podlaskie (Ciechanowiec)
wielkopolskie (Pleszew)
mazowieckie (Radom)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
mazowieckie (Warszawa)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa kruszywa |
Data zamieszczenia: | 2024-08-01 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu Wojska Polskiego 2F 22-400 Zamość powiat: Zamość 261 181 536, faks 261 181 607 32wog.zampub@ron.mil.pl https://portal.smartpzp.pl/32wog |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Zamość |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 261 181 536, faks 26 |
Termin składania ofert: | 2024-08-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA kruszywa (kliniec - tłuczeń drogowy) w zakresie 3 części. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: dostawa kruszywa - Część Nr 1 tj. DOSTAWA kruszywa (kliniec - tłuczeń drogowy) do miejscowości Kolonia Sitno w n/w frakcjach i ilościach: kliniec o frakcji 0-31,5 mm w KLASIE I, spełniający wymagania przedstawione w PN-EN 13242 i PN-EN 13043 - 850 ton kamień sortowany o frakcji 63,0-130,0 mm w KLASIE I, spełniający wymagania przedstawione w PN-EN 13383-1 i PN-EN 13383-2, - 2900 ton SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA w zakresie części nr 1, części nr 2 części nr 3 - OKREŚLA opis przedmiotu zamówienia zał. nr 1 do SWZ: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa kruszywa : Część Nr 2 tj. DOSTAWA kruszywa (kliniec - tłuczeń drogowy) do miejscowości Grabowiec w n/w frakcjach i ilościach: kliniec o frakcji 0-31,5 mm w KLASIE I, spełniający wymagania przedstawione w PN-EN 13242 i PN-EN 13043 - 200 ton kliniec o frakcji 31,5-63,0 mm w KLASIE I, spełniający wymagania przedstawione w PN-EN 13242 i PN-EN 13043 - 750 ton kamień sortowany o frakcji 63,0-130,0 mm w KLASIE I, spełniający wymagania przedstawione w PN-EN 13383-1 i PN-EN 13383-2 - 800 ton SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA w zakresie części nr 1, części nr 2 części nr 3 - OKREŚLA opis przedmiotu zamówienia zał. nr 1 do SWZ: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa kruszywa : Części Nr 3 tj. DOSTAWA kruszywa (kliniec - tłuczeń drogowy) do miejscowości Ministrówka w n/w frakcjach i ilościach: kliniec o frakcji 0-31,5 mm w KLASIE I, spełniający wymagania przedstawione w PN-EN 13242 i PN-EN 13043 - 200 ton SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA w zakresie części nr 1, części nr 2 części nr 3 - OKREŚLA opis przedmiotu zamówienia zał. nr 1 do SWZ: CPV: 14210000-6 Dokument nr: 2024/BZP 00440315, ZP/TP/46/2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-08-12 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://portal.smartpzp.pl/32wog 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/32wog 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu przez Wykonawcę oferty jest platforma zakupowa https://portal.smartpzp.pl/32wog 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zakupowej https://portal.smartpzp.pl/32wog 2. W sytuacji awarii Systemu lub niedostępności Systemu, uniemożliwiającego komunikację Wykonawcy i Zamawiającego poprzez System, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: 32wog.zampub@ron.mil.pl Korzystanie z platformy zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne. 3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta w Systemie ani logowania do Systemu. 4. Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Użytkownika Zewnętrznego tj. użytkownika Wykonawcy odbywa się komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym w postępowaniu, w szczególności przekazywanie dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań w ramach postępowania. 5. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Zadawanie pytań przez Wykonawców odbywa się w zakładce ,,Pytania do postępowania". Po otwarciu ofert, komunikacja miedzy Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są za pośrednictwem systemu, w zakładce ,,Korespondencja", która dla Wykonawcy jest widoczna w Zakładce ,,Oferty", po zaznaczeniu numeru złożonej oferty. 6. Do pełnego i prawidłowego korzystania z Systemu przez Wykonawców konieczne jest posiadanie co najmniej jednego podpisu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do autentykacji i podpisu. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych I w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej "RODO", Zamawiający informuje, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu, Ul. Wojska Polskiego 2F, 22 - 400 Zamość; 2) Inspektor ochrony danych osobowych w 32 Wojskowym Oddziale Gospodarczym w Zamościu kontakt e-mail: 32wog.iodo@ron.mil.pl; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: dostawa kruszywa w zakresie 3 części: część nr 1 tj. dostawa kruszywa (kliniec - tłuczeń drogowy) do miejscowości Kolonia Sitno; część nr 2 tj. dostawa kruszywa (kliniec - tłuczeń drogowy) do miejscowości Grabowiec; część nr 3 tj. dostawa kruszywa (kliniec - tłuczeń drogowy) do miejscowości Ministrówka. Nr sprawy ZP/TP/46/2024 4) prowadzonym w trybie art. 275 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023r., poz. 1605,1720 t.j.) 5) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605,1720 t.j.), dalej ,,ustawa Pzp"; 6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 7) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 9) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 10) nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/32wog TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-08-12 10:00 Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/32wog Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024