śląskie (Gliwice)
kujawsko-pomorskie (BYDGOSZCZ)
mazowieckie (Warszawa)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
podlaskie (Ciechanowiec)
wielkopolskie (Poznań)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przegląd zasilaczy awaryjnych |
Data zamieszczenia: | 2024-08-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
KGHM Polska Miedź S.A ul. M. Skłodowskiej-Curie 48 59-301 Lubin powiat: lubiński |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Lubin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-08-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przegląd zasilaczy awaryjnych 2024 (UPS) Zakres rzeczowy: Zakres obejmuje przegląd i sprawdzenie zasilaczy awaryjnych typu UPS wymienionych w załączniku ,,Zestawienie zasilaczy awaryjnych ups do serwisu 2024". Testy i sprawdzenie urządzeń po wykonanych pracach. Wymagane prace: Zakres prac dla każdej pozycji: 1. Kontrola nastaw parametrów elektrycznych zasilacza, 2. Kontrola stanu połączeń logicznych, 3. Kontrola stanu i parametrów kondensatorów, 4. Kontrola stanu elementów mocy, 5. Kontrola stanu wentylatorów, 6. Kontrola elementów mocy, 7. Kontrola kondensatorów szyny DC, 8. Kontrola kondensatorów filtrów wejściowych i wyjściowych, 9. Kontrola paneli LCD, 10. Kontrola poprawności sygnalizacji, 11. Sprawdzenie stanu baterii w tym napięcia i rezystancji wewnętrznej, 12. Testy układu sterowania, kalibracja baterii, analiza zdarzeń i alarmów, czyszczenie, sprawdzenie przełącznika Bypass-u zewnętrznego o ile jest zastosowany, rozładowanie baterii ma być wykonane urządzeniem (dodatkowe obciążenie) Wykonawcy. Wynikiem prac powinien być protokół serwisowy z wynikiem testów, analizą zdarzeń, stanu technicznego baterii i urządzenia oraz ewentualnych kosztów wymaganych napraw i wymian części, zaleceniami dla użytkownika Dokument nr: 20504042(Doc2115649270) Składanie ofert: Termin odpowiedzi: 13 sie 2024 23:59 CEST Oferty należy składać pod adresem: https://discovery.ariba.com/rfx/20504042 Miejsce i termin realizacji: Miejsce realizacji: Miejsce świadczenia usługi: Huta Miedzi Cedynia w Orsku, 59-305 Rudna Termin realizacji: Termin dostawy/ Realizacji usługi: do dnia 30.11.2024 r. w terminach uzgodnionych z Zamawiającym Wymagania: Kwota okazji biznesowej: Poniżej 1000 USD (Nabywcy mogą zamykać ogłoszenia przed terminem) UWAGA! Prace przy niektórych urządzeniach mogą zostać wykonane tylko w czasie postoju linii produkcyjnych. Są to dni sobota-niedziela. Wymagane będą co najmniej 2 etapy (przyjazdy) wykonania w terminach uzgodnionych. Ostateczne potwierdzenie terminu wykonania ok 5 dni przed ustaloną między Wykonawcą i Zamawiającym datą. Oferta powinna zawierać szczegółowe wyceny dla każdej pozycji osobno. Oferta powinna zawierać szczegółowe wyceny dla każdej pozycji osobno. Prace mają zostać wykonane zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA ENERGII z dnia 28 sierpnia 2019 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy urządzeniach energetycznych Prace muszą być wykonywane zgodnie instrukcją organizacji bezpiecznej pracy przy urządzeniach elektroenergetycznych obowiązującej w Oddziale. Odbiór wykonania usługi i wystawienia faktury na podstawie protokołu z przeglądu i badań oraz Protokołu Odbioru Wykonanej usługi ZAPR02 Oczekiwane warunki gwarancji: 1. Okres gwarancji: Gwarancja obowiązuje 12 miesięcy od dnia odbioru oraz od dnia usunięcia awarii / usterki / błędu. 2. Warunki gwarancji: 12 miesięcy na wykonane prace, 3. Czas reakcji na zgłoszenie: 2 dni robocze Kary umowne: 1. Z tytułu odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie kontrahenta w wysokości 5% wartości netto umowy. 2. Z tytułu opóźnienia terminu dostawy / wykonania usługi w wysokości 0,1% wartości netto umowy. Warunki udziału w postępowaniu: Warunkiem udziału w postępowaniu jest załączenie skanu poprawnie wypełnionych formularzy: 1. Instrukcja Płatnicza. 2. Oświadczenia Wykonawcy. 3. Karta Wykonawcy. 4. Oświadczenie RODO 5. Doświadczenie w wykonywaniu prac w zbliżonym zakresie. 2 realizacje w ciągu ostatnich 5 lat - należy załączyć oświadczenie 6. Posiadanie kadry z uprawnieniami w zakresie świadectw kwalifikacyjnych dla grup 1(E1, D1) dostosowanych do rodzaju prowadzonych prac. Wraz z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia należy dołączyć listę kadry z opisem uprawnień. Do potrzeb postępowania należy złożyć oświadczenie o posiadaniu takiej kadry. Termin ważności oferty: 60 dni Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmiany ogłoszenia oraz warunków postępowania zakupowego. Termin zadawania ewentualnych pytań upływa na 2 dni robocze przed terminem składania ofert. Zamawiający zapewnia możliwość uzyskania dodatkowych informacji podczas wizji lokalnej na obiekcie, której termin ustalany będzie indywidualnie na zgłoszenie Oferenta. W przypadku zainteresowania udziałem w postępowaniu proszę o wiadomość e-mail z prośbą o dodanie do postępowania w celu otrzymania zaproszenia do udziału. Kontakt: Kontakt za pomocą platformy zakupowej: https://discovery.ariba.com/rfx/20504042 |
© eurobudowa.pl 2004-2024