Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1080z dziś
6297z ostatnich 7 dni
19747z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przegląd zasilaczy awaryjnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przegląd zasilaczy awaryjnych

Data zamieszczenia: 2024-08-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: KGHM Polska Miedź S.A
ul. M. Skłodowskiej-Curie 48
59-301 Lubin
powiat: lubiński
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-08-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przegląd zasilaczy awaryjnych 2024 (UPS)

Zakres rzeczowy:

Zakres obejmuje przegląd i sprawdzenie zasilaczy awaryjnych typu UPS wymienionych w załączniku ,,Zestawienie zasilaczy awaryjnych ups do serwisu 2024".

Testy i sprawdzenie urządzeń po wykonanych pracach.

Wymagane prace:

Zakres prac dla każdej pozycji:

1. Kontrola nastaw parametrów elektrycznych zasilacza,

2. Kontrola stanu połączeń logicznych,

3. Kontrola stanu i parametrów kondensatorów,

4. Kontrola stanu elementów mocy,

5. Kontrola stanu wentylatorów,

6. Kontrola elementów mocy,

7. Kontrola kondensatorów szyny DC,

8. Kontrola kondensatorów filtrów wejściowych i wyjściowych,

9. Kontrola paneli LCD,

10. Kontrola poprawności sygnalizacji,

11. Sprawdzenie stanu baterii w tym napięcia i rezystancji wewnętrznej,

12. Testy układu sterowania, kalibracja baterii, analiza zdarzeń i alarmów, czyszczenie, sprawdzenie przełącznika Bypass-u zewnętrznego o ile jest zastosowany, rozładowanie baterii ma być wykonane urządzeniem (dodatkowe obciążenie) Wykonawcy.

Wynikiem prac powinien być protokół serwisowy z wynikiem testów, analizą zdarzeń, stanu technicznego baterii i urządzenia oraz ewentualnych kosztów wymaganych napraw i wymian części, zaleceniami dla użytkownika

Dokument nr: 20504042(Doc2115649270)

Składanie ofert:
Termin odpowiedzi: 13 sie 2024 23:59 CEST
Oferty należy składać pod adresem:
https://discovery.ariba.com/rfx/20504042

Miejsce i termin realizacji:
Miejsce realizacji:

Miejsce świadczenia usługi: Huta Miedzi Cedynia w Orsku, 59-305 Rudna

Termin realizacji:

Termin dostawy/ Realizacji usługi: do dnia 30.11.2024 r. w terminach uzgodnionych z Zamawiającym

Wymagania:
Kwota okazji biznesowej: Poniżej 1000 USD
(Nabywcy mogą zamykać ogłoszenia przed terminem)
UWAGA!

Prace przy niektórych urządzeniach mogą zostać wykonane tylko w czasie postoju linii produkcyjnych. Są to dni sobota-niedziela. Wymagane będą co najmniej 2 etapy (przyjazdy) wykonania w terminach uzgodnionych. Ostateczne potwierdzenie terminu wykonania ok 5 dni przed ustaloną między Wykonawcą i Zamawiającym datą.

Oferta powinna zawierać szczegółowe wyceny dla każdej pozycji osobno.
Oferta powinna zawierać szczegółowe wyceny dla każdej pozycji osobno.
Prace mają zostać wykonane zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA ENERGII z dnia 28 sierpnia 2019 r.
w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy urządzeniach energetycznych
Prace muszą być wykonywane zgodnie instrukcją organizacji bezpiecznej pracy przy urządzeniach elektroenergetycznych obowiązującej w Oddziale.

Odbiór wykonania usługi i wystawienia faktury na podstawie protokołu z przeglądu i badań oraz Protokołu Odbioru Wykonanej usługi ZAPR02
Oczekiwane warunki gwarancji:

1. Okres gwarancji: Gwarancja obowiązuje 12 miesięcy od dnia odbioru oraz od dnia usunięcia awarii / usterki / błędu.

2. Warunki gwarancji: 12 miesięcy na wykonane prace,

3. Czas reakcji na zgłoszenie: 2 dni robocze

Kary umowne:

1. Z tytułu odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie kontrahenta w wysokości 5% wartości netto umowy.

2. Z tytułu opóźnienia terminu dostawy / wykonania usługi w wysokości 0,1% wartości netto umowy.

Warunki udziału w postępowaniu:

Warunkiem udziału w postępowaniu jest załączenie skanu poprawnie wypełnionych formularzy:

1. Instrukcja Płatnicza.

2. Oświadczenia Wykonawcy.

3. Karta Wykonawcy.

4. Oświadczenie RODO

5. Doświadczenie w wykonywaniu prac w zbliżonym zakresie. 2 realizacje w ciągu ostatnich 5 lat - należy załączyć oświadczenie

6. Posiadanie kadry z uprawnieniami w zakresie świadectw kwalifikacyjnych dla grup 1(E1, D1) dostosowanych do rodzaju prowadzonych prac. Wraz z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia należy dołączyć listę kadry z opisem uprawnień. Do potrzeb postępowania należy złożyć oświadczenie o posiadaniu takiej kadry.

Termin ważności oferty: 60 dni

Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmiany ogłoszenia oraz warunków postępowania zakupowego.

Termin zadawania ewentualnych pytań upływa na 2 dni robocze przed terminem składania ofert.

Zamawiający zapewnia możliwość uzyskania dodatkowych informacji podczas wizji lokalnej na obiekcie, której termin ustalany będzie indywidualnie na zgłoszenie Oferenta.

W przypadku zainteresowania udziałem w postępowaniu proszę o wiadomość e-mail z prośbą o dodanie do postępowania w celu otrzymania zaproszenia do udziału.

Kontakt:
Kontakt za pomocą platformy zakupowej:
https://discovery.ariba.com/rfx/20504042

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.