podlaskie (Białystok)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
małopolskie (Kraków)
pomorskie (Wejherowo)
pomorskie (Ustka)
mazowieckie (Warszawa)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | ,,Modernizacja oświetlenia ulicznego" |
Data zamieszczenia: | 2024-08-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA CIESZKÓW GRUNWALDZKA 41 56-330 Cieszków powiat: milicki przetargi@ug.cieszkow.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Cieszków |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-08-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Cieszków" w ramach inwestycji pn. ,,Rozświetlona Gmina Cieszków" Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia ulicznego dróg na terenie Gminy Cieszków poprzez wymianę nieenergooszczędnych opraw oświetleniowych na nowe oprawy typu LED. Łączna planowana ilość opraw do wymiany wynosi 454 sztuki (o mocy min. 73 W każda), z tego w miej-scowości: Biadaszka - 12 szt., Brzezina - 11 szt., Cieszków - 139 szt., Dziadkowo - 13 szt., Góry - 17 szt., Guzowice - 40 szt., Jankowa - 13 szt., Jawor - 10 szt., Nowy Folwark - 10 szt., Pakosławsko - 26 szt., Rakłowice - 17 szt., Sędraszyce - 8 szt., Grzebielin 6 szt. - Słabocin 22 szt., Trzebicko 38 szt., Trze-bicko Dolne - 4 szt., Ujazd 60 szt., Wężowice - 3 szt., Zwierzyniec - 5 szt. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - wymianę starych lamp na nowe - demontaż starych lamp i przekazanie do składowania na terenie Zamawiającego - montaż nowych lamp na istniejących wysięgnikach Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SWZ CPV: 31520000-7, 45316100-6,45316110-9 Dokument nr: 2024/BZP 00443766, FZ.271.1.9.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-08-19 12:05 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://bip.cieszkow.pl/m,112,przetargi.html 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza ,,Formularz do komunikacji" dostępnego na platformiezakupowej.pl. Szczegóły w rozdziale 8 SWZ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegóły w rozdziale 8 SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły w rozdziale 41 SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegóły w rozdziale 41 SWZ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-08-19 12:00 Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platfotmazakupowa.pl pod adresem : https://platformazakupowa.pl/pn/cieszkow w myśl Ustawy PZP na stronie internetowej prowadzonego postępowania Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-07-31 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: FZ.271.1.9.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia ulicznego dróg na terenie Gminy Cieszków poprzez wymianę nieenergooszczędnych opraw oświetleniowych na nowe oprawy typu LED. Łączna planowana ilość opraw do wymiany wynosi 454 sztuki (o mocy min. 73 W każda), z tego w miej-scowości: Biadaszka - 12 szt., Brzezina - 11 szt., Cieszków - 139 szt., Dziadkowo - 13 szt., Góry - 17 szt., Guzowice - 40 szt., Jankowa - 13 szt., Jawor - 10 szt., Nowy Folwark - 10 szt., Pakosławsko - 26 szt., Rakłowice - 17 szt., Sędraszyce - 8 szt., Grzebielin 6 szt. - Słabocin 22 szt., Trzebicko 38 szt., Trze-bicko Dolne - 4 szt., Ujazd 60 szt., Wężowice - 3 szt., Zwierzyniec - 5 szt. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - wymianę starych lamp na nowe - demontaż starych lamp i przekazanie do składowania na terenie Zamawiającego - montaż nowych lamp na istniejących wysięgnikach Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SWZ 4.2.6.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-07-31 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Szczegóły w Rozdziale 18 SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Szczegółowy opis w rozdziale 22 SWZ 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: nie dotyczy 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Szczegóły w rozdziale 12 i 13 SWZ 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Szczegóły w załączniku nr 8 do SWZ 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Szczegóły w Rozdziale 18 SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-09-17 |
© eurobudowa.pl 2004-2024