Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
932z dziś
6686z ostatnich 7 dni
22770z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

Data zamieszczenia: 2024-08-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Suszec
ul. Lipowa 1
43-267 Suszec
powiat: pszczyński
tel. 32 449 30 50, fax 32 449 30 51
gmina@suszec.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Suszec
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 32 449 30 50, f
Termin składania ofert: 2024-08-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
zapraszamy do złożenia oferty cenowej na zadanie o wartości szacunkowej poniżej 130 000 złotych pn:
,,Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego "
2. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: ,,Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego".
2) W ramach przedmiotu zamówienia należy sporządzić miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego, dla niżej wymienionych uchwał:
- Uchwała Nr LVI/508/2023 Rady Gminy Suszec z dnia 25 maja 2023 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w sołectwach Rudziczka, Suszec, Kryry, Radostowice - zał. nr 1,
- Uchwała Nr LXVI/614/2024 Rady Gminy Suszec z dnia 28 marca 2024 r. w sprawie zmiany uchwały o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodaraowania przestrzennego terenów położonych w sołectwach Rudziczka, Suszec, Kryry, Radostowice - zał. nr 2.
3) Szczegółowy zakres i warunki wykonania zamówienia określa - zał. nr 3.
4) Wzór umowy - zał. nr 7
5) Oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał nr 8
3. Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia, za wyjątkiem powierzenia opracowania o których mowa w art. 17 pkt. 4 (progrognoza oddziaływania na środowisko) ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
Jeżeli Wykonawca zamierza korzystać z podwykonawców przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia wraz z ofertą powinien złożyć informację jaki wykonawca jaką część zamówienia wykona oraz wykazać, że podwykonawca posiada wymagane prawem uprawnienia do wykonania powierzonej mu części zamówienia, o ile prawo wymaga takich uprawnień.

Dokument nr: GPN.271.2.2024

Składanie ofert:
8. Miejsce i termin składania oferty:
- Miejsce składania ofert: siedziba zamawiającego - sekretariat (I piętro) lub elektronicznie na emaila: gmina@suszec.pl,
- TERMIN SKŁADANIA ofert upływa: 16.08.2024 r. o godz. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od daty podpisania umowy.

Wymagania:
5. Warunki udziału w postępowaniu.
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, spełniającymi warunki określone w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. W tym celu należy wypełnić i złożyć druk - zał. nr 4,
b) Wykonawca musi posiadać doświadczenie zawodowe gwarantujące należyte wykonanie przedmiotu zamówienia tj. wykonał w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 2 miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego sporządzone w trybie ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, które zostały opublikowane w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego. W tym celu należy wypełnić i złożyć druk - zał. nr 5
6. Informacje szczegółowe na temat zamówienia dostępne są w Biurze Gospodarki Przestrzennej i Zarządzania Nieruchomościami, tel. 32/449 30 75.
7. Opis sposobu przygotowywania oferty:
7.1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę,
7.2. Oferta musi być wypełniona zgodnie z treścią zał. nr 6 i podpisana przez osobę/osoby uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy podpis/y winien być opatrzony pieczęcią imienna osoby/osób uprawnionej do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, a w przypadku braku pieczęci należy złożyć czytelny podpis określający imię i nazwisko w/w osoby/osób.
7.3. Jeżeli upoważnienie do podpisania i złożenia oferty nie wynika z dokumentów złożonych w ofercie, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania,
7.4. Oferta ma być sporządzona w języku polskim i w formie pisemnej.
Oferta powinna być zatytułowana: ,,Oferta na: ,,Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego"
7.5. Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą:
- wypełnione i podpisane załączniki nr 4, 5, 6
- informację o podwykonawcach, o których mowa w pkt 4 tego zaproszenia do składania ofert,
9. Sposób obliczenia ceny oferty:
10.1. W formularzu oferty zał. nr 6 należy podać osobno cenę za wykonanie usługi, należy odrębnie określić wartość netto, podatek VAT i wartość brutto.
10.2. Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia.
10. Rozliczenia pomiędzy zamawiającym, a przyszłym wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
11. Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: cena - 100%.
12. Informacje o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy.
Przed wyznaczonym terminem podpisania umowy wykonawca jest zobowiązany dostarczyć:
- dokumenty potwierdzające, że wykazane osoby w zał. nr 5 posiadają wymagane prawem uprawnienia,
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli oferent prowadzi działalność gospodarczą), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
13. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie przekazana telefonicznie wykonawcom, którzy złożyli ofertę. UWAGI:
- Wójt zastrzega sobie prawo odwołania postępowania i/lub zamknięcia postępowania bez podania przyczyny i bez dokonania wyboru którejkolwiek oferty, w szczególności gdy najkorzystniejsza oferta przekroczy środki, które przeznaczył na realizację zamówienia.
- Do czynności podejmowanych przez zamawiającego i wykonawców w niniejszym postępowaniu zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. - Kodeks cywilny (zwanej dalej kodeksem cywilnym) oraz postanowienia obowiązującego Regulaminu Udzielania Zamówień, o wartości szacunkowej poniżej 130 000 złotych

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.