zachodniopomorskie (Darłowo)
dolnośląskie (Wrocław)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja placu zabaw |
Data zamieszczenia: | 2024-08-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA GNIEZNO Aleje Władysława Stanisława Reymonta 9-11 62-200 Gniezno powiat: gnieźnieński 614245750, faks 614245751 przetargi@ug.gniezno.idsl.pl https://platformazakupowa.pl/964047 |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Gniezno |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 614245750, faks 6142 |
Termin składania ofert: | 2024-08-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Modernizacja placu zabaw w m. Lubochnia w gminie Gniezno - dostawa wraz z montażem urządzenia zabawowego Krótki opis przedmiotu zamówienia Kompletne urządzenie musi zawierać co najmniej: - 4 x wieża - wysokość min 365 cm, max 380 cm, wysokość montażu najniższej zjeżdżalni 90 cm od poziomu terenu - wieże urządzenia zakończone blankami - 2 x ślizgawka nierdzewna - ślizg ze stali nierdzewnej AISI304, płyty boczne z polietylenu HDPE o grubości co najmniej 15 mm - 1 x przejście most - 2 x przejście schody - 1 x wejście schody - 1 x tuba z polietylenu LDPE formowana rotacyjnie o śr. wewn. co najmniej 53 cm i dł. co najmniej 120 cm - 1 x rura strażacka - 1 x rury do ześlizgu - 1 x ścianka wspinaczkowa Spełniać zapisy PN-EN 1176 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Szczegóły zawarto w załączniku nr 6 do SWZ Wykonanie powierzchni bezpiecznej zgodnie z PN-EN 1177 Powierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki. Produkt wymaga zastosowania nawierzchni amortyzującej odpowiedniej dla jego wysokości swobodnego upadku ( 150 cm). Piasek lub żwir wielkość ziarna od 0,2 do 8 mm, grubości warstwy 200 mm + 100 mm na przemieszczenia dla wysokości upadku <= 2000 mm Powierzchnia strefy bezpieczeństwa 904 x 908 cm ( + 5%) wykonana z piasku. Powierzchnia strefy bezpieczeństwa 51 m^2 ( + 5%) Szacunkowa ilość piasku - co najmniej ( 51 m2 x 0,30 m) = 15,30 m3 Szczegóły zawarto w załączniku nr 6 do SWZ CPV: 37535200-9, 45112723-9 Dokument nr: 2024/BZP 00445586, GR.271.31.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-08-14 09:05 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/964047 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_gniezno 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_gniezno 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Gniezno; 2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@lesny.com.pl. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp. 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/964047 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-08-14 09:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/964047 Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024