Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1160z dziś
6461z ostatnich 7 dni
20907z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa kruszywa

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa kruszywa

Data zamieszczenia: 2024-08-01
Dane kontaktowe Zamawiającego: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu
Wojska Polskiego 2F
22-400 Zamość
powiat: Zamość
261 181 536, faks 261 181 607
32wog.zampub@ron.mil.pl
https://portal.smartpzp.pl/32wog
Województwo: lubelskie
Miasto: Zamość
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 261 181 536, faks 26
Termin składania ofert: 2024-08-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA kruszywa (kliniec - tłuczeń drogowy) w zakresie 3 części.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa kruszywa - Część Nr 1 tj. DOSTAWA kruszywa (kliniec - tłuczeń drogowy) do miejscowości Kolonia Sitno w n/w frakcjach i ilościach:
kliniec o frakcji 0-31,5 mm w KLASIE I, spełniający wymagania przedstawione w PN-EN 13242 i PN-EN 13043 - 850 ton
kamień sortowany o frakcji 63,0-130,0 mm w KLASIE I, spełniający wymagania przedstawione w PN-EN 13383-1 i PN-EN 13383-2, - 2900 ton
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA w zakresie części nr 1, części nr 2 części nr 3 - OKREŚLA opis przedmiotu zamówienia zał. nr 1 do SWZ:
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa kruszywa : Część Nr 2 tj. DOSTAWA kruszywa (kliniec - tłuczeń drogowy) do miejscowości Grabowiec w n/w frakcjach i ilościach:
kliniec o frakcji 0-31,5 mm w KLASIE I, spełniający wymagania przedstawione
w PN-EN 13242 i PN-EN 13043 - 200 ton
kliniec o frakcji 31,5-63,0 mm w KLASIE I, spełniający wymagania przedstawione w PN-EN 13242 i PN-EN 13043 - 750 ton
kamień sortowany o frakcji 63,0-130,0 mm w KLASIE I, spełniający wymagania przedstawione w PN-EN 13383-1 i PN-EN 13383-2 - 800 ton
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA w zakresie części nr 1, części nr 2 części nr 3 - OKREŚLA opis przedmiotu zamówienia zał. nr 1 do SWZ:
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa kruszywa : Części Nr 3 tj. DOSTAWA kruszywa (kliniec - tłuczeń drogowy) do miejscowości Ministrówka w n/w frakcjach i ilościach:
kliniec o frakcji 0-31,5 mm w KLASIE I, spełniający wymagania przedstawione w PN-EN 13242 i PN-EN 13043 - 200 ton
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA w zakresie części nr 1, części nr 2 części nr 3 - OKREŚLA opis przedmiotu zamówienia zał. nr 1 do SWZ:

CPV: 14210000-6

Dokument nr: 2024/BZP 00440315, ZP/TP/46/2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-08-12 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/32wog
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/32wog
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu przez Wykonawcę oferty jest platforma zakupowa https://portal.smartpzp.pl/32wog
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zakupowej https://portal.smartpzp.pl/32wog
2. W sytuacji awarii Systemu lub niedostępności Systemu, uniemożliwiającego komunikację Wykonawcy i Zamawiającego poprzez System, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: 32wog.zampub@ron.mil.pl
Korzystanie z platformy zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta w Systemie ani logowania do Systemu.
4. Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Użytkownika Zewnętrznego
tj. użytkownika Wykonawcy odbywa się komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym w postępowaniu, w szczególności przekazywanie dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań w ramach postępowania.
5. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Zadawanie pytań przez Wykonawców odbywa się
w zakładce ,,Pytania do postępowania". Po otwarciu ofert, komunikacja miedzy Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są za pośrednictwem systemu, w zakładce ,,Korespondencja", która dla Wykonawcy jest widoczna w Zakładce ,,Oferty", po zaznaczeniu numeru złożonej oferty.
6. Do pełnego i prawidłowego korzystania z Systemu przez Wykonawców konieczne jest posiadanie co najmniej jednego podpisu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do autentykacji i podpisu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych I w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej "RODO", Zamawiający informuje, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu, Ul. Wojska Polskiego 2F, 22 - 400 Zamość;
2) Inspektor ochrony danych osobowych w 32 Wojskowym Oddziale Gospodarczym w Zamościu kontakt e-mail: 32wog.iodo@ron.mil.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: dostawa kruszywa w zakresie 3 części: część nr 1 tj. dostawa kruszywa (kliniec - tłuczeń drogowy) do miejscowości Kolonia Sitno; część nr 2 tj. dostawa kruszywa (kliniec - tłuczeń drogowy) do miejscowości Grabowiec; część nr 3 tj. dostawa kruszywa (kliniec - tłuczeń drogowy) do miejscowości Ministrówka. Nr sprawy ZP/TP/46/2024
4) prowadzonym w trybie art. 275 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023r., poz. 1605,1720 t.j.)
5) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605,1720 t.j.), dalej ,,ustawa Pzp";
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
7) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
9) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
10) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://portal.smartpzp.pl/32wog
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-08-12 10:00
Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/32wog

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.