dolnośląskie (Lubin)
małopolskie (Mników)
śląskie (Sosnowiec)
opolskie (Opole)
podkarpackie (Leżajsk)
dolnośląskie (Złotoryja)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana oświetlenia ulicznego z sodowego na oświetlenie |
Data zamieszczenia: | 2024-08-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA KOWALA ul. Marii Walewskiej 7 26-624 Kowala-Stępocina powiat: radomski 486101760 kowala@kowala.pl https://kowala.ezamawiajacy.pl/pn/kowala/demand/notice/public/137961/details |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Kowala-Stępocina |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 486101760 |
Termin składania ofert: | 2024-08-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wymiana oświetlenia ulicznego z sodowego na oświetlenie w technologii LED na terenie gminy Kowala Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: ,,Wymiana oświetlenia ulicznego z sodowego na oświetlenie w technologii LED na terenie gminy Kowala". Szczegółowy zakres zawarty jest w projektach wykonawczych. Zamówienie obejmuje swym zakresem miejscowości Trablice, Kowala- Stępocina i Ludwinów. Projektowana modernizacja oświetlenia ulicznego Zaprojektowano wymianę istniejących opraw oświetlenia na oprawy LED wraz z wymianą wysięgników będących w złym stanie technicznym. Nowe oprawy będą zabezpieczone w skrzynce bezpiecznikowej z wkładkami topikowymi BiWts-6A. Na wskazanych słupach należy wykonać nowe połączenia elektryczne opraw oświetleniowych z przewodami linii napowietrznej kablami YKY 2x2,5mm2 w izolacji odpornej na promieniowanie UV wraz z montażem nowych skrzynek bezpiecznikowych. Należy zastosować wysięgniki o długości l=1,0 m i nachyleniu 5st. Zaprojektowano wymianę odcinków nieizolowanych przewodów oświetlenia ulicznego wykonanego przewodami typu Al. 25mm2 na przewody izolowane typu AsXSn 2x35mm2. Przewód należy podwiesić na istniejących słupach na wysokości co najmniej 7m za pomocą uchwytów przelotowych (słupy przelotowe), narożnych (słupy narożne) oraz odciągowych (słupy krańcowe). Na wskazanych w projekcie słupach należy zabudować ogranicznik przepięć z zaciskiem przebijającym izolację w skrzynce izolowanej. Należy zastosować ograniczniki typ SE 30.166-0,66kV/5kA. Należy połączyć uziemienie ogranicznika z przewodem PEN. Wartość oporności uziemienia nie może przekraczać 10ojektowane prace modernizacyjne należy prowadzić po uprzednim odłączeniu zasilania w stacji transformatorowej, przy użyciu samochodu wieżowego z balkonem. Oprawy zawieszać na wysokości około 8m nad przewodami linii napowietrznej dla słupów 10m oraz pod przewodami linii napowietrznej dla słupów 12m. Przewody. Dla projektowanego przewodu AsXSn 2x35mm2 stosować naprężenie podstawowe 37,5MPa Oprawy oświetleniowe Zaprojektowano oprawy drogowe LED o wysokiej skuteczności świetlnej (133 lm/W i 147 lm/W) wykorzystujące kierunkowe matryce wielosoczewkowe, wykonane z PMMA. Opawa w wykonaniu dwukomorowym z dostępem beznarzędziowym. Korpus i uchwyt oprawy wykonany z ciśnieniowego odlewu aluminium, malowany proszkowo. Stopień szczelności oprawy IP66, stopień odporności na uderzenia IK09. Oprawa wykonana w II klasie ochronności. Temperatura barwowa 4000K. Wskaźnik oddawania barw >70. Oprawa powinna posiadać możliwość zdalnego sterowania bez dodatkowej modyfikacji oprawy z 5-stopniową redukcją mocy. Oprawa musi posiadać łącznie certyfikaty: ENEC, ENEC+, ZD4i. Zaprojektowano 2 warianty opraw: o oprawa o mocy 35W i strumieniu świetlnym 4675lm na krótszych przęsłach o oprawa o mocy 52W i strumieniu świetlnym 7675lm na dłuższych przęsłach Całość prac należy wykonać zgodnie z normami oraz obowiązującymi przepisami przeciwporażeniowymi i przeciwpożarowymi. Po zakończeniu prac a przed podaniem napięcia należy wykonać pomiary izolacji i ciągłości żył kabli i przewodów niskiego napięcia sporządzając odpowiednie protokoły, które należy przedłożyć Komisji odbioru technicznego. Uporządkować teren na trasie prowadzonych prac i wywieźć ewentualne zanieczyszczenia. Dopuszcza się stosowanie innych materiałów niż w projekcie po wcześniej przeprowadzonych analizach i obliczeniach oraz akceptacji inwestora. Ponadto po stronie Wykonawcy pozostaje sporządzenie projektu Czasowej Organizacji Ruchu na czas robót w przypadku wykonywania zadania przy drogach powiatowych poprzez uzgodnienia z Powiatowym Zarządem Dróg Publicznych w Radomiu. Zakres projektowanych robót w Kowali-Stępocinie: o Demontaż opraw oświetleniowych -przeznaczonych do wymiany - 10 szt. o Demontaż przewodów do opraw -przeznaczonych do wymiany - 10 szt. o Demontaż wysięgników na słupie - 10 szt. o Montaż przewodów na YKY 2x2,5 mm2 zasilających oprawę - 10 kpl. o Montaż na słupach wysięgników jednoramiennych W-1, 1,5m o kącie nachylenia 5o - 10 kpl o Montaż zabezpieczeń opraw na słupach z wkładką 6 A - 10 kpl o Montaż opraw oświetleniowych LED 35W/4675lm/ na wysięgnikach - 8 szt. o Montaż opraw oświetleniowych LED 52W/7675lm/ na wysięgnikach - 2 szt. o Demontaż nieizolowanej linii napowietrznej typu Al. 25mm2 - 500 m. o Montaż linii napowietrznej przewodem typu AsXSn 2x35mm2 - 500 m. o Montaż ograniczników przepięć - 2 kpl. Zakres projektowanych robót w Trablicach i Ludwinowie odcinek pierwszy: o Demontaż opraw oświetleniowych -przeznaczonych do wymiany - 10 szt. o Demontaż przewodów do opraw -przeznaczonych do wymiany - 10 szt. o Demontaż wysięgników na słupie - 10 szt. o Montaż przewodów na YKY 2x2,5 mm2 zasilających oprawę - 10 kpl. o Montaż na słupach wysięgników jednoramiennych W-1, 1,0m o kącie nachylenia 5o - 10 kpl o Montaż zabezpieczeń opraw na słupach z wkładką 6 A - 10 kpl o Montaż opraw oświetleniowych LED 35W/4675lm/ na wysięgnikach - 3 szt. o Montaż opraw oświetleniowych LED 52W/7675lm/ na wysięgnikach - 7 szt. o Demontaż nieizolowanej linii napowietrznej typu Al. 25mm2 - 804 m. o Montaż linii napowietrznej przewodem typu AsXSn 2x35mm2 - 804 m. o Wymiana szafy oświetleniowej SO - 1 kpl. o Montaż ograniczników przepięć - 2 kpl. Zakres projektowanych robót w Ludwinowie odcinek drugi: o Demontaż opraw oświetleniowych -przeznaczonych do wymiany - 40 szt. o Demontaż przewodów do opraw -przeznaczonych do wymiany - 40 szt. o Demontaż wysięgników na słupie - 40 szt. o Montaż przewodów na YKY 2x2,5 mm2 zasilających oprawę - 40 kpl. o Montaż na słupach wysięgników jednoramiennych W-1, 0,5m o kącie nachylenia 5o - 6 kpl o Montaż na słupach wysięgników jednoramiennych W-1, 1,0m o kącie nachylenia 5o - 34 kpl o Montaż zabezpieczeń opraw na słupach z wkładką 6 A - 24 kpl o Montaż opraw oświetleniowych LED 35W/4675lm/ na wysięgnikach - 26 szt. o Montaż opraw oświetleniowych LED 52W/7675lm/ na wysięgnikach - 14 szt. o Demontaż nieizolowanej linii napowietrznej typu Al. 25mm2 - 1808 m. o Montaż linii napowietrznej przewodem typu AsXSn 2x35mm2 - 1808m. o Montaż ograniczników przepięć - 3 kpl. Dodatkowe wymagania: 1)Użyte materiały oraz technologie muszą zapewnić niskie koszty eksploatacji i utrzymania oświetlenia przy zapewnieniu wymaganego przez Zamawiającego wysokiego standardu wykończenia i wyposażenia. 2)Wykonawca dostarczy wszystkie urządzenia i wyposażenie fabrycznie nowe. 3)Wykonawca uruchomi oświetlenie. 1.3 SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZNAJDUJE SIĘ W ZAŁĄCZNIKU NR 11 DO SWZ. SKŁADAJĄ SIĘ NA NIEGO NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY: 1) projekty wykonawcze 2) przedmiary robót 3) STWiOR CPV: 31520000-7, 34928500-3,45316110-9,45315300-1,45317300-5,45311100-1 Dokument nr: 2024/BZP 00444476, ZP.271.15.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-08-13 10:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://kowala.ezamawiajacy.pl/app/login 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w niniejszym postępowaniu, w tym, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywa się w języku polskim, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy znajdującej się pod adresem https://kowala.ezamawiajacy.pl/app/login. Oferta pod rygorem nieważności musi zostać złożona za pośrednictwem platformy zakupowej zamawiającego https://kowala.ezamawiajacy.pl/app/login 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: WYMAGANIA TECHNICZNE I ORGANIZACYJNE WYSYŁANIA I ODBIERANIA KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ PRZEKAZYWANEJ PRZY ICH UŻYCIU OPISANE ZOSTAŁY W REGULAMINIE KORZYSTANIA Z PLATFORMY ZAKUPOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO MARKETPLANET POD ADRESEM https://oneplace.marketplanet.pl. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.-Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem -Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy PZP, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.-Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, -Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż cel określony w powyżej. -Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:- obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego;- obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego.-W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, Zamawiający informuje, że:- Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy PZP, do upływu terminu na ich wniesienie.- Udostępnianie protokołu i załączników - W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO - W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.-W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, Zamawiający informuje, że:-Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy PZP, do upływu terminu na ich wniesienie. Udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia. -W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO , zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.-Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.-W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): NIE DOTYCZY Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://kowala.ezamawiajacy.pl/pn/kowala/demand/notice/public/137961/details TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-08-13 10:00 Miejsce składania ofert: https://kowala.ezamawiajacy.pl/app/login Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: ,,Wymiana oświetlenia ulicznego z sodowego na oświetlenie w technologii LED na terenie gminy Kowala". Szczegółowy zakres zawarty jest w projektach wykonawczych. Zamówienie obejmuje swym zakresem miejscowości Trablice, Kowala- Stępocina i Ludwinów. Projektowana modernizacja oświetlenia ulicznego Zaprojektowano wymianę istniejących opraw oświetlenia na oprawy LED wraz z wymianą wysięgników będących w złym stanie technicznym. Nowe oprawy będą zabezpieczone w skrzynce bezpiecznikowej z wkładkami topikowymi BiWts-6A. Na wskazanych słupach należy wykonać nowe połączenia elektryczne opraw oświetleniowych z przewodami linii napowietrznej kablami YKY 2x2,5mm2 w izolacji odpornej na promieniowanie UV wraz z montażem nowych skrzynek bezpiecznikowych. Należy zastosować wysięgniki o długości l=1,0 m i nachyleniu 5st. Zaprojektowano wymianę odcinków nieizolowanych przewodów oświetlenia ulicznego wykonanego przewodami typu Al. 25mm2 na przewody izolowane typu AsXSn 2x35mm2. Przewód należy podwiesić na istniejących słupach na wysokości co najmniej 7m za pomocą uchwytów przelotowych (słupy przelotowe), narożnych (słupy narożne) oraz odciągowych (słupy krańcowe). Na wskazanych w projekcie słupach należy zabudować ogranicznik przepięć z zaciskiem przebijającym izolację w skrzynce izolowanej. Należy zastosować ograniczniki typ SE 30.166-0,66kV/5kA. Należy połączyć uziemienie ogranicznika z przewodem PEN. Wartość oporności uziemienia nie może przekraczać 10ojektowane prace modernizacyjne należy prowadzić po uprzednim odłączeniu zasilania w stacji transformatorowej, przy użyciu samochodu wieżowego z balkonem. Oprawy zawieszać na wysokości około 8m nad przewodami linii napowietrznej dla słupów 10m oraz pod przewodami linii napowietrznej dla słupów 12m. Przewody. Dla projektowanego przewodu AsXSn 2x35mm2 stosować naprężenie podstawowe 37,5MPa Oprawy oświetleniowe Zaprojektowano oprawy drogowe LED o wysokiej skuteczności świetlnej (133 lm/W i 147 lm/W) wykorzystujące kierunkowe matryce wielosoczewkowe, wykonane z PMMA. Opawa w wykonaniu dwukomorowym z dostępem beznarzędziowym. Korpus i uchwyt oprawy wykonany z ciśnieniowego odlewu aluminium, malowany proszkowo. Stopień szczelności oprawy IP66, stopień odporności na uderzenia IK09. Oprawa wykonana w II klasie ochronności. Temperatura barwowa 4000K. Wskaźnik oddawania barw >70. Oprawa powinna posiadać możliwość zdalnego sterowania bez dodatkowej modyfikacji oprawy z 5-stopniową redukcją mocy. Oprawa musi posiadać łącznie certyfikaty: ENEC, ENEC+, ZD4i. Zaprojektowano 2 warianty opraw: o oprawa o mocy 35W i strumieniu świetlnym 4675lm na krótszych przęsłach o oprawa o mocy 52W i strumieniu świetlnym 7675lm na dłuższych przęsłach Całość prac należy wykonać zgodnie z normami oraz obowiązującymi przepisami przeciwporażeniowymi i przeciwpożarowymi. Po zakończeniu prac a przed podaniem napięcia należy wykonać pomiary izolacji i ciągłości żył kabli i przewodów niskiego napięcia sporządzając odpowiednie protokoły, które należy przedłożyć Komisji odbioru technicznego. Uporządkować teren na trasie prowadzonych prac i wywieźć ewentualne zanieczyszczenia. Dopuszcza się stosowanie innych materiałów niż w projekcie po wcześniej przeprowadzonych analizach i obliczeniach oraz akceptacji inwestora. Ponadto po stronie Wykonawcy pozostaje sporządzenie projektu Czasowej Organizacji Ruchu na czas robót w przypadku wykonywania zadania przy drogach powiatowych poprzez uzgodnienia z Powiatowym Zarządem Dróg Publicznych w Radomiu. Zakres projektowanych robót w Kowali-Stępocinie: o Demontaż opraw oświetleniowych -przeznaczonych do wymiany - 10 szt. o Demontaż przewodów do opraw -przeznaczonych do wymiany - 10 szt. o Demontaż wysięgników na słupie - 10 szt. o Montaż przewodów na YKY 2x2,5 mm2 zasilających oprawę - 10 kpl. o Montaż na słupach wysięgników jednoramiennych W-1, 1,5m o kącie nachylenia 5o - 10 kpl o Montaż zabezpieczeń opraw na słupach z wkładką 6 A - 10 kpl o Montaż opraw oświetleniowych LED 35W/4675lm/ na wysięgnikach - 8 szt. o Montaż opraw oświetleniowych LED 52W/7675lm/ na wysięgnikach - 2 szt. o Demontaż nieizolowanej linii napowietrznej typu Al. 25mm2 - 500 m. o Montaż linii napowietrznej przewodem typu AsXSn 2x35mm2 - 500 m. o Montaż ograniczników przepięć - 2 kpl. Zakres projektowanych robót w Trablicach i Ludwinowie odcinek pierwszy: o Demontaż opraw oświetleniowych -przeznaczonych do wymiany - 10 szt. o Demontaż przewodów do opraw -przeznaczonych do wymiany - 10 szt. o Demontaż wysięgników na słupie - 10 szt. o Montaż przewodów na YKY 2x2,5 mm2 zasilających oprawę - 10 kpl. o Montaż na słupach wysięgników jednoramiennych W-1, 1,0m o kącie nachylenia 5o - 10 kpl o Montaż zabezpieczeń opraw na słupach z wkładką 6 A - 10 kpl o Montaż opraw oświetleniowych LED 35W/4675lm/ na wysięgnikach - 3 szt. o Montaż opraw oświetleniowych LED 52W/7675lm/ na wysięgnikach - 7 szt. o Demontaż nieizolowanej linii napowietrznej typu Al. 25mm2 - 804 m. o Montaż linii napowietrznej przewodem typu AsXSn 2x35mm2 - 804 m. o Wymiana szafy oświetleniowej SO - 1 kpl. o Montaż ograniczników przepięć - 2 kpl. Zakres projektowanych robót w Ludwinowie odcinek drugi: o Demontaż opraw oświetleniowych -przeznaczonych do wymiany - 40 szt. o Demontaż przewodów do opraw -przeznaczonych do wymiany - 40 szt. o Demontaż wysięgników na słupie - 40 szt. o Montaż przewodów na YKY 2x2,5 mm2 zasilających oprawę - 40 kpl. o Montaż na słupach wysięgników jednoramiennych W-1, 0,5m o kącie nachylenia 5o - 6 kpl o Montaż na słupach wysięgników jednoramiennych W-1, 1,0m o kącie nachylenia 5o - 34 kpl o Montaż zabezpieczeń opraw na słupach z wkładką 6 A - 24 kpl o Montaż opraw oświetleniowych LED 35W/4675lm/ na wysięgnikach - 26 szt. o Montaż opraw oświetleniowych LED 52W/7675lm/ na wysięgnikach - 14 szt. o Demontaż nieizolowanej linii napowietrznej typu Al. 25mm2 - 1808 m. o Montaż linii napowietrznej przewodem typu AsXSn 2x35mm2 - 1808m. o Montaż ograniczników przepięć - 3 kpl. Dodatkowe wymagania: 1)Użyte materiały oraz technologie muszą zapewnić niskie koszty eksploatacji i utrzymania oświetlenia przy zapewnieniu wymaganego przez Zamawiającego wysokiego standardu wykończenia i wyposażenia. 2)Wykonawca dostarczy wszystkie urządzenia i wyposażenie fabrycznie nowe. 3)Wykonawca uruchomi oświetlenie. 1.3 SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZNAJDUJE SIĘ W ZAŁĄCZNIKU NR 11 DO SWZ. SKŁADAJĄ SIĘ NA NIEGO NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY: 1) projekty wykonawcze 2) przedmiary robót 3) STWiOR 4.2.6.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego 45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych 45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów: Lp. Kryterium Znaczenie 1. C - cena brutto oferty 60% 2. G - okres gwarancji jakości i rękojmi 40% Razem 100% Łączna ocena punktowa (S) obliczona zostanie wg wzoru: S = C + G 1) Ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów Zamawiający uzna za najkorzystniejszą . 2) Oferty oceniane będą punktowo. 3) Łączna ocena oferty stanowi sumę punktów otrzymanych za poszczególne kryteria ocenianej oferty. Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. 4) W trakcie oceny ofert kolejno porównywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za poszczególne kryteria według następujących zasad: 5.2 Kryterium - cena brutto oferty. Cena brutto oferty określona w systemowym formularzu ofertowym. Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę brutto oferty zgodnie z formularzem ofertowym, otrzyma maksymalną liczbę punktów za to kryterium, tj. 60 punktów. Pozostałym Wykonawcom punkty zostaną przyznane w następujący sposób: Oferty nie podlegające odrzuceniu będą oceniane według wzoru: Cn PC = ------- x 60 pkt, 1pkt = 1% Cb gdzie, PC - ilość punktów za kryterium cena, Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych, Cb - cena oferty badanej. 5.3 Kryterium - okres gwarancji jakości i rękojmi Kryterium to dotyczy zaoferowanego w Formularzu ofertowym okresu gwarancji i rękojmi na cały przedmiot zamówienia. Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 3 lata. W Formularzu ofertowym Wykonawca wskazuje oferowany okres gwarancji i rękojmi w latach, poprzez zaznaczenie w odpowiednim miejscu, czy oferuje 3, 4,5 czy 6-letni okres rękojmi i gwarancji. W przypadku, gdy Wykonawca nie zaoferuje wcale albo zaoferuje długość gwarancji i rękojmi krótszą niż 3 lata, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy. W przypadku, gdy Wykonawca określi w Formularzu ofertowym dłuższy niż 6 lat okres gwarancji i rękojmi, to Zamawiający przyjmie do oceny okres 6 lat. W przypadku, gdy Wykonawca określi w Formularzu ofertowym inny niż w pełnych latach okres gwarancji i rękojmi (np. 4 lata i 3 miesiące), to Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy. Liczba punktów za okres gwarancji i rękojmi będzie wyliczana w następujący sposób: Długość zaoferowanego okresu gwarancji i rękojmi Liczba punktów 3 lata 0 4 lata 20 5 lat 30 6 lat 40 Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości i rękojmi 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1. ZDOLNOŚCI DO WYSTĘPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYM: Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie. 2. UPRAWNIEŃ DO PROWADZENIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB ZAWODOWEJ, O ILE WYNIKA TO Z ODRĘBNYCH PRZEPISÓW: Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie. 3. SYTUACJI EKONOMICZNEJ LUB FINANSOWEJ: Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie 4. ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ: a) doświadczenie wykonawcy: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonuje) w tym okresie, co najmniej 1 dostawy opraw oświetlenia ulicznego typu LED wraz z montażem o wartości 120 000,00 złotych brutto (w ramach jednej umowy) lub co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie oświetlenia ulicznego o wartości 120 000,00 złotych brutto (w ramach jednej umowy) UWAGA: W zakresie wymaganego doświadczenia na spełnianie warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia w przedmiotowym zamówieniu, Wykonawcy mogą wykazać się doświadczeniem także wówczas, jeżeli realizowali wymagane zamówienia w formule robót budowlanych, a nie w formule dostaw z montażem. 1) W przypadku, gdy wykaz referencji będzie stanowił przedmiot dostaw/robót budowlanych o szerszym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić rodzajowo i kwotowo dostawy/roboty budowlane, o których mowa powyżej; b) kwalifikacje zawodowe kadry technicznej: Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować min: 1 osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Kierownik budowy powinien posiadać ważne uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725) oraz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im kwalifikacje nadane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. W przypadku Wykonawców zagranicznych dopuszcza się również kwalifikacje zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334). 1 osobą posiadającą ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV; 1 osobą posiadającą uprawnienia do pracy pod napięciem do 1 kV (PPN). 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych: potwierdzających brak podstaw wykluczenia: a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - wg Załącznika nr 5; w przypadku złożonej jednej oferty Zamawiający odstąpi od żądania w/w oświadczenia b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;( Zamawiający pobierze samodzielnie z ogólnodostępnych rejestrów, Wykonawca nie musi załączać do dokumentów na wezwanie o ile wykonawca wskazał w ofercie dane umożliwiające dostęp). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokumenty potwierdzające w/w okoliczności powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. c) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w: a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, dotyczącą wydania prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne. b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, c) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, d) art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp e) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. 2024 poz. 507) - dalej ,,ustawa sankcyjna" - wg załącznika 10 do SWZ 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych: potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenie, kwalifikacje zawodowe kadry technicznej): a) wykazu dostaw/robót wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy/roboty zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy/roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy/roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; załącznik nr 3 b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; załącznik nr 4 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: nie dotyczy 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Ofertę składa się wyłącznie w formie elektronicznej na FORMULARZU SYSTEMOWYM na platformie zakupowej zamawiającego. Oferta zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp, składana jest pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym zgodnie z uprawomocnieniem do reprezentowania oraz składania oświadczeń woli wskazanych w CEiDG lub KRS. 2.Wykonawca/Podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu- załącznik nr 2a do SWZ; Wykonawca/Podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu dołącza do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2b do SWZ. Do oferty Wykonawca załącza również (jeśli dotyczy): a) pełnomocnictwo: gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy, w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie: - postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, - wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, - ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. b) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca w celu spełnienia warunków, o którym mowa w Rozdziale II pkt 7 ppkt 4 SWZ, będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów. c) zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa - w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one udostępniane, oraz wykazuje, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. d) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wówczas składają: oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wymagana forma: Wykonawcy składają oświadczenia w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Na podstawie art. 455 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Warunki zmian zostały opisane w projekcie umowy. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez wykonawcę projektowanych postanowień umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów: Lp. Kryterium Znaczenie 1. C - cena brutto oferty 60% 2. G - okres gwarancji jakości i rękojmi 40% Razem 100% Łączna ocena punktowa (S) obliczona zostanie wg wzoru: S = C + G 1) Ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów Zamawiający uzna za najkorzystniejszą . 2) Oferty oceniane będą punktowo. 3) Łączna ocena oferty stanowi sumę punktów otrzymanych za poszczególne kryteria ocenianej oferty. Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. 4) W trakcie oceny ofert kolejno porównywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za poszczególne kryteria według następujących zasad: 5.2 Kryterium - cena brutto oferty. Cena brutto oferty określona w systemowym formularzu ofertowym. Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę brutto oferty zgodnie z formularzem ofertowym, otrzyma maksymalną liczbę punktów za to kryterium, tj. 60 punktów. Pozostałym Wykonawcom punkty zostaną przyznane w następujący sposób: Oferty nie podlegające odrzuceniu będą oceniane według wzoru: Cn PC = ------- x 60 pkt, 1pkt = 1% Cb gdzie, PC - ilość punktów za kryterium cena, Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych, Cb - cena oferty badanej. 5.3 Kryterium - okres gwarancji jakości i rękojmi Kryterium to dotyczy zaoferowanego w Formularzu ofertowym okresu gwarancji i rękojmi na cały przedmiot zamówienia. Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 3 lata. W Formularzu ofertowym Wykonawca wskazuje oferowany okres gwarancji i rękojmi w latach, poprzez zaznaczenie w odpowiednim miejscu, czy oferuje 3, 4,5 czy 6-letni okres rękojmi i gwarancji. W przypadku, gdy Wykonawca nie zaoferuje wcale albo zaoferuje długość gwarancji i rękojmi krótszą niż 3 lata, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy. W przypadku, gdy Wykonawca określi w Formularzu ofertowym dłuższy niż 6 lat okres gwarancji i rękojmi, to Zamawiający przyjmie do oceny okres 6 lat. W przypadku, gdy Wykonawca określi w Formularzu ofertowym inny niż w pełnych latach okres gwarancji i rękojmi (np. 4 lata i 3 miesiące), to Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy. Liczba punktów za okres gwarancji i rękojmi będzie wyliczana w następujący sposób: Długość zaoferowanego okresu gwarancji i rękojmi Liczba punktów 3 lata 0 4 lata 20 5 lat 30 6 lat 40 Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości i rękojmi 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-09-11 |
© eurobudowa.pl 2004-2024