Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
932z dziś
6686z ostatnich 7 dni
22770z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa wraz z wymianą opraw AW oraz wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa wraz z wymianą opraw AW oraz wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w obiektach

Data zamieszczenia: 2024-07-30
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Wrocław - Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
Mączna 3
54-131 Wrocław
powiat: Wrocław
mcus@mcus.pl
https://portal.smartpzp.pl/mcus/public/postepowanie?postepowanie=71674745
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-08-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA wraz z wymianą opraw AW oraz wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w obiektach Miejskiego Centru Usług Socjalnych we Wrocławiu z podziałem na 4 części
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wymianą opraw AW oraz wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w obiektach Miejskiego Centru Usług Socjalnych we Wrocławiu z podziałem na 4 części zamówienia:
1) część 1 zamówienia - w DPS przy Ul. Kaletniczej 8;
2) część 2 zamówienia - w DPS przy Ul. Karmelkowej 25;
3) część 3 zamówienia - w DPS przy Ul. Mącznej 3;
4) część 4 zamówienia - w DPS przy Ul. Rędzińskiej 66/68.
2. Przedmiot zamówienia określony jest kodami CPV: 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne; 31518200-2 Oświetlenie awaryjne; 71355000-1 Usługi pomiarowe; 71314100-3 Usługi elektryczne.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Kalkulacjach cenowych, stanowiących załączniki nr 3a, 3b, 3c, 3d do SWZ.
4. Zamawiający nie stawia wymogu w zakresie zatrudniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy.
5. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dojazd pracowników Wykonawcy;
2) demontaż starych opraw ośietlenia awaryjnego AW;
3) dostawę i montaż nowych opraw oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego typu LED
z czasem podtrzymywania 3h;
4) montaż nowych opraw AW wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej w obszarach niedoświetlonych w tym sprzęt p.poż.
5) wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia awaryjnego AW;
6) utylizację starych opraw oświetlenia awaryjnego.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wymianą opraw AW oraz wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w obiektach Miejskiego Centru Usług Socjalnych we Wrocławiu z podziałem na 4 części zamówienia:
1) część 1 zamówienia - w DPS przy Ul. Kaletniczen 8;
2) część 2 zamówienia - w DPS przy Ul. Karmelkowej 25;
3) część 3 zamówienia - w DPS przy Ul. Mącznej 3;
4) część 4 zamówienia - w DPS przy Ul. Rędzińskiej 66/68.
2. Przedmiot zamówienia określony jest kodami CPV: 45310000-3 Roboty onstalacyjne elektryczne; 31518200-2 Oświetlenie awaryjne; 71355000-1 Usługi pomiarowe; 71314100-3 Usługi elektryczne.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Kalkulacjach cenowych, stanowiących załączniki nr 3a, 3b, 3c, 3d do SWZ.
4. Zamawiający nie stawia wymogu w zakresie zatrudniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy.
5. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dojazd pracowników Wykonawcy;
2) demontaż starych opraw ośietlenia awaryjnego AW;
3) dostawę i montaż nowych opraw oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego typu LED
z czasem podtrzymywania 3h;
4) montaż nowych opraw AW wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej w obszarach niedoświetlonych w tym sprzęt p.poż.
5) wykonaie pomiarow natężenia oświetlenia awaryjnego AW;
6) utylizację starych opraw oświetlenia awaryjnego.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wymianą opraw AW oraz wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w obiektach Miejskiego Centru Usług Socjalnych we Wrocławiu z podziałem na 4 części zamówienia:
1) część 1 zamówienia - w DPS przy Ul. Kaletniczej 8;
2) część 2 zamówienia - w DPS przy Ul. Karmelkowej 25;
3) część 3 zamówienia - w DPS przy Ul. Mącznej 3;
4) część 4 zamówienia - w DPS przy Ul. Rędzińskiej 66/68.
2. Przedmiot zamówienia określony jest kodami CPV: 45310000-3 Roboty onstalacyjne elektryczne; 31518200-2 Oświetlenie awaryjne; 71355000-1 Usługi pomiarowe; 71314100-3 Usługi elektryczne.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Kalkulacjach cenowych, stanowiących załączniki nr 3a, 3b, 3c, 3d do SWZ.
4. Zamawiający nie stawia wymogu w zakresie zatrudniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy.
5. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dojazd pracowników Wykonawcy;
2) demontaż starych opraw ośietlenia awaryjnego AW;
3) dostawę i montaż nowych opraw oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego typu LED
z czasem podtrzymywania 3h;
4) montaż nowych opraw AW wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej w obszarach niedoświetlonych w tym sprzęt p.poż.
5) wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia awaryjnego AW;
6) utylizację starych opraw oświetlenia awaryjnego.

CPV: 45310000-3, 31518200-2,71355000-1,71314100-3

Dokument nr: 2024/BZP 00437279, MCUS.DZP.373-18/2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-08-14 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/mcus/public/postepowaniepostepowanie=71674745
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzona jest w języku
polskim. Komunikacja w niniejszym postępowaniu, w tym składanie zapytań do treści SWZ, składanie ofert, wymiana informacji oraz
przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w
ustawie, odbywają się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami
odbywa się przy użyciu Platformy Zakupowej: https://portal.smartpzp.pl/mcus/ lub za pośrednictwem adresu mailowego wskazanego
w Rozdziale X ust. 3 i 4 SWZ
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne urządzeń
informatycznych niezbędnych do prawidłowego korzystania z Platformy Zakupowej, opisane zostały na stronie Platformy Zakupowej:
https://portal.smartpzp.pl/mcus/ oraz w SWZ w Rozdziale X
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1 - zostały zawarte w SWZ w Rozdziale XXII
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Na podstawie art. 19 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający informuje o ograniczeniach, o
których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 oraz art. 75 ustawy Pzp w Rozdziale XXII ust. 2 SWZ

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://portal.smartpzp.pl/mcus/public/postepowanie?postepowanie=71674745
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-08-14 10:00
Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/mcus/ w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.