dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Oleśnica)
śląskie (Sosnowiec)
opolskie (Opole)
podkarpackie (Leżajsk)
dolnośląskie (Złotoryja)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie kart ewidencyjnych zabytków nieruchomych i ruchomych oraz zabytków techniki |
Data zamieszczenia: | 2024-08-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Olsztynie ul. Podwale 1 10-076 Olsztyn powiat: Olsztyn telefon: (89) 521-85-30, (89) 521-85-33, (89) 521-85-44 wuoz.olsztyn@wuoz.olsztyn.pl |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Olsztyn |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | telefon: (89) 521-85 |
Termin składania ofert: | 2024-08-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zwracamy się do Państwa z prośbą o przedstawienie swojej oferty poprzez wypełnienie formularzy załączonych do niniejszego Zapytania Ofertowego zgodnie z poniższymi wymaganiami. II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Wykonanie kart ewidencyjnych zabytków nieruchomych i ruchomych oraz zabytków techniki, wpisanych do rejestru zabytków (tzw. ,,białej karty") z terenu województwa Warmińsko-Mazurskiego". Kwota jaką zamawiający ma zamiar przeznaczyć na realizację zamówienia, to : 80.000,00 zł brutto. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w przedmiotowym zamówieniu, które zostało podzielone na 5 części. Oferty można składać oddzielnie na każdą część. Część 1 - ZABYTKI NA TERENIE WUOZ OLSZTYN Część 2 - ZABYTKI NA TERENIE DELEGATURY WUOZ W EŁKU Część 3 - ZABYTKI NA TERENIE DELEGATURY WUOZ W ELBLĄGU Część 4 - ZABYTKI RUCHOME Część 5 - ZABYTKI NIERUCHOME i RUCHOME TECHNIKI 2. Zakres zamówienia: 2.1. Zakres części 1 zamówienia obejmuje wykonanie 11 kart obiektów znajdujących się na terenie WUOZ Olsztyn: GMINA MIEJSCOWOŚĆ 1. Dobre Miasto 2. 3. Ełdyty Wielkie Gawrzyjałki Dobre Miasto Lubomino Szczytno 4. Jonkowo Jonkowo Ul. Hanowskiego 12 5. Jedwabno Jedwabno Ul. Wielbarska 5 6. 7. 8. Olsztyn, Gutkowo Olsztyn Olsztynek Olsztyn Olsztyn Olsztynek Ul. Sokola 5A ul. Wodna 5 ul. Grunwaldzka 9. Orneta Orneta Ul. Kopernika 6 10. Pasym Ul. Jeziorna 3 11. Rasząg Pasym Biskupiec (pow. olsztyński) budynek dawnego sądu ob. komisariat policji młyn wodny kościół św. Wojciecha budynek dawnej gospody, ob. mieszkalny budynek dawnego szpitala dworzec chałupa drewniana kaplica na cmentarzu Willa wraz z otoczeniem w postaci dz. 160, 149/1, 158/2, 199, cz. 159/3 budynek mieszkalny 9 dawna szkoła Oznaczenie sprawy: AD.271.125.2024.rc ADRES DZIAŁKA EWIDENCYJNA L.p. Plac 1 Sierpnia 1 19B 17/2 198/2 obr. 4 OBIEKT Strona 1 z 322.2. Zakres części 2 zamówienia obejmuje wykonanie 7 kart obiektów znajdujących się na terenie Delegatury WUOZ w Ełku: L.p. MIEJSCOWOŚĆ GMINA ADRES 1. Banie Mazurskie Banie Mazurskie Ul. Marii Konopnickiej 26 2. Franciszkowo Wydminy 4 3. Giżycko Giżycko Plac Grunwaldzki 2 4. Ruciane Nida Ruciane Nida Al. Wczasów 15 5. Ruciane Nida Ruciane Nida Al. Wczasów 15 6. Krutyń Piecki 27 7. Ryn Ryn Ul. Ratuszowa 16 2.3. DZIAŁKA EWIDENCYJNA OBIEKT budynek urzędu gminy 219/3 obręb Pańska Wola część dz. nr 3084/2 leśniczówka budynek dawnego kina Fala w zakresie poczekalni wraz z otoczeniem w postaci działek ewidencyjnych 1451 i 503/1 ośrodek ,,Perła Jezior" - budynek ,,Perła 2" ośrodek ,,Perła Jezior" - drewniany budynek stylizowany na mazurski dom podcieniowy zespół leśniczówki (budynek leśniczówki, budynek gospodarczy, budynek kuchni letniej z pomieszczeniami gospodarczym, budynek podwójnego szaletu (1 karta z załącznikami dla poszczególnych elementów zespołu) gm. Ryn, budynek mieszkalny Zakres części 3 zamówienia obejmuje wykonanie 8 kart obiektów znajdujących na terenie Delegatury WUOZ w Elblągu: DZIAŁKA EWIDENCYJNA L.p. MIEJSCOWOŚĆ GMINA ADRES 1. Braniewo Ul. Piłsudskiego 14 budynek mieszkalny 2. Elbląg Ul. Królewiecka 14 kamienica 3. Elbląg Braniewo Miasto Elbląg Miasto Elbląg Ul. Płk. Dąbka 60a kamienica 4. Iława Iława Ul. Mazurska 2 5. Iława Iława Ul. Plażowa 7 6. Mroczno Grodziczno 7. Szczepankowo Grunwald 8. Zwiniarz Grodziczno Oznaczenie sprawy: AD.271.125.2024.rc 96/6, 99 17 27 109 OBIEKT budynek mieszkalny wraz z otoczeniem budynek mieszkalny kościół pw. Najświętszego Serca Pana Jezusa kościół parafialny pw. św. Antoniego Padewskiego kościół pw. Św. Mikołaja Strona 2 z 322.4. L.p. Zakres części 4 zamówienia obejmuje wykonanie kart zabytków ruchomych: MIEJSCOWOŚĆ GMINA MIEJSCE PRZECHOWYWANIA 1. Babiak Lidzbark Warmiński kościół pw. św. Augustyna i św. Anny 2. Dąbrówno Dąbrówno kościół pw. Niepokalanego Poczęcia Najświętszej Marii Panny 3. Działdowo Działdowo kościół pw. św. Wojciecha 4. Dźwierzuty Dźwierzuty 5. Dźwierzuty Dźwierzuty 6. Grzęda Bisztynek kościół pw. św. Mikołaja 7. Jarandowo Lidzbark Warmiński kościół pw. Najświętszej Marii Panny 8. Jarnołtowo Małdyty 9. Kieźliny Dywity 10. Lubawa (Lipy) Lubawa 11. Mingajny Orneta 12. Mrągowo Mrągowo Oznaczenie sprawy: AD.271.125.2024.rc kościół pw. Przenajświętszej Trójcy kościół ewangelicko- augsburski kościół parafialny pw. Chrystusa Króla kaplica pw. św Rozalii kościół filialny pw. Nawiedzenia Najświętszej Marii Panny (Sanktuarium Matki Bożej Lipskiej) kościół pw. św. Wawrzyńca kościół pw. Świętego Wojciecha Biskupa i Męczennika Liczba kart OBIEKTY 1.figura Madonny Apokaliptycznej, 2.fragmenty polichromii (2 zacheuszki na ścianie południowej, 1 zacheuszek na ścianie północnej, fragment polichromii na ścianie północnej), 3.stacje drogi krzyżowej (14 elementów) 1. ołtarz główny, 2. ambona, 3. polichromia stropu, 4. anioł chrzcielny, 5. polichromia sklepienia kaplicy Finckensteinów, 6. płyta nagrobna Ernest Finck von Finckenstein, 7. płyta nagrobna Maria Kalkin, 8. płyta nagrobna Barbara Schlewin, 9. płyta nagrobna Ludwik Finck, 10. płyta nagrobna Karol i Fryderyk Oelsnitz, 11. płyta nagrobna Ernest i Julianna Finck, 12. płyta nagrobna Albert Foerster), 13. epitafium Finckensteinów, 14. obraz ,,Zdjęcie z krzyża", 15.loża Finckensteinów, 16. konfesjonał 1. zespół drogi krzyżowej - 14 elementów 1. instalacja Grobu Pańskiego - 14 elementów 1. polichromia stropu 16 1 1 1 1. polichromie ścienne i stropowe 1. tabernakulum ołtarza głównego, 2. krucyfiks, 3. witraż MB z Dzieciątkiem, 4. witraż św. Józef, 5. pozostałe witraże boczne 1. ambona, 2. ołtarz główny, 3. obraz Matka Boska z aniołem 1. empora, 2. ławki 21szt. 1. ołtarz główny 1. 3 1 5 3 2 1 ołtarz boczny lewy, 2. ołtarz boczny prawy 1. ołtarz główny, 2. tabernakulum ołtarza głównego, 3. balustrada ołtarza głównego, 4. ołtarz boczny Ukrzyżowanego Zbawiciela, 5. ołtarz boczny Niepokalanego Poczęcia NMP, 6. stalle - 2 szt., 7. figura Matki Boskiej z Dzieciątkiem, 8. figura Chrystusa, 9. figura św. 2 20 Strona 3 z 3213. Nidzica Nidzica kościół ewangelicko- augsburski pw. św. Krzyża 14. Nidzica Nidzica kościół pw. św. Wojciecha Biskupa i Męczennika Braniewo kościół pw. Matki Bożej Miłosierdzia (filia parafii pw. św. Krzyża w Braniewie) 15. Nowa Pasłęka 16. Nowa Pasłęka Braniewo 17. Nowe Kawkowo Jonkowo kościół pw. Matki Bożej Miłosierdzia (filia parafii pw. św. Krzyża w Braniewie) kościół pw. św. Jana Ewangelisty 18. Olsztynek Olsztynek kościół pw. Najświętszego Serca Pana Jezusa 19. Ostrykół Prostki kościół pw. Podwyższenia Krzyża Świętego 20. Pasłęk Pasłęk 21. Pasym Pasym 22. Pasym Pasym 23. Pieniężno Pieniężno Oznaczenie sprawy: AD.271.125.2024.rc kościół pw. św. Bartłomieja kościół ewangelicko- augsburski kościół Najświętszego Serca Pana Jezusa kościół pw. św. Apostołów Piotra i Pawła Antoniego, 10. ambona, 11. chrzcielnica, 12. ławy kościelne - 34 szt. + 2 pulpity, 13. konfesjonał I, 14. konfesjonał II, 15. konfesjonał III, 16. konfesjonał IV - 4 szt., 17. empora, 18. droga krzyżowa -14 stacji, 19. witraż św. Wojciech, 20. pozostałe witraże 1. obraz ,,Ukrzyżowanie" z ołtarza głównego 1. ołtarz główny, 2. ławki w nawie-50szt., ławki na chórze-42 szt. 1. empora wraz z dekoracją plastyczną, 2. konfesjonał, 3. ołtarz boczny przy ścianie północnej, rzeźba Święty Paweł z ołtarza bocznego przy ścianie północnej, 4. ołtarz główny, rzeźba Matka Boża Królowa Świata z ołtarza głównego, rzeźby aniołków z ołtarza głównego - 2 szt., uszak z obrazem Święta Apolonia, uszak z obrazem Święta Agata, 5. Tabernakulum ołtarza głównego, 6. Grupa Ukrzyżowania, krucyfiks, figura Marii, figura Świętego Jana, 7. prospekt organowy 1 2 7 1. polichromia komemoratywna upamiętniająca poległych w I wojnie światowej 1 1. polichromie ścienne 1 1. ołtarz główny, figury Apostołów (św. Piotr i św. Paweł), figura Chrystusa, 2. tabernakulum, 3. zespół obrazów drogi krzyżowej (14 elementów), 4. ołtarz boczny, figura św. Antoniego Padewskiego, 5. ołtarz boczny, figura św. Józefa, 6. polichromia stropu 1. drewniane świeczniki (2 sztuki), 2. empora chóru wraz z polichromią, 3. tablica I upamiętniająca parafian poległych w I wojnie światowej, 4. tablica II na chórze kościoła 6 4 1. konfesjonał 1 1. polichromia stropu 1 1. ołtarz główny 1 1. ołtarz główny: mensa, nastawa oraz 2 tabernakula 1 Strona 4 z 3224. Pieszkowo Górowo Iławeckie kościół pw. św. Marii Magdaleny 25. Radomno Nowe Miasto Lubawskie kościół parafialny pw. Najświętszego Serca Pana Jezusa 26. Rumian Rybno 27. Ruszkowo 28. Szwarcenowo Działdowo Biskupiec pow. nowomiejski 29. Turośl 30. 2.5. L.p. Zwiniarz Pisz Grodziczno 1. ołtarz główny, 2. ambona, 3. prospekt organowy, 4. empora organowa, 5. chrzcielnica, 6. płyta nagrobna Eufemia von Tettau, 7. płyta nagrobna Anzelm von Tettau), 8. krucyfiks, 9. konsola, 10. malowidło (postać alegoryczna), 11. figura świętego, 12. świecznik, 13. polichromia stropu i ścian 1. Feretron Chrystusa Króla, 2. Feretron Jana Ewangelisty i Świętej Barbary, 3. Feretron Matki Bożej Bolejącego Serca, 4. Feretron Świętej Rozalii i Świętego Rocha, 5. balustrada empory chóru wraz z polichromią, 6. konfesjonał, 7. ławki - 44 sztuki (1 karta z załącznikami dla poszczególnych typów ławek,), 8. strop drewniany wraz z polichromią (1 karta na polichromię stropu) 13 8 kościół parafialny pw. Świętej Barbary kościół pw. św. Józefa 1. ambona 1 1. ołtarz główny, 2. ambona 2 kościół pw. Świętego Mikołaja Biskupa 1. ołtarz główny, 2. tabernakulum 2 kościół Matki Boskiej Częstochowskiej 1. chrzcielnica, 2. ławki 2 kościół pw. Świętego Mikołaja Biskupa 1. ołtarz zlokalizowany w tzw. babińcu (kaplicy), 2. ołtarz główny, 3. tabernakulum ołtarza głównego, 4. ołtarz boczny lewy, 5. ołtarz boczny prawy, 6. ambona 6 Zakres części 5 zamówienia obejmuje wykonanie kart 5 zabytków nieruchomych i ruchomych techniki: MIEJSCOWOŚĆ GMINA ADRES/LOKALIZACJA/MIEJSCE PRZECHOWYWANIA 1. Pasłęk Pasłęk Ul. Zamkowa, km 0+420 drogi powiatowej nr 2164N 2. Różany Zwierzeńskie Pole Markusy/Gronowo Elbląskie działki ewidencyjne nr: 65 obręb Różany, 1 i 3 obręb Zwierzeńskie Pole, km 7+386 drogi powiatowej nr 1122N 3. Węzina-Dłużyna Markusy 4. Nidzica Nidzica 5. Pisz Pisz Oznaczenie sprawy: AD.271.125.2024.rc działki ewidencyjne nr: 6/10, 154 obręb Węzina, 1141/3 obręb Dłużyna, km 3+926 drogi powiatowej nr 1150N, kościół pw. św. Wojciecha Biskupa i Męczennika kościół pw. Św. Jana Chrzciciela OBIEKT most łukowy o numerze ewidencyjnym JNI 01025443 most żelbetowy o numerze ewidencyjnym JNI 01026210 most o numerze ewidencyjnym JNI01026224, zegar wieżowy zegar wieżowy Otwarcie ofert: IV. TERMIN I MIEJSCE OTWARCIA OFERT Część 1, 2, 3, 4, 5 zamówienia: 1. Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w dniu 19 Sierpnia 2024r. o godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego. Otwarcie ofert jest jawne. 2. Przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Składanie ofert: III. MIEJSCE, TERMIN, SPOSÓB PRZYGOTOWANIA I FORMA SKŁADANIA OFERT Część 1, 2, 3, 4, 5 zamówienia: Na każdą część zamówienia należy złożyć odrębną ofertę. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część lub oferty na kilka części, a także oferty na wszystkie części zamówienia. Wymagane przez Zamawiającego dokumenty należy złożyć ODDZIELNIE dla każdej części zamówienia. 1. Oferty należy składać do dnia 19 sierpnia 2024r. do godz. 10:00 2. Zamawiający nie będzie oceniać ofert Wykonawców, którzy złożą więcej niż 1 ofertę w postępowaniu na daną część zamówienia. 3. Oferty należy składać w formie pisemnej: a) Oferty można składać w dni robocze: od poniedziałku do piątku w godz.ch od 7:30 do 15:30. b) Za moment wpłynięcia oferty uznaje się datę i godzinę potwierdzenia odbioru przesyłki. c) W przypadku przesyłki pocztą lub za pośrednictwem kuriera za termin złożenia oferty uznaje się datę i godzinę potwierdzenia odbioru przesyłki przez sekretariat WUOZ. d) Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane na adres: Oznaczenie sprawy: AD.271.125.2024.rc Strona 6 z 32Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Olsztynie ul. Podwale 1, 10-076 Olsztyn oraz opisane: ,,Oferta na wykonanie ewidencyjnych kart, nie otwierać do dnia 19.08.2024r. do godz. 11:00, znak sprawy: AD.271.125.2024.rc" przesłanej lub złożonej osobiście w sekretariacie. Miejsce i termin realizacji: Strona 8 z 32IX. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA Część 1, 2, 3, 4, 5 zamówienia: data rozpoczęcia: data udzielenia zamówienia data zakończenia: 15 listopada 2024 r. Termin do przedstawienia wszystkich kart próbnych w wersji elektronicznej, celem zweryfikowania poprawności wykonania kart: do dnia 18 października 2024 r. Wymagania: Strona 5 z 32OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami i ich wagami: Cena - 100 % 2. Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego. Maksymalną liczbę punktów 100 otrzyma oferta Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, natomiast oferty pozostałych Wykonawców otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem: Cn C = --------- x 100, gdzie: Cb C - ilość punktów za kryterium cena, Cn - najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych, Cb - cena oferty badanej, 100 - waga kryterium. 3. Jeżeli wybór oferty najkorzystniejszej będzie niemożliwy z uwagi na fakt, że złożone oferty uzyskały taką samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych. 4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ogłoszeniu o zamówieniu i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru. Zamawiający powiadomi o wynikach postępowania wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia objętego niniejszym postępowaniem. 4. Oferta musi: a) zawierać oznaczenie nazwy (firmy) oraz adresu lub imienia i nazwiska oraz adresu Wykonawcy, b) być podpisana przez osobę / osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy oraz opatrzona pieczęciami imiennymi osób upoważnionych (w przypadku braku pieczęci imiennych podpisana czytelnie przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy). 5. Ofertę należy sporządzić w języku polskim. 6. Oferty złożone po terminie składania nie będą rozpatrywane. 7. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy i składają wraz z ofertą pełnomocnictwo. 8. Składana oferta musi zawierać: a) wypełniony formularz OFERTA, którego wzór stanowi Załączniki nr 1-5 do ogłoszenia b) wypełniony FORMULARZ CENOWY, którego wzór stanowi Załączniki nr la-5a do ogłoszenia. c) wypełniony WYKAZ USŁUG, którego wzór stanowi Załącznik nr 6 do ogłoszenia. Do wykazanych usług należy załączyć dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. d) wypełniony WYKAZ OSÓB, którego wzór stanowi Załącznik nr 7 do ogłoszenia. Do wykazu należy dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie oraz kopię dokumentu potwierdzającego, że karta ewidencyjna zabytku nieruchomego wpisanego do rejestru zabytków, tzw. biała karta wskazana w wykazie osób została wykonana należycie. Kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Podczas otwarcia ofert Zamawiający poda nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. 4. Niezwłocznie po otwarciu ofert zostanie zamieszczona na stronie Zamawiającego informacja zawierająca dane z ust. 2 i 3. WZÓR UMOWY LUB ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY ALBO OGÓLNE WARUNKI UMOWY OKREŚLAJĄCE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA, KTÓRE PO DOKONANIU WYBORU WYKONAWCY NIE PODLEGAJĄ ZMIANOM Zamawiający przekazuje wzór Umowy, która będzie zawarta w sprawie zamówienia publicznego oddzielnie dla każdej z części zamówienia, tj. oddzielnie dla Części 1, 2, 3, 4, 5 zamówienia, stanowiący Załącznik nr 8 do ogłoszenia. VII. INFORMACJE DODATKOWE 1. Zamawiający wymaga, aby złożona przez Wykonawcę oferta stanowiła ofertę handlową, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej. 2. Zamawiający informuje, że zawiadomienie o wyniku postępowania zostanie zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego (SIP). 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany w treści niniejszego ogłoszenia przed terminem składania ofert, a także prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn oraz prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty. VIII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I DOKUMENTY SKŁADANE NA POTWIERDZENIE ICH SPEŁNIENIA Część 1, 2, 3, 4, 5 zamówienia: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 usługi polegającej na wykonaniu minimum 1 karty ewidencyjnej zabytku nieruchomego i ruchomego, wpisanego do rejestru zabytków (tzw. białej karty). Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia oddzielnie dla każdej części WYKAZU USŁUG, którego wzór stanowi Załącznik nr 6 do ogłoszenia. Przedmiot wykazanych usług należy podać z taką szczegółowością, która umożliwi Zamawiającemu sprawdzenie spełniania warunku. Do wykazanych usług należy załączyć dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 2. Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. minimum jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe i tytuł magistra na jednym z następujących kierunków: historia sztuki, ochrona dóbr kultury, architektura lub w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz doświadczenie w wykonaniu w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert minimum 1 karty ewidencyjnej zabytku nieruchomego i ruchomego, wpisanego do rejestru zabytków (tzw. białej karty), a w przypadku zabytków techniki, dopuszczalne jest także inne wykształcenie pozwalające na zbadanie zabytku. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia oddzielnie dla każdej części WYKAZU OSÓB, którego wzór stanowi Załącznik nr 7 do ogłoszenia. W WYKAZIE OSÓB należy podać informacje o posiadanym wykształceniu oraz doświadczeniu w wykonaniu karty ewidencyjnej zabytku nieruchomego lub ruchomego, wpisanego do rejestru zabytków, tzw. białej karty (przedmiot wykonanej karty, podmiot, na rzecz którego karta była wykonana, data wykonania). Do wykazu należy dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie oraz kopię dokumentu potwierdzającego, że karta ewidencyjna zabytku nieruchomego lub ruchomego, wpisanego do rejestru zabytków, tzw. biała karta wskazana w wykazie osób została wykonana należycie. Kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. X. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY Część 1, 2, 3, 4, 5 zamówienia: 1. Cenę oferty należy obliczyć wypełniając FORMULARZ CENOWY, którego wzór stanowi Załącznik la-5a do ogłoszenia. 2. Cena oferty musi zawierać: a) wszelkie koszty wynikające z wymagań określonych w ogłoszeniu o zamówieniu do 130 000 zł netto i załącznikach do ogłoszenia, w szczególności koszty i starania związane z możliwością dojazdu do poszczególnych nieruchomości/obiektów zabytkowych znajdujących się na terenie miejscowości podanych w ogłoszeniu; b) wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia tj. materiały i sprzęt niezbędne do wykonania zamówienia; c) wszelkie koszty związane z formalnościami administracyjnymi jakie Wykonawca musi zabezpieczyć we własnym zakresie; d) ryzyko dodatkowych kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia; e) koszt przeniesienia praw autorskich. 3. W formularzu oferty należy podać cenę (brutto) wykonania zamówienia, cenę bez VAT wykonania zamówienia oraz stawkę i kwotę VAT. 4. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 5. Wykonawca zobowiązany do opłacenia innej stawki VAT niż 23% lub zwolniony z obowiązku opłacania VAT powinien załączyć do oferty informację ze wskazaniem podstawy faktycznej i prawnej nieuwzględnienia stawki VAT w wysokości 23%. 6. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. 7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień i dodatkowych informacji dotyczących treści złożonych ofert. Uwagi: 8. Zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego RODO Zamawiający informuje, iż: a) Administratorem danych osobowych przekazanych w Pani/Pana ofercie jest Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Olsztynie, ul. Podwale 1 Olsztyn reprezentowane przez Wojewódzki Konserwatora Zabytków p. Mirosława Jonakowskiego, b) Przekazane w ofercie dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania mającego na celu wybór najkorzystniejszej oferty oraz wykonania umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia tego postępowania, c) Przekazane w ofercie dane osobowe mogą być przetwarzane przez organy i osoby uprawnione do przeprowadzenia u Wojewódzkiego Konserwatora zabytków w Olsztynie czynności kontrolnych i audytowych, d) Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści przekazanych w ofercie danych oraz ich poprawiania, e) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, przy czym niezbędne do udziału w postępowaniu mającym na celu wybór najkorzystniejszej oferty, zawarcia oraz wykonania umowy. Oznaczenie sprawy: AD.271.125.2024.rc Kontakt: V. OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI 1. Joanna Klupczyńska - Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Olsztynie, ul. Podwale 1, 10-076 Olsztyn, numer telefonu (89) 521-85-33, e-mail: j.klupczynska@wuoz.olsztyn.pl 2. Radosław Czajkowski - Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Olsztynie, ul. Podwale 1, 10-076 Olsztyn, numer telefonu (89) 521-85-44, e-mail: r.czajkowski@wuoz.olsztyn.pl Wszelka korespondencja może być przekazywana w formie pisemnej lub drogą elektroniczną. |
© eurobudowa.pl 2004-2024