Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5752z ostatnich 7 dni
21300z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Sukcesywna dostawa kruszyw

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Sukcesywna dostawa kruszyw

Data zamieszczenia: 2024-08-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA KOŚCIELISKO
ul. Nędzy Kubińca 101
34-511 Kościelisko
powiat: tatrzański
przetargi@gminakoscielisko.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Kościelisko
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-08-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Sukcesywna dostawa kruszyw do remontu dróg na terenie Gminy Kościelisko w 2024 roku - II edycja
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kruszyw do remontu dróg na terenie Gminy Kościelisko w prognozowanych ilościach i frakcjach:
1) tłuczeń od 31 mm do 63 mm - w ilości około 690 ton - (pochodzący z piaskowca),
2) kliniec od 5 mm do 31,5 mm - w ilości około 900 ton - (pochodzący z piaskowca),
3) grys od 2 mm do 8 mm - w ilości około 50 ton - (pochodzący ze skał granitowych, bazaltowych, dolomitowych lub piaskowca),
4) grys od 8 mm do 16 mm - w ilości około 50 ton - (pochodzący ze skał granitowych, bazaltowych, dolomitowych lub piaskowca),
5) grys od 16 mm do 32 mm - w ilości około 50 ton - (pochodzący ze skał granitowych, bazaltowych, dolomitowych lub piaskowca),
6) piasek do 0 mm do 2 mm - w ilości około 190 ton - (pochodzący ze skał granitowych, bazaltowych, dolomitowych lub piaskowca).
2. Warunki szczegółowe realizacji zamówienia:
1) Kruszywa muszą spełniać niżej określone normy: PN-EN 130242:2004 - Kruszywa do niezwiązanych i hydraulicznie związanych materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym, oraz posiadać certyfikat CE. Dokumenty potwierdzające spełnienie norm należy dostarczać Zamawiającemu każdorazowo wraz z dostarczaną partią kruszywa.
2) Podaną ilość należy traktować orientacyjnie. Rzeczywista wielkość zależna będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego.
3) Zakres zamówienia obejmuje sprzedaż, załadunek, ważenie, transport i rozładunek kruszywa w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
4) Miejsce dostawy: Gmina Kościelisko - miejsca wskazane każdorazowo przez Zamawiającego.
5) Sposób realizacji dostaw - Asortyment dostarczany będzie sukcesywnie przy użyciu pojazdów Wykonawcy o ładowności: do 12 ton, do 17 ton oraz do 24 ton.
6) Termin dostawy - sukcesywnie w czasie do 2 dni roboczych w godz.ch od 7.00 do 15.00 od telefonicznego lub pisemnego zgłoszenia zapotrzebowania.
7) W każdorazowym zapotrzebowaniu Zamawiający określi:
a) Rodzaj kruszywa,
b) Ilość kruszywa (w pojedynczym zapotrzebowaniu nie mniejsza niż 10 ton i nie większa niż 24 tony),
c) Miejsce dostawy i rozładunku kruszywa,
d) Sposób rozładunku kruszywa, tj.: punktowo (w jednym wskazanym miejscu) lub ciągle (na całej długości wskazanego odcinka)
e) Termin dostawy (nie później niż 2 dni robocze od zgłoszenia zapotrzebowania, chyba, że w zapotrzebowaniu określono dłuższy termin)
f) Osobę upoważnioną do odbioru dostawy
8) Za wykonanie dostawy Zamawiający będzie płacił Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe płatne na podstawie przygotowywanych przez Wykonawcę rozliczeń zawierających powykonawcze zestawienie ilości dostarczonego asortymentu poszczególną partią dostawy.
9) Zamawiający zainteresowany jest wyłącznie kompleksowym wykonaniem dostawy.
10) Zamawiający zastrzega sobie prawo do skierowania losowo wybieranych partii dostawy na dokonanie kontrolnego ważenia.
11) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu niespełniającego wymogów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego.

CPV: 14210000-6

Dokument nr: 2024/BZP 00445628, ZP.271.8.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-08-13 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5714199d-697d-4e87-aa06-7358bfda0ec7
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się
przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej:
1) Platformy e-Zamówienia udostępnianej przez Urząd Zamówień Publicznych pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/
2) poczty elektronicznej Zamawiającego: email: przetargi@gminakoscielisko.pl (nie dotyczy składania ofert) - w przypadku awarii lub
niedostępności Platformy e-Zamówienia uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego poprzez Platformą e-Zamówienia
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę należy złożyć sporządzoną pod
rygorem nieważności, w formie elektronicznej (czyli opatrzoną podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Treść oferty musi odpowiadać treści SWZ.
Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
Ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami i/lub dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia pod
adresem: https://ezamowienia.gov.pl/
Składanie ofert dostępne jest tylko dla użytkowników będących Wykonawcami, posiadającymi uprawnienie do Składania ofert. W
celu złożenia oferty należy przejść do szczegółów postępowania, wybrać zakładkę oferty/wnioski, następnie przycisk złóż ofertę.
Zamawiający nie udostępnia interaktywnego formularza ofertowego na Platformie e-Zamówienia i w związku z tym należy
zignorować komunikat pojawiający się przy składaniu oferty w tym zakresie. Ofertę należy złożyć na wzorze Formularza Ofertowego
sporządzonego przez Zamawiającego - Załącznik nr 1 do SWZ.
Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki ,,Oferty/wnioski", widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na
konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku ,,Złóż ofertę" system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola ,,przeciągnij" i ,,upuść" służące do dodawania plików.
Wykonawca dodaje wybrany z dysku i uprzednio podpisany ,,Formularz ofertowy" w pierwszym polu (,,Wypełniony formularz oferty").
W kolejnym polu (,,Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę"), Wykonawca dodaje pozostałe pliki stanowiące ofertę lub składane wraz z ofertą.
W zależności od formatu kwalifikowanego podpisu (PAdES, XAdES) i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) Wykonawca dołącza do
Platformy e-Zamówienia uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z
wszytym podpisem (typ wewnętrzny):
1) dokumenty w formacie ,,pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES;
2) Zamawiający dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym niż ,,pdf", wtedy zaleca się użyć formatu XAdES.
W przypadku przekazywania dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego
skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku kwalifikowanym podpisem elektronicznym, popisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dokumenty spakowane należy podpisać podpisem zewnętrznym.
System sprawdza, czy złożone pliki są podpisane i automatycznie je szyfruje. W przypadku braku podpisu System poinformuje o tym w trakcie składania dokumentów, jednakże zostaną one przyjęte przez Platformę mimo braku podpisu. Szczegółowe informacje, jak podpisywać dokumenty podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym znajdują się w instrukcji podpisywania znajdującej się w
Centrum pomocy na Platformie e-Zamówienia. W przypadku pozytywnego zakończenia procesu, potwierdzenie czasu przekazania i odbioru oferty znajdować się będzie w Elektronicznym Potwierdzeniu Przyjęcia (EPP) i Elektronicznym Potwierdzeniu Odebrania (EPO). EPP i EPO dostępne są dla zalogowanego Wykonawcy w zakładce ,,Oferty/Wnioski"
Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert.
Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert wycofać ofertę. Wykonawca wycofuje ofertę w zakładce ,,Oferty/wnioski"
używając przycisku ,,Wycofaj ofertę".
Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.
Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji
Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez
upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-08-13 10:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę przez Platformę e-Zamówienia dostępną pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl za pośrednictwem zakładki ,,Oferty/wnioski"

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kruszyw do remontu dróg na terenie Gminy Kościelisko w prognozowanych ilościach i frakcjach:
1) tłuczeń od 31 mm do 63 mm - w ilości około 690 ton - (pochodzący z piaskowca),
2) kliniec od 5 mm do 31,5 mm - w ilości około 900 ton - (pochodzący z piaskowca),
3) grys od 2 mm do 8 mm - w ilości około 50 ton - (pochodzący ze skał granitowych, bazaltowych, dolomitowych lub piaskowca),
4) grys od 8 mm do 16 mm - w ilości około 50 ton - (pochodzący ze skał granitowych, bazaltowych, dolomitowych lub piaskowca),
5) grys od 16 mm do 32 mm - w ilości około 50 ton - (pochodzący ze skał granitowych, bazaltowych, dolomitowych lub piaskowca),
6) piasek do 0 mm do 2 mm - w ilości około 190 ton - (pochodzący ze skał granitowych, bazaltowych, dolomitowych lub piaskowca).
2. Warunki szczegółowe realizacji zamówienia:
1) Kruszywa muszą spełniać niżej określone normy: PN-EN 130242:2004 - Kruszywa do niezwiązanych i hydraulicznie związanych materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym, oraz posiadać certyfikat CE. Dokumenty potwierdzające spełnienie norm należy dostarczać Zamawiającemu każdorazowo wraz z dostarczaną partią kruszywa.
2) Podaną ilość należy traktować orientacyjnie. Rzeczywista wielkość zależna będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego.
3) Zakres zamówienia obejmuje sprzedaż, załadunek, ważenie, transport i rozładunek kruszywa w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
4) Miejsce dostawy: Gmina Kościelisko - miejsca wskazane każdorazowo przez Zamawiającego.
5) Sposób realizacji dostaw - Asortyment dostarczany będzie sukcesywnie przy użyciu pojazdów Wykonawcy o ładowności: do 12 ton, do 17 ton oraz do 24 ton.
6) Termin dostawy - sukcesywnie w czasie do 2 dni roboczych w godzinach od 7.00 do 15.00 od telefonicznego lub pisemnego zgłoszenia zapotrzebowania.
7) W każdorazowym zapotrzebowaniu Zamawiający określi:
a) Rodzaj kruszywa,
b) Ilość kruszywa (w pojedynczym zapotrzebowaniu nie mniejsza niż 10 ton i nie większa niż 24 tony),
c) Miejsce dostawy i rozładunku kruszywa,
d) Sposób rozładunku kruszywa, tj.: punktowo (w jednym wskazanym miejscu) lub ciągle (na całej długości wskazanego odcinka)
e) Termin dostawy (nie później niż 2 dni robocze od zgłoszenia zapotrzebowania, chyba, że w zapotrzebowaniu określono dłuższy termin)
f) Osobę upoważnioną do odbioru dostawy
8) Za wykonanie dostawy Zamawiający będzie płacił Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe płatne na podstawie przygotowywanych przez Wykonawcę rozliczeń zawierających powykonawcze zestawienie ilości dostarczonego asortymentu poszczególną partią dostawy.
9) Zamawiający zainteresowany jest wyłącznie kompleksowym wykonaniem dostawy.
10) Zamawiający zastrzega sobie prawo do skierowania losowo wybieranych partii dostawy na dokonanie kontrolnego ważenia.
11) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu niespełniającego wymogów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych dostaw jak w zamówieniu podstawowym na zasadach określonych w ustawie prawo zamówień
publicznych.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zmawiający wybierze tę ofertę spośród ofert nie odrzuconych, która uzyska najwyższą liczbę punktów
zgodnie ze wskazanymi powyżej kryteriami. Liczba punktów będzie zaokrąglona do drugiego miejsca po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wyni-ka to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej -
załącznik nr 4 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zmawiający wybierze tę ofertę spośród ofert nie odrzuconych, która uzyska najwyższą liczbę punktów
zgodnie ze wskazanymi powyżej kryteriami. Liczba punktów będzie zaokrąglona do drugiego miejsca po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.