Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
932z dziś
6686z ostatnich 7 dni
22770z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie przebudowy sieci kablowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie przebudowy sieci kablowej

Data zamieszczenia: 2024-08-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: "TEATR ROZMAITOŚCI"
Marszałkowska 8
00-590 Warszawa
powiat: Warszawa
mateusz.saczywko@trwarszawa.pl
https://trwarszawa.eb2b.com.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-08-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie przebudowy sieci kablowej przy placu Defilad w Warszawie na potrzeby realizacji inwestycji pn. Budowa budynku TR Warszawa na placu Defilad w Warszawie".
Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy sieci kablowej przy placu Defilad w
Warszawie (na działkach ewidencyjnych 23/89, 24/33, 24/34, 24/25 z obrębu 5-03-09 w Dzielnicy
Smieście), na potrzeby realizacji inwestycji pn. Budowa budynku TR Warszawa na placu Defilad
w Warszawie.
5.2.Opis przedmiotu zamówienia określony został w Tomie II (PPU) i Tomie III (Opis przedmiotu
zamówienia - dokumentacja projektowa);

CPV: 45000000-7, 45231400-9

Dokument nr: 2024/BZP 00447395, PZP.TR-6.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-08-21 12:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://trwarszawa.eb2b.com.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://trwarszawa.eb2b.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem
Platformy Zakupowej (dalej jako ,,Platforma" lub ,,Platforma Zakupowa") dostępnej pod adresem:
https://trwarszawa.eb2b.com.pl.
11.2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami,
wszelkie wnioski, zawiadomienia, informacje, oraz pozostałe dokumenty i oświadczenia, w tym
dokumenty i oświadczenia składane na wezwanie Zamawiającego, przekazywane są w formie
elektronicznej za pośrednictwem elektronicznej Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem:
https://trwarszawa.eb2b.com.pl poprzez zakładkę ,,Pytania / Informacje". Za datę wpływu
wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się ich datę wczytania do Platformy.
11.3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu
Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r.
w sprawie rodzajów podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub
oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy
11.6 Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia
2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452; dalej jako
,,Rozporządzenie"), określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę
na Platformie Zakupowej tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 4mb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 4GB Ram, procesor
Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub
ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa; w przypadku Internet Explorer minimalnie
wersja 11.0,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program do otwierania plików w formacie PDF, np. Acrobat Reader.
11.7 Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty
przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 50 MB w formatach: .pdf.
11.8 Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia, określa informacje na temat kodowania i
czasu odbioru danych tj.:
1) plik załączony przez wykonawcę na Platformie i zapisany, nie jest widoczny dla
Zamawiającego oraz właściciela Platformy, gdyż istnieje w systemie, jako zaszyfrowany.
Możliwość otworzenia pliku dostępne jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego
po upływie terminu składania ofert,
2) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu
elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie
dokumentu w kolumnie ,,Data przesłania".
11.9 Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, w tym zwrotu kosztów
poniesionych z tytułu nabycia kwalifikowanego podpisu elektronicznektronicznego.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://trwarszawa.eb2b.com.pl
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-08-21 12:00
Miejsce składania ofert: Oferty wraz załącznikami należy złożyć za pośrednictwem Platformy

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZP.TR-6.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy sieci kablowej przy placu Defilad w
Warszawie (na działkach ewidencyjnych 23/89, 24/33, 24/34, 24/25 z obrębu 5-03-09 w Dzielnicy
Smieście), na potrzeby realizacji inwestycji pn. Budowa budynku TR Warszawa na placu Defilad
w Warszawie.
5.2.Opis przedmiotu zamówienia określony został w Tomie II (PPU) i Tomie III (Opis przedmiotu
zamówienia - dokumentacja projektowa);
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący zdolności
technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie 5 lat przed upływem składania
ofert - a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - zrealizowali należycie co
najmniej jedno zamówienie (zamówienie rozumiane jako jedna umowa) na roboty budowlane
polegające na budowie lub przebudowie sieci elektroenergetycznej w obszarze miejskim o wartości
robót nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 10. WERYFIKACJA PODMIOTOWA WYKONAWCÓW
10.1. Wraz z ofertą wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów
udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w zdaniu
pierwszym także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak
podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz o spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w
zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. Oświadczenia te składa się według
wzoru Formularzy 3.1 i 3.2.
10.2. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, wykonawcy wspólnie ubiegający
się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika,
które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (wzór tego
oświadczenia stanowi element Formularza oferty).
10.3. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowego środka
dowodowego w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, tj. wykazu robót
budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości,
daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz
załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie,
przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez
podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie
dokumenty (składany według wzoru Formularza 3.3).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10. WERYFIKACJA PODMIOTOWA WYKONAWCÓW
10.1. Wraz z ofertą wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów
udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w zdaniu
pierwszym także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak
podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz o spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w
zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. Oświadczenia te składa się według
wzoru Formularzy 3.1 i 3.2.
10.2. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, wykonawcy wspólnie ubiegający
się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika,
które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (wzór tego
oświadczenia stanowi element Formularza oferty).
10.3. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowego środka
dowodowego w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, tj. wykazu robót
budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości,
daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz
załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie,
przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez
podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie
dokumenty (składany według wzoru Formularza 3.3).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
W związku z ograniczona ilością miejsca, rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został określony w PPU
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-09-19

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.