dolnośląskie (Lubin)
śląskie (Racibórz)
śląskie (Sosnowiec)
opolskie (Opole)
podkarpackie (Leżajsk)
dolnośląskie (Złotoryja)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Opracowanie projektu i wykonanie sterowania AKPiA wraz z siecią przemysłową dla systemu ciepłowniczego i technologicznego oraz wykonanie instalacji elektrycznej |
Data zamieszczenia: | 2024-07-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
"TERRAVITA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Szarych Szeregów 48 60-462 Poznań powiat: Poznań 48 885 992 607 przetargi@terravita.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/194770 |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Poznań |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 48 885 992 607 |
Termin składania ofert: | 2024-08-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Powstaje w kontekście projektu FENG.03.01-IP.03-0145/23 - Modernizacja budynków i infrastruktury zakładu produkcyjnego w Poznaniu w celu wdrożenia rozwiązań generujących oszczędności energii Część 1 Sterowania AKPiA i instalacja elektryczna Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu i wykonanie sterowania AKPiA wraz z siecią przemysłową dla systemu ciepłowniczego i technologicznego oraz wykonanie instalacji elektrycznej w zakładzie Terravita Spółka z o.o. Przedmiot zamówienia opisany został z uwzględnieniem wymagań wynikających z regulacji zielonych zamówień (ang. green public procurement - GPP). Przyjęta przez Zamawiającego technologia oraz określone w dokumentacji projektowej rozwiązania techniczne oraz wskazane urządzenia i materiały oddziałują na środowisko w najmniejszym możliwym stopniu. Wykonanie robót budowlanych i oddanie instalacji elektrycznej wraz ze sterowaniem AKPiA dla systemu ciepłowniczego i technologicznego przyczyni się do maksymalnego możliwego obniżenia kosztów emisji. Szczegółowe informacje w zakresie procesu technologicznego w zakresie oddziaływania na środowisko zawarte zostały w załączniku nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego - Specyfikacji wykonania instalacji elektrycznej wraz ze sterowaniem AKPiA. Opis przedmiotu zamówienia, zawierający wykaz koniecznych do wykonania prac zawarty został w załączniku nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego - Specyfikacja wykonania instalacji elektrycznej wraz ze sterowaniem AKPiA. Okres gwarancji 60 miesięcy CPV: 31682210-5, 38800000-3, 45310000-3 Dokument nr: 2024-64993-194770 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2024-08-29 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2024-09 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo wielkopolskie Powiat Poznań Gmina Poznań-Nowe Miasto Miejscowość Poznań Wymagania: Warunki zmiany umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do Umowy w następujących sytuacjach, na warunkach i zasadach określonych poniżej: a. Dopuszczalne jest przedłużenie Terminu Wykonania Umowy o czas opóźnienia Zamawiającego w wykonywaniu jego obowiązków wynikających z Umowy, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie Przedmiotu Umowy w wykonaniu następujących zobowiązań: b. przekazania Terenu Budowy; c. przekazania dokumentacji budowy (dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, innych wymaganych przepisami, do których Zamawiający był zobowiązany); d. przekazanie dokumentów wprowadzających zmiany w zakresie realizacji Robót; e. usunięcie wad w Dokumentacji Projektowej; f. zmiany terminu dokonania prób końcowych i wniosków o dokonanie prób dodatkowych nieobjętych Umową; g. zmiany terminu dokonania odbiorów przewidzianych w Umowie; h. konieczności ograniczenia Przedmiotu Umowy, w szczególności zakresu, ilości, pominięcia poszczególnych robót lub ich elementów, zmiany kolejności realizacji Robót. 2. Dopuszczalne jest przedłużenie Terminu Wykonania Umowy o czas opóźnienia Wykonawcy, jeżeli takie opóźnienie ma lub będzie miało wpływ na wykonanie Przedmiotu Umowy i będzie następstwem okoliczności od Wykonawcy niezależnych, wskazanych poniżej: a. zawieszenie (wstrzymanie) wykonywania Robót przez organy nadzoru budowlanego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; b. zaistnienie szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie Robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; c. wystąpienie Siły wyższej, klęski żywiołowej; d. opóźnienie, utrudnienie lub przeszkoda spowodowane przez, lub dające się przypisać Zamawiającemu lub innemu wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego na Terenie Budowy, lub wykonawcy zatrudnionemu przez innego inwestora; e. konieczność usunięcia niewypałów i niewybuchów; f. konieczność przeprowadzenia wykopalisk uniemożliwiających wykonanie Robót, lub wykopalisk archeologicznych; g. stwierdzenie odmiennych od przyjętych w Dokumentacji Projektowej warunków geologicznych; h. stwierdzenie odmiennych od przyjętych w Dokumentacji Projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych; i. konieczności wykonania robót dodatkowych; j. konieczności wykonania ewentualnych robót zamiennych; k. brak zgody lub wycofanie zgody przez osoby mające tytuł prawny do nieruchomości na wykonywanie Robót; l. następstwa działania organów administracji, w szczególności odmowy wydania lub przekroczenia zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp. 3. Dopuszczalne jest przedłużenie Terminu Wykonania Umowy ze względu na kolizję z innymi inwestycjami prowadzonymi przez Zamawiającego lub związanymi z ruchem produkcyjnym zakładu. 4. Dopuszczalna jest zmiana Umowy, jeżeli powstanie konieczność zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w Dokumentacji Projektowej, w szczególności: a. w sytuacji, gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy; b. w przypadku zaistnienia odmiennych od przyjętych w Dokumentacji Projektowej warunków geologicznych lub wodnych skutkujących niemożliwością lub znaczącym utrudnieniem zrealizowania Przedmiotu Umowy przy pierwotnie przyjętych założeniach technologicznych; c. w przypadku stwierdzenia nieujętych w Dokumentacji Projektowej podziemnych urządzeń instalacji lub obiektów infrastrukturalnych; d. w przypadku konieczności zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych nie ujętych w Dokumentacji Projektowej w sytuacji, jeżeli rozwiązania te będą miały znaczący wpływ na obniżenie kosztów realizacji robót lub obniżenie kosztów eksploatacji lub poprawę bezpieczeństwa lub skrócenie terminu realizacji Przedmiotu Umowy; e. konieczności zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa; f. konieczności zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na niemożliwość ich realizacji stosownie do rozwiązań przewidzianych w Dokumentacji Projektowej. 5. Dopuszczalna jest zmiana Umowy, jeżeli konieczność zrealizowania Przedmiotu Umowy w sposób inny niż przyjęty w Dokumentacji projektowej lub Umowie będzie konsekwencją zmiany treści lub warunków zgód, decyzji lub uzgodnień z organami administracji publicznej, samorządowymi jednostkami organizacyjnymi lub innymi podmiotami, których zgody, decyzje lub uzgodnienia były podstawą do ustalenia zakresu lub warunków realizacji Przedmiotu Umowy. 6. W innych przypadkach niż wskazane powyżej, dopuszczane są zmiany Przedmiotu Umowy, jeżeli zaistnieje kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami - w takim przypadku zmiany w Przedmiocie Umowy zostaną ograniczone do zmian koniecznych, powodujących usunięcie kolizji. 7. Każda ze zmian wskazanych w ust. 1-6 w uzasadnionych przypadkach może powodować konieczność zmiany wysokości Wynagrodzenia na zasadach określonych przez Strony, przy czym obowiązek uzasadnienia i udokumentowania okoliczności i kosztów wpływających na zmianę wysokości Wynagrodzenia spoczywa na Wykonawcy. 8. Dopuszczalna jest zmiana umowy w przypadku zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT) nastąpi zmiana Wynagrodzenia brutto w stopniu odpowiadającym zmianie stawki podatku VAT (+/-). Warunki zmiany umowy szczegółowo określone zostały w § 20 i § 21 Załącznika nr 6 do Zapytania ofertowego - Projektowane postanowienia umowy. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Wiedza i doświadczenie Opis Wykonawca spełni postawiony powyżej warunek udziału w zakresie zdolności technicznej i zawodowej, jeżeli wykaże, że: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał (ukończył) co najmniej trzy roboty budowlane polegające na wykonaniu prac elektrycznych oraz projektowania i robót z zakresu Aparatury Kontrolno-Pomiarowej i Automatyki na co najmniej 4 mln zł łącznie. Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować osobami, które skieruje do realizacji zamówienia, w szczególności: 1) minimum 1 osobą, która będzie pełniła funkcję INŻYNIERA PROWADZĄCEGO AKPiA, posiadającą: - udokumentowaną znajomość systemów automatyki i oprogramowania typu SCADA, - co najmniej 72 - miesięczne doświadczenie w nadzorowaniu/kierowaniu pracami wdrożeniowymi i inwestycyjnymi AKPiA 2) minimum 1 osobą, która będzie pełniła funkcję KIEROWNIKA ROBÓT ELEKTRYCZNYCH, posiadającą: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń - zgodnie z ustawa Prawo budowlane, - co najmniej 72 - miesięczne doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami budowlanymi elektrycznymi. Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis Wykonawca spełni postawiony powyżej warunek udziału w zakresie zdolności finansowej i ekonomicznej, jeżeli wykaże, że: a) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości minimum 4 mln PLN (lub równowartość tej kwoty w przypadku walut innych, niż złoty polski, obliczoną przy uwzględnieniu średniego kursu waluty obcej podanego przez Narodowy Bank Polski dla dnia wystawienia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego zawarcie umowy ubezpieczenia lub ostatniego kursu sprzed tego dnia - w przypadku, gdyby w tym dniu kurs nie był publikowany), b) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 2 mln PLN (równowartość tej kwoty w przypadku walut innych, niż złoty polski, obliczoną przy uwzględnieniu średniego kursu waluty obcej podanego przez Narodowy Bank Polski dla dnia wystawienia informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub ostatniego kursu sprzed tego dnia - w przypadku, gdyby w tym dniu kurs nie był publikowany), c) obroty - za okres ostatnich trzech lat jego średnioroczne przychody netto ze sprzedaży wyrażały się kwotą minimum 7 mln PLN. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2024-07-29 Data ostatniej zmiany 2024-07-29 12:28:26 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Przez to kryterium Zamawiający rozumie określoną przez oferenta cenę całkowitą brutto za zrealizowanie całości przedmiotu zamówienia wskazaną w ofercie. Punktacja za kryterium zostanie obliczona wg następującego wzoru: (Cena oferty najtańszej / Cena oferty badanej) x 100 = ilość punktów Kontakt: Osoby do kontaktu Daniel Szal tel.: 48 885 992 607 e-mail: przetargi@terravita.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024