Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1094z dziś
6848z ostatnich 7 dni
22366z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usługi przeglądów i serwisowania systemu klimatyzacji precyzyjnej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługi przeglądów i serwisowania systemu klimatyzacji precyzyjnej

Data zamieszczenia: 2024-08-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Opolski Oddział Regionalny
ul. Wrocławska I70G
45-836 Opole
powiat: Opole
opolski@arimr.gov.pl
Województwo: opolskie
Miasto: Opole
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-08-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zaproszenie do składania ofert na usługi przeglądów i serwisowania systemu klimatyzacji precyzyjnej w serwerowni Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR.
I. Opis przedmiotu zaproszenia do składania ofert
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa. Opolski Oddział Regionalny zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu pn. Usługi przeglądów i serwisowania systemu klimatyzacji precyzyjnej w serwerowni Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR o udzielenie zamówienia klasycznego, którego wartość jest niższa niż 130 000 złotych, działając na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1) z wyłączeniem stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. 2023 poz. 1605 ze zm.).
II. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług przeglądów i serwisowania systemu klimatyzacji precyzyjnej w pomieszczeniu serwerowni Opolskiego OR.
Zamówienie obejmuje:
a.) zamówienie podstawowe:
- dwa przeglądy konserwacyjne systemu klimatyzacji precyzyjnej, składającego się z dwóch klimatyzatorów Hiflex (Emerson Liebert Hiross) 6GUA z wymianą filtrów powietrza,
b.) zamówienie opcjonalne (Prawo opcji) - nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzjelenia:
- ewentualne naprawy awaryjne w/w systemu.
Zamówienie opisane jest szczegółowo w projekcie umowy - Załącznik nr 2 do zaproszenia

Dokument nr: BOR08.233.07.2024.DM

Otwarcie ofert: 4. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13.08.2024 r. o godz. 915 w siedzibie Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Opolski Oddział Regionalny w Opolu, Ul. Wrocławska 170 ,,G", I piętro, pokój 116. Informacja z otwarcia ofert zostanie zamieszczona na stronie Zamawiającego: www.arimr.gov.pl.

Składanie ofert:
3. Sposób przygotowania oferty oraz miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej lub elektronicznej w nieprzekraczalnym terminie do dnia 13 sierpnia 2024 r. do godz. 9°° pod adresem:
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Opolski Oddział Regionalny 45-836 Opole, Ul. Wrocławska 170 ,,G" Kancelaria -1 piętro
lub
e-mail: opolski@arimr.gov.pl
Ofertę w formie pisemnej należy umieścić w zamkniętej kopercie i oznaczyć w sposób następujący:
Oferta na:
Usługi przeglądów i serwisowania systemu klimatyzacji precyzyjnej serwerowni Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR, Nr Rej'. BOR08.233.07.2024.DM
Nie otwierać przed: 13.08.2024 r. godz. 9.15
Oferty przekazane do Kancelarii Opolskiego Oddziału ARiMR upływie terminu dostarczenia, nie będą rozpatrywane.

Miejsce i termin realizacji:
IX. Terminy
1. Planowany termin wykonania usługi: od dnia podpisania Umowy do 20-12-2024r.

Wymagania:
III. Oferta powinna zawierać następujące elementy
-zaakceptowany przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną projekt umowy
- Załącznik nr 2 do zaproszenia.
- formularz ofertowy sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do zaproszenia. -klauzulę informacyjną - załącznik nr 3 do zaproszenia - certyfikat F-GAZ dla firmy - kserokopia poświadczona przez Oferenta, - pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Oferenta), w przypadku gdy oferta nie została podpisana przez osoby umocowane do tych czynności dokumentem rejestrowym.
Wszystkie dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) uprawnioną do reprezentowania Oferenta.
IV. Warunki udziału w postępowaniu.
1. Zdolności techniczne i zawodowe.
O udzielenie przedmiotowego zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym zaproszeniu wraz z załącznikami, w szczególności dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz ich sytuacja gospodarcza i finansowa jest na poziomie wystarczającym do należytego wykonania przedmiotowego zamówienia, m.in.:
- posiadanie certyfikatów F-GAZ dla firmy i minimum jednego pracownika, uprawniające do dokonania odpowiednich wpisów w systemie Centralnego Rejestru Operatorów (CRO), zgodnie z ustawą z dnia 15 maja 2015 roku Dz. U. z 2020 poz. 2065)
- zatrudnianie minimum jednej osoby posiadającej uprawnienia E i D (Eksploatacja i Dozór, Gl) dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną do lkV, wydane na podstawie ustawy - Prawo Energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 roku (Dz. U. z 2022 poz. 1385 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2022 r. poz. 1392).
2. Sytuacja gospodarcza i finansowa.
Zamawiający wymaga, aby sytuacja gospodarcza i finansowa Wykonawcy była na poziomie wystarczającym do wykonania przedmiotowego zamówienia, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot. sytuacji gospodarczej i finansowej zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy zawarte w treści formularza ofertowego.
V. Informacje dotyczące ofert
Oferent powinien zapoznać się z całością niniejszej dokumentacji i przedstawić ofertę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, dopuszcza się złożenie oferty w formie pisemnej lub elektronicznej (w formacie PDF) opatrzonej podpisem kwalifikowanym,
każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
oferta musi być czytelna pod rygorem nieważności.
wszelkie zmiany naniesione przez Wykonawcę w treści oferty po jej sporządzeniu powinny być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.
oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę lub złożony wraz z ofertą sporządzony w języku innym niż polski, powinien zostać złożony wraz z tłumaczeniem na język polski,
Oferent poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
VI. Istotne postanowienia umowy.
1. Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności związane z przedmiotem umowy zatrudnione były przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeksu pracy (tj. Dz.U. 2023 poz. 1465 ze zm.) w okresie świadczenia przedmiotowej usługi. Zamawiający uprawniony jest do wykonania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia wymogu zatrudnienia osób skierowanych do realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeksu pracy (tj. Dz.U. 2023 poz. 1465 ze zm.). Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia w każdym czasie dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób realizujących usługę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tj. Dz.U. 2023 poz. 1465 ze zm.). Wykaz osób stanowić będzie załącznik nr 8 do podpisanej umowy. Zamawiający naliczy karę umowną za niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia za każdy stwierdzony brak zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu Kodeksu Pracy (tj. Dz.U. 2023 poz. 1465 ze zm.) osób wykonujących czynności związane z przedmiotem umowy w związku z naruszeniem postanowień § 3 ust. 5 Umowy Zamawiający naliczy karę umowną w wysokości 0,3 % wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 6 ust. 1 umowy- Załącznik nr 2. Za nie przedłożenie Zamawiającemu żądanych dokumentów wskazanych w § 3 ust. 7 pkt l)-2) w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, Zamawiający naliczy karę umowną w wysokości 400,00 zł brutto za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w dostarczeniu wymaganych dokumentów.
2. Wykonawca gwarantuje, że Zamawiający w związku z wykonywaniem przedmiotowej usługi nie będzie zobowiązany do nabywania żadnych usług ani uprawnień poza opisanymi w projekcie umowy i objętymi maksymalnym łącznym wynagrodzeniem Wykonawcy z tytułu wykonania Umów.
3. Dodatkowe wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotowego zamówienia zamieszczone zostały w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do zaproszenia.
4. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przez Wykonawcę umowy Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa zastrzega sobie prawo do naliczenia kar umownych wskazanych w § 8 projektu umowy.
VII. Sposób obliczenia ceny
1. Podstawą obliczenia ceny ofertowej i jednocześnie wynagrodzenia Wykonawcy, jest Formularz Ofertowy (Załącznik nr 1) oraz projekt umowy wraz z załącznikami, stanowiącymi załącznik nr 2 do niniejszego Zaproszenia.
2. Cenę oferty należy obliczyć w oparciu o wypełniony Formularz stanowiący załącznik nr 1 oraz ujęte w nim Tabelę nr 1 i Tabelę nr 2.
Wykonawca zobowiązany jest do wyliczenia i podania cen jednostkowych netto, obowiązującej stawki podatku Vat, kwoty podatku Vat, ceny jednostkowej brutto, wartości netto, wartości podatku Vat oraz wartości brutto za wyszczególnione pozycje w formularzu ofertowym. Ceny powinny zawierać wszystkie koszt}' związane z realizacją przedmiotowego zamówienia.
3. Podane ceny nie podlegają zmianom przez okres obowiązywania umowy z wyjątkiem dopuszczonych zmian postanowień umowy określonych w projekcie umowy.
4. Ceny określone w ofercie muszą być podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (wg zasady zaokrąglenia: poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę) i powinny zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem całości zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do zastosowania obowiązującej stawki podatku Vat od towarów i usług do obliczenia ceny oferty. Błędnie zastosowana stawka podatku VAT będzie stanowić wadliwość niepodlegającą poprawieniu i błąd w obliczeniu ceny.
5. Wszystkie ceny podane w ofercie powinny być wyrażone w złotych polskich.
6. Zamawiający dokona poprawy oczywistych omyłek rachunkowych w ofertach polegających na błędnych operacjach rachunkowych na liczbach z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
7. Sposób zapłaty i rozliczenia za realizacje niniejszego zamówienia, zostały określone w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do Zaproszenia.
VIII. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się poniższym kryterium:
Lp. Kryterium Waga % Liczba punktów Sposób oceny wg wzoru / wg punktów
1. Cena ofertowa - ,,C" 100% 100 Najniższa cena oferty brutto zaproponowana przez Wykonawców C = - x 100 Cena brutto oferty badanej
W kryterium ,,Cena ofertowa - C" najwyższą liczbę punktów uzyska oferta z najniższą zaoferowaną ceną łączną brutto. Ocena punktowa w kryterium ceny ofertowej brutto dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej w formularzu ofertowym i przeliczona według wzoru opisanego w Lp. 1 powyższej tabeli.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów (C), przyznana zgodnie z powyższym wzorem.
2. W przypadku, gdy nie można będzie dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że złożone oferty uzyskają taką samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty', do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
3. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
2. Warunki płatności: do 21 dni od daty przedłożenia przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury, zgodnie z § 6 projektu umowy.
5. Wykonawca może, przed upływem terminu składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę poprzez złożenie Zamawiającemu pisemnego powiadomienia o zmianie lub wycofaniu jego oferty z postępowania. Koperty ofert wycofanych nie będą otwierane.
6. Zamawiający niezwłocznie zwróci oferty, które zostaną złożone po terminie składania ofert.
7. W przypadku, gdy Oferent będzie uchylać się od zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, dokonana zostanie ponowna ocena ofert i wybór najkorzystniejszej oferty spośród pozostałych złożonych ofert lub postępowanie zostanie unieważnione.
X. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz postanowienia końcowe
1. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z Wykonawcami:
2. e-mail: opolski@arimr.gov.pl od poniedziałku do piątku w godzinach
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontaktu jedynie z Oferentem, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę, z którym podpisze umowę zgodnie z treścią załącznika nr 2 do zaproszenia.
4. Oferenci mogą zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie postanowień zawartych w treści niniejszego zaproszenia wraz z załącznikami, przekazując zapytania na adres e-mail: opolski@arimr.gov.pl w terminie nie później niż 4 dni przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 3 dni przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zamieści na
swojej stronie internetowej www.arimr.gov.pl treść zapytań (bez ujawnienia źródła) wraz z udzielonymi wyjaśnieniami. Jeżeli wniosek o wyjaśnienia wpłynie do Zamawiającego po upływie terminu jego złożenia, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść warunków niniejszego zapytania ofertowego a dokonaną zmianę udostępni na swojej stronie internetowej www..arimr.gov.pl. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) wezwania Wykonawcy na każdym etapie postępowania w terminie przez siebie wskazanym, do złożenia wyjaśnień lub dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania w przypadku, gdy złożone dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzjelenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania,
2) zmiany warunków lub terminu wykonania usługi z przyczyn niezależnych od Zamawiającego,
3) poprawy w złożonych ofertach (niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona):
- oczywistych omyłek pisarskich,
- oczywistych omyłek rachunkowych, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
- innych omyłek polegających na niezgodności oferty z przedmiotem zamówienia niepowodujących istotnych zmian w treści oferty,
4) rezygnacji z kontynuowania niniejszego postępowania na każdym etapie przed podpisaniem umowy bez podania przyczyny oraz prawo do nie dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty oraz do pozostawienia złożonych dokumentów w niniejszym postępowaniu bez rozpatrzenia,
5) podpisania umowy drogą korespondencyjną.
XI. Termin związania ofertą:
Wykonawca jest związany ofertą 30 dni liczonych od dnia upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.
XII. Formalności po wyborze oferty':
1. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o wyznaczonym terminie podpisania umowy.
2. Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego podania danych koniecznych do sporządzenia umowy lub przekazania dokumentów, które okażą się niezbędne.
XIV. Informacja dot. podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu oraz zakazu udzjelenia przedmiotowego zamówienia
1. Działając na podstawie art. 7 ust. 1-8 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r.. poz. 129 ze zm.). Zamawiający wykluczy Wykonawcę:
1) wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącym środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2022, poz. 1710 ze zm.);
2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
0 przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593, 655,835,2180 i 2185) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w ww. rozporządzeniach nr 765/2006 i 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 roku, o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę, rozstrzygającej o zastosowaniu wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.);
3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105
1 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w ww. rozporządzeniach 765/2006 i 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r- Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.). Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 1. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 1, Zamawiający odrzuci ofertę takiego Wykonawcy, nie zaprosi go do ewentualnego złożenia oferty dodatkowej zgodnie z postanowieniami Rozdziału VIII ust. 3 oraz nie dokona badania i oceny oferty. Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie ust. 1, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia podlegają karze pieniężnej.
2. Zgodnie z art. 5 k rozporządzenia (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014. str. 1) zakazuje się udzielania lub dalszego wykonywania wszelkich zamówień publicznych lub koncesji objętych zakresem dyrektyw w sprawie zamówień publicznych, a także zakresem art. 10 ust. 1, 3, ust. 6 lit. a)-e), ust. 8, 9 i 10, art. 11, 12, 13 i 14 dyrektywy 2014/23/UE, art. 7 i 8. art. 10 lit. b)-f) i lit. h)-j) dyrektywy 2014/24/UE, art. 18, art. 21 lit. b)-e) i lit. g)-i), art. 29 i 30 dyrektywy 2014/25/UE oraz art. 13 lit. a)-d), lit. r>h) i lit. j) dyrektywy 2009/81/WE na rzecz lub z udziałem:
a) obywateli rosyjskich lub osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów z siedzibą w Rosji;
b) osób prawnych, podmiotów lub organów, do których prawa własności bezpośrednio lub pośrednio w ponad 50% należą do podmiotu, o którym mowa w lit. a) niniejszego punktu;
lub
c) osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów działających w imieniu lub pod kierunkiem podmiotu, o którym mowa w lit. a) lub b) niniejszego punktu,
d) w tym podwykonawców, dostawców lub podmiotów, na których zdolności polega się w rozumieniu dyrektyw w sprawie zamówień publicznych, w przypadku gdy przypada na nich ponad 10% wartości zamówienia.

Uwagi:
XIII. Klauzula informacyjna:
Na podstawie art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz.U.UE.L.2016.119.1 oraz Dz. U.UE.L.2018.127.2 (dalej: RODO) informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa z siedzibą w Warszawie, Al. Jana Pawła II, 00-175 Warszawa. Z Administratorem można kontaktować się poprzez e-mail: info@arimr.gov.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny Centrali Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa: ul. Poleczki 33, 02-822 Warszawa.
2. Administrator Danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych, poprzez adres e-mail: iod@arimr.gov.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny wskazany w pkt 1.
3. Dane osobowe pozyskane przez Administratora przetwarzane będą na podstawie art.6 ust. 1 lit b) i c) RODO w celu związanym z postępowaniem udzjelenia niniejszego zamówienia prowadzonym w trybie zapytania ofertowego (którego wartość netto jest niższa niż kwota 130 000 złotych, a zamówienie nie jest objęte przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm. na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 tej ustawy) oraz w celu zawarcia i wykonania umowy na Usługi przeglądów i serwisowania systemu klimatyzacji precyzyjnej w serwerowni Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR (nr Ref.: BOR08.233.07.2024.DM).
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
- organy kontrolne,
- osoby lub podmioty, którym Administrator udzieli informacji publicznej zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 902),
- podmioty uprawnione do przetwarzania danych osobowych na podstawie przepisów powszechnie obowiązującego prawa,
- podmioty przetwarzające dane osobowe w imieniu Administratora na mocy zawartych innych umów, m.in. dostawcy IT.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy, zawartej z Agencją Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa. Okres przechowywania danych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych będzie niezbędne do dochodzenia roszczeń lub do obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora. Ponadto, okres przechowywania danych może zostać przedłużony na okres 5 lat, na potrzeby archiwizacji.
6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany (art. 22 RODO).
7. Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, prawo żądania ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz prawo do przenoszenia Pani/Pana danych osobowych.
8. W przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest konieczne w celu określonym w pkt 3 powyżej. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwy Pani/Pana udział w postępowaniu o udzjelenia zamówienia. Podanie danych osobowych jest warunkiem ważności oferty i ewentualnego zawarcia umowy.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.