Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
932z dziś
6686z ostatnich 7 dni
22770z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania, dostawy i montażu mebli specjalistycznych na...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania, dostawy i montażu mebli specjalistycznych na wymiar

Data zamieszczenia: 2024-08-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI
ul. Gołębia 24
31-007 Kraków
powiat: Kraków
a.lukasik@uj.edu.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/964282
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-08-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania, dostawy i montażu mebli specjalistycznych na wymiar do pracowni konserwacji Biblioteki Jagiellońskiej w Krakowie.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania, dostawy i montażu mebli specjalistycznych na wymiar do pracowni konserwacji Biblioteki Jagiellońskiej w Krakowie (30-059), przy Al. Adama Mickiewicza 22.
1.1 Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: wykonanie, dostawę, transport, wniesienie oraz montaż:
1.1.1 szafki małej, do stanowiska pracy - 9 szt.,
1.1.2 szafki dużej, do stanowiska pracy - 7 szt.,
1.1.3 szafki działowej, z miejscem do pracy i do przechowywania - 4 szt.,
1.1.4 szafki do pracowni fotograficznej - 1 szt.,
1.1.5 aneksu kuchennego narożnego - 2 szt.,
1.1.6 aneksu kuchennego prostego - 1 szt.,
1.1.7 szafy do zabudowy wnęki - 1 szt.,
1.1.8 zabudowy meblowej na metalowym stelażu - 1 szt.,
1.1.9 szafki oddzielającej stanowiska pracy - 1 szt.,
1.1.10 szafki działowej z miejscem do pracy i do przechowywania - 1 szt.,
1.1.11 metalowej konstrukcji/stelażu pod meble - 7 szt.
2. Zamawiający zwraca uwagę, iż przedmiot zamówienia obejmuje wyposażenie meblowe o specyficznych i nietypowych wymiarach, dopasowanych do warunków pomieszczenia i pracy konserwatora, takich jak: szafy, szafki/słupki do przechowywania materiałów konserwatorskich, wyspy/szafki działowe z miejscem do pracy, połączone z miejscem do przechowywania urządzeń i materiałów konserwatorskich, aneksy kuchenne do prac mokrych w pracowni.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem minimalnych parametrów technicznych i funkcjonalnych zawiera Załącznik A do SWZ.

CPV: 39100000-3, 39150000-8,39141300-5

Dokument nr: 2024/BZP 00447116, 80.272.205.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-08-19 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/964282
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/964282
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale IX SWZ, tj. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale XXI SWZ, tj. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale XXI SWZ, tj. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/964282
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-08-19 10:00
Miejsce składania ofert: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest przy użyciu narzędzia komercyjnego https://platformazakupowa.pl - adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/uj_edu. Składanie i otwarcie ofert odbywa się w formie elektronicznej za pośrednictwem ww. platformy zakupowej, na zasadach określonych w SWZ

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-29

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 80.272.205.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania, dostawy i montażu mebli specjalistycznych na wymiar do pracowni konserwacji Biblioteki Jagiellońskiej w Krakowie (30-059), przy al. Adama Mickiewicza 22.
1.1 Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: wykonanie, dostawę, transport, wniesienie oraz montaż:
1.1.1 szafki małej, do stanowiska pracy - 9 szt.,
1.1.2 szafki dużej, do stanowiska pracy - 7 szt.,
1.1.3 szafki działowej, z miejscem do pracy i do przechowywania - 4 szt.,
1.1.4 szafki do pracowni fotograficznej - 1 szt.,
1.1.5 aneksu kuchennego narożnego - 2 szt.,
1.1.6 aneksu kuchennego prostego - 1 szt.,
1.1.7 szafy do zabudowy wnęki - 1 szt.,
1.1.8 zabudowy meblowej na metalowym stelażu - 1 szt.,
1.1.9 szafki oddzielającej stanowiska pracy - 1 szt.,
1.1.10 szafki działowej z miejscem do pracy i do przechowywania - 1 szt.,
1.1.11 metalowej konstrukcji/stelażu pod meble - 7 szt.
2. Zamawiający zwraca uwagę, iż przedmiot zamówienia obejmuje wyposażenie meblowe o specyficznych i nietypowych wymiarach, dopasowanych do warunków pomieszczenia i pracy konserwatora, takich jak: szafy, szafki/słupki do przechowywania materiałów konserwatorskich, wyspy/szafki działowe z miejscem do pracy, połączone z miejscem do przechowywania urządzeń i materiałów konserwatorskich, aneksy kuchenne do prac mokrych w pracowni.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem minimalnych parametrów technicznych i funkcjonalnych zawiera Załącznik A do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39141300-5 - Szafy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa - Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa -
4.1 o udzielenie zamówienia ubiegać się może Wykonawca, który spełnia warunek dotyczący zdolności zawodowej, a w szczególności wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje dostawy, tj. dwa zamówienia (tj. odrębne kontrakty) obejmujące swoim zakresem dostawę i montaż mebli o wartości łącznej nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto PLN (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), a dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przez ,,odrębny kontrakt" Zamawiający rozumie jedną, pisemną umowę odpłatną - a nie sumę pojedynczych ustnych bądź pisemnych zleceń realizowanych na rzecz tego samego podmiotu.
5. Weryfikacji i oceny warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie oświadczeń i dokumentów składanych przez uczestniczących w postępowaniu wykonawców z zachowaniem sposobu i formy, o których mowa w SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż pięć (5) dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, tj.:
a) wykazu dostaw, potwierdzającego spełnienie warunku podmiotowego udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 4.1 SWZ wraz z informacjami na temat przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane;
b) dowodów określających, czy dostawy wskazane przez wykonawcę w przedkładanym wykazie dostaw zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane. A jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
W przypadku, gdy wykonawca polega na zasobach podmiotów udostępniających zasoby wykonawcy w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, podmiotowe środki dowodowe winny zostać przedstawione przez ten podmiot w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona przez wykonawcę, wedle treści postanowień niniejszej SWZ i jej załączników, a w szczególności musi zawierać:
1. formularz oferty wraz z załącznikami, w tym:
1.1 oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w odniesieniu do odpowiednio Wykonawcy/podwykonawcy /o ile dotyczy/;
1.2 oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;
1.3 oświadczenie dotyczące podmiotu udostępniającego zasoby wykonawcy /o ile dotyczy/, tj.:
- oświadczenie o udostępnieniu zasobów wykonawcy wraz ze stosownym zobowiązaniem lub innym środkiem dowodowym /o ile dotyczy/;
- oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu;
- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim go dotyczą;
1.4 szczegółowa kalkulacja ceny oferty wraz ze wskazaniem producenta oraz numeru katalogowego oferowanego przedmiotu zamówienia (o ile występuje),
1.5 pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy;
1.6 wykaz podwykonawców (o ile dotyczy);
1.7 KRS lub CEiDG - o ile nie podano danych do ogólnodostępnych baz.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Szczegółowo określono w Rozdziale XII - Opis sposobu przygotowywania ofert.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowo określono w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.