Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
932z dziś
6686z ostatnich 7 dni
22770z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie kart ewidencyjnych zabytków nieruchomych i ruchomych oraz zabytków techniki

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie kart ewidencyjnych zabytków nieruchomych i ruchomych oraz zabytków techniki

Data zamieszczenia: 2024-08-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Olsztynie
ul. Podwale 1
10-076 Olsztyn
powiat: Olsztyn
telefon: (89) 521-85-30, (89) 521-85-33, (89) 521-85-44
wuoz.olsztyn@wuoz.olsztyn.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn
Wadium: ---
Nr telefonu: telefon: (89) 521-85
Termin składania ofert: 2024-08-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zwracamy się do Państwa z prośbą o przedstawienie swojej oferty poprzez wypełnienie
formularzy załączonych do niniejszego Zapytania Ofertowego zgodnie z poniższymi wymaganiami.
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Wykonanie kart ewidencyjnych zabytków nieruchomych
i ruchomych oraz zabytków techniki, wpisanych do rejestru zabytków (tzw. ,,białej karty") z terenu
województwa Warmińsko-Mazurskiego".
Kwota jaką zamawiający ma zamiar przeznaczyć na realizację zamówienia, to : 80.000,00 zł brutto.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w przedmiotowym zamówieniu, które zostało podzielone
na 5 części. Oferty można składać oddzielnie na każdą część.
Część 1 - ZABYTKI NA TERENIE WUOZ OLSZTYN
Część 2 - ZABYTKI NA TERENIE DELEGATURY WUOZ W EŁKU
Część 3 - ZABYTKI NA TERENIE DELEGATURY WUOZ W ELBLĄGU
Część 4 - ZABYTKI RUCHOME
Część 5 - ZABYTKI NIERUCHOME i RUCHOME TECHNIKI
2. Zakres zamówienia:
2.1. Zakres części 1 zamówienia obejmuje wykonanie 11 kart obiektów znajdujących się na terenie WUOZ
Olsztyn:
GMINA
MIEJSCOWOŚĆ 1. Dobre Miasto 2.
3. Ełdyty Wielkie
Gawrzyjałki Dobre
Miasto
Lubomino
Szczytno 4. Jonkowo Jonkowo Ul. Hanowskiego 12 5. Jedwabno Jedwabno Ul. Wielbarska 5 6.
7.
8. Olsztyn, Gutkowo
Olsztyn
Olsztynek Olsztyn
Olsztyn
Olsztynek Ul. Sokola 5A
ul. Wodna 5
ul. Grunwaldzka 9. Orneta Orneta Ul. Kopernika 6 10. Pasym Ul. Jeziorna 3 11. Rasząg Pasym
Biskupiec
(pow.
olsztyński) budynek dawnego sądu
ob. komisariat policji
młyn wodny
kościół św. Wojciecha
budynek dawnej
gospody, ob. mieszkalny
budynek dawnego
szpitala
dworzec
chałupa drewniana
kaplica na cmentarzu
Willa wraz z otoczeniem
w postaci dz. 160,
149/1, 158/2, 199, cz.
159/3
budynek mieszkalny
9 dawna szkoła
Oznaczenie sprawy: AD.271.125.2024.rc
ADRES
DZIAŁKA
EWIDENCYJNA
L.p.
Plac 1 Sierpnia 1
19B
17/2
198/2 obr. 4
OBIEKT
Strona 1 z 322.2.
Zakres części 2 zamówienia obejmuje wykonanie 7 kart obiektów znajdujących się na terenie
Delegatury WUOZ w Ełku:
L.p. MIEJSCOWOŚĆ GMINA ADRES
1. Banie Mazurskie Banie
Mazurskie Ul. Marii
Konopnickiej 26
2. Franciszkowo Wydminy 4
3. Giżycko Giżycko Plac Grunwaldzki 2
4. Ruciane Nida Ruciane
Nida Al. Wczasów 15
5. Ruciane Nida Ruciane
Nida Al. Wczasów 15
6. Krutyń Piecki 27
7. Ryn Ryn Ul. Ratuszowa 16
2.3.
DZIAŁKA
EWIDENCYJNA
OBIEKT
budynek urzędu gminy
219/3 obręb Pańska
Wola
część dz. nr 3084/2
leśniczówka
budynek dawnego kina
Fala w zakresie
poczekalni wraz z
otoczeniem w postaci
działek ewidencyjnych
1451 i 503/1
ośrodek ,,Perła Jezior" -
budynek ,,Perła 2"
ośrodek ,,Perła Jezior" -
drewniany budynek
stylizowany na mazurski
dom podcieniowy
zespół leśniczówki
(budynek leśniczówki,
budynek gospodarczy,
budynek kuchni letniej
z pomieszczeniami
gospodarczym,
budynek podwójnego
szaletu (1 karta z
załącznikami dla
poszczególnych
elementów zespołu)
gm. Ryn, budynek
mieszkalny
Zakres części 3 zamówienia obejmuje wykonanie 8 kart obiektów znajdujących na terenie Delegatury
WUOZ w Elblągu:
DZIAŁKA
EWIDENCYJNA
L.p. MIEJSCOWOŚĆ GMINA ADRES 1. Braniewo Ul. Piłsudskiego 14 budynek mieszkalny
2. Elbląg Ul. Królewiecka 14 kamienica
3. Elbląg Braniewo
Miasto
Elbląg
Miasto
Elbląg Ul. Płk. Dąbka 60a kamienica
4. Iława Iława Ul. Mazurska 2 5. Iława Iława Ul. Plażowa 7 6. Mroczno Grodziczno 7. Szczepankowo Grunwald 8. Zwiniarz Grodziczno
Oznaczenie sprawy: AD.271.125.2024.rc
96/6, 99
17
27
109
OBIEKT
budynek mieszkalny wraz
z otoczeniem
budynek mieszkalny
kościół pw. Najświętszego
Serca Pana Jezusa
kościół parafialny pw. św.
Antoniego Padewskiego
kościół pw. Św. Mikołaja
Strona 2 z 322.4.
L.p.
Zakres części 4 zamówienia obejmuje wykonanie kart zabytków ruchomych:
MIEJSCOWOŚĆ
GMINA
MIEJSCE
PRZECHOWYWANIA
1. Babiak Lidzbark
Warmiński kościół pw. św. Augustyna
i św. Anny
2. Dąbrówno Dąbrówno kościół pw.
Niepokalanego Poczęcia
Najświętszej Marii Panny
3. Działdowo Działdowo kościół pw. św. Wojciecha
4. Dźwierzuty Dźwierzuty 5. Dźwierzuty Dźwierzuty 6. Grzęda Bisztynek kościół pw. św. Mikołaja
7. Jarandowo Lidzbark
Warmiński kościół pw. Najświętszej
Marii Panny
8. Jarnołtowo Małdyty 9. Kieźliny Dywity 10. Lubawa (Lipy) Lubawa 11. Mingajny Orneta
12.
Mrągowo
Mrągowo
Oznaczenie sprawy: AD.271.125.2024.rc
kościół pw.
Przenajświętszej Trójcy
kościół ewangelicko-
augsburski
kościół parafialny pw.
Chrystusa Króla
kaplica pw. św Rozalii
kościół filialny pw.
Nawiedzenia Najświętszej
Marii Panny (Sanktuarium
Matki Bożej Lipskiej)
kościół pw. św.
Wawrzyńca
kościół pw. Świętego
Wojciecha Biskupa i
Męczennika
Liczba
kart
OBIEKTY
1.figura Madonny
Apokaliptycznej, 2.fragmenty
polichromii (2 zacheuszki na
ścianie południowej, 1
zacheuszek na ścianie
północnej, fragment polichromii
na ścianie północnej), 3.stacje
drogi krzyżowej (14 elementów)
1. ołtarz główny, 2. ambona, 3.
polichromia stropu, 4. anioł
chrzcielny, 5. polichromia
sklepienia kaplicy
Finckensteinów, 6. płyta
nagrobna Ernest Finck von
Finckenstein, 7. płyta nagrobna
Maria Kalkin, 8. płyta nagrobna
Barbara Schlewin, 9. płyta
nagrobna Ludwik Finck, 10.
płyta nagrobna Karol i Fryderyk
Oelsnitz, 11. płyta nagrobna
Ernest i Julianna Finck, 12.
płyta nagrobna Albert Foerster),
13. epitafium Finckensteinów,
14. obraz ,,Zdjęcie z krzyża",
15.loża Finckensteinów, 16.
konfesjonał
1. zespół drogi krzyżowej - 14
elementów
1. instalacja Grobu Pańskiego -
14 elementów
1. polichromia stropu
16
1
1
1
1. polichromie ścienne i
stropowe
1. tabernakulum ołtarza
głównego, 2. krucyfiks, 3. witraż
MB z Dzieciątkiem, 4. witraż św.
Józef, 5. pozostałe witraże
boczne
1. ambona, 2. ołtarz główny, 3.
obraz Matka Boska z aniołem
1. empora, 2. ławki 21szt.
1. ołtarz główny
1.
3
1
5
3
2
1
ołtarz boczny lewy, 2.
ołtarz boczny prawy
1. ołtarz główny, 2.
tabernakulum ołtarza głównego,
3. balustrada ołtarza głównego,
4. ołtarz boczny
Ukrzyżowanego Zbawiciela, 5.
ołtarz boczny Niepokalanego
Poczęcia NMP, 6. stalle - 2 szt.,
7. figura Matki Boskiej z
Dzieciątkiem, 8. figura
Chrystusa, 9. figura św.
2
20
Strona 3 z 3213. Nidzica Nidzica kościół ewangelicko-
augsburski pw. św. Krzyża
14. Nidzica Nidzica kościół pw. św. Wojciecha
Biskupa i Męczennika
Braniewo kościół pw. Matki Bożej
Miłosierdzia (filia parafii
pw. św. Krzyża w
Braniewie)
15.
Nowa Pasłęka
16. Nowa Pasłęka Braniewo
17. Nowe Kawkowo Jonkowo
kościół pw. Matki Bożej
Miłosierdzia (filia parafii
pw. św. Krzyża w
Braniewie)
kościół pw. św. Jana
Ewangelisty
18. Olsztynek Olsztynek kościół pw. Najświętszego
Serca Pana Jezusa
19. Ostrykół Prostki kościół pw. Podwyższenia
Krzyża Świętego
20. Pasłęk Pasłęk 21. Pasym Pasym 22. Pasym Pasym 23. Pieniężno Pieniężno
Oznaczenie sprawy: AD.271.125.2024.rc
kościół pw. św.
Bartłomieja
kościół ewangelicko-
augsburski
kościół Najświętszego
Serca Pana Jezusa
kościół pw. św. Apostołów
Piotra i Pawła
Antoniego, 10. ambona, 11.
chrzcielnica, 12. ławy kościelne -
34 szt. + 2 pulpity, 13.
konfesjonał I, 14. konfesjonał
II, 15. konfesjonał III, 16.
konfesjonał IV - 4 szt., 17.
empora, 18. droga krzyżowa -14
stacji, 19. witraż św. Wojciech,
20. pozostałe witraże
1. obraz ,,Ukrzyżowanie" z
ołtarza głównego
1. ołtarz główny, 2. ławki w
nawie-50szt., ławki na chórze-42
szt.
1. empora wraz z dekoracją
plastyczną, 2. konfesjonał, 3.
ołtarz boczny przy ścianie
północnej, rzeźba Święty Paweł
z ołtarza bocznego przy ścianie
północnej, 4. ołtarz główny,
rzeźba Matka Boża Królowa
Świata z ołtarza głównego,
rzeźby aniołków z ołtarza
głównego - 2 szt., uszak z
obrazem Święta Apolonia, uszak
z obrazem Święta Agata, 5.
Tabernakulum ołtarza
głównego, 6. Grupa
Ukrzyżowania, krucyfiks, figura
Marii, figura Świętego Jana, 7.
prospekt organowy
1
2
7
1. polichromia komemoratywna
upamiętniająca poległych w I
wojnie światowej 1
1. polichromie ścienne 1
1. ołtarz główny, figury
Apostołów (św. Piotr
i św. Paweł), figura Chrystusa, 2.
tabernakulum, 3. zespół
obrazów drogi krzyżowej (14
elementów), 4. ołtarz boczny,
figura św. Antoniego
Padewskiego, 5. ołtarz boczny,
figura św. Józefa, 6. polichromia
stropu
1. drewniane świeczniki (2
sztuki), 2. empora chóru wraz z
polichromią, 3. tablica I
upamiętniająca parafian
poległych w I wojnie światowej,
4. tablica II
na chórze kościoła
6
4
1. konfesjonał 1
1. polichromia stropu 1
1. ołtarz główny 1
1. ołtarz główny: mensa,
nastawa oraz 2 tabernakula 1
Strona 4 z 3224. Pieszkowo Górowo
Iławeckie kościół pw. św. Marii
Magdaleny
25. Radomno Nowe
Miasto
Lubawskie kościół parafialny pw.
Najświętszego Serca Pana
Jezusa
26. Rumian Rybno 27. Ruszkowo 28. Szwarcenowo Działdowo
Biskupiec
pow.
nowomiejski 29. Turośl
30.
2.5.
L.p.
Zwiniarz
Pisz
Grodziczno
1. ołtarz główny, 2. ambona, 3.
prospekt organowy, 4. empora
organowa, 5. chrzcielnica, 6.
płyta nagrobna Eufemia von
Tettau, 7. płyta nagrobna
Anzelm von Tettau), 8.
krucyfiks, 9. konsola, 10.
malowidło (postać alegoryczna),
11. figura świętego, 12.
świecznik, 13. polichromia
stropu i ścian
1. Feretron Chrystusa Króla, 2.
Feretron Jana Ewangelisty i
Świętej Barbary, 3. Feretron
Matki Bożej Bolejącego Serca, 4.
Feretron Świętej Rozalii i
Świętego Rocha, 5. balustrada
empory chóru wraz z
polichromią, 6. konfesjonał, 7.
ławki - 44 sztuki (1 karta z
załącznikami dla
poszczególnych typów ławek,),
8. strop drewniany wraz z
polichromią (1 karta na
polichromię stropu)
13
8
kościół parafialny pw.
Świętej Barbary
kościół pw. św. Józefa 1. ambona 1
1. ołtarz główny, 2. ambona 2
kościół pw. Świętego
Mikołaja Biskupa 1. ołtarz główny, 2.
tabernakulum 2
kościół Matki Boskiej
Częstochowskiej 1. chrzcielnica, 2. ławki 2
kościół pw. Świętego
Mikołaja Biskupa 1. ołtarz zlokalizowany w tzw.
babińcu (kaplicy), 2. ołtarz
główny, 3. tabernakulum ołtarza
głównego, 4. ołtarz boczny
lewy, 5. ołtarz boczny prawy, 6.
ambona 6
Zakres części 5 zamówienia obejmuje wykonanie kart 5 zabytków nieruchomych i ruchomych
techniki:
MIEJSCOWOŚĆ
GMINA ADRES/LOKALIZACJA/MIEJSCE
PRZECHOWYWANIA
1. Pasłęk Pasłęk Ul. Zamkowa, km 0+420 drogi
powiatowej nr 2164N
2. Różany
Zwierzeńskie
Pole Markusy/Gronowo
Elbląskie działki ewidencyjne nr: 65 obręb
Różany, 1 i 3 obręb Zwierzeńskie Pole,
km 7+386 drogi powiatowej nr 1122N
3. Węzina-Dłużyna Markusy 4. Nidzica Nidzica 5. Pisz Pisz
Oznaczenie sprawy: AD.271.125.2024.rc
działki ewidencyjne nr: 6/10, 154 obręb
Węzina, 1141/3 obręb Dłużyna, km
3+926 drogi powiatowej nr 1150N,
kościół pw. św. Wojciecha Biskupa
i Męczennika
kościół pw. Św. Jana Chrzciciela
OBIEKT
most łukowy
o numerze
ewidencyjnym JNI
01025443
most żelbetowy
o numerze
ewidencyjnym JNI
01026210
most o numerze
ewidencyjnym
JNI01026224,
zegar wieżowy
zegar wieżowy

Otwarcie ofert: IV. TERMIN I MIEJSCE OTWARCIA OFERT
Część 1, 2, 3, 4, 5 zamówienia:
1. Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w dniu 19 Sierpnia 2024r. o godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego.
Otwarcie ofert jest jawne.
2. Przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie
zamówienia.

Składanie ofert:
III. MIEJSCE, TERMIN, SPOSÓB PRZYGOTOWANIA I FORMA SKŁADANIA OFERT
Część 1, 2, 3, 4, 5 zamówienia:
Na każdą część zamówienia należy złożyć odrębną ofertę. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną
część lub oferty na kilka części, a także oferty na wszystkie części zamówienia. Wymagane przez
Zamawiającego dokumenty należy złożyć ODDZIELNIE dla każdej części zamówienia.
1. Oferty należy składać do dnia 19 sierpnia 2024r. do godz. 10:00
2. Zamawiający nie będzie oceniać ofert Wykonawców, którzy złożą więcej niż 1 ofertę w postępowaniu na daną
część zamówienia.
3. Oferty należy składać w formie pisemnej:
a) Oferty można składać w dni robocze: od poniedziałku do piątku w godz.ch od 7:30 do 15:30.
b) Za moment wpłynięcia oferty uznaje się datę i godzinę potwierdzenia odbioru przesyłki.
c) W przypadku przesyłki pocztą lub za pośrednictwem kuriera za termin złożenia oferty uznaje się datę
i godzinę potwierdzenia odbioru przesyłki przez sekretariat WUOZ.
d) Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez
uszkodzenia opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy,
zaadresowane na adres:
Oznaczenie sprawy: AD.271.125.2024.rc
Strona 6 z 32Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Olsztynie
ul. Podwale 1, 10-076 Olsztyn
oraz opisane:
,,Oferta na wykonanie ewidencyjnych kart, nie otwierać do dnia 19.08.2024r.
do godz. 11:00, znak sprawy: AD.271.125.2024.rc"
przesłanej lub złożonej osobiście w sekretariacie.

Miejsce i termin realizacji:
Strona 8 z 32IX. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Część 1, 2, 3, 4, 5 zamówienia:
data rozpoczęcia: data udzielenia zamówienia
data zakończenia: 15 listopada 2024 r.
Termin do przedstawienia wszystkich kart próbnych w wersji elektronicznej, celem zweryfikowania
poprawności wykonania kart: do dnia 18 października 2024 r.

Wymagania:
Strona 5 z 32OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE
OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT:
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami i ich wagami:
Cena - 100 %
2. Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego. Maksymalną liczbę punktów 100 otrzyma oferta
Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, natomiast oferty
pozostałych Wykonawców otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem:
Cn
C = --------- x 100, gdzie:
Cb
C - ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych,
Cb - cena oferty badanej,
100 - waga kryterium.
3. Jeżeli wybór oferty najkorzystniejszej będzie niemożliwy z uwagi na fakt, że złożone oferty uzyskały taką
samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert
dodatkowych.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym
w ogłoszeniu o zamówieniu i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
Zamawiający powiadomi o wynikach postępowania wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie
zamówienia objętego niniejszym postępowaniem.
4. Oferta musi:
a) zawierać oznaczenie nazwy (firmy) oraz adresu lub imienia i nazwiska oraz adresu Wykonawcy,
b) być podpisana przez osobę / osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy oraz opatrzona
pieczęciami imiennymi osób upoważnionych (w przypadku braku pieczęci imiennych podpisana czytelnie
przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy).
5. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
6. Oferty złożone po terminie składania nie będą rozpatrywane.
7. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy i składają
wraz z ofertą pełnomocnictwo.
8. Składana oferta musi zawierać:
a) wypełniony formularz OFERTA, którego wzór stanowi Załączniki nr 1-5 do ogłoszenia
b) wypełniony FORMULARZ CENOWY, którego wzór stanowi Załączniki nr la-5a do ogłoszenia.
c) wypełniony WYKAZ USŁUG, którego wzór stanowi Załącznik nr 6 do ogłoszenia. Do wykazanych
usług należy załączyć dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.
d) wypełniony WYKAZ OSÓB, którego wzór stanowi Załącznik nr 7 do ogłoszenia. Do wykazu należy
dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie oraz kopię dokumentu
potwierdzającego, że karta ewidencyjna zabytku nieruchomego wpisanego do rejestru zabytków, tzw. biała
karta wskazana w wykazie osób została wykonana należycie.
Kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
3. Podczas otwarcia ofert Zamawiający poda nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty
w terminie a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji
i warunków płatności zawartych w ofertach.
4. Niezwłocznie po otwarciu ofert zostanie zamieszczona na stronie Zamawiającego informacja
zawierająca dane z ust. 2 i 3.
WZÓR UMOWY LUB ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY, KTÓRE ZOSTANĄ
WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY ALBO OGÓLNE WARUNKI
UMOWY OKREŚLAJĄCE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA, KTÓRE PO
DOKONANIU WYBORU WYKONAWCY NIE PODLEGAJĄ ZMIANOM
Zamawiający przekazuje wzór Umowy, która będzie zawarta w sprawie zamówienia publicznego oddzielnie
dla każdej z części zamówienia, tj. oddzielnie dla Części 1, 2, 3, 4, 5 zamówienia, stanowiący Załącznik
nr 8 do ogłoszenia.
VII. INFORMACJE DODATKOWE
1. Zamawiający wymaga, aby złożona przez Wykonawcę oferta stanowiła ofertę handlową, na podstawie
której Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej.
2. Zamawiający informuje, że zawiadomienie o wyniku postępowania zostanie zamieszczone na stronie
internetowej Zamawiającego (SIP).
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany w treści niniejszego ogłoszenia przed terminem
składania ofert, a także prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn oraz prawo do
zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty.
VIII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I DOKUMENTY SKŁADANE NA
POTWIERDZENIE ICH SPEŁNIENIA
Część 1, 2, 3, 4, 5 zamówienia:
1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich 7 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
co najmniej 1 usługi polegającej na wykonaniu minimum 1 karty ewidencyjnej zabytku nieruchomego
i ruchomego, wpisanego do rejestru zabytków (tzw. białej karty).
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia oddzielnie dla każdej części
WYKAZU USŁUG, którego wzór stanowi Załącznik nr 6 do ogłoszenia. Przedmiot wykazanych usług
należy podać z taką szczegółowością, która umożliwi Zamawiającemu sprawdzenie spełniania
warunku.
Do wykazanych usług należy załączyć dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.
2.
Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
tj. minimum jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe i tytuł magistra na jednym z następujących
kierunków: historia sztuki, ochrona dóbr kultury, architektura lub w zakresie konserwacji i restauracji
dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz doświadczenie w wykonaniu w okresie ostatnich 7 lat przed
upływem terminu składania ofert minimum 1 karty ewidencyjnej zabytku nieruchomego i ruchomego,
wpisanego do rejestru zabytków (tzw. białej karty), a w przypadku zabytków techniki, dopuszczalne
jest także inne wykształcenie pozwalające na zbadanie zabytku.
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia oddzielnie dla każdej części
WYKAZU OSÓB, którego wzór stanowi Załącznik nr 7 do ogłoszenia. W WYKAZIE OSÓB należy
podać informacje o posiadanym wykształceniu oraz doświadczeniu w wykonaniu karty ewidencyjnej
zabytku nieruchomego lub ruchomego, wpisanego do rejestru zabytków, tzw. białej karty (przedmiot
wykonanej karty, podmiot, na rzecz którego karta była wykonana, data wykonania). Do wykazu należy
dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie oraz kopię dokumentu
potwierdzającego, że karta ewidencyjna zabytku nieruchomego lub ruchomego, wpisanego do rejestru
zabytków, tzw. biała karta wskazana w wykazie osób została wykonana należycie. Kopie dokumentów
muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
X. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
Część 1, 2, 3, 4, 5 zamówienia:
1. Cenę oferty należy obliczyć wypełniając FORMULARZ CENOWY, którego wzór stanowi Załącznik
la-5a do ogłoszenia.
2. Cena oferty musi zawierać:
a) wszelkie koszty wynikające z wymagań określonych w ogłoszeniu o zamówieniu do 130 000 zł netto
i załącznikach do ogłoszenia, w szczególności koszty i starania związane z możliwością dojazdu do
poszczególnych nieruchomości/obiektów zabytkowych znajdujących się na terenie miejscowości
podanych w ogłoszeniu;
b) wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia tj. materiały i sprzęt niezbędne do
wykonania zamówienia;
c) wszelkie koszty związane z formalnościami administracyjnymi jakie Wykonawca musi zabezpieczyć
we własnym zakresie;
d) ryzyko dodatkowych kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia;
e) koszt przeniesienia praw autorskich.
3. W formularzu oferty należy podać cenę (brutto) wykonania zamówienia, cenę bez VAT wykonania
zamówienia oraz stawkę i kwotę VAT.
4. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5. Wykonawca zobowiązany do opłacenia innej stawki VAT niż 23% lub zwolniony z obowiązku opłacania
VAT powinien załączyć do oferty informację ze wskazaniem podstawy faktycznej i prawnej
nieuwzględnienia stawki VAT w wysokości 23%.
6. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień i dodatkowych
informacji dotyczących treści złożonych ofert.

Uwagi:
8. Zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych), zwanego RODO Zamawiający informuje, iż:
a) Administratorem danych osobowych przekazanych w Pani/Pana ofercie jest Wojewódzki Urząd
Ochrony Zabytków w Olsztynie, ul. Podwale 1 Olsztyn reprezentowane przez Wojewódzki
Konserwatora Zabytków p. Mirosława Jonakowskiego,
b) Przekazane w ofercie dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania
mającego na celu wybór najkorzystniejszej oferty oraz wykonania umowy zawartej w wyniku
rozstrzygnięcia tego postępowania,
c) Przekazane w ofercie dane osobowe mogą być przetwarzane przez organy i osoby uprawnione do
przeprowadzenia u Wojewódzkiego Konserwatora zabytków w Olsztynie czynności kontrolnych
i audytowych,
d) Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści przekazanych w ofercie danych oraz ich poprawiania,
e) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, przy czym niezbędne do udziału w postępowaniu
mającym na celu wybór najkorzystniejszej oferty, zawarcia oraz wykonania umowy.
Oznaczenie sprawy: AD.271.125.2024.rc

Kontakt:
V. OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI
1. Joanna Klupczyńska - Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Olsztynie, ul. Podwale 1,
10-076 Olsztyn, numer telefonu (89) 521-85-33, e-mail: j.klupczynska@wuoz.olsztyn.pl
2. Radosław Czajkowski - Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Olsztynie, ul. Podwale 1,
10-076 Olsztyn, numer telefonu (89) 521-85-44, e-mail: r.czajkowski@wuoz.olsztyn.pl
Wszelka korespondencja może być przekazywana w formie pisemnej lub drogą elektroniczną.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.