 7.1 ZO, zostaną
niezwłocznie zwrócone Wykonawcom.
Rozdział 8
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
8.1.
8.2.
8.3.
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od terminu składania ofert.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania
ofert.
Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin
związania ofertą, z tym, że zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed
upływem terminu związania ofertą zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie
zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy
jednak niż o 60 dni.
Rozdział 9
OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY
9.1.
9.2.
Wykonawca w ofercie określi cenę oferty brutto w zł (PLN), która stanowić będzie
wynagrodzenie ryczałtowe za realizację przedmiotu zamówienia. Cena oferty -
jest to kwota wymieniona w Formularzu oferty (Załącznik nr 2 ZO), którą należy
podać w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc
po przecinku).
Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty wszelkie koszty niezbędne dla
prawidłowego i pełnego wykonania zamówienia oraz wszelkie opłaty i podatki
wynikające z obowiązujących przepisów.
9.3.
9.4.
9.5.
9.6.
Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego
obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług
Wykonawca nie dolicza podatku VAT do ceny ofertowej i w formularzu
ofertowym w rubryce podatek VAT - wskazuje zapis ,,obowiązek podatkowy
po stronie Zamawiającego", Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do
przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek
rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje
Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u
Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru
lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego
powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
Dla porównania i oceny ofert Zamawiający przyjmie całkowitą cenę brutto jaką
poniesie na realizację przedmiotu zamówienia.
W Formularzu oferty wykonawca podaje cenę brutto, dokładnością do dwóch
miejsc po przecinku w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja
2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz.U. z 1994 r. poz. 178) oraz
ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. o denominacji złotego (Dz.U. z 1994 r. Nr 84, poz.
386 z późń. zm.).
Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w PLN.
Rozdział 10
BADANIE OFERT
10.1. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert.
10.2. Zamawiający poprawi w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie,
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji
rachunkowych dokonanych poprawek,
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z ZO, niepowodujące istotnych
zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego
oferta została poprawiona.
Rozdział 11
OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ
PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM WAG
TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
11.1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie
następujących kryteriów oceny ofert:
Lp.
1
Nazwa kryterium
Cena (C)
Znaczenie kryterium (w %)
100
11.2. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w kryterium oceny ofert,
przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
11.3. Punkty za kryterium ,,Cena" zostaną obliczone według wzoru:
cena wykonania zamówienia - 100 %.
C= (Cmin/Co) x 100%
Cmin - najniższa cena oferty spośród zaoferowanych cen
Co - cena oferty ocenianej
Sposób oceny ofert: oferowana cena punktowo oceniana będzie w skali 0 - 100 pkt.
Najwyższą ilość - 100 pkt. otrzyma oferta najtańsza. Pozostałe oferty spełniające
wymagania otrzymają odpowiednio mniejszą ilość punktów. Wynik będzie
traktowany jako wartość punktowa oferty.
11.4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu
i otrzyma największą ilość punktów.
Rozdział 12
UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
12.1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta została wybrana
jako najkorzystniejsza.
12.2. Zamawiający informuje niezwłocznie wszystkich Wykonawców.
? wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę
albo miejsce zamieszkania i adres, jeżeli jest miejscem wykonywania
działalności wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz nazwy albo imiona i
nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy, jeżeli są miejscami
wykonywania działalności Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także
przyznaną ofertom w kryterium oceny ofert punktację,
? unieważnieniu postępowania.
podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
12.3. Informacje o których mowa, Zamawiający opublikuje na
tablicy
ogłoszeń
przy cerkwi w miejscowości Hrebenne oraz na stronie Wnioskodawcy
(https://uglubyczakrolewska.bip.lubelskie.pl/index.php?id=53).
Rozdział 13
INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE
PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
13.1. Podpisanie umowy nastąpi w siedzibie Zamawiającego. O terminie i godzinie
podpisania umowy, Wykonawca powiadomiony zostanie za pośrednictwem
poczty elektronicznej przed planowanym podpisaniem umowy.
13.2. W przypadku odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę możliwe jest
podpisanie umowy z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
13.3. Przez odmowę zawarcia umowy Zamawiający rozumie przesłanie przez
wykonawcę pisma informującego o tym fakcie lub niestawienie się w miejscu
i terminie wyznaczonym do zawarcia umowy, a także nie odesłanie w
wyznaczonym terminie podpisanej umowy w przypadku zawierania jej w trybie
korespondencyjnym.
13.4. Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać
ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do reprezentowania
Wykonawcy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych
do oferty.
13.5. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy
przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowa taka
winna określać strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac
przewidzianych do wykonania każdemu z nich, solidarną odpowiedzialność za
wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmującego
okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi), wykluczenie
możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego
członków do czasu wykonania zamówienia.
Rozdział 14
POSTANOWIENIA UMOWY
14.1. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie
zawarta umowa.
14.2. Zamawiający wymagać będzie od wybranego Wykonawcy podpisania umowy o
treści uwzględniającej warunki wynikające z postanowień zawartych w zapytaniu
ofertowym oraz zaproponowane w wybranej ofercie.
Rozdział 15
INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO
Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA DOKUMENTÓW, A TAKŻE
WYKAZ OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ
Z WYKONAWCAMI.
15.1. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim.
15.2. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja (wszelkie
zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje) między Zamawiającym, a
Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w
rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t. j. Dz. U. z 2022
r. poz. 896 z późń. zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca lub przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r.
o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344). Jeżeli
Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia
oraz informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu
ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze
stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
15.3. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania korespondencji przez Wykonawcę,
Zamawiający domniema, że korespondencja wysłana przez Zamawiającego na
adres e-mail, podany przez Wykonawcę, została mu doręczona w sposób
umożliwiający zapoznanie się z jej treścią.
15.4. Korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy kierować na
adres:
Parafia Greckokatolicka p.w. Św. Mikołaja w Hrebennem, Hrebenne 181, 22-
680 Lubycza Królewska
Adresy poczty elektronicznej: krzysztof.blazejewski@op.pl
15.5. W korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Wykonawcy powinni
posługiwać się znakiem postępowania: IV/2024/3.
15.7. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania z Wykonawcami.
Rozdział 17
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
17.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) wezwania Wykonawcy do wyjaśnienia treści złożonej oferty, jednak
wyjaśnienia nie mogą prowadzić do negocjacji lub zmiany treści oferty,
b) żądania od Wykonawców uzupełnień w toku badania i oceny ofert (jeżeli nie
naruszy to konkurencyjności),
c) sprawdzenia w toku oceny oferty wiarygodności przedstawionych przez
Wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych i informacji.
17.2. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli :
a) Wykonawca złożył więcej niż jedną ofertę w prowadzonym postępowaniu,
b) będzie złożona w niewłaściwej formie,
c) jej treść nie będzie odpowiadała treści zapytania ofertowego,
d) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
e) została złożona przez Wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym
terminie wymaganych dokumentów lub oświadczeń.
17.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia
postępowania
w przypadkach uzasadnionych, w szczególności:
a) jeżeli najkorzystniejsza oferta przekroczy kwotę zabezpieczoną w budżecie
Zamawiającego,
b) wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu,
c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie
postępowania nie leży w interesie publicznym,
d) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą.
17.4. Zamawiający nie przewiduje:
a) zawarcia umowy ramowej,
b) rozliczania w walutach obcych,
c) aukcji elektronicznej,
d) zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

Uwagi:
Godziny pracy kancelarii: poniedziałek - sobota: 13:00-14:00
1.5. Słownik.
Użyte w niniejszym zapytaniu ofertowym (oraz w załącznikach) terminy mają
następujące znaczenie:
1) ,,ustawa Pzp" - ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późń. zm),
2) ,,ZO" - niniejsze zapytanie ofertowe,
3) ,,zamówienie" - zamówienie, którego przedmiot został opisany
w Rozdziale 2 niniejszego ZO,
4) ,,postępowanie" - postępowanie o udzielenie zamówienia, którego dotyczy
niniejszy ZO,
5) ,,Zamawiający" - Parafia Greckokatolicka p.w. Św. Mikołaja w Hrebennem
1.6. Wykonawca powinien dokładnie zapoznać się z niniejszym ZO i złożyć ofertę
zgodnie z jego wymaganiami.
Rozdział 16
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
16.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późń. zm.), dalej ,,RODO",
Zamawiający informuje, że:
1) jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane
Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia pn. ,,Renowacja
zabytkowej cerkwi w miejscowości Siedliska, gmina Lubycza Królewska - etap
II" ;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą wyłącznie podmioty uprawnione
do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz umów
powierzenia przetwarzania danych.
4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres prowadzenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz po jego zakończeniu
zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji oraz trwałości projektu (jeżeli
dotyczy).
5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go
dotyczących jest wymogiem ustawowym, związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących
Wykonawcy;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich
zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą
Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych dotyczących
narusza przepisy RODO;
8) Wykonawcy nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o kto7 rym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych
Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
15.6. Zamawiający wyznacza do kontaktowania się z Wykonawcami następujące:
- ks. Krzysztof Błażejewski - Proboszcz parafii
e-mail: krzysztof.blazejewski@op.pl , tel. 518 213 795 od poniedziałku do soboty w
godzinach 13:00 - 14:00

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.