Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1080z dziś
6297z ostatnich 7 dni
19747z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie robót konserwatorskich

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie robót konserwatorskich

Data zamieszczenia: 2024-08-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Anny
Słowackiego 6
21-100 Lubartów
powiat: lubartowski
annaparafia@interia.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/195419
Województwo: lubelskie
Miasto: Lubartów
Wadium: 30 000,00 zł
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-08-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Powstaje w kontekście projektu
FELU.07.09-IZ.00-0030/23 - Wzmocnienie funkcji kulturowych w Parafii Rzymskokatolickiej pw. św. Anny w Lubartowie

Część 1
Wykonanie robót konserwatorskich w Parafii w Lubartowie

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
1. Projekt realizowany jest na obszarze chronionym przez Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz wpisany do rejestru zabytków województwa lubelskiego pod numerem pn. A/116. W związku z powyższym projekt realizowany będzie pod nadzorem prowadzonym przez Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
2. Zakres prac obejmuje:
1. Remont i konserwacja elewacji Kościoła z trzech stron (bez elewacji frontowej):
- konserwacja detali architektonicznych i ornamentów wraz z warstwą malarską
- konserwacja rzeźb i płaskorzeźb wykonanych z zaprawy
- konserwacja kamiennego cokołu
- konserwacja elementów kamiennych wykonanych z marmuru
- konserwacja tynków płaskich wraz z warstwą malarską
- konserwacja elementów kamiennych z piaskowca
2. Oczyszczenie i drobne reparacje okien i drzwi w elewacji wschodniej i północnej
3. Konserwacja krzyży w zwieńczeniu prezbiterium w elewacji wschodniej
4. Wykonanie fundamentu pod zewnętrzny kiosk multimedialny i ułożenie kabla w ziemi do zasilania elektrycznego i internetowego kiosku.
3. Szczegółowy zakres prac oraz technologia wykonania został przedstawiony w następujących dokumentach stanowiących załącznik do niniejszego zapytania ofertowego:
Dokumentacja techniczna:
- Projekt remontu elewacji wraz z detalami architektonicznymi oraz wykonaniem prac izolacyjnych fundamentów na zabytkowym murowanym kościele pw. Św. Anny w Lubartowie
- Projekt budowlany - Kiosk multimedialny z fundamentem posadowienia
- Program prac konserwatorskich przy elewacjach kościoła pw. Św. Anny w Lubartowie
Zakres prac objęty zamówieniem został określony w przedmiarach robót:
- Przedmiar robót dla zadania - konserwacja i restauracji elewacji południowej
- Przedmiar robót dla zadania - konserwacja i restauracji elewacji północnej
- Przedmiar robót dla zadania - konserwacja i restauracji elewacji wschodniej
- Przedmiar robót dla zadania - Wykonanie fundamentu i przyłącza do kiosku multimedialnego
4. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w dokumentacji stanowiącej szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wskazane zostały w opisie tego przedmiotu znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę - Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktów, materiałów, technologii, itp. Zamawiający dopuszcza zaproponowanie w ofercie rozwiązań równoważnych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego.
5. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace zgodnie z:
- Wykonanie prac konserwatorskich i remontowych elewacji - decyzja pozwolenia na budowę Starostwa Powiatowego w Lubartowie nr. AIB.6740.514.2022 z dnia 17.11.2022 r.
- Wykonanie fundamentu pod zewnętrzny kiosk multimedialny warz z zasilaniem - decyzja pozwolenia na budowę Starostwa Powiatowego w Lubartowie nr. AIB.6740.493.2023 z dnia 21.12.2023 r.
- Wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich przy elewacji Kościoła - decyzja Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Lublinie nr. IN.5142.562.2.2021 z dnia 20.10.2021 r.
- Montaż kiosku multimedialnego wraz z przyłączem - decyzja Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Lublinie nr IN.5142.230.7.2023 z dnia 14.12.2023 r.
- Wykonanie robót budowlanych, prac konserwatorskich i restauratorskich związanych z remontem elewacji Kościoła - decyzja Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Lublinie nr. IN.5142.592.1.2022 z dnia 09.11.2022 r.

CPV: 45000000-7, 45310000-3, 45400000-1, 45443000-4, 45450000-6, 45453000-7

Dokument nr: 2024-73381-195419

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-08-21

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-09

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
lubelskie
Powiat
lubartowski
Gmina
Lubartów
Miejscowość
Lubartów

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Nie dotyczy
Warunki zmiany umowy
Wykonanie robót budowlanych w Parafii
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
1. Wykonawca wykaże na formularzu wg. wzoru (załącznik nr 2) że w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w okresie prowadzenia działalności) wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną która:
- miała wartość minimum 2 mln zł. brutto,
- polegała na wykonaniu konserwacji elewacji zabytku wpisanego do rejestru zabytków
- obejmowała konserwację powierzchni tynkowych oraz kamiennych rzeźb i detali architektonicznych
Jakość wykonanych prac w ramach ww. projektów musi zostać potwierdzona referencjami, protokołami odbioru lub innymi dokumentami potwierdzającymi, iż roboty budowlane i prace zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
1. Wszystkie osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadać będą wymagane uprawnienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W szczególności wymagane będzie dysponowanie na cały okres trwania projektu:
a. minimum 1 osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika robót, która:
- posiada uprawnienia i kwalifikacje określone w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2022 poz. 840 ze zm.) do kierowania pracami konserwatorskimi, pracami restauratorskimi lub badaniami konserwatorskimi, prowadzonymi przy zabytkach wpisanych do rejestru, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a ust. 2 Ustawy z dnia 23 lipca o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (do oceny spełnienia warunku konieczne jest podanie ww. informacji w ramach Wykazu osób stanowiących załącznik nr 3)
- w okresie ostatnich 5 lat (a jeśli okres posiadania przez tą osobę uprawnień do kierowania prac konserwatorskich jest krótszy - w tym okresie), pełniła funkcję kierownika prac konserwatorskich / restauratorskich w obiektach wpisanych do rejestru zabytków w co najmniej 5 projektach / zadaniach / robotach budowlanych. Listę projektów / prac / zadań o których mowa w punkcie należy wyszczególnić w ramach Wykazu osób stanowiących załącznik nr 3. Do oceny ofert w tym zakresie będzie brane pod uwagę wyłącznie udokumentowane doświadczenie zawodowe osoby przewidzianej do kierowania pracami konserwatorsko-restauratorskimi stanowiącymi przedmiot zamówienia. Udokumentowanie doświadczenia zawodowego winno nastąpić poprzez złożenie wraz z ofertą dowodów potwierdzające wykazane doświadczenie zawodowe, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje, zaświadczenia bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot trzeci.
b. minimum 1 osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika robót, która:
- posiada uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia odpowiednie do zakresu planowanych robót
- posiada uprawnienia i kwalifikacje określone w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2022 poz. 840 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru osoba, która posiada uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury (do oceny spełnienia warunku konieczne jest podanie ww. informacji w ramach Wykazu osób stanowiących załącznik nr 3)
- w okresie ostatnich 5 lat (a jeśli okres posiadania przez tą osobę uprawnień do kierowania robotami budowlanymi określonych w art. 37c ww. Ustawy jest krótszy - w tym okresie), pełniła funkcję kierownika robót w obiektach wpisanych do rejestru zabytków w co najmniej 5 projektach / zadaniach / robotach budowlanych. Listę projektów / prac / zadań o których mowa w punkcie należy wyszczególnić w ramach Wykazu osób stanowiących załącznik nr 3. Do oceny ofert w tym zakresie będzie brane pod uwagę wyłącznie udokumentowane doświadczenie zawodowe osoby przewidzianej do kierowania pracami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia. Udokumentowanie doświadczenia zawodowego winno nastąpić poprzez złożenie wraz z ofertą dowodów potwierdzające wykazane doświadczenie zawodowe, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje, zaświadczenia bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot trzeci.
c. minimum 1 osobą posiadająca uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacje i sieci elektryczne lub odpowiadające im równoważne uprawnienia odpowiednie do zakresu planowanych robót (do oceny spełnienia warunku konieczne jest podanie ww. informacji w ramach Wykazu osób stanowiących załącznik nr 3).
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
1. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże (dostarczy kopię polisy OC wraz z potwierdzeniem zapłaty), że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości minimum 1 000 000,00 zł (słownie: jeden miliony złotych) /oraz/
2. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - wykonawca posiada środki finansowe i/lub zdolności kredytowe, co najmniej w wysokości 1 000 000,00 zł. (jeden milion złotych). Dla spełnienia warunku Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty dokumenty z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej:
- potwierdzające wysokość posiadanych przez Wykonawcę środków finansowych w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł, wystawione nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
- lub dokumenty potwierdzające posiadanie zdolności kredytowej Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł, wystawione nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Wadium:
1. Zamawiający wymaga w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium. Ustala się wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).
a) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert;
b) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
- w pieniądzu w formie przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego (rachunek nr: 44 1240 2409 1111 0010 7272 7552, prowadzony w: Bank PKO SA) z adnotacją: Wadium - działanie 7.9
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
Gwarancja:
1. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na cały przedmiot umowy tj. wykonane roboty budowlano - instalacyjne oraz zamontowane urządzenia i materiały na okres minimum 3 lat licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
Typ
Potencjał techniczny
Opis
Wykonawca powinien dysponować zasobami technicznymi niezbędnymi do realizacji zamówienia.
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
Wszystkie osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ze strony wykonawcy powinny posiadać ważne uprawnienia niezbędne przy wykonywaniu prac związanych z wykonywaniem robót budowlanych w ramach realizowanego zakresu prac (dotyczy, jeśli przepisy prawa wymagają posiadania odpowiednich uprawnień do wykonywania prac przy realizacji zamówienia).
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
W celu spełnienia warunków udziału w postępowania należy złożyć dokumenty określone w punkcie D. Warunki udziału w postępowaniu oraz skrótowo opisane poniżej:
1. Formularz oferty wraz z listą oświadczeń Wykonawcy (wg. wzoru - załącznik 1);
2. Wykaz robót (wg. wzoru - załącznik 2) wraz z dokumentami potwierdzającymi jakość wykonanych prac;
3. Wykaz osób (wg. wzoru - załącznik 3) wraz z dokumentami potwierdzającymi doświadczenie zawodowe osób;
4. Oświadczenie o braku wykluczenia z postępowania (wg. wzoru - załącznik nr 4). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - załącznik obowiązkowy dla każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
5. Aktualny/-e odpis/-y z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej;
6. Dokument/y potwierdzający/e, że Wykonawca/-y jest/są ubezpieczony/-eni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości minimum 1 000 000,00 zł (słownie: jeden miliony złotych) wraz z potwierdzeniem opłacenia polisy OC;
7. Dokumenty z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzające posiadanie środków finansowych i/lub zdolności kredytowej, co najmniej w wysokości 1 000 000,00 zł (słownie: jedne milion złotych);
8. Dokument potwierdzający wniesienie wadium;
9. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;
W celu uzyskania punktacji w ramach kryteriów wyboru ofert należy złożyć dokumenty określone w punkcie G. Opis kryteriów oceny ofert oraz skrótowo opisane poniżej:
1. Wykaz osób (wg. wzoru - załącznik 3 z wypełnioną kolumną nr 6) wraz z dokumentami potwierdzającymi doświadczenie zawodowe osób Kierownika robót.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-08-06
Data ostatniej zmiany
2024-08-06 20:45:57

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena ofertowa brutto (C) o znaczeniu 70% (70 pkt.).
Szczegółowe informacje zawiera Zapytanie ofertowe
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Okres gwarancji (G) o znaczeniu 10% (10 pkt.).
Szczegółowe informacje zawiera Zapytanie ofertowe
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Personel skierowany do realizacji zamówienia (P) o znaczeniu 20% (20 pkt)
Szczegółowe informacje zawiera Zapytanie ofertowe

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Andrzej Juźko
tel.:
e-mail: annaparafia@interia.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.