dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Oleśnica)
śląskie (Sosnowiec)
opolskie (Opole)
podkarpackie (Leżajsk)
dolnośląskie (Złotoryja)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup sprzętu służącego do utrzymania zieleni |
Data zamieszczenia: | 2024-08-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Miasto Ozorków Wigury 1 95-035 Ozorków powiat: zgierski sekretariat@umozorkow.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Ozorków |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-08-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zakup sprzętu służącego do utrzymania zieleni na terenie miasta Ozorkowa Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego traktorka ogrodowego wraz z osprzętem na potrzeby Gminy Miasto Ozorków - 1 sztuka. 2. Traktorek ogrodowy będący przedmiotem zamówienia musi być: 1) fabrycznie nowy, 2) wolny od wad fizycznych i prawnych, 3) wyprodukowany nie wcześniej niż w 2024r. 4) posiadać osprzęt w postaci demontowanej oryginalnej kabiny zamykanej, zamiatarki i pługu, kompatybilnych z oferowanym traktorkiem. 3. Minimalne parametry zamiatarki: o Średnica szczotek nie mniej niż 350 mm o Szerokość szczotek nie mniej niż 1100 mm o Regulacja wysokości kółek podporowych o Napęd za pośrednictwem przedniego wału odbioru mocy 4. Minimalne parametry pługu: o Szerokość robocza nie mniej niż 1100 mm, nie większa niż 1300 mm o Wysokość lemiesza nie mniej niż 530 mm o Zabezpieczenie przeciążeniowe o Regulowane płozy o Hydrauliczna regulacja kąta 5. Wykonawca nie później niż 7 dni robocze przed planowanym terminem odbioru sprzętu zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu następujące dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia w języku polskim: 1) książkę gwarancyjną, 2) instrukcję obsługi i konserwacji, 6. Siedziba serwisu technicznego, w którym będą przeprowadzane przeglądy gwarancyjne oraz naprawy nie może znajdować się w odległości większej niż 50 km w jedną stronę od siedziby Zamawiającego. 7. Opis przedmiotu zamówienia / minimalne wymagane parametry (OPZ) zawarte zostały w załączniku nr 1 do SWZ CPV: 16160000-4, 16310000-1 Dokument nr: 2024/BZP 00443182, WE.271.9.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-08-12 10:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e3c70613-2254-42ff-ba81-85667403767b 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). 2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach pdf,.txt, .rtf, doc, .docx, .odt., rar Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 3. Zawiadomienia, oświadczenia, wyjaśnienia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują: 1) drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@umozorkow.pl (z wyjątkiem ofert) 2) poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl 4. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: 1) w zakresie proceduralnym: Anna Ochota - w godz.ch pracy urzędu Tel. 42 710 31 11 2) w zakresie merytorycznym: Krzysztof Krzewiński - w godz.ch pracy urzędu Tel. 512 994 448 W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania - WE.271.9.2024 5. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne 6. Adres strony internetowej postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-e3c70613-2254-42ff-ba81-85667403767b 7. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-e3c70613-2254-42ff-ba81-85667403767b 8. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): dział II SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Dział II SWZ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-08-12 10:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/ Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: WE.271.9.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego traktorka ogrodowego wraz z osprzętem na potrzeby Gminy Miasto Ozorków - 1 sztuka. 2. Traktorek ogrodowy będący przedmiotem zamówienia musi być: 1) fabrycznie nowy, 2) wolny od wad fizycznych i prawnych, 3) wyprodukowany nie wcześniej niż w 2024r. 4) posiadać osprzęt w postaci demontowanej oryginalnej kabiny zamykanej, zamiatarki i pługu, kompatybilnych z oferowanym traktorkiem. 3. Minimalne parametry zamiatarki: o Średnica szczotek nie mniej niż 350 mm o Szerokość szczotek nie mniej niż 1100 mm o Regulacja wysokości kółek podporowych o Napęd za pośrednictwem przedniego wału odbioru mocy 4. Minimalne parametry pługu: o Szerokość robocza nie mniej niż 1100 mm, nie większa niż 1300 mm o Wysokość lemiesza nie mniej niż 530 mm o Zabezpieczenie przeciążeniowe o Regulowane płozy o Hydrauliczna regulacja kąta 5. Wykonawca nie później niż 7 dni robocze przed planowanym terminem odbioru sprzętu zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu następujące dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia w języku polskim: 1) książkę gwarancyjną, 2) instrukcję obsługi i konserwacji, 6. Siedziba serwisu technicznego, w którym będą przeprowadzane przeglądy gwarancyjne oraz naprawy nie może znajdować się w odległości większej niż 50 km w jedną stronę od siedziby Zamawiającego. 7. Opis przedmiotu zamówienia / minimalne wymagane parametry (OPZ) zawarte zostały w załączniku nr 1 do SWZ 4.2.6.) Główny kod CPV: 16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 16310000-1 - Kosiarki 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert - ceny i gwarancji. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja mechaniczna 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie wymaga się 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: nie wymaga się SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane / usługi (wynikające z harmonogramu) wykonają poszczególni wykonawcy. 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ 2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ 4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert - ceny i gwarancji. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja mechaniczna 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-09-10 |
© eurobudowa.pl 2004-2024