pomorskie (Gdańsk)
mazowieckie (Warszawa, 02-119)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
mazowieckie (Warszawa)
pomorskie (Ustka)
mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego placów zabaw, siłowni plenerowych |
Data zamieszczenia: | 2024-07-30 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
URZĄD MIEJSKI w NOWOGARDZIE Plac Wolności 1 72-200 Nowogard powiat: goleniowski Tel. +48 91 39 26 200 Fax +48 91 39 26 206, tel. 091 39 26 227 gngr@nowogard.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Nowogard |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel. +48 91 39 26 20 |
Termin składania ofert: | 2024-08-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zaproszenie do złożenia oferty zapraszamy do złożenia oferty na zadanie: "Roczny przegląd i ocena stanu technicznego placów zabaw oraz siłowni plenerowych na terenie gminy Nowogard - 2024" zgodnie z art. 62 ust.l pkt la Ustawy a dnia 7 lipca 1994 z późn. zm. - Ustawy Prawo Budowlane. II. Przedmiot Zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego placów zabaw, siłowni plenerowych tj. a) kontrola techniczna urządzeń, wraz z kontrolą fundamentów oraz nawierzchni, na której osadzone są urządzenia, włącznie z ogrodzeniem i ławkami, b) inwentaryzacja (spis z natury) urządzeń zabawowych, c) ocena stopnia zużycia urządzeń, d) sporządzenie dokumentacji fotograficznej e) sporządzenie dla każdego placu zabaw odrębnie protokołów z wykonanych przeglądów. 2. Sprawdzeniu w szczególności podlegają wszystkie elementy narażone na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektów, w zakresie zgodnym z art.62 ust.l pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.z 2024r. poz.725 z póz.zm.) oraz z normami PN-EN dla placów zabaw, siłowni plenerowych. 3. Przedmiotem okresowego przeglądu jest place zabaw, siłownie plenerowe położone na terenie gminy Nowogard. Lokalizację i wykaz urządzeń stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia. Dokument nr: GNGR.6871.1.2024.AN Składanie ofert: VIII. Termin i miejsce złożenia ofert: 1. Ofertę należy złożyć do dnia 19.08.2024 r. do godz. 12:00 2. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta w Nowogardzie Ul. Plac Wolności 1, pok..nr 5 w zamkniętej kopercie. Kopertę należy opisać: ,,OFERTA - Roczny przegląd i ocena stanu technicznego placów zabaw oraz siłowni plenerowych zlokalizowanych na terenie gminy Nowogard - 2024- nie otwierać". 3. Ofertę można przesłać pocztą na adres Urząd Miejski w Nowogardzie Ul. Plac Wolności 1, 72-200 Nowogard 4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Miejsce i termin realizacji: III. Termin wykonania zamówienia: 14 dni od dnia podpisania umowy. Wymagania: W przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od stron, a których nie można było przewidzieć przy zawieraniu umowy i im zapobiec, tj. siły wyższej, na skutek, czego nie będzie możliwe wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie, strony dopuszczają możliwość przedłużenia terminu. IV. Warunki udziału w postępowaniu: Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie przez Wykonawcę szkoleń z Norm PM-EN 1176 oraz Norm PM-EN 1177 dotyczące nawierzchni placów zabaw, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. V. Sposób przygotowania oferty: 1. Ofertę należy złożyć na piśmie wg wzoru określonego, jako formularz oferty, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia do złożenia oferty. 2. Cenę za wykonaną usługę należy podać, jako stawkę brutto za wykonanie przeglądu wszystkich wymienionych obiektów. 3. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie elementy składowe i koszty, niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia. 4.Najkorzystniejsza oferta cenowa może stanowić podstawę do zawarcia umowy na realizację przedmiotowego zadania 5. Przedstawiona oferta cenowa nie będzie stanowić oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego (Art.66Kc). 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. VI. Dokumenty składające się na ofertę: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty. 2. Potwierdzenie prowadzenia działalności gospodarczej np. wydruk z CEIDG. 3. Kserokopie, poświadczone przez Wykonawcę o zgodności z oryginałem, uprawnień osoby (osób), które będą brały udział w realizacji przedmiotu zamówienia. Kserokopie zaświadczeń o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa VII. Kryteria wyboru oferty: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie stosował kryterium najniższej ceny. Jest to jedyne kryterium wyboru oferty w niniejszym postępowaniu. Uwagi: VIII. Klauzula informacyjna wynikająca z RODO: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej ,,RODO") (Dz. U. UE. L. 119.1 z 04.05.2016) informuję, iż: 1) Administratorem danych osobowych jest Zarząd Budynków Komunalnych w Nowogardzie. Z administratorem można się skontaktować poprzez adres email: zbk@nowogard.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora: 2) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@nowogard.pl. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych; 3) zgodnie z treścią art. 6 ust. 1 lit. c RODO Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu wyboru wykonawcy na podstawie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a następnie realizacji postanowień umownych związanych z wykonywanym zamówieniem; 4) w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych w celach wskazanych powyżej, dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, na podstawie przepisów prawa oraz zawartych umów powierzenia przetwarzania danych, jeżeli wymagane byłoby to w celu realizacji postanowień umownych, 5) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 7) posiada Pani/Pan prawo do: a) dostępu do danych osobowych, na podstawie art. 15 RODO, przy czym administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; b) sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, na podstawie art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z niniejszego uprawnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą - Prawo zamówień publicznych; c) ograniczenia przetwarzania danych osobowych, na podstawie art. 18 RODO, przy czym wystąpienie z żądaniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; d) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO; 8) nie przysługuje Pani/Panu prawo do: a) usunięcia lub przenoszenia danych osobowych, b) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych; 9) podanie danych osobowych jest konieczne w celu realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji postanowień umownych. Niepodanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości rozpatrzenia oferty złożonej w postępowaniu oraz zawarcia umowy. |
© eurobudowa.pl 2004-2024