dolnośląskie (Lubin)
śląskie (Sosnowiec)
opolskie (Opole)
podkarpackie (Leżajsk)
dolnośląskie (Złotoryja)
śląskie (Bielsko-Biała)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania, dostawy i montażu mebli specjalistycznych na wymiar |
Data zamieszczenia: | 2024-08-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI ul. Gołębia 24 31-007 Kraków powiat: Kraków a.lukasik@uj.edu.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/964282 |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-08-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania, dostawy i montażu mebli specjalistycznych na wymiar do pracowni konserwacji Biblioteki Jagiellońskiej w Krakowie. Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania, dostawy i montażu mebli specjalistycznych na wymiar do pracowni konserwacji Biblioteki Jagiellońskiej w Krakowie (30-059), przy Al. Adama Mickiewicza 22. 1.1 Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: wykonanie, dostawę, transport, wniesienie oraz montaż: 1.1.1 szafki małej, do stanowiska pracy - 9 szt., 1.1.2 szafki dużej, do stanowiska pracy - 7 szt., 1.1.3 szafki działowej, z miejscem do pracy i do przechowywania - 4 szt., 1.1.4 szafki do pracowni fotograficznej - 1 szt., 1.1.5 aneksu kuchennego narożnego - 2 szt., 1.1.6 aneksu kuchennego prostego - 1 szt., 1.1.7 szafy do zabudowy wnęki - 1 szt., 1.1.8 zabudowy meblowej na metalowym stelażu - 1 szt., 1.1.9 szafki oddzielającej stanowiska pracy - 1 szt., 1.1.10 szafki działowej z miejscem do pracy i do przechowywania - 1 szt., 1.1.11 metalowej konstrukcji/stelażu pod meble - 7 szt. 2. Zamawiający zwraca uwagę, iż przedmiot zamówienia obejmuje wyposażenie meblowe o specyficznych i nietypowych wymiarach, dopasowanych do warunków pomieszczenia i pracy konserwatora, takich jak: szafy, szafki/słupki do przechowywania materiałów konserwatorskich, wyspy/szafki działowe z miejscem do pracy, połączone z miejscem do przechowywania urządzeń i materiałów konserwatorskich, aneksy kuchenne do prac mokrych w pracowni. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem minimalnych parametrów technicznych i funkcjonalnych zawiera Załącznik A do SWZ. CPV: 39100000-3, 39150000-8,39141300-5 Dokument nr: 2024/BZP 00447116, 80.272.205.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-08-19 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/964282 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/964282 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale IX SWZ, tj. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale XXI SWZ, tj. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale XXI SWZ, tj. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/964282 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-08-19 10:00 Miejsce składania ofert: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest przy użyciu narzędzia komercyjnego https://platformazakupowa.pl - adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/uj_edu. Składanie i otwarcie ofert odbywa się w formie elektronicznej za pośrednictwem ww. platformy zakupowej, na zasadach określonych w SWZ Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-29 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: 80.272.205.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania, dostawy i montażu mebli specjalistycznych na wymiar do pracowni konserwacji Biblioteki Jagiellońskiej w Krakowie (30-059), przy al. Adama Mickiewicza 22. 1.1 Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: wykonanie, dostawę, transport, wniesienie oraz montaż: 1.1.1 szafki małej, do stanowiska pracy - 9 szt., 1.1.2 szafki dużej, do stanowiska pracy - 7 szt., 1.1.3 szafki działowej, z miejscem do pracy i do przechowywania - 4 szt., 1.1.4 szafki do pracowni fotograficznej - 1 szt., 1.1.5 aneksu kuchennego narożnego - 2 szt., 1.1.6 aneksu kuchennego prostego - 1 szt., 1.1.7 szafy do zabudowy wnęki - 1 szt., 1.1.8 zabudowy meblowej na metalowym stelażu - 1 szt., 1.1.9 szafki oddzielającej stanowiska pracy - 1 szt., 1.1.10 szafki działowej z miejscem do pracy i do przechowywania - 1 szt., 1.1.11 metalowej konstrukcji/stelażu pod meble - 7 szt. 2. Zamawiający zwraca uwagę, iż przedmiot zamówienia obejmuje wyposażenie meblowe o specyficznych i nietypowych wymiarach, dopasowanych do warunków pomieszczenia i pracy konserwatora, takich jak: szafy, szafki/słupki do przechowywania materiałów konserwatorskich, wyspy/szafki działowe z miejscem do pracy, połączone z miejscem do przechowywania urządzeń i materiałów konserwatorskich, aneksy kuchenne do prac mokrych w pracowni. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem minimalnych parametrów technicznych i funkcjonalnych zawiera Załącznik A do SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie 39141300-5 - Szafy 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-29 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1 Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 9 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie. 2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie. 3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa - Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie. 4. Zdolność techniczna lub zawodowa - 4.1 o udzielenie zamówienia ubiegać się może Wykonawca, który spełnia warunek dotyczący zdolności zawodowej, a w szczególności wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje dostawy, tj. dwa zamówienia (tj. odrębne kontrakty) obejmujące swoim zakresem dostawę i montaż mebli o wartości łącznej nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto PLN (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), a dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przez ,,odrębny kontrakt" Zamawiający rozumie jedną, pisemną umowę odpłatną - a nie sumę pojedynczych ustnych bądź pisemnych zleceń realizowanych na rzecz tego samego podmiotu. 5. Weryfikacji i oceny warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie oświadczeń i dokumentów składanych przez uczestniczących w postępowaniu wykonawców z zachowaniem sposobu i formy, o których mowa w SWZ. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż pięć (5) dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, tj.: a) wykazu dostaw, potwierdzającego spełnienie warunku podmiotowego udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 4.1 SWZ wraz z informacjami na temat przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane; b) dowodów określających, czy dostawy wskazane przez wykonawcę w przedkładanym wykazie dostaw zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane. A jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; W przypadku, gdy wykonawca polega na zasobach podmiotów udostępniających zasoby wykonawcy w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, podmiotowe środki dowodowe winny zostać przedstawione przez ten podmiot w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona przez wykonawcę, wedle treści postanowień niniejszej SWZ i jej załączników, a w szczególności musi zawierać: 1. formularz oferty wraz z załącznikami, w tym: 1.1 oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w odniesieniu do odpowiednio Wykonawcy/podwykonawcy /o ile dotyczy/; 1.2 oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 1.3 oświadczenie dotyczące podmiotu udostępniającego zasoby wykonawcy /o ile dotyczy/, tj.: - oświadczenie o udostępnieniu zasobów wykonawcy wraz ze stosownym zobowiązaniem lub innym środkiem dowodowym /o ile dotyczy/; - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu; - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim go dotyczą; 1.4 szczegółowa kalkulacja ceny oferty wraz ze wskazaniem producenta oraz numeru katalogowego oferowanego przedmiotu zamówienia (o ile występuje), 1.5 pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy; 1.6 wykaz podwykonawców (o ile dotyczy); 1.7 KRS lub CEiDG - o ile nie podano danych do ogólnodostępnych baz. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Szczegółowo określono w Rozdziale XII - Opis sposobu przygotowywania ofert. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Szczegółowo określono w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 2 do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024