warmińsko-mazurskie (Giżycko)
mazowieckie (Warszawa)
pomorskie (Ustka)
mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Meble biurowe |
Data zamieszczenia: | 2024-07-30 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bydgoszczy Ogrodowa 9 85-039 Bydgoszcz powiat: Bydgoszcz 887500202 zamowienia@mopsbydgoszcz.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/194867 |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Bydgoszcz |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 887500202 |
Termin składania ofert: | 2024-08-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Powstaje w kontekście projektu FEKP.08.08-IP.02-0008/23 - "Zza biurka po zdrowie" Część 1 DOSTAWA ergonomicznych krzeseł biurowych Przedmioty zamówienia DOSTAWA Sprzęt biurowy Opis DOSTAWA ergonomicznych krzeseł biurowych Część 2 DOSTAWA biurek regulowanych Przedmioty zamówienia DOSTAWA Meble Opis DOSTAWA biurek regulowanych. CPV: 39110000-6, 39130000-2, 39121100-7, 39130000-2 Dokument nr: 2024-72588-194867, DOA.271.3.1.2024 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2024-08-08 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2024-08 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo kujawsko-pomorskie Powiat Bydgoszcz Gmina Bydgoszcz Miejscowość Bydgoszcz Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo kujawsko-pomorskie Powiat Bydgoszcz Gmina Bydgoszcz Miejscowość Bydgoszcz Wymagania: Warunki zmiany umowy Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności zmiany. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie wynikającym z sekcji 3.2.4 Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027, a ponadto w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z następujących okoliczności: 1) zmiana stosunków umowy będzie miała charakter nadzwyczajny, obiektywny, niezależny od Stron, uniemożliwiający wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z postanowieniami niniejszej umowy (np.: klęski żywiołowe, katastrofy, strajki, stan epidemii, itd.); 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy. 3. Zmiany do umowy może inicjować zarówno Zamawiający, jak i Wykonawca, składając pisemny wniosek do drugiej Strony, zawierający w szczególności propozycję zmiany i jej uzasadnienie, stosownie do okoliczności stanowiących podstawę żądania zmiany. 4. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych w ust. 2 okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. Czy dopuszczalna oferta częściowa? TAK Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Dodatkowe warunki udziału Opis 1. Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców: 1) w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507); 2) art. 5k Rozporządzenia (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 roku dotyczące środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE L 229 z 31.07.2014, str. 1 , z późń. zm.) 3) w stosunku do których otwarto likwidację lub ogłoszono upadłość; 4) którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu - Załącznik Nr 4 Okres gwarancji minimum 2 lata Prawo opcji. 1) W ramach części nr 2 zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z opcji polegającej na dostawie dodatkowej liczby (maksymalnie do 4 szt.) biurek regulowanych stanowiących przedmiot zamówienia, o parametrach określonych w załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego - Formularzu asortymentowo-cenowym oraz na warunkach ustalonych w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego. 2) Opcja rozumiana jest jako rozszerzenie zamówienia podstawowego. 3) Cena jednostkowa za dostarczone w ramach opcji biurka będzie równa cenie jednostkowej zaoferowanej przez Wykonawcę w ofercie na zamówienie podstawowe. 4) Zamawiający skorzysta z prawa opcji w przypadku dysponowania środkami na sfinansowanie dostawy objętej opcją. 5) Warunkiem uruchomienia opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w formie pisemnej, nie później niż w terminie do 30 dni od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia. 6) Dostawa objęta opcją powinna być zrealizowana jednorazowo w terminie do 14 dni od dnia złożenia oświadczenia, o którym mowa w pkt 5. 7) Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyny oraz nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego z tego tytułu, w tym o zapłatę odszkodowania. Skorzystanie z prawa opcji jest uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2024-07-30 Data ostatniej zmiany 2024-07-30 11:55:46 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis kryterium nr 1: cena brutto (C) - waga kryterium 90% (90 pkt) Czy kryterium cenowe NIE Opis kryterium nr 2: aspekt społeczny (S) - waga kryterium 10% (10 pkt) Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis kryterium nr 1: cena brutto (C) - waga kryterium 90% (90 pkt) Czy kryterium cenowe NIE Opis kryterium nr 2: aspekt społeczny (S) - waga kryterium 10% (10 pkt) Kontakt: Osoby do kontaktu Adam Frankowski tel.: 887500202 e-mail: zamowienia@mopsbydgoszcz.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024