podlaskie (Ciechanowiec)
wielkopolskie (Pleszew)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
zachodniopomorskie (Gryfice)
mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont budynku mieszkalnego |
Data zamieszczenia: | 2024-08-01 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Mariusz Mayer ul. Jasna 8 62-040 Puszczykowo powiat: poznański tel.: 512 044 676 mariuszmayer@gmail.com |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Puszczykowo |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 512 044 676 |
Termin składania ofert: | 2024-08-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY na wykonanie zadania pn. ,,Remont budynku willi położonej przy ulicy Jasnej w Puszczykowie", które uzyskało dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków w ramach Rządowego Zapraszamy Państwa do złożenia oferty cenowej na wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie budynku mieszkalnego, willi położonej przy Ul. Jasnej 8 w Puszczykowie, wpisanego do rejestru zabytków decyzją z dnia 22.08.2001 r., pod numerem: 66/Wlkp/A oraz do Gminnej Ewidencji Zabytków Miasta Puszczykowa (poz. 61). Do niniejszego zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zakres zadania: 1.1. Wykonanie nowych tynków elewacyjnych tynkiem termoizolacyjnym w odpowiedniej kolorystyce. 1.2. Wymiana rynien i rur spustowych. 1.3. Remont generalny ganku z wymianą uszkodzonych elementów posadowienia, drewnianych elementów konstrukcji i wypełnienia ścian, a także okien, drzwi wejściowych do ganku oraz konstrukcji i pokrycia dachowego. 1.4. Odtworzenie kompletu okiennic z odnowieniem dwóch sztuk będących w niezłym stanie. 1.5. Odnowienie głównych drzwi wejściowych z odrzwiami oraz odtworzenie bocznych drzwi wejściowych, a także zewnętrznych drzwi piwnicznych wraz z odrzwiami. 1.6. Remont więźby połaci dachowych z wymianą pokrycia na ceramiczną dachówkę karpiówkę. Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę i warunki odbioru zostały określone w dokumentacji projektowej zwanej dalej dokumentacją oraz wzorze umowy stanowiące załącznik nr 4 i 5 do niniejszego zaproszenia. Składanie ofert: X. TERMIN i MIEJSCE SKŁADANIA OFERT Oferty prosimy składać do dnia 22 sierpnia 2024 roku skanem na adres e-mail: mariuszmayer@gmail.com Miejsce i termin realizacji: III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Termin realizacji zamówienia wynosi*: 15 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy w sprawie zamówienia. Uwaga! Wykonawca może przystąpić do wykonywania robót budowlanych po podpisaniu umowy. *Przez termin realizacji zamówienia rozumie się zakończenie wszelkich robót budowlanych oraz pisemne zgłoszenie Zamawiającemu gotowości do odbioru końcowego, o ile Zamawiający i Powiatowy Konserwator Zabytków dokonają odbioru przedmiotu umowy na podstawie tego zgłoszenia. Pisemne zgłoszenie gotowości do odbioru musi być poprzedzone wpisem do dziennika budowy zawierającym potwierdzone przez inspektora nadzoru inwestorskiego oświadczenie kierownika budowy o zakończeniu wszystkich prac w ramach inwestycji budowlanej i gotowość do odbioru. Wymagania: II. INFORMACJE DODATKOWE: 2.1. Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie, wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, a w szczególności koszty: a) wywiezienia materiałów rozbiórkowych z terenu budowy - jeżeli zajdzie taka potrzeba - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów, b) uporządkowania terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów zieleni i odtworzeniem uszkodzonych nawierzchni, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy, c) zakupu i dostawy materiałów. Wykonawca zrealizuje roboty z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie. Materiały, o których mowa wyżej powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, a także winny posiadać aprobatę techniczną wydaną przez uprawniony organ zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych. Na materiały Wykonawca obowiązany jest posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną. d) zabezpieczenia terenu budowy, mając na uwadze fakt, iż roboty będą prowadzone na terenie zamieszkałego budynku, e) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, f) uporządkowania terenu po wykonaniu robót. g) wykonanie tablicy z informacją o dofinansowaniu zadania w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków zgodnie z wytycznymi zawartymi w § 12 Załącznika do uchwały nr 232/2022 Rady Ministrów z dnia 23 listopada 2022 r. 2.2. Zamawiający umożliwi Wykonawcy składowanie materiałów na terenie swojej nieruchomości oraz pobór wody i energii elektrycznej. Zamawiający informuje, że nie posiada podłączonej siły. 2.3. Wymagania ogólne w stosunku do całości przedmiotu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych i oddanie do użytku zamówienia musi być zrealizowane zgodnie z: 1) Pozwoleniem Nr 20/A/2024, z dnia 19.02.2024r. wydanym przez Powiatowego Konserwatora Zabytków w Poznaniu, 2) Decyzją pozwolenia na budowę nr 2286/24 z dnia 23.07.2024 wydanym przez Starostę Poznańskiego, 3) przepisami ustawy Prawo Budowlane. Wykonanie i oddanie do użytku musi również być zgodne ze wszystkimi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia, z przepisami technicznobudowlanymi oraz obowiązującymi polskimi normami. Wszelkie zmiany w projekcie w trakcie realizacji prac należy niezwłocznie skonsultować z Powiatowym Konserwatorem Zabytków. 2.4. Z uwagi na specyficzny charakter zamówienia, jakim są prace w obiekcie wpisanym do Rejestru Zabytków, celem dokonania oceny realizacji inwestycji wskazane jest odbycie przez Wykonawcę wizji lokalnej w obiekcie, w którym planowane jest wykonywanie prac związanych z przedmiotowym zamówieniem. Wizja zostanie przeprowadzona z przedstawicielem Zamawiającego po uprzednim umówieniu telefonicznym (osobą do kontaktu jest Mariusz Mayer, tel. 512044676). 2.5. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową, dokumentacją, Pozwoleniem Powiatowego Konserwatora Zabytków i Decyzją pozwolenia na budowę. Wykonawca odpowiada za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót i za ich zgodność z dokumentacją. IV. OKRES UDZIELONEJ RĘKOJMI ZA WADY I GWARANCJI JAKOŚCI Zamawiający na wykonane roboty budowlane wymaga udzielenia 60 miesięcznej rękojmi za wady i gwarancji jakości liczonej od dnia sporządzenia protokołu z odbioru końcowego. V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 5.1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 poz. 1497 ze zm.). 5.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu, które dotyczą: 5.2.1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: 1) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości, co najmniej 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). 5.2.2. zdolności technicznej lub zawodowej: 1) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat* przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał co najmniej trzy roboty budowlane polegające na remoncie, przebudowie, modernizacji, rewitalizacji lub restauracji budynku wpisanego do rejestru zabytków o wartości minimum 100.000,00 złotych brutto każda, obejmujące w szczególności roboty w zakresie elewacji, dachu, stolarki drzwiowej lub okiennej. * Okresy wyrażone w latach liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 2) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującą osobą: Kierownik budowy - 1 osoba Wymagane uprawnienia: do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno- budowlanej oraz odpowiednie kwalifikacje wynikające z ustawy z 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 840 ze zm.), pozwalające na objęcie obowiązków kierownika budowy. Doświadczenie zawodowe: udział, przez co najmniej 18 miesięcy, w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury. VI. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY Oferta powinna zawierać: a. wypełniony i podpisany formularz ofertowy zawierający wartość netto i brutto wykonania zadania (według załączonego formularza, załącznik nr 1); b. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem; c. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (według załączonego wzoru, załącznik nr 2); d. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia (według załączonego wzoru, załącznik nr 3); e. kserokopię uprawnień budowlanych osoby pełniącej funkcję kierownika budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem potwierdzającym wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; f. kosztorys na podstawie, którego Wykonawca dokonał wyceny robót stanowiących przedmiot zamówienia. VII. SPOSÓB OBLICZENIA CENY OFERTY Cenę ofertową należy obliczyć przy zachowaniu następujących założeń: 7.1. Cena ofertowa musi zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zadania, wynikające wprost z niniejszego zaproszenia oraz wzoru umowy. 7.2. Cena ofertowa winna być podana netto oraz brutto (z doliczonym podatkiem VAT). 7.3. Cena ofertowa winna być podana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Obowiązuje zasada zaokrąglania ,,w górę" cyfry ,,5" i większych, występującej na trzecim miejscu po przecinku np. 4,375 = 4,38. 7.4. Cena podana na Formularzu Ofertowym jest ceną wyczerpującą wszelkie należności Wykonawcy wobec Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 7.5. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN). 7.6. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej. Uwaga! Zamawiający dopuszcza możliwość skierowania do wykonawców zaproszenia do złożenia dodatkowych ofert lub prowadzenie negocjacji tych ofert. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. VIII. KRYTERIA OCENY OFERT Kryterium oceny ofert: 100% cena IX. ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w Załączniku Nr 5 do niniejszego zaproszenia - Wzór Umowy |
© eurobudowa.pl 2004-2024