Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1080z dziś
6297z ostatnich 7 dni
19747z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonywanie przeglądów klimatyzacji i wentylacji

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonywanie przeglądów klimatyzacji i wentylacji

Data zamieszczenia: 2024-08-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Totalizator Sportowy Sp. z o. o
ul. Targowa 25
03-728 Warszawa
powiat: Warszawa
zaproszenie469DZK2024@totalizator.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-08-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
wykonywanie przeglądów klimatyzacji i wentylacji na terenie Oddziału
Totalizatora Sportowego w Kielcach.
4. Opis Przedmiotu Zamówienia:
4.1. Przedmiotem zamówienia są przeglądy urządzeń i instalacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej
oraz usługi dodatkowe w obiektach na terenie Oddziału Totalizatora Sportowego Sp. z o.o. w
Kielcach:
4.2. W ramach Przedmiotu Zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
1) serwisu urządzeń klimatyzacyjnych jednostek wewnętrznych i zewnętrznych oraz urządzeń
wentylacyjnych zamontowanych w siedzibie Oddziału, kolekturach i salonach gier na
automatach znajdujących się na obszarze działania Oddziału;
2) wykonywania, w ramach Usługi dodatkowej, niezbędnych napraw i usuwania awarii urządzeń
klimatyzacyjnych wraz z ich instalacją chłodniczą oraz urządzeń wentylacyjnych (rekuperatory),
z podjęciem interwencji w ciągu 48 godzin od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego;
awarie zgłaszane będą telefonicznie, a następnie potwierdzane za pośrednictwem e-maila; czas
interwencji nie dotyczy niedziel oraz innych dni ustawowo wolnych od pracy,
3) relokacji, w ramach Usługi dodatkowej, urządzeń klimatyzacyjnych wraz z ich uruchomieniem,
4) montażu/demontażu, w ramach Usługi dodatkowej, urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych.
4.3. Szczegółowy opis Przedmiotu Zamówienia określa Umowa, stanowiąca Załącznik nr 4 do
Zaproszenia.

Specyfikacja:
1.8. Zaproszenie wraz z Załącznikami jest do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego
(www.totalizator.pl/ współpraca/postępowania ofertowe/nr sprawy 469/DZK/2024).

Składanie ofert:
8.1 Oferty należy składać w terminie do dnia 13.08.2024 r., do godz. 14.00.

Miejsce i termin realizacji:
5. Termin wykonania Przedmiotu Zamówienia:
5.1 Umowa zostaje zawarta na czas określony tj. od obustronnego podpisania do dnia 31.12.2025 r.

Wymagania:
3. Istotne informacje dotyczące Postępowania:
3.1. Zamawiający nie dopuszcza:
1) możliwości składania Ofert częściowych;
2) możliwości składania Ofert wariantowych;
3) dokonywania przez Wykonawcę zmian w treści Załączników, z wyjątkiem ich uzupełniania
o wymagane przez Zamawiającego informacje;
4) wykazywania się przez Wykonawcę doświadczeniem osób trzecich;
3.2. Zamawiający dopuszcza:
1) możliwość udziału podwykonawców w realizacji Przedmiotu Zamówienia;
2) wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia (konsorcjum). W przypadku wyboru Oferty
konsorcjum, lider konsorcjum, przed podpisaniem Umowy z Zamawiającym, przedłoży na
prośbę Zamawiającego umowę regulującą współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia (umowę konsorcjalną zawartą na piśmie określającą warunki ich
współpracy przy wykonywaniu zamówienia).
3.3. Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności ani jakichkolwiek kosztów związanych
z przygotowaniem i złożeniem Oferty przez Wykonawcę.
3.4. Zamawiający oczekuje, że Wykonawca zapozna się dokładnie z treścią Zaproszenia.
3.5. Złożenie Oferty będzie uważane za akceptację zasad prowadzenia Postępowania.
3.6. Wykonawca ponosi ryzyko odrzucenia Oferty w przypadku nieterminowego dostarczenia Oferty,
bądź przedłożenia Oferty nie w pełni spełniającej wymagania określone w Zaproszeniu
i w Załącznikach.
3.7. Z tytułu wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia jego Oferty nie przysługują mu żadne roszczenia
odszkodowawcze przeciwko Zamawiającemu.
3.8. W przypadku złożenia przez Wykonawcę Oferty zawierającej nieprawdziwe dane, mające wpływ na
wynik Postępowania, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykluczenia Wykonawcy
z Postępowania lub odrzucenia Oferty Wykonawcy.
3.9. Zamawiający prowadzi postępowanie w języku polskim.
3.10. W trakcie postępowania Zamawiający zastrzega sobie, iż może przeprowadzić weryfikację informacji
przedstawionych przez Wykonawcę oraz złożonych oświadczeń, polegającą w szczególności na
potwierdzeniu posiadanego doświadczenia, w tym również sprawdzenie zrealizowanych usług
u kontrahentów.
3.11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania wyboru i podpisania Umowy z jednym
Wykonawcą, którego Oferta zostanie najwyżej oceniona zgodnie z kryteriami oceny ofert,
określonymi w pkt 12 Zaproszenia.
3.12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia Postępowania w każdym czasie bez podania
przyczyny.
5.2 Umowa może zostać przedłużona za porozumieniem Stron pod warunkiem należytego, w ocenie
Zamawiającego, wywiązania się przez Wykonawcę z Umowy. Czas obowiązywania Umowy może
zostać przedłużony maksymalnie dwukrotnie na okres maksymalnie 12 (dwunastu) kolejnych miesięcy
w drodze aneksu do Umowy, z zastrzeżeniem, ze wynagrodzenie określone w § 8 ust. 23 Umowy może
wzrosnąć maksymalnie o 20%. . Ewentualne przedłużenie okresu obowiązywania Umowy nastąpi na
żądanie Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje prawo do żądania przedłużenia okresu
obowiązywania Umowy.
6. Opis warunków udziału w Postępowaniu oraz oceny ich spełnienia:
6.1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:
6.1.1. posiada uprawnienia do wykonywania działalności obejmującej Przedmiot Zamówienia;
6.1.2. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe realizowanie
Umowy tj.: terminowo realizuje zobowiązania publicznoprawne wobec właściwych organów
podatkowych i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych;
6.1.3. Posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji Przedmiotu zamówienia i wykaże, że
w okresie ostatnich 5 lat, licząc od terminu składania Ofert (a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy to w tym okresie) w należyty sposób zrealizował 2 zamówienia dla
różnych kontrahentów na przeglądy urządzeń klimatyzacyjnych o wartości minimum 20 000
zł brutto każde;
UWAGA:
W przypadku konsorcjum dopuszcza się łączenie potencjałów członków konsorcjum
z zastrzeżeniem, że lider konsorcjum musi wykazać się realizacją jednej z usług serwisowych
spełniających wymagania określone powyżej.
6.1.4. Dysponuje potencjałem technicznym i osobami niezbędnymi do wykonania Przedmiotu
zamówienia posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie, w tym
osobami posiadającymi uprawnienia SEP E1 i certyfikat F-gaz;
6.1.5. Posiada Certyfikat F-gaz dla przedsiębiorstwa
6.1.6. zaakceptuje bez zastrzeżeń postanowienia ujęte w Umowie i w razie dokonania wyboru jego
Oferty wyraża zgodę na zawarcie Umowy zgodnej z treścią wskazaną w Załączniku nr 4
do Zaproszenia w terminie 5 dni od poinformowania Wykonawcy o rozstrzygnięciu
postępowania;
6.1.7. Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na kwotę
nie mniejszą niż 100.000,00 zł, polisa powinna obejmować odpowiedzialność deliktową
i kontraktową oraz zakres opisany w Umowie.
6.2. Zamawiający nie dopuszcza wykazywania się przez Wykonawcę doświadczeniem osób trzecich.
6.3. Ocena spełnienia warunków, o których mowa w pkt 6.1 będzie dokonywana metodą spełnia lub nie
spełnia, w oparciu o dokumenty, materiały i oświadczenia dołączone do Oferty.
7. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć:
7.1. Formularz Oferty o treści zgodnej z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do Zaproszenia, podpisany
przez osobę uprawnioną do reprezentacji, określoną w dokumencie rejestrowym
lub pełnomocnictwie;
7.2. aktualny na dzień składania Ofert odpis z KRS lub wydruk z CEIDG potwierdzający, że Wykonawca
jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i uprawniony do prowadzenia działalności
objętej Przedmiotem zamówienia. Za aktualny uznawany będzie odpis /wyciąg wydany nie wcześniej
niż 6 (sześć) miesięcy przed upływem terminu składania Ofert;
7.3. pełnomocnictwo w przypadku, gdy Oferta będzie podpisana przez pełnomocnika niewskazanego
jako osoba upoważniona do reprezentacji Wykonawcy we właściwym rejestrze albo ewidencji.
Wykonawca zobowiązany jest załączyć pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) do reprezentowania
Wykonawcy w Postępowaniu albo do reprezentowania w Postępowaniu i podpisania Umowy;
7.4. W przypadku konsorcjum - oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności wszystkich Wykonawców
wchodzących w skład konsorcjum z tytułu udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym
Załącznik nr 7;
7.5. Oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 o spełnieniu warunków
określonych w pkt 6.1 wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków
ujętych w pkt 6.1.3 (referencje) oraz w pkt 6.1.4 (uprawnienia, certyfikaty);
7.6. Oświadczenie, w Załączniku nr 3, o terminowym realizowaniu zobowiązań publicznoprawnych wobec
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych oraz właściwych organów podatkowych - Zamawiający zastrzega
sobie prawo do żądania od wybranego Wykonawcy przedstawienia aktualnych zaświadczeń
wystawionych przez właściwy organ nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania
Ofert((w przypadku konsorcjum muszą być złożone dokumenty dla każdego z członków konsorcjum);
7.7. Certyfikat F-gaz dla przedsiębiorstwa;
7.8. parafowany i zaakceptowany bez uwag projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 4 do Zaproszenia
(w przypadku konsorcjum Umowa musi być parafowana przez lidera konsorcjum);.
7.9. podpisaną klauzulę dotyczącą Przetwarzania Danych Osobowych przez Zamawiającego
(Załącznik nr 5)- w przypadku konsorcjum dokument składa każdy członek konsorcjum;
7.10. kopię polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w tym
obejmującej odpowiedzialność deliktową i kontraktową i zakres opisany w Umowie, w kwocie nie
mniejszej niż 100 000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy) albo oświadczenie własne Wykonawcy,
że w przypadku wyboru jego oferty, w terminie 7 dni od dnia podpisania Umowy przedstawi polisę
lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności
uwzględniając warunki i kwoty określone powyżej (Oświadczenie, w Załączniku nr 3);
7.11. DODATKOWO (dobrowolne):
- oświadczenie Wykonawcy dotyczące wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych
(dobrowolne), którego wzór stanowi Załącznik nr 6 do zaproszenia. W przypadku, gdy Wykonawca
chce wyrazić zgodę na umieszczenie danych osobowych w bazie kontrahentów Zamawiającego
zapraszanych do udziału w przyszłych postępowaniach zakupowych organizowanych
przez Zamawiającego.
8.2 Pytania o wyjaśnienie treści Zaproszenia należy kierować na adres email wskazany w pkt 1.7
Zaproszeniu, w terminie do dnia 09.08.2024 roku do godz.12.00. Pytania, które wpłyną po tym
terminie mogą pozostać bez odpowiedzi.
8.3 Okres związania ofertą wynosi 90 dni od upływu terminu złożenia oferty.
8.5 Wszelkie zmiany dokonywane przed upływem terminu składania ofert w treści Zaproszenia oraz
odpowiedzi na pytania (bez ujawniania źródła zapytania) będą komunikowane na stronie internetowej
Zamawiającego, w miejscu udostępnienia Zaproszenia (pkt 1.8).
Odpowiedzi na pytania będą również niezwłocznie przekazane Wykonawcy, który zwrócił się z
pytaniami. Udzielone odpowiedzi stanowią wyjaśnienia lub mogą stanowić uzupełnienie treści
Zaproszenia.
9. Sposób przygotowania i składania Ofert:
9.1. Ofertę wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami należy sporządzić zgodnie z wymogami
Zaproszenia.
9.2. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i ze złożeniem Oferty.
9.3. Wykonawca może złożyć tylko jedną Ofertę na całość Przedmiotu Zamówienia.
9.4. Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
9.5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski,
poświadczonym przez Wykonawcę.
9.6. Oferta musi być podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
9.7. Poprawki muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby uprawnionej do
reprezentowania Wykonawcy.
9.8. Ofertę należy złożyć w postaci papierowej lub przesłać drogą elektroniczną zgodnie z wymogami
zawartymi w Zaproszeniu.
9.9. w przypadku, gdy Wykonawca składa Ofertę w postaci papierowej:
9.9.1. Ofertę zawierającą wszystkie dokumenty składające się na Ofertę należy złożyć w kopercie.
Koperta musi być trwale zamknięta i zapieczętowana pieczęciami firmowymi Wykonawcy.
Należy na niej umieścić napis o treści:
Oferta na wykonywanie przeglądów klimatyzacji i wentylacji na terenie Oddziału Totalizatora
Sportowego w Kielcach
Zaproszenie do składania ofert - nr 469/DZK/2024
Dostarczyć do rąk własnych: Robert Słodziński
Pod powyższym napisem należy umieścić pełną nazwę przedsiębiorstwa Wykonawcy i jego adres.
9.9.2. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za otwarcie Oferty przed terminem
lub nie otwarcie jej podczas otwarcia Ofert w sytuacji nieprawidłowego oznaczenia koperty.
9.9.3. Wszelkie wymagane w Zaproszeniu dokumenty muszą być złożone w oryginałach
albo w kserokopiach poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną
do reprezentacji Wykonawcy lub osobę upełnomocnioną do podpisania Oferty, za wyjątkiem
Formularza Oferty oraz oświadczeń, które składane będą wyłącznie w oryginale.
9.9.4. W przypadku, gdy przedstawiona kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić
wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić
jej prawdziwości w inny sposób, może on zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie
potwierdzonej kopii dokumentu.
9.10. w przypadku, gdy Wykonawca składa Ofertę w postaci elektronicznej:
9.10.1. Ofertę należy przekazać na adres e-mail wskazany w pkt 1.7. W tytule należy wpisać: ,,Oferta
zaszyfrowana" i podać numer przetargu.
9.10.2. Zaleca się, aby wykonawca przesłał informację o zamiarze złożenia oferty drogą
elektroniczną z wyprzedzeniem co najmniej jednodniowym, co pozwoli zminimalizować
ewentualne ryzyka techniczne związane z wykorzystaniem poczty elektronicznej do złożenia
oferty.
9.10.3. Oferta składana drogą elektroniczną może zawierać skany podpisanych dokumentów
w formacie PDF lub dokumenty podpisane elektronicznie. W przypadku przesyłanych kopii
podpis wykonawcy potwierdza zgodność dokumentów z oryginałem.
9.10.4. Formularz oferty/Formularz oferty po negocjacjach oraz inne dokumenty zawierające cenę
oferty muszą być zaszyfrowane (nie jest wymagane szyfrowanie pozostałych dokumentów).
Szyfrowanie powinno być dokonane poprzez zabezpieczenie pliku hasłem zgodnie ze
standardowymi funkcjonalnościami programów obsługujących pliki PDF. Hasła do
szyfrowanych plików powinny składać się z od 10 do 12 znaków zawierających co najmniej
jedną wielką i małą literę, jedną cyfrę i jeden znak specjalny (silne hasło).
9.10.5. Hasło do zaszyfrowanych plików oferty powinno być przekazane w ciągu 30 minut po upływie
terminu składania ofert na adres e-mail wskazany w pkt 1.7 W przypadku wcześniejszego
przekazania hasła wykonawca traci prawo do zmiany oferty.
9.10.6. Oferta złożona drogą elektroniczną podlega odrzuceniu, jeżeli:
a) wykonawca nie przekaże zamawiającemu hasła do odszyfrowania formularza oferty
w terminie wyznaczonym przez zamawiającego, nie dłuższym niż 24 godziny przypadające
na dni robocze liczone od upływu terminu składania ofert,
b) przekazane hasło nie pozwala na odszyfrowanie oferty,
9.11. Złożone oferty są traktowane jako poufne i nie są udostępniane innym wykonawcom z wyjątkiem
informacji określonych w pkt 9.12. poniżej
9.12. Wykonawcom, którzy złożyli oferty w terminie może zostać przekazana informacja o złożonych
ofertach obejmująca nazwy wykonawców i ceny zawarte w formularzach ofert.
10. Termin związania Ofertą:
Wykonawca składający Ofertę pozostaje nią związany przez okres 90 (dziewięćdziesięciu) dni, licząc
od upływu terminu składania Ofert, z możliwością przedłużenia tego okresu na wniosek
Zamawiającego.
11. Sposób obliczenia ceny. Cena Oferty:
11.1. Cena Oferty zostanie podana na Formularzu oferty, w złotych polskich, z dokładnością do dwóch
miejsc po przecinku. Dla podanej większej liczby miejsc po przecinku, przyjmuje się dwa miejsca bez
dokonywania zaokrągleń. Dla podanego jednego miejsca po przecinku lub braku cyfr po przecinku,
przyjmuje się cyfrę zero w odpowiednie miejsce.
11.2. Cenę Oferty tworzą następujące składowe ceny brutto:
1) za jeden przegląd techniczny pojedynczego urządzenia (przez pojedyncze urządzenie rozumie się
łącznie: jednostkę zewnętrzną i wewnętrzną zainstalowane w oddziale/kolekturze/salonie gier) wraz
z dojazdem,
2) za roboczogodzinę pracy serwisanta w ramach usług dodatkowych liczona od momentu
przystąpienia do pracy,
3) za 1 kg czynnika chłodniczego użytego przy usługach dodatkowych określonych w Umowie,
4) za 1 km dojazdu z siedziby Oddziału Zamawiającego w Kielcach do obiektu, w którym będą
wykonywane usługi dodatkowe określone w Umowie i z powrotem.
11.3. Wykonawca zobowiązany jest skalkulować cenę w taki sposób, aby Zamawiający nie ponosił żadnych
dodatkowych kosztów za realizację Przedmiotu Zamówienia.
11.4. Wykonawca zobowiązany jest skalkulować cenę Oferty w taki sposób, aby Zamawiający nie ponosił
żadnych dodatkowych kosztów związanych z realizacją Przedmiotu zamówienia. W przypadku
pominięcia w cenie Oferty, jakiegokolwiek zakresu prac niezbędnego do prawidłowego wykonania
Przedmiotu zamówienia, Wykonawca wykona ten zakres prac w ramach wynagrodzenia podanego w
ofercie bez prawa dochodzenia roszczeń z tego tytułu wobec Zamawiającego.
12. Kryteria oceny Ofert, ich znaczenie oraz sposób oceny Ofert:
12.1. Każda z Ofert spełniających wymagania formalne, określone w Zaproszeniu, zostanie oceniona
według następujących kryteriów:
1) Cena brutto za jeden przegląd techniczny pojedynczego urządzenia z dojazdem (Cs), waga
kryterium 60 pkt. Punkty przyznawane za kryterium Cs będą liczone według następującego
wzoru:
Cs =
najniższa cena za przegląd pojedynczego urządzenia z dojazdem zaoferowana
w Postępowaniu
x 60
cena za przegląd pojedynczego urządzenia z dojazdem Wykonawcy, którego
Oferta jest oceniana
2) Cena brutto za roboczogodzinę pracy serwisanta w ramach usług dodatkowych określonych w
Umowie (Crg), waga kryterium 10 pkt. Punkty przyznawane za kryterium Crg, będą liczone
według następującego wzoru:
Crg =
najniższa cena za roboczogodzinę pracy serwisanta w ramach usług
dodatkowych zaoferowana w Postępowaniu
x 20
cena za roboczogodzinę pracy serwisanta w ramach usług dodatkowych
Wykonawcy, którego oferta jest oceniana
3) Cena brutto za 1 kg czynnika chłodniczego w ramach wykonywania Usług dodatkowych(Cch),
waga kryterium 5 pkt. Punkty przyznawane za kryterium Cch, będą liczone według następującego
wzoru:
Cu =
najniższa cena za 1 kg czynnika chłodniczego w ramach wykonywania Usług
dodatkowych zaoferowana w Postępowaniu
cena 1 kg czynnika chłodniczego w ramach wykonywania Usług dodatkowych x 10
Wykonawcy, którego oferta jest oceniana
4) Cena brutto za 1 km dojazdu z siedziby Oddziału Zamawiającego w Kielcach do obiektu, w
którym będą wykonywane usługi dodatkowe określone w Umowie i z powrotem(Cd), waga
kryterium 10 pkt. Punkty przyznawane za kryterium Cd, będą liczone według następującego
wzoru:
Cu =
najniższa cena za 1 km dojazdu z siedziby Oddziału Zamawiającego w
Kielcach do obiektu, w którym będą wykonywane usługi dodatkowe określone
Cena za 1 km dojazdu z siedziby Oddziału Zamawiającego w Kielcach do x 10
obiektu, w którym będą wykonywane usługi dodatkowe określone w Umowie i z
powrotem Wykonawcy, którego oferta jest oceniana
12.2. Liczba punktów przyznana w ramach powyższych kryteriów zostanie zsumowana i suma ta stanowić
będzie końcową ocenę danej Oferty.
12.3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana Oferta, która spełni wszystkie wymagania Zaproszenia oraz
uzyska najwyższą liczbę punktów, zgodnie z kryteriami oceny Ofert.
13. Ochrona danych osobowych:
13.1 Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Zamawiającego stanowią załącznik
nr 5.
13.2 Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w imieniu Zamawiającego, w stosunku do wszystkich osób,
których dane osobowe przekazał w związku z ofertą i umową, obowiązek informacyjny stanowiący
załącznik nr 5, jednocześnie wskazując siebie jako źródło pochodzenia danych osobowych oraz
poinformować o zakresie przekazanych danych do Zamawiającego.
14. Wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym Postępowaniu.

Uwagi:
2. Definicje:
Niezależnie od tego czy zostały użyte w liczbie pojedynczej czy liczbie mnogiej, określenia użyte
w Zaproszeniu oznaczają:
2.1. Dni robocze - każdy dzień tygodnia od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych
od pracy na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
2.2. Formularz Oferty - formularz, na którym Wykonawcy zobowiązani są składać Oferty
w Postępowaniu, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do Zaproszenia;
2.3. Koordynator Umowy - odpowiednio Koordynator Zamawiającego/Koordynator Wykonawcy - osoby
wskazane w § 12 Umowy, którym zgodnie z Umową przypisane zostały odpowiednie zadania, w tym
w szczególności bieżąca koordynacja realizacji Umowy i nadzór nad wykonywaniem prac;
2.4. Obiekty - oznacza placówki (siedziba Oddziału, kolektury, salony gier, punkty sprzedaży), w których
Zamawiający realizuje sprzedaż gier liczbowych i losów loterii pieniężnych oraz prowadzi salony gier
na automatach, zorganizowane w ramach różnych form architektonicznych, w szczególności
w lokalach i kioskach zlokalizowanych na obszarze działania Oddziału Totalizatora Sportowego
Sp. z o.o. w Kielcach. Do Obiektów zaliczamy również siedzibę Oddziału - budynek położony
w Kielcach przy ul. Targowej nr 18;Wykaz Obiektów stanowi Załącznik nr 5 do Umowy.
2.5. Oferta - oznacza ofertę w rozumieniu kodeksu cywilnego, sporządzoną w formie pisemnej, podpisaną
przez Wykonawcę zgodnie z zasadami reprezentacji, złożoną w odpowiedniej formie i w odpowiednim
czasie w odpowiedzi na publiczne ogłoszenie o Postępowaniu;
2.6. Postępowanie - niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia, prowadzone w trybie zaproszenia
do składania ofert, w którym w odpowiedzi na ogłoszenie Zamawiającego, Oferty mogą składać
wyłącznie Wykonawcy zaproszeni do udziału w postępowaniu;
2.7. Przedmiot Zamówienia - czynności opisane w pkt 4 Zaproszenia;
2.8. Umowa - wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4, którą Zamawiający zamierza zawrzeć
z wybranym Wykonawcą, określającą ogólne warunki i zasady, na jakich wybrany Wykonawca będzie
współpracował z Zamawiającym; Umowa może zostać uzupełniona o dodatkowe postanowienia lub
w inny sposób zmodyfikowana, z zastrzeżeniem, że uzupełnienia lub inne modyfikacje nie będą
sprzeczne z Zaproszeniem;
2.9. Wykonawca - podmiot, który ubiega się o udzielenie zamówienia albo któremu zamówienie zostało
udzielone;
2.10. Wynagrodzenie - wynagrodzenie brutto należne Wykonawcy za wykonanie Przedmiotu Zamówienia
zgodnie z Umową;
2.11. Załącznik - każdy dokument tak nazwany, stanowiący integralną część Zaproszenia;
2.12. Zamawiający - Spółka Totalizator Sportowy Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Targowa 25;
2.13. Zaproszenie - niniejszy dokument opisujący Postępowanie, sposób przygotowywania i składania
Ofert oraz zasady oceny i wyboru Ofert;

Kontakt:
1.7. Adres email dla spraw dotyczących postępowania: zaproszenie469DZK2024@totalizator.pl
8.4 Osobą do kontaktów z Wykonawcami jest: Robert Słodziński, e-mail: wskazany w pkt 1.7.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.