mazowieckie (Radom)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych |
Data zamieszczenia: | 2024-08-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA PARCHOWO ul. Krótka 2 77-124 Parchowo powiat: bytowski gmina@parchowo.pl https://parchowo.ezamawiajacy.pl/ |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Parchowo |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-08-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych, dz. nr 12/1, 12/2, 300/3 obręb Grabowo Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych realizowanych w ramach zadania pn. Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych, dz. nr 12/1, 12/2, 300/3 obręb Grabowo Zadanie polega na przebudowie dwóch odcinków drogi : -odcinek I: przebudowa jezdni o długości 298,00 m i szerokości 3,50 m z poboczami po obu stronach o szerokości 0,50 m każde. Droga dojazdowa dwukierunkowa jednojezdniowa, o jednym pasie ruchu. - odcinek II: przebudowa jezdni o długości 202,00 m i szerokości 3,50 m z poboczami po obu stronach o szerokości 0,50 m każde. Droga dojazdowa dwukierunkowa jednojezdniowa, o jednym pasie ruchu. Przebudowa dróg o łącznej długości 500,00 m polegać będzie na ułożeniu nowej warstwy podbudowy (podsypka piaskowa) oraz warstwy ścieranej (płyty drogowe betonowe). Szczegółowy zakres prac określony został w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 5 do niniejszej SWZ. Dołączony przedmiar robót stanowi jedynie wartość poglądową, a ewentualne nieujęte w nim elementy robót wynikające z projektu nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę dodatkowego wynagrodzenia. CPV: 45111200-0, 45233220-7,45233140-2 Dokument nr: 2024/BZP 00442634, GKPiI.X.271.33.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-08-22 09:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://parchowo.ezamawiajacy.pl/ 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://parchowo.ezamawiajacy.pl/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej https:/ parchowo.ezamawiajacy.pl/ oraz maila: r.ostrowski@parchowo.pl 2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. 3. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji: 3.1. Elektronicznie za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://parchowo.ezamawiajacy.pl/ w zakładce ,,Korespondencja". 4. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2021r. poz. 2070), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z działem 2 SWZ. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z działem 2 SWZ. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://parchowo.ezamawiajacy.pl/ TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-08-22 09:00 Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa: https://parchowo.ezamawiajacy.pl/ Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: GKPiI.X.271.33.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych realizowanych w ramach zadania pn. Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych, dz. nr 12/1, 12/2, 300/3 obręb Grabowo Zadanie polega na przebudowie dwóch odcinków drogi : -odcinek I: przebudowa jezdni o długości 298,00 m i szerokości 3,50 m z poboczami po obu stronach o szerokości 0,50 m każde. Droga dojazdowa dwukierunkowa jednojezdniowa, o jednym pasie ruchu. - odcinek II: przebudowa jezdni o długości 202,00 m i szerokości 3,50 m z poboczami po obu stronach o szerokości 0,50 m każde. Droga dojazdowa dwukierunkowa jednojezdniowa, o jednym pasie ruchu. Przebudowa dróg o łącznej długości 500,00 m polegać będzie na ułożeniu nowej warstwy podbudowy (podsypka piaskowa) oraz warstwy ścieranej (płyty drogowe betonowe). Szczegółowy zakres prac określony został w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 5 do niniejszej SWZ. Dołączony przedmiar robót stanowi jedynie wartość poglądową, a ewentualne nieujęte w nim elementy robót wynikające z projektu nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę dodatkowego wynagrodzenia. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45233140-2 - Roboty drogowe 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: a) Cena (C) - waga kryterium 60% (0,6); b) Okres udzielonej gwarancji (G)- waga kryterium 40% (0,4). 2) Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: a) Cena (C) C = ( C min / C bad ) x 0,6 x 100 pkt gdzie: C - liczba uzyskanych punktów dla kryterium ,,Cena" ocenianej oferty C min - najniższa cena ofertowa C bad - cena oferty badanej Podstawą przyznania punktów w kryterium ,,cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. b) Okres udzielonej gwarancji (G) Kryterium - okres gwarancji oceniany będzie wg poniższej zasady: G - okres udzielonej gwarancji = [(G badanej oferty / G maksymalny okres gwarancji spośród złożonych ofert) x 0,4 x 100 pkt] Uwaga: maksymalny uwzględniany okres gwarancji wynosi 60 miesięcy; na potrzeby oceny ofert, w przypadku ofert z okresem gwarancji dłuższym niż 60 miesięcy, do ich oceny zostanie przyjęty okres 60 miesięcy gwarancji. Minimalny okres gwarancji oferty wynosi 36 miesiące - oferty z okresem gwarancji poniżej 36 miesięcy zostaną odrzucone. c) W przypadku podania okresu krótszego niż 36 m-cy, lub niewskazanie okresu gwarancji Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Oceną oferty będzie suma punktów uzyskana za wszystkie kryteria: P = C + G 3) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. 4) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny. 5) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: -oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2023r. poz. 1689), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ; 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, w tym pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 9 ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie wskazanym w SWZ oraz we wzorze umowy. Strony dopuszczają zmianę postanowień niniejszej umowy w przypadku zaistnienia innych przesłanek, o których mowa w art. 455 Prawo zamówień publicznych. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: a) Cena (C) - waga kryterium 60% (0,6); b) Okres udzielonej gwarancji (G)- waga kryterium 40% (0,4). 2) Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: a) Cena (C) C = ( C min / C bad ) x 0,6 x 100 pkt gdzie: C - liczba uzyskanych punktów dla kryterium ,,Cena" ocenianej oferty C min - najniższa cena ofertowa C bad - cena oferty badanej Podstawą przyznania punktów w kryterium ,,cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. b) Okres udzielonej gwarancji (G) Kryterium - okres gwarancji oceniany będzie wg poniższej zasady: G - okres udzielonej gwarancji = [(G badanej oferty / G maksymalny okres gwarancji spośród złożonych ofert) x 0,4 x 100 pkt] Uwaga: maksymalny uwzględniany okres gwarancji wynosi 60 miesięcy; na potrzeby oceny ofert, w przypadku ofert z okresem gwarancji dłuższym niż 60 miesięcy, do ich oceny zostanie przyjęty okres 60 miesięcy gwarancji. Minimalny okres gwarancji oferty wynosi 36 miesiące - oferty z okresem gwarancji poniżej 36 miesięcy zostaną odrzucone. c) W przypadku podania okresu krótszego niż 36 m-cy, lub niewskazanie okresu gwarancji Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Oceną oferty będzie suma punktów uzyskana za wszystkie kryteria: P = C + G 3) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. 4) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny. 5) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-09-20 |
© eurobudowa.pl 2004-2024