Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5756z ostatnich 7 dni
21841z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Renowacja nagrobków

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Renowacja nagrobków

Data zamieszczenia: 2024-07-30
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia pw. św. Wita
ul. Poznańska 1
62-740 Tuliszków
powiat: turecki
tel.: 63 279 17 67
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Tuliszków
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 63 279 17 67
Termin składania ofert: 2024-08-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,RENOWACJĘ NAGROBKÓW NA CMENTARZU PARAFIALNYM
W TULISZKOWIE"
Wstępna promesa dofinansowania inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
NR RPOZ/2022/5897/PolskiLad
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1) Przedmiotem zamówienia jest renowacja nagrobków na Cmentarzu Parafialnym
w Tuliszkowie - zadanie finansowane z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Cmentarz rzymsko - katolicki w Tuliszkowie jest zabytkiem wpisanym do rejestru zabytków pod numerem 524/265 z dnia 30 grudnia 1995 r. Zakres prac renowacyjnych na nagrobkach zawiera rozwiązania konserwatorskie zmniejszające aktywność czynników niszczących, które występują w warunkach ekspozycji zewnętrznej. W trakcie realizacji inwestycji zastosowane zostaną odpowiednie metody i techniki konserwatorskie oraz użyte właściwe materiały, które zagwarantują długotrwały efekt po zakończeniu prac. Konserwacja nagrobków będzie mieć charakter pełny tzn. oczyszczanie nagrobków, rozbiórki przy nagrobkach, odtworzenia ubytków w nagrobkach, prace murarskie przy nagrobkach, uzupełnienie ubytków w nagrobkach, roboty malarskie nagrobków, dokumentacja powykonawcza.

Szczegółowy zakres prac zawarto w załączniku nr 4 - Programie Prac Konserwatorskich (Zamawiający zastrzega prawo do zmian) oraz dokumentacji fotograficznej.
W cenie ofertowej należy uwzględnić również:
a) koszt przygotowania terenu budowy,
b) budowę, utrzymanie i rozbiórkę zaplecza budowy,
c) zabezpieczenie i ochronę placu budowy,
d) uporządkowanie placu budowy po zakończeniu robót,
e) zabezpieczenie mienia zgromadzonego na placu budowy,
f) wykonanie innych robót i czynności, które były do przewidzenia na etapie przygotowania oferty, wynikających z Prawa Budowlanego, Polskich Norm, zasad wiedzy
i sztuki budowlanej,
g) usunięcie powstałych w czasie wykonywania robót odpadów w sposób zgodny
z zapisami Ustawy o Odpadach oraz Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku
w gminach,
h) Ponadto Wykonawca w ramach zadania zobowiązany jest do wykonania i ustawienia tablicy informacyjnej z informacją o dofinansowaniu zadania w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków zgodnie z wytycznymi zawartymi
w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz.U. 2021 poz. 953 ze zm.). Projekt tablicy zostanie przekazany Wykonawcy przez Zamawiającego.

CPV: 45453100-8, 45215400-1

Dokument nr: 1/2024

Otwarcie ofert: 5) Otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po upływie terminu składania ofert.

Składanie ofert:
7. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT.
1) Ofertę wraz z załącznikami należy założyć formie papierowej w terminie do dnia
30 sierpnia 2024 r. do godz. 11:00 osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres
Zamawiającego: Parafia pw. św. Wita, Ul. Poznańska 1, 62-740 Tuliszków (decyduje data wpływu oferty).
2) Koperta zawierająca ofertę powinna być zaklejona i zaadresowana do Zamawiającego
i oznakowana następująco: ,,Renowacja nagrobków na Cmentarzu Parafialnym
w Tuliszkowie" i zawierać nazwę i dokładny adres Wykonawcy.

Miejsce i termin realizacji:
4) Lokalizacja miejsca robót: działka nr 1827, obręb Miasto Tuliszków, gmina Tuliszków.
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 9 miesięcy od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
5) Wymagania dotyczące gwarancji i rękojmi:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji i rękojmi za wady na okres min. 60 miesięcy od dnia odbioru końcowego bez wad. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji i rękojmi opisano we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
6) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
7) Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części zamówienia Podwykonawcom.
8) Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, a w szczególności ustawie z dnia
7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2024 poz. 725 ze zm.), ustawie z dnia
23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. 2024 poz. 1061). Wykonawca robót musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych
w budownictwie.
9) Zmiany i wyjaśnienia treści zapytania ofertowego oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postepowaniem o udzielenie zamówienia będą udostępniane na stronie internetowej Zamawiającego.
3. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1) O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą uprawnioną do prowadzenia prac - dyplomowanym konserwatorem dzieł sztuki o specjalności konserwacja kamienia;
2) Przesłanki wykluczenia z postępowania
a) Zamawiający wyklucza z postępowania Wykonawcę, w przypadku wystąpienia przesłanek sprecyzowanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
b) Zamawiający wyklucza z postępowania Wykonawcę powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem
i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające
w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu, co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
5. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1) Podana cena w ofercie stanowi cenę ryczałtową i obejmuje wszystkie koszty niezbędne do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Podana cena ofertowa będzie niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy.
2) Cena oferty powinna być wyrażona w polskich złotych z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3) Cena oferty może być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości cen.
4) Cenę oferty należy przedstawić na podstawie kalkulacji własnej, biorąc pod uwagę przedmiot zamówienia w zakresie określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym.
5) Wykonawca określając wynagrodzenie zobowiązany jest do bardzo starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, warunkami wykonania i wszystkimi czynnikami mogącymi mieć wpływ na cenę zamówienia.
6) Cena ofertowa powinna obejmować całość prac związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia i zawierać:
o koszty wykonania przedmiotu zamówienia z kosztami robocizny, materiałów
i urządzeń wraz z ich dostawą na plac, kosztami użycia maszyn, narzędzi i sprzętu oraz z kosztami niezbędnymi do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia,
o koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i likwidacją zaplecza,
o koszty związane z wykonaniem ustawieniem i demontażem oznakowania i barier bhp i ppoż. na czas prowadzonych robót,
o koszty związane z ewentualnymi i niezbędnymi technologicznie robotami związane z realizacją przedmiotu zamówienia, które Wykonawca uzna za konieczne.
7) W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną ryczałtową podaną cyfrowo a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęta cena ryczałtowa podana słownie.
6. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
1) Ofertę należy sporządzić w języku polskim (czytelną i trwałą techniką) na załączonym druku ,,Formularz ofertowy" zgodnie z załącznikiem 1 do Zapytania ofertowego;
2) Oferta oraz składane łącznie z nią dokumenty muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, a podpisy muszą umożliwić identyfikację tożsamości osób je składających tj. podpis powinien być złożony wraz z imienną pieczątką lub podpis powinien być czytelny z podaniem imienia i nazwiska przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (CEIDG). Jeżeli osoba/osoby podpisująca/e ofertę nie wynika z KRS lub
z ewidencji działalności gospodarczej (CEIDG), to należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo dla tej osoby. Pełnomocnictwo to musi w swej treści wyraźnie wskazywać uprawnienia tej osoby do składania oświadczeń woli w postępowaniu
o udzielenie zamówienia, np. do podpisania oferty.
3) Oferta złożona po terminie bez względu na przyczynę, nie będzie rozpatrywana
i zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania.
4) Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.
6) Wykonawca związany jest ofertą 30 dni od upływu terminu składania ofert.
8. OCENA OFERT
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
CAŁKOWITA CENA OFERTY BRUTTO - (WAGA) 100%
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta kompletna zawierająca najniższą cenę
9. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
1) Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert zostanie upubliczniona na stronie internetowej Zamawiającego.
2) W przypadku, kiedy oferenci otrzymają identyczną liczbę punktów tj. podali taką samą najniższą cenę, Zamawiający zwróci się do tych podmiotów z prośbą o przedłożenie ponownie ofert zawierających cenę we wskazanym przez Zamawiającego terminie, po czym Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ponownie złożonych ofert.
3) W przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy budżet projektu zaplanowany na realizację usługi, Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia całego postępowania objętego niniejszym zapytaniem ofertowym lub prawo do negocjowania ceny z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
W przypadku podjęcia negocjacji, gdy negocjacje nie przyniosą efektu, Zamawiający unieważni wybór wyłonionego Wykonawcy i będzie rozpatrywał oferty kolejnych Wykonawców znajdujących się na liście rankingowej.
4) Zamawiający zastrzega sobie również prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
10. PŁATNOŚCI
Płatność będzie zrealizowana po zakończeniu zadania i po przedstawieniu prawidłowo wystawionej faktury końcowej. Faktura końcowa w tytule będzie zawierała informację
o numerze promesy tj. RPOZ/2022/5897/PolskiLad

Uwagi:
11. KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych ,,RODO"), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych:
1) Zamawiający informuje, że administratorem danych osobowych jest:
Ksiądz Proboszcz Stanisław Nowak
Parafia pw. św. Wita, ul. Poznańska 1, 62-740 Tuliszków
2) Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z przepisami RODO, tzn. będą przetwarzane w celu/celach przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji tego zamówienia;
3) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
4) Posiada Pani/Pan:
o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
5) Nie przysługuje Pani/Panu:
o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c

Kontakt:
Osobą upoważnioną do kontaktu jest Anna Brożek tel.: 63 279 17 67

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.