mazowieckie (Radom)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa placu zabaw oraz remont pomieszczeń w budynkach szkół podstawowych |
Data zamieszczenia: | 2024-07-30 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miasto i Gmina Sztum ul. Mickiewicza 39 82-400 Sztum powiat: sztumski 55 640 63 27 sztum@sztum.pl https://platformazakupowa.pl/pn/sztum |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Sztum |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 55 640 63 27 |
Termin składania ofert: | 2024-08-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa placu zabaw oraz remont pomieszczeń w budynkach szkół podstawowych Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Sztumie w ramach projektu pn. Przedszkolaki mają moc - upowszechnianie i podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Mieście i Gminie Sztum współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027. Budynek szkoły położony jest w Sztumie przy Ul. Sienkiewicza 54, gmina Sztum, powiat sztumski, województwo pomorskie. Budowa placu zabaw prowadzona będzie w południowo-wschodniej części działki nr 147/8 obręb 1-Sztum, jed. ew. 221605_4 w miejscu boiska o nawierzchni asfaltowej i graniczy z działką 149 na której znajduje się boisko sportowe o nawierzchni trawiastej. Roboty będą prowadzone na terenie czynnego obiektu. Należy uwzględnić i zapewnić możliwość bezkolizyjnego funkcjonowania szkoły w trakcie wykonywania robót budowlanych. Prowadzone prace nie mogą mieć żadnego negatywnego wpływu na pracę szkoły. Wykonawca musi przewidzieć zabezpieczenie terenu budowy, prace wykonywać zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony środowiska, ochrony przeciwpożarowej, ochrony własności publicznej i prywatnej, bezpieczeństwa i higieny pracy, stosować się do przepisów praw a, zapewnić właściwe materiały i normy związane z wykonaniem zamówienia, zapewnić kontrolę jakości robót oraz dokumentacji potrzebnej do odbioru robót. a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 2.1 do SWZ, przedmiar robót stanowiący załącznik nr 2.2 do SWZ, Specyfikacja techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiąca załącznik nr 2.3 do SWZ oraz projekt umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ. b) Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcy, w tym sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ. Przedmiotem zamówienia jest: 1) remont pomieszczenia z przeznaczeniem na salę dydaktyczną do prowadzenia zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej Nr 1 w Sztumie w ramach projektu pn. Przedszkolaki mają moc - upowszechnianie i podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Mieście i Gminie Sztum współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027. Budynek szkoły położony jest w Sztumie przy Ul. Sienkiewicza 54, gmina Sztum, powiat sztumski, województwo pomorskie; 2) remont: - pomieszczenia z przeznaczeniem na salę dydaktyczną do prowadzenia zajęć edukacji włączającej w Szkole Podstawowej Nr 1 w Sztumie. Budynek szkoły położony jest w Sztumie przy Ul. Sienkiewicza 54, gmina Sztum, powiat sztumski, województwo pomorskie, - pomieszczenia z przeznaczeniem na salę terapeutyczną integracji sensorycznej z przestrzenią relaksu i wyciszenia świata w Szkole Podstawowej Nr 2 w Sztumie. Budynek szkoły położony jest w Sztumie przy Ul. Reja 15, gmina Sztum, powiat sztumski, województwo pomorskie - dwóch pomieszczeń z przeznaczeniem na salę dydaktyczną do prowadzenia zajęć edukacji włączającej oraz salę terapeutyczną integracji sensorycznej i doświadczania świata w Szkole Podstawowej w Czerninie. Budynek szkoły położony jest w Czerninie przy Ul. Donimirskich 19, gmina Sztum, powiat sztumski, województwo pomorskie, w ramach projektu pn. ON/OFF Włącz wspólne kształcenie, wyłącz ograniczenie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027. Roboty będą prowadzone na terenie czynnych obiektów. Należy uwzględnić i zapewnić możliwość bezkolizyjnego funkcjonowania szkół w trakcie wykonywania robót budowlanych. Prowadzone prace nie mogą mieć żadnego negatywnego wpływu na pracę szkół. Roboty hałaśliwe należy wykonywać w uzgodnieniu z Zamawiającym, w godz.ch popołudniowych - po godz.ch pracy szkół tj. od 15.00 do 22.00. Zamawiający wskazuje, żeby część robót - utrudniająca funkcjonowanie pracy szkół - wykonywać po uzgodnieniu z Zamawiającym w czasie dni wolnych od pracy (weekendy, godz. popołudniowe, wieczorne, nocne). Wykonawca musi przewidzieć zabezpieczenie terenu budowy, prace wykonywać zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony środowiska, ochrony przeciwpożarowej, ochrony własności publicznej i prywatnej, bezpieczeństwa i higieny pracy, stosować się do przepisów praw a, zapewnić właściwe materiały i normy związane z wykonaniem zamówienia, zapewnić kontrolę jakości robót oraz dokumentacji potrzebnej do odbioru robót. a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Zakres prac stanowiący załącznik nr 3.1 do SWZ, przedmiar robót stanowiący załącznik nr 3.2 do SWZ, Specyfikacja techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiąca załącznik nr 3.3 do SWZ oraz projekt umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ. b) Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcy, w tym sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ. Przedmiar robót należy traktować jako dokument pomocniczy, który nie może stanowić jedynej podstawy do obliczenia wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca nie może wykorzystać błędów lub opuszczeń występujących w dokumentacji SWZ, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich zmian lub poprawek, w przypadku zaś zaniechania powyższego skutki z tym związane obciążać będą wyłącznie Wykonawcę. CPV: 45000000-7, 45110000-1,45262210-6,45233262-3,37535200-9,45340000-2, 45112710-5, 37440000-4,45111300-1,45310000-3 Dokument nr: 2024/BZP 00437567, MGZO.271.1.4.2024.AD Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-08-14 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/sztum 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/sztum 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem: platformazakupowa.pl/pn/sztum 2. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami, w tym przekazywanie wszelkich oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji, odbywa się za pośrednictwem Platformy zakupowej i dedykowanego formularza ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego". 3. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy zakupowej poprzez kliknięcie przycisku ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego", po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. 4. Zamawiający dopuszcza awaryjnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej : zamowienia@mgzosztum.pl (nie dotyczy zadawania pytań i składania ofert) 5. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje elektronicznie za pośrednictwem Platformy zakupowej. Informacje, zawiadomienia, zmiany, odpowiedzi - Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie zakupowej. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana elektronicznie za pośrednictwem Platformy zakupowej do konkretnego Wykonawcy, na adres mailowy wskazany w ofercie Wykonawcy. 6. Wykonawca ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości przesłanych przez Zamawiającego bezpośrednio na Platformie zakupowej oraz na poczcie elektronicznej - pod adresem wskazanym w ofercie, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. 7. Zamawiający wskazuje niezbędne wymagania techniczne umożliwiające pracę na Platformie zakupowej, tj.: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 256 kb/s, 2) przeglądarka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu ,,cookies, Ponadto Zamawiający informuję, że występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku do ilości 10 plików lub spakowanych folderów (pliki można spakować programem do archiwizacji np. 7-Zip) przy maksymalnej wielkości 150 MB. 8. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: 1) akceptuje warunki korzystania z Platformy zakupowej określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej Platformy zakupowej w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, 2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod adresem platformazakupowa.pl/strona/instrukcje-wykonawca 9. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy zakupowej, dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy zakupowej znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: platformazakupowa.pl/strona/instrukcje-wykonawca Pozostałe informacje zawarte na Platformie, a nie dotyczące technicznego z niej korzystania, nie są wiążące dla Wykonawców. 10. W zakresie kwestii nieuregulowanych SWZ obowiązują przepisy ustawy PZP oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dziennik Ustaw rok 2020 poz. 2452). 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Sztum, ul. Mickiewicza 39, 82-400 Sztum. 2. Celem przetwarzania danych osobowych jest przeprowadzenie niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 3. RODO - ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). 4. Podstawą prawną przetwarzania jest: - art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku z ustawą z dnia z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych oraz ustawą z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych. - art. 6 ust. 1 lit. b RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy. 5. Nie przewiduje się przetwarzania danych osobowych w celach innym niż te, w których dane osobowe zostały zebrane. 6. Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa, którym należy udostępnić dane osobowe oraz podmioty, które na podstawie zawartych umów przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora. Ponadto odbiorcami danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych oraz o ustawę z dnia 26 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. 7. Dane osobowe będą przetwarzane do momentu ustania celu przetwarzania, jak również do czasu upływu okresu wymagalności roszczeń związanych z umową, wynikających z Kodeksu Cywilnego oraz przez okres wskazany przez przepisy prawa w związku z realizacją obowiązków podatkowych, rachunkowych, ubezpieczeniowych i archiwizacyjnych, w tym ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Przysługuje Pani/Panu prawo do: - zgodnie z art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych, - zgodnie z art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych, z zastrzeżeniem, że skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. - zgodnie z art. 18 RODO prawo do żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust.1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. (22) 531 03 00, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym wynikającym z przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Konsekwencją nie podania danych osobowych będzie brak możliwości wyboru Pani/Pana oferty. 9. Pani/Pana dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji. Nie profilujemy Pani/Pana danych osobowych. 10. Adres do korespondencji: Miasto i Gmina Sztum, Ul. Mickiewicza 39, 82-400 Sztum, adres e-mail: sztum@sztum.pl Inspektor Ochrony Danych: e-mail: iod@sztum.pl Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/sztum TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-08-14 10:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/sztum Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024